Joop vraagt veel geld en het WK komt nogquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Breekfast het volgende:
Dat er nog geen clubs zich hebben gemeld voor Ruiz en Douglas![]()
Ik blijf hoop houden
Ruiz en Douglas gaan niet uitblinken op het WK hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef HaagsPietje het volgende:
tja zou wel cool zijn als twente weer in de top 3 mee kan draaien komend jaar....aan de andere kant mag je je handjes dicht knijpen als club zijnde als je internationals een leuk wk draaien de nodige miljoenen binnenstromen waardoor je financieel de komende jaren lekker kan uitgeven en je voorlopig top 5 ofzo speelt.....
Klinkt goed!quote:'Ajax wilde Bajrami wegkapen voor vermaledijde FC Twente'
Emir Bajrami speelt de komende vier jaar bij FC Twente. Eddy van der Ley van het AD vertelt tegenover RTV Oost echter dat Ajax landskampioen FC Twente graag af wilde troeven door de Zweed een contract aan te bieden.
'Hij werd door half Europa gevolgd. Nadat bekend was geworden dat FC Twente bezig was met Bajrami, verscheen Ajax ten tonele en reisde met een grote delegatie af naar Zweden', zegt hij.
'Ze hebben er alles aan gedaan om die jongen nog voor het vermaledijde FC Twente binnen te halen, maar dat is niet gelukt. Hij had zijn woord al aan FC Twente gegeven. Hij is niet op de verlokkingen van Ajax ingegaan en koos niet voor het geld. De transfersom was wat hoger bij Ajax, maar hij bleef achter zijn woord staan en koos voor FC Twente. Met andere woorden: we gaan kijken wat hij op de mat gaat brengen, maar qua karakter zit het volgens mij wel goed.'
Tja... vijftien miljoen is een mooi bedrag. Toch hoop ik dat Preudhomme er in slaagt om hem te laten blijven en wellicht dat we in de CL veel plezier van hem hebben. Kan ie volgend jaar voor 17,5 miljoen wegquote:Ruiz zou het liefste Twente verlaten
Bryan Ruiz is in zijn vaderland Costa Rica uitgegroeid tot een held. De buitenspeler van FC Twente kan niet meer normaal over straat en mede vanwege die sterrenstatus lijkt Ruiz zijn werkgever snel te verlaten.
Het Nieuwsblad meldt dat Valencia CF, FC Sevilla en Stade Rennes interesse zouden hebben in Ruiz. "Ik sta voor alles open en heb nog een contract van drie jaar", begint Ruiz zijn verhaal tegenover het Belgische medium
"De kans bestaat dat ik blijf, maar het is waarschijnlijker dat ik wegga. Om eerlijk te zijn, eigenlijk zou ik het liefste vertrekken bij Twente. Spanje is mijn droom. Zeker als ik de kans krijg om bij een ambitieuze club aan de slag te gaan", vervolgde de speler.
De vraagprijs van Twente ligt hoog; op vijftien miljoen euro. "Dat bedrag choqueert me niet. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Als ik naar mijn statistieken van afgelopen seizoen kijk, dan ben ik dat waard", stelt Ruiz.
Ik zou ook gewoon cashen, voor 15 miljoen kun je een hele leuke speler aantrekken als vervanger.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef Halcon het volgende:
Of het volgende seizoen valt het allemaal wat tegen en is hij nog de helft waard.
Als je nu 15 mio kunt vangen, dan moet je dat haast ook wel doen en dat zal Twente ook wel doen. Snap niet echt wat Ruiz bij een club als Stade Rennes zou moeten doen. Valencia is dan wel weer een leuk alternatief voor hem. Villa en Zigic zijn weg, dus een basisplaats veroveren zou mogelijk moeten zijn.
Sterker nog, ze doen niet eens meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ruiz en Douglas gaan niet uitblinken op het WK hoor.
quote:FC Twente overweegt om weer haar transferrecord te breken. Dat is wel afhankelijk van het vertrek van Bryan Ruiz. Mocht de Costa Ricaan vertrekken, dan wil het bestuur Mbark Boussoufa naar Nederland halen. De aanvallende middenvelder heeft een prijskaartje van tien miljoen euro. FC Twente is niet de enige geïnteresseerde club. De Marokkaans international kan ook aan de slag in Duitsland of Engeland. (Diverse Belgische media)
Lijkt me stug dat Boussoufa Anderlecht en Brussel inruilt voor Twente en Enschede.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sterker nog, ze doen niet eens mee
[..]
Het stond dan ook slechts in de wandelgangen van voetbalzonequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Boussoufa Anderlecht en Brussel inruilt voor Twente en Enschede.
Zou wel een goede stap voor hem zijn. Als hij naar de Premier League gaat, dan verzuipt hij en kan hij over ´n paar jaar aankloppen bij Westerlo en KV Mechelen voor een contractje.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Boussoufa Anderlecht en Brussel inruilt voor Twente en Enschede.
Ik denk dat hij beter bij Anderlecht blijft. Hij is er dé held , zit er met een enorme Marokkaanse buurt in de stad , en lijkt mij sterk dat ze daar slechter zouden betalen dan bij Twente ...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou wel een goede stap voor hem zijn. Als hij naar de Premier League gaat, dan verzuipt hij en kan hij over ´n paar jaar aankloppen bij Westerlo en KV Mechelen voor een contractje.
De Belgische competitie is niet beduidend slechter dan de Nederlandse. Bovendien kun je vanuit Belgie ook een mooie transfer maken, Fellaini bijv.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou wel een goede stap voor hem zijn. Als hij naar de Premier League gaat, dan verzuipt hij en kan hij over ´n paar jaar aankloppen bij Westerlo en KV Mechelen voor een contractje.
Dat kan, maar ik geloof niet dat Boussoufa het gaat maken in de PL.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
De Belgische competitie is niet beduidend slechter dan de Nederlandse. Bovendien kun je vanuit Belgie ook een mooie transfer maken, Fellaini bijv.
Daar is hij letterlijk te licht voor inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik geloof niet dat Boussoufa het gaat maken in de PL.
Dat idee heb ik ook. De top in Duitsland, Spanje en Italie is ook niet voor hem weggelegd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar is hij letterlijk te licht voor inderdaad.
Volgens jou is Gent een subtopper maar Standard een topclup? Als je naar het resultaat van Standar dit jaar kijkt kom ik toch tot een andere conclusie.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:38 schreef Masanga het volgende:
[..]
![]()
seizoen-rangschikking:
2000-01: 5
2001-02: 4
2002-03: 8
2003-04: 9
2004-05: 6
2005-06: 4
2006-07: 4
2007-08: 6
2008-09: 4
2009-10: 2
AA Gent hoort idd bij de G5, maar stevige subtopper lijkt me alleszins correcter dan grote club. Net zoals Genk hebben ze toch een aanzienlijke achterstand op de grote 3: Club, Standard en Anderlecht. En dan heb ik het over budget, infrastructuur, ..
Hadden jarenlang torenhoge schulden. Nu deze afbetaald zijn kunnen ze mogelijks groeien, maar hun stadion is hopeloos verouderd en de werken aan het nieuwe stadion slepen al jaren aan.
Het aandeel van Preud'homme is niet gering bij Gent. Maar Gent kende ook geen perfect seizoen: het was er één met ups en downs, waarbij in de laatste rechte lijn (en deels door halvering van de punten/achterstand op de tweede in de stand)veel werd goedgemaakt. Even voor die play offs werden spelers en trainers nog genadeloos uitgefloten door de supporters. De reactie van Preud'homme toen toonde veel ergernis. Ik ben er zeker van dat velen aardig zullen opkijken als ze hem bezig zullen zien te kankeren op scheidsrechters. Op dat vlak is Preud'homme echt wel zielig.
Maar goed, wat hij de laatste 3 jaar presteerde was fenomenaal.
Gohjah, komt wel vaker voor in Frankrijk. In België stromen in de hoogste klasse wel meer spelers door uit de Franse amateurreeksen van 20 tot 25 jaar ... Zijn vaak spelers die uit het opleidingscentrum van een grotere club komen maar daar door omstandigheden het niet konden aarden of niet doorstroomden omdat er een betere speler op hun plek speelde ...quote:Op zondag 30 mei 2010 17:41 schreef Halcon het volgende:
23 jaar en dan nog bij de amateurs spelen. Ik ben benieuwd.
Die heeft ook zo'n parcours inderdaad. Die is uit het opleidingscentrum van Lens weggepikt door Moeskroen, maar is daar mislukt en vervolgens in de Franse 2de en 3de klasse terecht gekomen. Waar hij n paar jaar later opnieuw opgemerkt werd door La Louviere en zo opnieuw op 't hoogste niveau in België terecht kwam ...quote:Op zondag 30 mei 2010 18:22 schreef Halcon het volgende:
Klopt wel wat je zegt inderdaad.
Mathieu Assou-Ekotto kwam toch ook uit een lagere Franse reeks?
Wel een echt Twentse naam; 'Boudjemaa'.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
'FC Twente volgt verrichtingen Boudjemaa'
FC Twente is druk doende om de selectie voor komend seizoen vorm te geven. In de zoektocht naar versterkingen is de club gestuit op Damien Boudjemaa die uitkomt voor de Franse amateurclub UJA Alfortville, meldt L' Equipe.
De 23-jarige aanvallende middenvelder kan ook rekenen op belangstelling vanuit Frankrijk. Volgens de berichtgeving toonden recent ook Valenciennes en RC Lens interesse in Boudjemaa.
UJA Alfortville komt uit op het vierde niveau in Frankrijk. Eerder leek het talent de overstap te maken naar het Spaanse Almeria maar de transfer ketste destijds af op het laatste moment.
Bron: Voetbalprimeur
Boetjééémááá. Moet inderdaad te doen zijn voor de gemiddelde Tukker.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel een echt Twentse naam; 'Boudjemaa'.
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Boetjééémááá. Moet inderdaad te doen zijn voor de gemiddelde Tukker.
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Boetjééémááá. Moet inderdaad te doen zijn voor de gemiddelde Tukker.
Voordeel voor hem is dat Zigic en Villa zijn verkocht, anders zou het een stuk lastiger geweest zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Morendo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ruiz het zal doen in Valencia, als hij daar naar vertrekt. Toch een grote stap.
Dat is niet echt zijn positie. Wat dat betreft zou het voor hem beter zijn geweest als Mata, Silva of Vicente verkocht zou zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voordeel voor hem is dat Zigic en Villa zijn verkocht, anders zou het een stuk lastiger geweest zijn.
Zal ze niet missen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
optie tot koop niet gelicht bij Ransford Osei en Wellington, contract van Rukavytsya niet verlengd...
heb ze nog weinig/niet zien spelen, dus geen idee of het wat was voor de toekomstquote:
En ook australisch international trouwens ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:57 schreef kristyle het volgende:
Rukavytsya viel me wel op bij Roeselare, snel & vinnig. Goede speler als je volop de counter speelt.
als je daar mee doet, kun je toch wel wat lijkt mequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Osei is één keer op de training geweest, toen dachten ze dat hij een handtekening kwam vragen.![]()
De rest van de tijd speelde hij met Ghana U19, U21, U23 en Oud-Ghana.
mooi, zijn we daar ook vanafquote:
Da's vast niet omdat ze zo'n goede indruk hebben gemaakt op de training en in het 2e.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ze nog weinig/niet zien spelen, dus geen idee of het wat was voor de toekomst
Tja, achteraf is het natuurlijk makkelijk praten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef Shivo het volgende:
Wel minder dan dat we vorig jaar hadden gehad, dus verhuren aan Inter was een verkeerde inschatting.
Dat was ook de reden dat Inter wilde huren i.p.v. kopen volgens mij.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, achteraf is het natuurlijk makkelijk praten.![]()
Bovendien was hij toentertijd toch geblesseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |