Janssen als aanvoerder? Lijkt me niet, eerder Wisgerhof of Brama.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:59 schreef Moody het volgende:
Tja, zeer vergelijkbaar met McClaren van nu. Kampioen geworden met een (sub)topper die al heel lang niet/nog nooit kampioen is geworden (Twente/Standard). Beide sympathieke people managers. Preud'homme spreekt iets Nederlands, dus de nadruk mag weer op de Nederlandse spelers komen te liggen (De Jong, Fer, Bruma, Strootman.....)
Lekker bouwen aan een nieuw, jong en herkenbaar team, Janssen als aanvoerder. De komende 3 jaar in de top-4, 30.000 man op de tribune en leuke prestaties in Europa. Meer hoeft niet
Preud'homme kent Janssen nog uit zijn tijd in België. Daarnaast heeft hij bijna altijd een middenvelder als aanvoerder gekozen. Maar goed, 't is puur giswerk hequote:Op maandag 24 mei 2010 00:27 schreef Shivo het volgende:
[..]
Janssen als aanvoerder? Lijkt me niet, eerder Wisgerhof of Brama.
bron? Zijn tot nu toe alleen geruchten.quote:Theo Janssen naar Dortmund.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:23 schreef HaagsPietje het volgende:
AA Gent is in Belgie echt een grote club, daar vergissen mensen zich hier geloof ik een beetje in....Luik, Brugge, Anderlecht en Gent worden daar gezien als DE clubs van Belgie.
De Buffalo´s.....
Waarschijnlijk hebben wel meer mensen dit gezien, maar toch even plaatsen:quote:
Die commentator is pricelessquote:Op maandag 24 mei 2010 18:46 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben wel meer mensen dit gezien, maar toch even plaatsen:
Preud'homme op het hoogtepunt van zijn spelerscarrière (hij werd toen ook uitgeroepen tot beste doelman van het toernooi).
Wij konden toen nog doodgewoon Nilis op de bank zetten omdat op dat moment Weber en Scifo doodgewoon beter waren. Zo'n luxe kun je je nu als Belg niet meer voorstellen ...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:03 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Die commentator is priceless![]()
En ja zeg , heb dat wk niet gevolgd aangezien ik toen pas 4 jaar was maar wat een goede ploegen hadden beide landen toen wel niet zeg . Enkel Nederland heeft een topteam blijven hebben terwijl België steeds verder is afgezwakt.
whahahaquote:
mooi filmpje, zo te zien waren de Belgen toen echt goedquote:Op maandag 24 mei 2010 18:46 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben wel meer mensen dit gezien, maar toch even plaatsen:
Preud'homme op het hoogtepunt van zijn spelerscarrière (hij werd toen ook uitgeroepen tot beste doelman van het toernooi).
quote:
vind die tegen Hibernian errug tofquote:
Douglas gaat toch naar Wolfsburg?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
als Douglas en/of Ruiz blijft/blijven, zou dat wel ubertof zijn![]()
maar jij postte het als een feit ("Douglas gaat toch naar Wolfsburg?") i.p.v. als een situatie waarin ze nog aan het onderhandelen zijn, of de interesse erg duidelijk isquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:27 schreef PIETR het volgende:
In de winterstop hadden ze toch ook al interesse? Nu weer, dus lijkt me slechts een kwestie van tijd eer dat hij tekent daar. Tenzij hij natuurlijk voor het sportieve aspect kiest en met Twente de CL in gaat.
quote:Lepoint naar Twente
Christophe Lepoint gaat naar FC Twente. Dat meldt het Belgische Nieuwsblad.
De 25-jarige middenvelder van AA Gent zal volgens de Belgen meekomen met de nieuwe Twente-trainer Michel Preud'homme. Lepoint wordt gezien als een kilometervreter die eerder uitkwam voor Anderlecht, München 1860, Willem II en het Turkse Gençlerbirligi. Daar kwam zijn carriere in het slop. Hij ging 4 jaar geleden naar tweedeklasser Tubeke in zijn vaderland. In 2008 stapte hij over naar Moeskroen en het afgelopen jaar was hij een van de beste spelers van bekerwinnaar AA Gent.
Terug achter de kassa van de FEBO in Arnhem? Ik bedoel waar moet hij in hemelsnaam naar toe dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:01 schreef Elvislives het volgende:
Ziet het er naar uit dat Theo blijft of gaat ie toch verkassen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Terug achter de kassa van de FEBO in Arnhem? Ik bedoel waar moet hij in hemelsnaam naar toe dan?
Merci.quote:
Kijk, dat is een stap omhoog. Zou leuk voor hem zijn.quote:Er waren geruchten over een transfer naar dortmund
Joop vraagt veel geld en het WK komt nogquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Breekfast het volgende:
Dat er nog geen clubs zich hebben gemeld voor Ruiz en Douglas![]()
Ik blijf hoop houden
Ruiz en Douglas gaan niet uitblinken op het WK hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef HaagsPietje het volgende:
tja zou wel cool zijn als twente weer in de top 3 mee kan draaien komend jaar....aan de andere kant mag je je handjes dicht knijpen als club zijnde als je internationals een leuk wk draaien de nodige miljoenen binnenstromen waardoor je financieel de komende jaren lekker kan uitgeven en je voorlopig top 5 ofzo speelt.....
Klinkt goed!quote:'Ajax wilde Bajrami wegkapen voor vermaledijde FC Twente'
Emir Bajrami speelt de komende vier jaar bij FC Twente. Eddy van der Ley van het AD vertelt tegenover RTV Oost echter dat Ajax landskampioen FC Twente graag af wilde troeven door de Zweed een contract aan te bieden.
'Hij werd door half Europa gevolgd. Nadat bekend was geworden dat FC Twente bezig was met Bajrami, verscheen Ajax ten tonele en reisde met een grote delegatie af naar Zweden', zegt hij.
'Ze hebben er alles aan gedaan om die jongen nog voor het vermaledijde FC Twente binnen te halen, maar dat is niet gelukt. Hij had zijn woord al aan FC Twente gegeven. Hij is niet op de verlokkingen van Ajax ingegaan en koos niet voor het geld. De transfersom was wat hoger bij Ajax, maar hij bleef achter zijn woord staan en koos voor FC Twente. Met andere woorden: we gaan kijken wat hij op de mat gaat brengen, maar qua karakter zit het volgens mij wel goed.'
Tja... vijftien miljoen is een mooi bedrag. Toch hoop ik dat Preudhomme er in slaagt om hem te laten blijven en wellicht dat we in de CL veel plezier van hem hebben. Kan ie volgend jaar voor 17,5 miljoen wegquote:Ruiz zou het liefste Twente verlaten
Bryan Ruiz is in zijn vaderland Costa Rica uitgegroeid tot een held. De buitenspeler van FC Twente kan niet meer normaal over straat en mede vanwege die sterrenstatus lijkt Ruiz zijn werkgever snel te verlaten.
Het Nieuwsblad meldt dat Valencia CF, FC Sevilla en Stade Rennes interesse zouden hebben in Ruiz. "Ik sta voor alles open en heb nog een contract van drie jaar", begint Ruiz zijn verhaal tegenover het Belgische medium
"De kans bestaat dat ik blijf, maar het is waarschijnlijker dat ik wegga. Om eerlijk te zijn, eigenlijk zou ik het liefste vertrekken bij Twente. Spanje is mijn droom. Zeker als ik de kans krijg om bij een ambitieuze club aan de slag te gaan", vervolgde de speler.
De vraagprijs van Twente ligt hoog; op vijftien miljoen euro. "Dat bedrag choqueert me niet. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Als ik naar mijn statistieken van afgelopen seizoen kijk, dan ben ik dat waard", stelt Ruiz.
Ik zou ook gewoon cashen, voor 15 miljoen kun je een hele leuke speler aantrekken als vervanger.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef Halcon het volgende:
Of het volgende seizoen valt het allemaal wat tegen en is hij nog de helft waard.
Als je nu 15 mio kunt vangen, dan moet je dat haast ook wel doen en dat zal Twente ook wel doen. Snap niet echt wat Ruiz bij een club als Stade Rennes zou moeten doen. Valencia is dan wel weer een leuk alternatief voor hem. Villa en Zigic zijn weg, dus een basisplaats veroveren zou mogelijk moeten zijn.
Sterker nog, ze doen niet eens meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ruiz en Douglas gaan niet uitblinken op het WK hoor.
quote:FC Twente overweegt om weer haar transferrecord te breken. Dat is wel afhankelijk van het vertrek van Bryan Ruiz. Mocht de Costa Ricaan vertrekken, dan wil het bestuur Mbark Boussoufa naar Nederland halen. De aanvallende middenvelder heeft een prijskaartje van tien miljoen euro. FC Twente is niet de enige geïnteresseerde club. De Marokkaans international kan ook aan de slag in Duitsland of Engeland. (Diverse Belgische media)
Lijkt me stug dat Boussoufa Anderlecht en Brussel inruilt voor Twente en Enschede.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sterker nog, ze doen niet eens mee
[..]
Het stond dan ook slechts in de wandelgangen van voetbalzonequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Boussoufa Anderlecht en Brussel inruilt voor Twente en Enschede.
Zou wel een goede stap voor hem zijn. Als hij naar de Premier League gaat, dan verzuipt hij en kan hij over ´n paar jaar aankloppen bij Westerlo en KV Mechelen voor een contractje.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Boussoufa Anderlecht en Brussel inruilt voor Twente en Enschede.
Ik denk dat hij beter bij Anderlecht blijft. Hij is er dé held , zit er met een enorme Marokkaanse buurt in de stad , en lijkt mij sterk dat ze daar slechter zouden betalen dan bij Twente ...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou wel een goede stap voor hem zijn. Als hij naar de Premier League gaat, dan verzuipt hij en kan hij over ´n paar jaar aankloppen bij Westerlo en KV Mechelen voor een contractje.
De Belgische competitie is niet beduidend slechter dan de Nederlandse. Bovendien kun je vanuit Belgie ook een mooie transfer maken, Fellaini bijv.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou wel een goede stap voor hem zijn. Als hij naar de Premier League gaat, dan verzuipt hij en kan hij over ´n paar jaar aankloppen bij Westerlo en KV Mechelen voor een contractje.
Dat kan, maar ik geloof niet dat Boussoufa het gaat maken in de PL.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
De Belgische competitie is niet beduidend slechter dan de Nederlandse. Bovendien kun je vanuit Belgie ook een mooie transfer maken, Fellaini bijv.
Daar is hij letterlijk te licht voor inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik geloof niet dat Boussoufa het gaat maken in de PL.
Dat idee heb ik ook. De top in Duitsland, Spanje en Italie is ook niet voor hem weggelegd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar is hij letterlijk te licht voor inderdaad.
Volgens jou is Gent een subtopper maar Standard een topclup? Als je naar het resultaat van Standar dit jaar kijkt kom ik toch tot een andere conclusie.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:38 schreef Masanga het volgende:
[..]
![]()
seizoen-rangschikking:
2000-01: 5
2001-02: 4
2002-03: 8
2003-04: 9
2004-05: 6
2005-06: 4
2006-07: 4
2007-08: 6
2008-09: 4
2009-10: 2
AA Gent hoort idd bij de G5, maar stevige subtopper lijkt me alleszins correcter dan grote club. Net zoals Genk hebben ze toch een aanzienlijke achterstand op de grote 3: Club, Standard en Anderlecht. En dan heb ik het over budget, infrastructuur, ..
Hadden jarenlang torenhoge schulden. Nu deze afbetaald zijn kunnen ze mogelijks groeien, maar hun stadion is hopeloos verouderd en de werken aan het nieuwe stadion slepen al jaren aan.
Het aandeel van Preud'homme is niet gering bij Gent. Maar Gent kende ook geen perfect seizoen: het was er één met ups en downs, waarbij in de laatste rechte lijn (en deels door halvering van de punten/achterstand op de tweede in de stand)veel werd goedgemaakt. Even voor die play offs werden spelers en trainers nog genadeloos uitgefloten door de supporters. De reactie van Preud'homme toen toonde veel ergernis. Ik ben er zeker van dat velen aardig zullen opkijken als ze hem bezig zullen zien te kankeren op scheidsrechters. Op dat vlak is Preud'homme echt wel zielig.
Maar goed, wat hij de laatste 3 jaar presteerde was fenomenaal.
Gohjah, komt wel vaker voor in Frankrijk. In België stromen in de hoogste klasse wel meer spelers door uit de Franse amateurreeksen van 20 tot 25 jaar ... Zijn vaak spelers die uit het opleidingscentrum van een grotere club komen maar daar door omstandigheden het niet konden aarden of niet doorstroomden omdat er een betere speler op hun plek speelde ...quote:Op zondag 30 mei 2010 17:41 schreef Halcon het volgende:
23 jaar en dan nog bij de amateurs spelen. Ik ben benieuwd.
Die heeft ook zo'n parcours inderdaad. Die is uit het opleidingscentrum van Lens weggepikt door Moeskroen, maar is daar mislukt en vervolgens in de Franse 2de en 3de klasse terecht gekomen. Waar hij n paar jaar later opnieuw opgemerkt werd door La Louviere en zo opnieuw op 't hoogste niveau in België terecht kwam ...quote:Op zondag 30 mei 2010 18:22 schreef Halcon het volgende:
Klopt wel wat je zegt inderdaad.
Mathieu Assou-Ekotto kwam toch ook uit een lagere Franse reeks?
Wel een echt Twentse naam; 'Boudjemaa'.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
'FC Twente volgt verrichtingen Boudjemaa'
FC Twente is druk doende om de selectie voor komend seizoen vorm te geven. In de zoektocht naar versterkingen is de club gestuit op Damien Boudjemaa die uitkomt voor de Franse amateurclub UJA Alfortville, meldt L' Equipe.
De 23-jarige aanvallende middenvelder kan ook rekenen op belangstelling vanuit Frankrijk. Volgens de berichtgeving toonden recent ook Valenciennes en RC Lens interesse in Boudjemaa.
UJA Alfortville komt uit op het vierde niveau in Frankrijk. Eerder leek het talent de overstap te maken naar het Spaanse Almeria maar de transfer ketste destijds af op het laatste moment.
Bron: Voetbalprimeur
Boetjééémááá. Moet inderdaad te doen zijn voor de gemiddelde Tukker.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel een echt Twentse naam; 'Boudjemaa'.
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Boetjééémááá. Moet inderdaad te doen zijn voor de gemiddelde Tukker.
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Boetjééémááá. Moet inderdaad te doen zijn voor de gemiddelde Tukker.
Voordeel voor hem is dat Zigic en Villa zijn verkocht, anders zou het een stuk lastiger geweest zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Morendo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ruiz het zal doen in Valencia, als hij daar naar vertrekt. Toch een grote stap.
Dat is niet echt zijn positie. Wat dat betreft zou het voor hem beter zijn geweest als Mata, Silva of Vicente verkocht zou zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voordeel voor hem is dat Zigic en Villa zijn verkocht, anders zou het een stuk lastiger geweest zijn.
Zal ze niet missen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
optie tot koop niet gelicht bij Ransford Osei en Wellington, contract van Rukavytsya niet verlengd...
heb ze nog weinig/niet zien spelen, dus geen idee of het wat was voor de toekomstquote:
En ook australisch international trouwens ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:57 schreef kristyle het volgende:
Rukavytsya viel me wel op bij Roeselare, snel & vinnig. Goede speler als je volop de counter speelt.
als je daar mee doet, kun je toch wel wat lijkt mequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Osei is één keer op de training geweest, toen dachten ze dat hij een handtekening kwam vragen.![]()
De rest van de tijd speelde hij met Ghana U19, U21, U23 en Oud-Ghana.
mooi, zijn we daar ook vanafquote:
Da's vast niet omdat ze zo'n goede indruk hebben gemaakt op de training en in het 2e.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ze nog weinig/niet zien spelen, dus geen idee of het wat was voor de toekomst
Tja, achteraf is het natuurlijk makkelijk praten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef Shivo het volgende:
Wel minder dan dat we vorig jaar hadden gehad, dus verhuren aan Inter was een verkeerde inschatting.
Dat was ook de reden dat Inter wilde huren i.p.v. kopen volgens mij.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, achteraf is het natuurlijk makkelijk praten.![]()
Bovendien was hij toentertijd toch geblesseerd?
Notabene iemand die zelf al hoofdtrainer van oa Standard en Racing Genk is geweest. Opmerkelijk dat die voor een assistentenjob naar Twente gaat, eigenlijk.quote:
FC Twente, toonaangevende club in Europaquote:Opnieuw groot Noors talent naar Twente
Vålerenga IF en FC Twente hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Jens Marius Kolseth. Daarmee haalt de regerend landskampioen opnieuw een groot talent naar Enschede.
"Deze transfer voelt voor ons tweeledig aan", vertelt Truls Haakanson, technisch directeur van Vålerenga, op de website van de club. "Het is mooi dat onze competities en onze club wordt gevolgd door toonaangevende clubs in Europa, maar van de andere kant is het jammer dat we opnieuw een goede speler verliezen. Bij ons had hij zich nog zeker kunnen ontwikkelen."
"Maar voor Jens Marius is het natuurlijk mooi. Hij gaat nu bij een club in de Champions League spelen", vervolgde Haakanson. "Wij hebben aan zijn wens meegeholpen. We hebben gesproken met zijn ouders en met hemzelf. Zijn wens om naar Twente te vertrekken, was groot."
Kolseth, die op 4 juli zijn 16e verjaardag viert, is zelf ook erg blij met zijn transfer naar FC Twente. "Dit is geweldig. Ik zal de club in alle opzichten gaan missen, maar spelen in het buitenland was een droom voor me, sinds ik een kind was. Er was nooit enig beletsel van iemand om me heen, om zijn mijn doel niet te kunnen verwezenlijken."
In de Grolsch Veste komt hij met Flamur Kastrati een andere Noorse speler tegen. "Dat ze kampioen zijn geworden, is voor mij niet de hoofdreden om naar FC Twente gaan. FC Twente staat bekend om het werken met talent en het een kans geven van talent."
quote:Het contract tussen FC Twente en Nashat Akram is na goed overleg tussen beide partijen ontbonden. Nashat kwam afgelopen seizoen in tien competitiewedstrijden van FC Twente in actie. Daarnaast speelde de middenvelder drie bekerduels en vier wedstrijden in de Europa League.
Nashat Akram kwam vorig seizoen transfervrij over van Al-Gharafa uit Qatar. Daarvoor speelde hij in de Verenigde Arabische Emiraten, Saoedi Arabie en in de Irakese competitie. Nashat werd in september 2009 gekozen tot beste Aziatische speler van het jaar.
Joop Munsterman: We hebben veel bewondering voor de manier waarop Nashat zich het afgelopen seizoen heeft gemanifesteerd. Mede door een vervelende blessure, opgelopen tijdens het trainingskamp In La Manga, heeft hij zijn sportieve doelstellingen niet weten te bereiken. We wensen hem veel succes in zijn verder carrière.
een OE24 meldt inmiddels, volgens fctwente.net, dat Janko maandag gepresenteerd gaat wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Frutsel het volgende:
Nederlandse media melden dat het eerste bod door RBS zou zijn afgewezen op Janko
Oostenrijkse bron meldt echter dat zondag de deal officieel zal worden bevestigd.
Afkoopsom van 5 miljoen
Bron
Onder Adriaanse had hij er 39 inliggen op het eind van het seizoenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een OE24 meldt inmiddels, volgens fctwente.net, dat Janko maandag gepresenteerd gaat worden
Heeft the Royal Bank of Scotland de transferrechten op Janko?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Frutsel het volgende:
Nederlandse media melden dat het eerste bod door RBS zou zijn afgewezen op Janko
Oostenrijkse bron meldt echter dat zondag de deal officieel zal worden bevestigd.
Afkoopsom van 5 miljoen
Bron
Denk je nu echt dat ons dit iets doet ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:06 schreef Tornadovis het volgende:
Als echte Bennekommer ben ik zojuist terug van vvBennekom - Fc Twente. Eerste oefenduel van Twente, waarin ze totaal niet overtuigden. De toppers zoals Stoch, Ruiz, Boschker waren er natuurlijk niet. Maar wel De Jong, Wisgerhof, Brama, Tiendalli en Janssen.
Bij rust was het 1-0 voor Bennekom!!! Door een zeer goed uitgespeelde aanval. Voor een 1e-klasser tegen de landskampioen was de eerste helft het echt ongelofelijk! Af en toe werd de bal 15 - 20 keer rondgespeeld zonder dat Twente eraan te pas kwam. Vlak voor rust kreeg Bennekom zelfs de kans op de 2-0. De ruststand was volledig verdiend en het B-team van Twente viel zwaar tegen met een enkel kopballetje en schot.
In de rust werd er flink gewisseld aan beide kanten en viel helaas al snel de 1-1. Vervolgens werd het 1-2 en 1-3, maar Twente overtuigde allesminst.
Met redelijke kans net na rust en een schotje eind 2e helft had Bennekom niet veel meer in te brengen, maar met grote strijdlust werden veel aanvallen van Twente afgeslagen.
Al met al was het met een 1-3 eindstand een zeer vermakelijke voetbalpot!
quote:Miljoenenaankoop Janko bij Twente
Van onze Telesportredactie
ENSCHEDE - Marc Janko is al in Enschede gearriveerd voor de medische keuring en afronding van zijn transfer naar FC Twente. De landskampioen bereikte afgelopen weekeinde een akkoord over een transfer van de Oostenrijkse spits. Na de afronding van de medische tests zet Janko vandaag zijn handtekening onder een vierjarig contract.
FC Twente gaat naar verluidt zes miljoen euro betalen voor de spits, wat zou betekenen dat Janko de duurste aankoop in de clubgeschiedenis wordt. Tot nu toe was dat Bryan Ruiz, voor wie FC Twente vijf miljoen euro betaalde.
"Ik heb het gevoel dat FC Twente mij per se wilde hebben. De club heeft zijn financiële limieten voor mij overschreden, dat zegt genoeg", liet Janko bij vertrek uit Oostenrijk weten.
ik heb er vertrouwen in, Joop en de zijne gaat echt geen 6-7 miljoen neerleggen als ze niet 100% overtuigd zijn van de kwaliteiten van die kerelquote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Aardig wat voor hem. Is hij echt zo goed? Ben niet zo bekend met de speler zelf. Ruiz kende ik bijvoorbeeld al wel redelijk.
primaquote:Op maandag 21 juni 2010 19:32 schreef mindyourstep het volgende:
Wilko de Vogt
Dit is de nieuwe 3e keeper.
Overgekomen van Top Oss
Ook Theo Janssen heeft zijn contract verlengt.
Bron: fctwenteradio.
Ze hebben d'r vast een pilsje op gedronkenquote:Jansen en Twente zijn het eens
FC Twente en Theo Janssen hebben overeenstemming bereikt over verlenging van het contract. Het huidige contract liep nog door tot 2012, het nieuwe contract verbindt Theo Janssen tot 2014 aan FC Twente. “Ik ben blij dat het contract is verlengd,” aldus de middenvelder.
Sinds het seizoen 2008/2009 komt Theo Janssen uit voor FC Twente. In de twee seizoenen speelde hij tot dusver 56 competitiewedstrijden, waarin hij vijf treffers voor zijn rekening nam. In Europees verband speelde hij reeds 18 wedstrijden en in de nationale beker kwam hij tot acht duels.
Theo Janssen: “Ik heb het bij FC Twente goed naar mijn zin en heb vertrouwen in de club. Ik denk dat de prestaties van de laatste seizoenen wel aangeven dat de club goed bezig is. Ik ben dan ook erg blij dat het contract is verlengd en kijk uit naar komend seizoen.”
Voorzitter Joop Munsterman: “We zijn als club verheugd dat we Theo Janssen langer aan ons hebben kunnen binden. Van beide kanten is er vertrouwen in elkaar en dat heeft zich vertaald in een langer contract.”
Gister nix van gehoord of gezienquote:Boschker heeft geen last meer van zijn hoofd
AMSTERDAM - Sander Boschker heeft geen ernstige schade overgehouden aan het incident dinsdag op de training. De derde doelman van Oranje kreeg op het sportcomplex van de Wits University in Johannesburg een bal van Wesley Sneijder op zijn hoofd.
"Ik heb er geen last meer van", zegt de keeper van FC Twente een dag later tegen NUsport. Boschker bleef na het ongelukkige voorval minutenlang bewegingsloos op het gras liggen.
Het is niet bekend of de sluitpost vandaag mee kan doen met de training van Oranje in Zuid-Afrika. Hij zit hoogstwaarschijnlijk donderdag wel op de bank tijdens de laatste groepswedstrijd tegen Kameroen.
quote:Twente boekt grootste zege in 21e eeuw
FC Twente heeft zaterdagmiddag een ruime overwinning geboekt op de Hengelose Selectie. Het oefenduel eindigde in 0-17. Marc Janko, Emir Bajrami en Vagif Javadov maakten hun eerste minuten in het tricot van de Enschedeërs en waren goed voor enkele fraaie combinaties in de voorhoede.
In de rust stond de ploeg van Michel Preud'homme met 0-7 voor door doelpunten van Janko (3), Douglas (2), Javadov en Thilo Leugers. Pas na ruim een uur spelen besloot Preud'homme massaal te gaan wisselen. Toen hadden Bajrami (2) en opnieuw Janko, uit een strafschop, voor een 0-10 tussenstand gezorgd.
De verse krachten van FC Twente wisten tegen de Hengelose formatie uit te lopen naar een grote zege. Jules Reimerink scoorde op aangeven van Mitch Stockentree. Flamur Kastrati en Petteri Pennanen vonden beiden het net. Luuk de Jong bracht vanaf elf meter de stand op 0-14. Steven Berghuis, weer De Jong en nogmaals Reimerink zorgden voor de grootste overwinning van FC Twente in de 21e eeuw.
paar weken eerder dan de rest van de clubsquote:Op maandag 28 juni 2010 19:57 schreef Breekfast het volgende:
Ze zijn wel erg vroeg begonnen trouwens met de voorbereiding.
Ruiz is gewoon terugquote:Ruiz scoort tweemaal bij rentree
FC Twente heeft vanavond met 1-5 gewonnen van SC Enschede. Trainer Preud'homme had een jong elftal opgesteld, dat al na 4 minuten op voorsprong kwam via Petteri Pennanen.
Pas in de tweede helft, toen onder meer Bajrami, Javadov, Ruiz en Janko in de ploeg kwamen, werd de score verdubbeld door Marc Janko. Ruiz mocht daarna een strafschop verzilveren die hij zelf had verdiend. Jonkers scoorde voor SC Enschede de 1-3, alvorens Ruiz en Javadov het vierde en vijfde Twentse doelpunt scoorden.
zwarte shirt heeft subtiele wijzigingen... de rode en blauwe hebben nu dat ruitmotiefjequote:Op woensdag 7 juli 2010 16:09 schreef insan3 het volgende:
http://www.fctwente.nl/nieuws/statisch/item_10225.html
Nieuwe shirts, op het uitshirt na geen wijziging geloof ik:P.
Hmm misschien toch die ruitjes
Volgens mij kan dat inderdaad (bijna) niet, als je zeker bent van je maat (Bijvoorbeeld te proberen met het shirt van Roda) kun je het natuurlijk altijd overleggen met iemand hier dat hij wordt opgestuurdquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hmm, Iemand die een site weet waar je ze online kan gaan kopen?
Bij het vorige shirt is het me ook al niet gelukt, fctwente shop zelf heeft niks en hier in amsterdam zijn ze werkelijk nergens te krijgen (de oude, nieuwe nog niet geprobeert ofcourse)
Eerder van Sanchez Torres, die best nog wel eens naar Inter zou kunnen gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:54 schreef Frutsel het volgende:
Liverpool zou 15 miljoen over hebben voor Bryan Ruiz. Aldus Telegraaf
Is dat het einde van Kuyt bij Liverpool als ie daarheen gaat?
hebben ze mooi gedaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Mdrop het volgende:
Rasmus Bengtsson naar Twente
FC Twente heeft bijna een nieuwe verdediger binnen. Volgens deze site versterkt de club zich met de Zweed Rasmus Bengtsson. De Zweedse krant meldt dat Bengtsson dichtbij een transfer naar de Nederlandse landskampioen is. Hij komt over van het uit de Bundesliga gedegradeerde Hertha BSC. Eerder toonden al PSV, AZ en SS Lazio belangstelling.
De verdediger (24) is 1 meter 86 lang en stond eerder onder contract bij Malmö, waarvoor hij geen enkele wedstrijd speelde, en Trelleborg. Hij heeft tot dusver 1 cap voor Zweden, maar kwam ook dertien keer uit voor de onder 21 van zijn land.
UPDATE:
FC Twente bevestigt op haar eigen website de overgang van de Zweed. Hij tekent een driejarig contract. De verdediger was na de degradatie van zijn club transfervrij.
[FCTwente.net]
Achja, als ze willen betalen dan mogen ze hem hebben wat mij betreft. Stam was handig voor het team, maar hij is bij lange na niet onvervangbaar.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens de Telegraaf heeft Ajax Stam gepolst voor een eventuele overgang naar Amsterdam...
Geniaal, dat niemand anders dat heeft gezien. Ik zal Danny Blind even op dit topic attenderen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, als ze willen betalen dan mogen ze hem hebben wat mij betreft. Stam was handig voor het team, maar hij is bij lange na niet onvervangbaar.
Dan halen we die 21-jarige gast op bij AA Gent die ook rechtsback en rechts mid kan spelen en we zijn er qua niveau weer op vooruit.
afschuwelijk ruitjesmotief en dat kraagje is ook vreselijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:09 schreef insan3 het volgende:
http://www.fctwente.nl/nieuws/statisch/item_10225.html
Nieuwe shirts, op het uitshirt na geen wijziging geloof ik:P.
Hmm misschien toch die ruitjes
uiteindelijk 2-1 winst, geen goede wedstrijd...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef Mdrop het volgende:
Voor de Eredivisie Live kijkers: FC Emmen - Fc Twente live op EL1 tot 22.15 !
Danny zegt bedankt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:39 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Geniaal, dat niemand anders dat heeft gezien. Ik zal Danny Blind even op dit topic attenderen.
quote:Roberto Rosales hoeft zich geen zorgen te maken over zijn toekomst. De rechtsback van AA Gent verhuist hoogstwaarschijnlijk naar de Eredivisie als Gregory van der Wiel vertrekt bij Ajax.
De club uit Amsterdam had in eerste instantie Ronnie Stam van FC Twente op het oog als vervanger van Van der Wiel, die dicht bij een transfer naar Bayern München is. De landskampioen zou Rosales dan willen halen om Stam op te volgen, maar nu heeft ook Ajax interesse in de 21-jarige Venezolaan. Het AD meldt dat Ajax' scoutingsapparaat de rechtsback heeft bekeken.
Rosales kwam drie jaar geleden van Caracas FC naar AA Gent. Na een moeizame start ontwikkelde de international zich onder trainer Michel Preud'homme tot een vaste waarde bij De Buffalo's. AA Gent eindigde vorig seizoen als tweede in België en is daarom in de voorronde van de Champions League een van de mogelijke tegenstanders van Ajax, ook won de club de beker.
quote:Rukavytsya naar Hertha BSC
Uitgegeven: 14 juli 2010 13:47
Laatst gewijzigd: 14 juli 2010 13:47
BERLIJN - Nikita Rukavytsya heeft in Hertha BSC een nieuwe voetbalclub gevonden. De Australische international was in dienst van landskampioen FC Twente, dat zijn aflopende contract deze zomer niet verlengde. Hertha, waar ook de Nederlandse doelman Maikel Aerts speelt, degradeerde het afgelopen seizoen uit de Bundesliga.
Rukavytsya (23) ondertekende een contract bij de club uit Berlijn tot medio 2013. De aanvaller kwam tijdens het WK in Zuid-Afrika vooral als invaller in actie.
spreekt geen woord nederlandsquote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
Standbeeld van onze held is onthuld
[ afbeelding ]
![]()
![]()
BLAISE NKUFO!!
![]()
![]()
quote:AA Gent wil Rosales niet verkopen
AMSTERDAM – Ajax en FC Twente zullen hun zoektocht naar een nieuwe rechtsback moeten voortzetten. De technisch directeur van AA Gent, Michel Louwagie, is namelijk niet van plan om Roberto Rosales te verkopen.
“Rosales is niet te koop”, benadrukt Louwagie donderdag in de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
Onder meer Ajax en FC Twente zouden verregaande interesse in de Venezolaan hebben, maar kunnen hun pijlen beter op een ander alternatief richten. “Officieel heb ik nog niets gehoord. We willen Rosales ook niet verkopen en hebben zijn optie tot 2012 gelicht.”
Afbraakprijzen
Louwagie is niet van zins voor een bescheiden bedrag te zwichten. “Het moet maar eens gedaan zijn met dat we onze spelers in België tegen afbraakprijzen verkopen."
"Die Nederlanders komen af met belachelijke prijzen. Ruiz hebben we ook te goedkoop verkocht, hè.”
Duidelijkheid
Toch houdt Louwagie een slag om de arm: “Deze week zal er meer duidelijkheid zijn. Er moet ook snel beslist worden, want het Europees voetbal komt er al aan.”
Naast Ajax en FC Twente zouden ook Benfica en een niet nader genoemde club uit de Duitse Bundesliga zich gemeld hebben voor de 21-jarige rechtsback.
Rosales speelde bij AA Gent de afgelopen seizoenen onder trainer Michel Preud’homme, die nu aan het roer staat bij FC Twente.
nee maar als je dusdanig lang bij een club speelt en het gewoon vertikt om ook maar een woord te leren ben je dan echt een standbeeld waard?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
Je hoeft geen Nederlands te kunnen om een clubheld te zijn
zeg ik het andersom; ben je, als je dusdanig lang bij een club speelt en daar van onschatbare waarde bent geweest, maar geen woord van de taal spreekt, ineens geen standbeeld meer waardquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef xSoDx het volgende:
[..]
nee maar als je dusdanig lang bij een club speelt en het gewoon vertikt om ook maar een woord te leren ben je dan echt een standbeeld waard?
Zeker, tot iemand het clubrecord verbeterdquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef xSoDx het volgende:
[..]
nee maar als je dusdanig lang bij een club speelt en het gewoon vertikt om ook maar een woord te leren ben je dan echt een standbeeld waard?
Jupquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef xSoDx het volgende:
[..]
spreekt geen woord nederlands![]()
echte club held![]()
Mis verdomme de hele wedstrijd door andere verplichtingenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
Blom fluit de JC-schaal lees ik net, nog mensen van hier die er heen gaan?
ja, ik ben dat weekend ook in Belgie, dus moet maar op een andere manier de uitslag te weten komen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mis verdomme de hele wedstrijd door andere verplichtingen.
quote:Twente live bij RTV oost
RTV Oost zal vrijdag de wedstrijd in de Uhrencup tussen FC Twente en het Spaanse Deportivo La Coruña live uitzenden. De uitzending begint om 17.50 uur.
Vanuit Zwitserland zal Paul Schabbink het commentaar verzorgen. In de studio is de presentatie in handen van Bert van Losser, de analyse komt van Theo Vonk.
Ja idd, als ze nog een middenvelder a la Perez vinden en het team zo blijft geef ik Twente weer goede kansen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hoop ik ook van Tiote, Ruiz en Douglas!
Ik wil 2 kaartjes inzetten als bonus voor het personeel, maar ik kan echt nergens vinden of het een verplichte treincombi isquote:Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ik las ergens dat er nog maar 400 van de 3.200 kaarten verkocht waren voor a.s. zaterdag
FCT-kaartjes? dat is verplichte treincombi...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil 2 kaartjes inzetten als bonus voor het personeel, maar ik kan echt nergens vinden of het een verplichte treincombi is.
Oftewel, kan ik er ook gewoon op eigen vervoer naartoe?
Bron: FCTwente.netquote:"Stam in belangstelling van Newcastle"
Maandag 26-7-2010 - Joey
Volgens diverse bronnen gaat Newcastle United een poging doen om Ronnie Stam over te nemen van FC Twente. De Noord-Engelse club zou een bod overwegen van bijna ¤6 miljoen voor de rechter vleugelverdediger. Stam, die al enkele weken apart van de groep traint, werd eerder in deze voorbereiding gelinkt aan Ajax. Daar zou hij de opvolger moeten worden van Gergory van der Wiel mits deze naar het buitenland zou vertrekken.
In de voorbereiding speelt Ruiz al de hele tijd op 10 en spelen javadov, bajrami en/of parker van de vleugel. Natuurlijk moet er als tiote vertrekt wel een nieuwe nog komen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Twente nog een middenvelder erbij neemt.
Nu heb je Brama Jansen en Tiote, als er 1 van die wegvalt wordt het al een stuk minder.
Wedstrijd wordt geboycot door de Fans omdat er ALTIJD een verplichte combi is en ze dat zat zijn...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ik las ergens dat er nog maar 400 van de 3.200 kaarten verkocht waren voor a.s. zaterdag
Van Twente kant is het meer omdat ze maar 3,200 kaartjes hebben. Terwijl ajax er veel meer heeft, en normaal is de verdeling tijdens de johan fruitschaal zo rond de 50/50 in kaartjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Wedstrijd wordt geboycot door de Fans omdat er ALTIJD een verplichte combi is en ze dat zat zijn...
Lijkt me toch ook een vrij logische verdeling, die 50/50quote:Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van Twente kant is het meer omdat ze maar 3,200 kaartjes hebben. Terwijl ajax er veel meer heeft, en normaal is de verdeling tijdens de johan fruitschaal zo rond de 50/50 in kaartjes.
Ja, had het er van de week nog over met een Ajacied.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:18 schreef DaDude1987 het volgende:
@ TwenteFC: Ah ok! Thnx!
Ik hoorde dat Ajaxsupporters ook de wedstrijd boycotten omdat alle kaartje steeds duurder worden bij Ajax....
Tiote naar Galatasaray?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Twente nog een middenvelder erbij neemt.
Nu heb je Brama Jansen en Tiote, als er 1 van die wegvalt wordt het al een stuk minder.
AChja, het komt altijd goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je de geruchten mag geloven wel jah
Eens maar toch heb ik ze liever bij de eerste vijfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
En of ze nu 1e worden of 18e, het is en blijft de mooiste club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
en in oktober/november beginnen ze met de uitbreiding van de 2e ring naar een U-vormquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
De nieuwe begroting van FC Twente is nu 35,9 Miljoen. ( excl. CL geld).
Weer een paar miljoen hoger, gaat mooi zo.
Wat lul jij nou poep dan? T gaat erom dat er nu een treincombi is. Terwijl alle SVs hebben aangegeven dat er minimaal een auto-buscombi moet komen. Dit is de belangrijkste reden. Niet dat er maar 3200 kaarten beschikbaar zijn. Al zal dat ook wel meespelen.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van Twente kant is het meer omdat ze maar 3,200 kaartjes hebben. Terwijl ajax er veel meer heeft, en normaal is de verdeling tijdens de johan fruitschaal zo rond de 50/50 in kaartjes.
Jij zal het vast beter weten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:54 schreef Paupertje het volgende:
[..]
Wat lul jij nou poep dan? T gaat erom dat er nu een treincombi is. Terwijl alle SVs hebben aangegeven dat er minimaal een auto-buscombi moet komen. Dit is de belangrijkste reden. Niet dat er maar 3200 kaarten beschikbaar zijn. Al zal dat ook wel meespelen.
VI-stemmers hebben er vertrouwen in.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alsof de JC-schaal wat uitmaaktWat mij betreft wint Ajax die pot met 10-0, WIJ hebben de hoofdprijs van het jaar al binnen
quote:Welke club wint zaterdag de Johan Cruijff Schaal?
28% Ajax
72% FC Twente
Hoop echt dat die Rosales komt, ik heb niets tegen Stam, maar hij hij zat toch al wel aan zijn top.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
'Rosales en Chadli op weg naar Twente'
daarom, Twente verkoopt nooit iemand zonder dat er een lijstje achter de hand is met potentiële vervangersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoop echt dat die Rosales komt, ik heb niets tegen Stam, maar hij hij zat toch al wel aan zijn top.
Deze jongen is heel iets minder, of misschien al wel even goed als Stam en kan alleen nog maar groeien.
Hij is al binnen, snel gehandeld van FC Twente.quote:C Twente strikt Rosales en Chadli
Vrijdag 30-7-2010 - Erwin
Het waren nog geruchten maar op de eigen site bevestigt FC Twente dat het Roberto Rosales en Nacer Chadli heeft aangetrokken.
Rosales (links) komt over van AA Gent en tekent een contract voor drie seizoen met een optie voor nog een jaar. De 21-jarige verdediger komt uit Venezuela en zal Ronnie Stam moeten doen vergeten. Stam tekende eerder vandaag een contract bij het Engelse Wigan Athletic.
Chadli (rechts) tekent ook een contract voor drie jaar bij de Enschedese landskampioen. De 20-jarige Belg kan zowel voorin op de flanken worden geposteerd als aanvallend op het middenveld. Volgens de Stentor betaalde FC Twente zo’n ¤400.000 aan AGOVV Apeldoorn voor Chadli.
YESquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij is al binnen, snel gehandeld van FC Twente.![]()
![]()
Toen Rosales afgelopen dinsdag niet opgesteld werd in de Champions League-voorrondewedstrijd tegen Kiev had ik al een voorgevoel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef DaDude1987 het volgende:
Potdomme, dat doen ze supersnel i.t.t Ajax
Zal wss wel op aanraden van Preud'Homme gekomen zijn want op de linksback positie hebben we eigenlijk genoeg opties.quote:FC Twente haalt ook linksback Buysse uit België'
31/07/2010 08:34
Na het binnenhalen van Nacer Chadli en Roberto Rosales hangt de volgende transfer van FC Twente alweer in de lucht. Bart Buysse is de beoogde nieuwe linksback.
FC Twente opende al de onderhandelingen met SV Zulte Waregem over de transfersom. Het contract van de 23-jarige verdediger loopt nog een jaar door. De Belgische club verwacht de overgang niet te kunnen tegenhouden. 'Tegen Nederlandse clubs kunnen wij niet op', zei manager Vincent Mannaert tegen De Telegraaf.
De linksback staat na vier seizoenen bij Zulte Waregem positief tegenover een verhuizing naar FC Twente. 'Buysse heeft een goed gesprek achter de rug en wil heel graag de stap maken', aldus zijn zaakwaarnemer Patrick Vervoort.
we zitten in de champions league, gewoon op de nos :pquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
JC-schaal binnen, mooi werknu op naar vrijdag, 2 maanden gratis EL is net besteld
dat uiteraard ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
we zitten in de champions league, gewoon op de nos :p
omdat het toch gratis isquote:
Ik noem iets geks, competitie wedstrijden?quote:
ahquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat het toch gratis isen hoe moet je anders kijken, als je niet in het stadion zit?
Gaan er nog mensen heen? Morgen ga ik kaartjes halen hebben we vanavond besloten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd hoe we vrijdag het seizoen openen in Kerkrade... heb er vertrouwen in
inderdaad beetje lastig dat beide dezelfde afkorting hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ah
jouw EL = eredivisie live
mijn EL is Europa League
Vandaar ook mijn CL van de NOS opmerking, haha
wilde het hier ook ff melden, maar je was me voorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:41 schreef Frutsel het volgende:
Las net dat Arnautovic bij Bremen ook al voor de nodige rotzooi zorgt
Gefrustreerd mannetje blijft het
quote:Arnautovic van training gestuurd bij Werder Bremen
Uitgegeven: 5 augustus 2010 16:20
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2010 16:25
AMSTERDAM - De start van Marko Arnautovic bij Werder Bremen is bepaald niet soepel te noemen. Donderdagochtend stuurde trainer Thomas Schaaf de van Internazionale overgekomen Oostenrijker van de training.
© ANPDe voormalige speler van FC Twente ging tijdens een partijvorm heftig tekeer na een in zijn ogen verkeerde beslissing van 'scheidsrechter' Schaaf. Arnautovic trapte daarbij boos een bal van het veld.
De push ups die hij vervolgens voor straf moest doen, kalmeerden hem allerminst. Daarop stuurde Schaaf hem naar het veld ernaast om rondjes te lopen.
Arnautovic zei na afloop van de training dat vooraf al was afgesproken dat hij het tweede deel van de training voor zichzelf zou gaan lopen.
Niet tolereren
Coach Schaaf had een andere lezing. ''Ik kon dit gedrag niet tolereren'', zei hij tegenover Der Kicker.
''Als hij tijdens een wedstrijd zo op een scheidsrechterlijke beslissing reageert, levert hem dit op zijn minst een gele kaart op. Ik liet hem rondjes lopen zodat hij zijn hoofd even vrij kon maken.''
De trainer is er desalniettemin van overtuigd dat de aanvaller, voor wie Werder zo'n zes miljoen euro naar Enschede overmaakte, gaat slagen in Bremen. ''We gaan hem op een dusdanige manier brengen dat iedereen in Bremen hem gaat liefhebben.''
Frings
Aanvoerder Torsten Frings waarschuwde de aanvaller al eerder dat Arnautovic uit moest kijken met arrogant gedrag. ''In Bremen zijn ze daar niet zo dol op'', aldus de 33-jarige routinier.
geen idee, maar las dat Boschker er morgen niet bij is en dat Javadov en Rendla ook niet bij de selectie zitten...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:24 schreef Greetings het volgende:
Wat denken jullie dat de basiself wordt tegen Roda morgen?
quote:
Ik zit genietend te kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
Ereivisie Live heeft ook een seizoensoverzicht van Twente, van meer dan een uur: http://www.eredivisie.nl/(...)zicht_fc_twente.html
In de tijden van Van Hanegem, Israel, Wouters en Lerby, kreeg je met dit soort gedrag, dan op zijn tijd gewoon even een elleboogje te verwerken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wilde het hier ook ff melden, maar je was me voor
voor de volledigheid dan maar ff:
[Arnautovic bla bla bla..]
Wat spannend! Hopelijk worden we Kampioen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
Ereivisie Live heeft ook een seizoensoverzicht van Twente, van meer dan een uur: http://www.eredivisie.nl/(...)zicht_fc_twente.html
Denk het welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Denken jullie dat De Jong in de basis start?
Janko denk ik op de plek van de jong....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk het wel
Ruiz - De Jong - Bajrami
Tioté - Janssen - Brama
Carney - Douglas - Wisgerhof - Tiendalli/Kuiper
Mihaylov
Want, de andere clubs zullen ook echt wel een keer een gelijkspel dan wel verlies pakken deze competitie lijkt me.quote:
Klopt, maar t is gewoon jammer dat ze het niet afmaakten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:14 schreef justin98 het volgende:
Koppen omhoog, jongens. Twente was vorig seizoen in het begin tioch ook wat slechter?
Limburg is altijd mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
rotatie op het middenveld is prima, maar dan moet het wel een stuk beter uitgevoerd worden dan afgelopen vrijdag!! maar al met al wel een mooie dag in Limburg gehad
Dat is gewoon pure beeldvorming, voornamelijk veroorzaakt door zijn 'lullige' accent.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef Daan087 het volgende:
Enige vraagteken dat ik bij FC Twente heb is of Preud'homme een geschikte trainer is.
Hij komt wat slapjes over vind ik en ik denk dat de ploeg iemand nodig heeft die er boven opzit.
Dat keepertje van Roda in de rustquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
rotatie op het middenveld is prima, maar dan moet het wel een stuk beter uitgevoerd worden dan afgelopen vrijdag!! maar al met al wel een mooie dag in Limburg gehad
was in de rust druk bezig met eten/drinken scorenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat keepertje van Roda in de rust! Gewoon kopen voor entertainment
!
In België stond hij net bekend als héél bevlogen , iemand die niks aan het toeval overlaat en héél gepassioneerd bezig is ...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef Daan087 het volgende:
Twente is een ploeg met genoeg potentie, een keer gelijkspelen is geen reden voor onrust.
Enige vraagteken dat ik bij FC Twente heb is of Preud'homme een geschikte trainer is.
Hij komt wat slapjes over vind ik en ik denk dat de ploeg iemand nodig heeft die er boven opzit.
Anders krijg je hetzelfde verhaal als R.Koeman bij AZ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |