abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:08:15 #176
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_84086958
Je hoeft geen Nederlands te kunnen om een clubheld te zijn
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_84086970
quote:
AA Gent wil Rosales niet verkopen
AMSTERDAM – Ajax en FC Twente zullen hun zoektocht naar een nieuwe rechtsback moeten voortzetten. De technisch directeur van AA Gent, Michel Louwagie, is namelijk niet van plan om Roberto Rosales te verkopen.
“Rosales is niet te koop”, benadrukt Louwagie donderdag in de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

Onder meer Ajax en FC Twente zouden verregaande interesse in de Venezolaan hebben, maar kunnen hun pijlen beter op een ander alternatief richten. “Officieel heb ik nog niets gehoord. We willen Rosales ook niet verkopen en hebben zijn optie tot 2012 gelicht.”

Afbraakprijzen
Louwagie is niet van zins voor een bescheiden bedrag te zwichten. “Het moet maar eens gedaan zijn met dat we onze spelers in België tegen afbraakprijzen verkopen."

"Die Nederlanders komen af met belachelijke prijzen. Ruiz hebben we ook te goedkoop verkocht, hè.”

Duidelijkheid
Toch houdt Louwagie een slag om de arm: “Deze week zal er meer duidelijkheid zijn. Er moet ook snel beslist worden, want het Europees voetbal komt er al aan.”

Naast Ajax en FC Twente zouden ook Benfica en een niet nader genoemde club uit de Duitse Bundesliga zich gemeld hebben voor de 21-jarige rechtsback.

Rosales speelde bij AA Gent de afgelopen seizoenen onder trainer Michel Preud’homme, die nu aan het roer staat bij FC Twente.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84088774
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
Je hoeft geen Nederlands te kunnen om een clubheld te zijn
nee maar als je dusdanig lang bij een club speelt en het gewoon vertikt om ook maar een woord te leren ben je dan echt een standbeeld waard?
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_84088926
Tiendalli kan nieuw contract tekenen
FC Twente heeft een nieuw contract klaarliggen voor Dwight Tiendalli, zo meldt de Twentsche Courant Tubantia. De verdediger kan voor drie jaar bijtekenen. In september van vorig jaar nam FC Twente Tiendalli transfervrij over van Feyenoord waar hij niet meer in de plannen voorkwam. In zijn eerste seizoen bij het team van Steve McClaren werd hij meteen landskampioen en scoorde hij één keer in 26 competitieduels. Eerder speelde de geboren Surinamer voor FC Utrecht en Sparta. Tiendalli heeft de aanbieding in beraad. [FCTwente.net]

---
Hopelijk neemt hij het aanbod aan, toch een speler waar we ook komend seizoen veel aan kunnen hebben.
pi_84088981
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef xSoDx het volgende:

[..]

nee maar als je dusdanig lang bij een club speelt en het gewoon vertikt om ook maar een woord te leren ben je dan echt een standbeeld waard?
zeg ik het andersom; ben je, als je dusdanig lang bij een club speelt en daar van onschatbare waarde bent geweest, maar geen woord van de taal spreekt, ineens geen standbeeld meer waard

en volgens mij heeft hij ooit aangegeven dat hij geen NL ging praten tegen pers etc., zodat hij zeker wist dat ze hem niet verkeerd begrepen etc...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:53:12 #181
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_84088982
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef xSoDx het volgende:

[..]

Zeker, tot iemand het clubrecord verbeterd
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_84102819
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef xSoDx het volgende:

[..]

spreekt geen woord nederlands
echte club held
Jup Blaise NKufo
pi_84122560
Boschker op vakantie tot begin augustus, Mihaylov onder de lat bij de JC-schaal
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84129848
Bannink tekent vierjarig contract

Alexander Bannink heeft vandaag een nieuw contract bij FC Twente getekend. De Oldenzaler maakte vorig jaar nog deel uit van Jong FC Twente, maar zal dit jaar deel uit gaan maken van het eerste elftal. Vorig seizoen speelde hij al twee bekerduels mee met het eerste. Vooralsnog is hij de enige jeugdspeler die wordt overgeheveld naar het eerste. De 20-jarige middenvelder die als sinds zijn twaalfde voor FC Twente speelt tekent voor vier jaar bij de club. [FCTwente.net]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 juli 2010 @ 15:59:55 #185
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84277775
Even een schaamteloos tvp'tje.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_84290898
Blom fluit de JC-schaal lees ik net, nog mensen van hier die er heen gaan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:38:15 #187
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_84299916
Had gekeken of het lukt vanuit Amsterdam (Woon ik immers ) om kaartjes te krijgen. Alleen als je Ajax clubcard hebt kun je 2 kaartjes krijgen, dat is het probleem niet. Echter zijn de tickets op naam en dat is wel een probleem . (En no way dat ik lid ga worden van Ajax.)

Dus ik ga helaas niet (Had zo graag in het ajax vak gestaan met me twente sjaaltje )
pi_84299933
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
Blom fluit de JC-schaal lees ik net, nog mensen van hier die er heen gaan?
Mis verdomme de hele wedstrijd door andere verplichtingen .
pi_84303638
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:38 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Mis verdomme de hele wedstrijd door andere verplichtingen .
ja, ik ben dat weekend ook in Belgie, dus moet maar op een andere manier de uitslag te weten komen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 13:28:08 #190
8781 crew  Frutsel
pi_84353555
quote:
Twente live bij RTV oost
RTV Oost zal vrijdag de wedstrijd in de Uhrencup tussen FC Twente en het Spaanse Deportivo La Coruña live uitzenden. De uitzending begint om 17.50 uur.

Vanuit Zwitserland zal Paul Schabbink het commentaar verzorgen. In de studio is de presentatie in handen van Bert van Losser, de analyse komt van Theo Vonk.
pi_84380334
Ik hoop écht dat Janssen blijft!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_84387254
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik hoop écht dat Janssen blijft!
dat hoop ik ook van Tiote, Ruiz en Douglas!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84392157
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat hoop ik ook van Tiote, Ruiz en Douglas!
Ja idd, als ze nog een middenvelder a la Perez vinden en het team zo blijft geef ik Twente weer goede kansen!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_84504872
ik las ergens dat er nog maar 400 van de 3.200 kaarten verkocht waren voor a.s. zaterdag
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84507436
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ik las ergens dat er nog maar 400 van de 3.200 kaarten verkocht waren voor a.s. zaterdag _O-
Ik wil 2 kaartjes inzetten als bonus voor het personeel, maar ik kan echt nergens vinden of het een verplichte treincombi is :?.

Oftewel, kan ik er ook gewoon op eigen vervoer naartoe?
I was an atheist until I realized I was God
pi_84507465
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik wil 2 kaartjes inzetten als bonus voor het personeel, maar ik kan echt nergens vinden of het een verplichte treincombi is :?.

Oftewel, kan ik er ook gewoon op eigen vervoer naartoe?
FCT-kaartjes? dat is verplichte treincombi...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84510344
quote:
"Stam in belangstelling van Newcastle"
Maandag 26-7-2010 - Joey
Volgens diverse bronnen gaat Newcastle United een poging doen om Ronnie Stam over te nemen van FC Twente. De Noord-Engelse club zou een bod overwegen van bijna ¤6 miljoen voor de rechter vleugelverdediger. Stam, die al enkele weken apart van de groep traint, werd eerder in deze voorbereiding gelinkt aan Ajax. Daar zou hij de opvolger moeten worden van Gergory van der Wiel mits deze naar het buitenland zou vertrekken.
Bron: FCTwente.net

Nah, Stam bedankt voor je inzet door de jaren heen, en veel succes in Engeland.
  maandag 26 juli 2010 @ 17:39:42 #198
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_84512233
Ik hoop trouwens wel dat Twente nog een middenvelder erbij neemt.
Nu heb je Brama Jansen en Tiote, als er 1 van die wegvalt wordt het al een stuk minder. :{
pi_84513826
Voor 6 miljoen ? !! Super goed nieuws !
  maandag 26 juli 2010 @ 19:10:34 #200
148941 insan3
101% crazy
pi_84515484
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Twente nog een middenvelder erbij neemt.
Nu heb je Brama Jansen en Tiote, als er 1 van die wegvalt wordt het al een stuk minder. :{
In de voorbereiding speelt Ruiz al de hele tijd op 10 en spelen javadov, bajrami en/of parker van de vleugel. Natuurlijk moet er als tiote vertrekt wel een nieuwe nog komen.
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')