Wij konden toen nog doodgewoon Nilis op de bank zetten omdat op dat moment Weber en Scifo doodgewoon beter waren. Zo'n luxe kun je je nu als Belg niet meer voorstellen ...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:03 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Die commentator is priceless![]()
En ja zeg , heb dat wk niet gevolgd aangezien ik toen pas 4 jaar was maar wat een goede ploegen hadden beide landen toen wel niet zeg . Enkel Nederland heeft een topteam blijven hebben terwijl België steeds verder is afgezwakt.
whahahaquote:
mooi filmpje, zo te zien waren de Belgen toen echt goedquote:Op maandag 24 mei 2010 18:46 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben wel meer mensen dit gezien, maar toch even plaatsen:
Preud'homme op het hoogtepunt van zijn spelerscarrière (hij werd toen ook uitgeroepen tot beste doelman van het toernooi).
quote:
vind die tegen Hibernian errug tofquote:
Douglas gaat toch naar Wolfsburg?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
als Douglas en/of Ruiz blijft/blijven, zou dat wel ubertof zijn![]()
maar jij postte het als een feit ("Douglas gaat toch naar Wolfsburg?") i.p.v. als een situatie waarin ze nog aan het onderhandelen zijn, of de interesse erg duidelijk isquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:27 schreef PIETR het volgende:
In de winterstop hadden ze toch ook al interesse? Nu weer, dus lijkt me slechts een kwestie van tijd eer dat hij tekent daar. Tenzij hij natuurlijk voor het sportieve aspect kiest en met Twente de CL in gaat.
quote:Lepoint naar Twente
Christophe Lepoint gaat naar FC Twente. Dat meldt het Belgische Nieuwsblad.
De 25-jarige middenvelder van AA Gent zal volgens de Belgen meekomen met de nieuwe Twente-trainer Michel Preud'homme. Lepoint wordt gezien als een kilometervreter die eerder uitkwam voor Anderlecht, München 1860, Willem II en het Turkse Gençlerbirligi. Daar kwam zijn carriere in het slop. Hij ging 4 jaar geleden naar tweedeklasser Tubeke in zijn vaderland. In 2008 stapte hij over naar Moeskroen en het afgelopen jaar was hij een van de beste spelers van bekerwinnaar AA Gent.
Terug achter de kassa van de FEBO in Arnhem? Ik bedoel waar moet hij in hemelsnaam naar toe dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:01 schreef Elvislives het volgende:
Ziet het er naar uit dat Theo blijft of gaat ie toch verkassen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Terug achter de kassa van de FEBO in Arnhem? Ik bedoel waar moet hij in hemelsnaam naar toe dan?
Merci.quote:
Kijk, dat is een stap omhoog. Zou leuk voor hem zijn.quote:Er waren geruchten over een transfer naar dortmund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |