ahquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat het toch gratis isen hoe moet je anders kijken, als je niet in het stadion zit?
Gaan er nog mensen heen? Morgen ga ik kaartjes halen hebben we vanavond besloten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd hoe we vrijdag het seizoen openen in Kerkrade... heb er vertrouwen in
inderdaad beetje lastig dat beide dezelfde afkorting hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ah
jouw EL = eredivisie live
mijn EL is Europa League
Vandaar ook mijn CL van de NOS opmerking, haha
wilde het hier ook ff melden, maar je was me voorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:41 schreef Frutsel het volgende:
Las net dat Arnautovic bij Bremen ook al voor de nodige rotzooi zorgt
Gefrustreerd mannetje blijft het
quote:Arnautovic van training gestuurd bij Werder Bremen
Uitgegeven: 5 augustus 2010 16:20
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2010 16:25
AMSTERDAM - De start van Marko Arnautovic bij Werder Bremen is bepaald niet soepel te noemen. Donderdagochtend stuurde trainer Thomas Schaaf de van Internazionale overgekomen Oostenrijker van de training.
© ANPDe voormalige speler van FC Twente ging tijdens een partijvorm heftig tekeer na een in zijn ogen verkeerde beslissing van 'scheidsrechter' Schaaf. Arnautovic trapte daarbij boos een bal van het veld.
De push ups die hij vervolgens voor straf moest doen, kalmeerden hem allerminst. Daarop stuurde Schaaf hem naar het veld ernaast om rondjes te lopen.
Arnautovic zei na afloop van de training dat vooraf al was afgesproken dat hij het tweede deel van de training voor zichzelf zou gaan lopen.
Niet tolereren
Coach Schaaf had een andere lezing. ''Ik kon dit gedrag niet tolereren'', zei hij tegenover Der Kicker.
''Als hij tijdens een wedstrijd zo op een scheidsrechterlijke beslissing reageert, levert hem dit op zijn minst een gele kaart op. Ik liet hem rondjes lopen zodat hij zijn hoofd even vrij kon maken.''
De trainer is er desalniettemin van overtuigd dat de aanvaller, voor wie Werder zo'n zes miljoen euro naar Enschede overmaakte, gaat slagen in Bremen. ''We gaan hem op een dusdanige manier brengen dat iedereen in Bremen hem gaat liefhebben.''
Frings
Aanvoerder Torsten Frings waarschuwde de aanvaller al eerder dat Arnautovic uit moest kijken met arrogant gedrag. ''In Bremen zijn ze daar niet zo dol op'', aldus de 33-jarige routinier.
geen idee, maar las dat Boschker er morgen niet bij is en dat Javadov en Rendla ook niet bij de selectie zitten...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:24 schreef Greetings het volgende:
Wat denken jullie dat de basiself wordt tegen Roda morgen?
quote:
Ik zit genietend te kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
Ereivisie Live heeft ook een seizoensoverzicht van Twente, van meer dan een uur: http://www.eredivisie.nl/(...)zicht_fc_twente.html
In de tijden van Van Hanegem, Israel, Wouters en Lerby, kreeg je met dit soort gedrag, dan op zijn tijd gewoon even een elleboogje te verwerken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wilde het hier ook ff melden, maar je was me voor
voor de volledigheid dan maar ff:
[Arnautovic bla bla bla..]
Wat spannend! Hopelijk worden we Kampioen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
Ereivisie Live heeft ook een seizoensoverzicht van Twente, van meer dan een uur: http://www.eredivisie.nl/(...)zicht_fc_twente.html
Denk het welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Denken jullie dat De Jong in de basis start?
Janko denk ik op de plek van de jong....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk het wel
Ruiz - De Jong - Bajrami
Tioté - Janssen - Brama
Carney - Douglas - Wisgerhof - Tiendalli/Kuiper
Mihaylov
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |