Want, de andere clubs zullen ook echt wel een keer een gelijkspel dan wel verlies pakken deze competitie lijkt me.quote:
Klopt, maar t is gewoon jammer dat ze het niet afmaakten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:14 schreef justin98 het volgende:
Koppen omhoog, jongens. Twente was vorig seizoen in het begin tioch ook wat slechter?
Limburg is altijd mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
rotatie op het middenveld is prima, maar dan moet het wel een stuk beter uitgevoerd worden dan afgelopen vrijdag!! maar al met al wel een mooie dag in Limburg gehad
Dat is gewoon pure beeldvorming, voornamelijk veroorzaakt door zijn 'lullige' accent.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef Daan087 het volgende:
Enige vraagteken dat ik bij FC Twente heb is of Preud'homme een geschikte trainer is.
Hij komt wat slapjes over vind ik en ik denk dat de ploeg iemand nodig heeft die er boven opzit.
Dat keepertje van Roda in de rustquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
rotatie op het middenveld is prima, maar dan moet het wel een stuk beter uitgevoerd worden dan afgelopen vrijdag!! maar al met al wel een mooie dag in Limburg gehad
was in de rust druk bezig met eten/drinken scorenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat keepertje van Roda in de rust! Gewoon kopen voor entertainment
!
In België stond hij net bekend als héél bevlogen , iemand die niks aan het toeval overlaat en héél gepassioneerd bezig is ...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef Daan087 het volgende:
Twente is een ploeg met genoeg potentie, een keer gelijkspelen is geen reden voor onrust.
Enige vraagteken dat ik bij FC Twente heb is of Preud'homme een geschikte trainer is.
Hij komt wat slapjes over vind ik en ik denk dat de ploeg iemand nodig heeft die er boven opzit.
Anders krijg je hetzelfde verhaal als R.Koeman bij AZ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |