quote:AA Gent wil Rosales niet verkopen
AMSTERDAM – Ajax en FC Twente zullen hun zoektocht naar een nieuwe rechtsback moeten voortzetten. De technisch directeur van AA Gent, Michel Louwagie, is namelijk niet van plan om Roberto Rosales te verkopen.
“Rosales is niet te koop”, benadrukt Louwagie donderdag in de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
Onder meer Ajax en FC Twente zouden verregaande interesse in de Venezolaan hebben, maar kunnen hun pijlen beter op een ander alternatief richten. “Officieel heb ik nog niets gehoord. We willen Rosales ook niet verkopen en hebben zijn optie tot 2012 gelicht.”
Afbraakprijzen
Louwagie is niet van zins voor een bescheiden bedrag te zwichten. “Het moet maar eens gedaan zijn met dat we onze spelers in België tegen afbraakprijzen verkopen."
"Die Nederlanders komen af met belachelijke prijzen. Ruiz hebben we ook te goedkoop verkocht, hè.”
Duidelijkheid
Toch houdt Louwagie een slag om de arm: “Deze week zal er meer duidelijkheid zijn. Er moet ook snel beslist worden, want het Europees voetbal komt er al aan.”
Naast Ajax en FC Twente zouden ook Benfica en een niet nader genoemde club uit de Duitse Bundesliga zich gemeld hebben voor de 21-jarige rechtsback.
Rosales speelde bij AA Gent de afgelopen seizoenen onder trainer Michel Preud’homme, die nu aan het roer staat bij FC Twente.
nee maar als je dusdanig lang bij een club speelt en het gewoon vertikt om ook maar een woord te leren ben je dan echt een standbeeld waard?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
Je hoeft geen Nederlands te kunnen om een clubheld te zijn
zeg ik het andersom; ben je, als je dusdanig lang bij een club speelt en daar van onschatbare waarde bent geweest, maar geen woord van de taal spreekt, ineens geen standbeeld meer waardquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef xSoDx het volgende:
[..]
nee maar als je dusdanig lang bij een club speelt en het gewoon vertikt om ook maar een woord te leren ben je dan echt een standbeeld waard?
Zeker, tot iemand het clubrecord verbeterdquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef xSoDx het volgende:
[..]
nee maar als je dusdanig lang bij een club speelt en het gewoon vertikt om ook maar een woord te leren ben je dan echt een standbeeld waard?
Jupquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef xSoDx het volgende:
[..]
spreekt geen woord nederlands![]()
echte club held![]()
Mis verdomme de hele wedstrijd door andere verplichtingenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
Blom fluit de JC-schaal lees ik net, nog mensen van hier die er heen gaan?
ja, ik ben dat weekend ook in Belgie, dus moet maar op een andere manier de uitslag te weten komen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mis verdomme de hele wedstrijd door andere verplichtingen.
quote:Twente live bij RTV oost
RTV Oost zal vrijdag de wedstrijd in de Uhrencup tussen FC Twente en het Spaanse Deportivo La Coruña live uitzenden. De uitzending begint om 17.50 uur.
Vanuit Zwitserland zal Paul Schabbink het commentaar verzorgen. In de studio is de presentatie in handen van Bert van Losser, de analyse komt van Theo Vonk.
Ja idd, als ze nog een middenvelder a la Perez vinden en het team zo blijft geef ik Twente weer goede kansen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hoop ik ook van Tiote, Ruiz en Douglas!
Ik wil 2 kaartjes inzetten als bonus voor het personeel, maar ik kan echt nergens vinden of het een verplichte treincombi isquote:Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ik las ergens dat er nog maar 400 van de 3.200 kaarten verkocht waren voor a.s. zaterdag
FCT-kaartjes? dat is verplichte treincombi...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil 2 kaartjes inzetten als bonus voor het personeel, maar ik kan echt nergens vinden of het een verplichte treincombi is.
Oftewel, kan ik er ook gewoon op eigen vervoer naartoe?
Bron: FCTwente.netquote:"Stam in belangstelling van Newcastle"
Maandag 26-7-2010 - Joey
Volgens diverse bronnen gaat Newcastle United een poging doen om Ronnie Stam over te nemen van FC Twente. De Noord-Engelse club zou een bod overwegen van bijna ¤6 miljoen voor de rechter vleugelverdediger. Stam, die al enkele weken apart van de groep traint, werd eerder in deze voorbereiding gelinkt aan Ajax. Daar zou hij de opvolger moeten worden van Gergory van der Wiel mits deze naar het buitenland zou vertrekken.
In de voorbereiding speelt Ruiz al de hele tijd op 10 en spelen javadov, bajrami en/of parker van de vleugel. Natuurlijk moet er als tiote vertrekt wel een nieuwe nog komen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Twente nog een middenvelder erbij neemt.
Nu heb je Brama Jansen en Tiote, als er 1 van die wegvalt wordt het al een stuk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |