Niet te moeilijke woorden hier gebruiken hea.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik blijf wel kijken, maar wat een tantaluskwelling is dit debat
Omdat ze in Engeland voor het eerst in de geschiedenis een dergelijk debat hadden georganiseerd.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom zit hier nog steeds klapvee in het publiek en is het niet zoals in Engeland geregeld??
Het was 53quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Adelante het volgende:
Cohen voelt zich op z'n besneden pikkie getrapt
Encyclo.nlquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet te moeilijke woorden hier gebruiken hea.
Ja maar onzin schreeuwen is zo leuk, anders is het debat daadwerkelijk interessant. Commerciele omroep, jeweetsquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Behalve belachelijk is het vooral niet waar.
Vooruit dan, hier de uitleg:quote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet te moeilijke woorden hier gebruiken hea.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de vorige eeuw, waar het thuishoort.
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind 67 wel nodig.
Kok zei dat ook altijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef MilaNL het volgende:
Het program? Balkenende is internationaal.
tot voor kort welquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Behalve belachelijk is het vooral niet waar.
Jij zit echt een ander debat te kijkenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
Haha, Cohen had een goed punt weer. Rutte werd even weer op aarde gezet.
Ja, want je wilt een zwakke leider natuurlijk. Zolang het imago maar goed is hè.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef Zith het volgende:
Rutte is sterk, maar ik zie liever cohen als MP, en rutte iemand met economische VVD achtergrond op financien
Dan nog.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef svann het volgende:
[..]
Het was daar dus ook helemaal geen 45 jaar.
53 is al wel erg genoeg hoor.
Cohen is een zwak debater maar een goed bestuurder!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want je wilt een zwakke leider natuurlijk. Zolang het imago maar goed is hè.
Na elke one linerquote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
TYF EENS OP MET DAT ACHTERLIJKE KLAPPLUBLIEK![]()
![]()
Cohen begint idd steeds meer op Nixon te lijken op deze manierquote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Monidique het volgende:
God, Cohen is dramatisch... Hij lijkt wel dingen te verzinnen, dingen die de andere heren ervoor gezegd zouden hebben. Hij heeft volgens mij een debat geoefend, maar dat is niet het debat wat nu gevoerd wordt. Ik weet niet hoe invloedrijk dit gaat worden, maar ik zie hier een Nixonnetje ontstaan.
Nixon had ook nog echt machtquote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Monidique het volgende:
God, Cohen is dramatisch... Hij lijkt wel dingen te verzinnen, dingen die de andere heren ervoor gezegd zouden hebben. Hij heeft volgens mij een debat geoefend, maar dat is niet het debat wat nu gevoerd wordt. Ik weet niet hoe invloedrijk dit gaat worden, maar ik zie hier een Nixonnetje ontstaan.
eerder een degelijk debat.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat ze in Engeland voor het eerst in de geschiedenis een dergelijk debat hadden georganiseerd.
Nope.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Plasterk het volgende:
tot voor kort welen ik denk niet dat de pensioenleeftijd naar 65 gaat. Dat wordt rellen
Ja, of ik ben het gewoonweg niet met je eens.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jij zit echt een ander debat te kijken
Vertel dat maar 's aan de politie daar.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef trololo het volgende:
[..]
Cohen is een zwak debater maar een goed bestuurder!
wees blij dat het zondag is anders kreeg je nog gelijkquote:
Tadaaaaa, dat is dus Cohen, en hij is nooit anders geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Cohen vindt ik zo slecht nog niet, alleen moet hij het wat overtuigender brengen. Anders wordt hij door die droeftoeters zoals Wilders gewoon overschreeuwd.
Cohen wil weer naar de wc... ...dan weer naar de bar... ...dan weer ff roken buiten...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Cohen kan zich nu maar beter rustig houden zo lang het debat nog duurt.
Alleen antwoorden als het nodig is.
Wat doet/deed ie dan allemaal goed?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef trololo het volgende:
Cohen is een zwak debater maar een goed bestuurder!
Echt he, die Bos moet thuis over de grond rollen van het lachen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Monidique het volgende:
AAch die Grieken rellen en staken om niks, daar moet je niet zwaar aan tillen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Plasterk het volgende:
[..]
tot voor kort welen ik denk niet dat de pensioenleeftijd naar 65 gaat. Dat wordt rellen
Heeft niks met overschreeuwen te maken.quote:
HEt was nooit 45 jaar, Wilders roept onzin.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Rofl.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jij zit echt een ander debat te kijken
En hij moet nog ruim een uur.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Cohen kan zich nu maar beter rustig houden zo lang het debat nog duurt.
Alleen antwoorden als het nodig is.
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Hier even een snelle samenvatting voor wie het tot nu toe niet heeft gezien:
Cohen.
Hahaquote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef VancouverFan het volgende:
Volgende keer maar geluiddichte cabines waar de lijsttrekkers inzitten en dan Frits Wester die de microfoon wel of niet openschuift. Wat een kippenhok.
Vreselijk irritant ja. Sterker nog, als iemand hem een vraag stelt, begint hij zelf ergens anders over en daar geeft hij dan zijn mening over.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:04 schreef trololo het volgende:
Balkenende antwoordt NOOIT direct op de vraag. Vrij irritant!!
Faalhaas dat het isquote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
Balkenende is subtiel aan het verdedigen dat de koopkracht omlaag moet
Die Wester kan echt geen debat leidenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef Zeroku het volgende:
HEEL KORT, en dan wil ik naar Meneer Wilders_____
Hij heeft ontegenzeggelijk een komisch element, maar het was niet grappig bedoeld.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
Federer-fan, is dit weer zo'n slechte grap van jou?
Dit slaat echt alles inderdaad. Die vent weet niet eens wat koopkracht inhoudtquote:
Hij verklapt alles al.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Haha
Vind trouwens ook niet dat dit een echt debat is, er wordt amper gediscussieerd en ingegaan op eerder genoemde argumenten. Het is meer een toets feitenkennis waar alle lijsttrekkers de door hen uit het hoofd geleerde verkoopzinnen opnoemen.
DE ZORG KOMT ZO!!!
DE HYPOTHEEK KOMT ZO!!
Wester
Je gaat mij niet vertellen dat Wilders niet nog meer naar beneden is gezakt met zijn werkelijk achterlijk gelul.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef AskMe het volgende:
Cohen heeft een enkeltje naar beneden gekocht op de peiling, groetjes
Ja eens, hoewel Rutte misschien iets scherper is op economisch gebiedquote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef het_fokschaap het volgende:
Wilders is best grappig hoor, daar niet van...maar ik vind Cohen hier de meest realistische, misschien niet de beste debater...maar daar moet je doorheen kijken.
Jammer dat Pechtold er niet bij is.
Dat wordt vast een hitquote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef -SG- het volgende:
zorg komt zo, zorg komt zo, zorg komt zo, zorg komt zo.
JA ZEKER DE HYPOTHEKER !quote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef Zeroku het volgende:
Wester: "HYPOTHEEK KOMT ZO"
Vijf seconde later:
"HEEL KORT DAN, dan wil ik naar Meneer Wilders"
Kom op zeg.
Jarenlange ervaring....quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Klummie het volgende:
Balkenende is echt gewoon de beste weer. Respect.
Samen voor ons eigen.quote:
Nee, hij heeft veel tijd over om dingen uit zijn hoofd te leren omdat hij vrijgezel is.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Heeft Rute een oortje in met een hele VVD redactie die cijfers doorgeeft ?
Balkie is echt goed ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Klummie het volgende:
Ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft zijn bel nou nog? JP toch?
Ben het met je eens. Tot nu toe: 1. Ba 2. Ru 3. Wi 4. Coquote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Klummie het volgende:
Later, ja. In 1960 was hij de tegenstander van Kennedy, en in het debat, het eerste televisiedebat, ging Nixon af. Althans, dat leek zo, hij zweette veel, zag er allemaal niet goed uit. Mensen via de radio vonden hem niet zo slecht. Ik denk overigens dat het uiteindelijk niet veel invloed had, maar dat weet ik niet zeker.quote:
En nog steeds bij zijn ouders woont.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij heeft veel tijd over om dingen uit zijn hoofd te leren omdat hij vrijgezel is.
Wees gerust. Cohen gaat het nog veel beter doen vanavond.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij heeft veel tijd over om dingen uit zijn hoofd te leren omdat hij vrijgezel is.
tsja da's niet zo heel moeilijk. Ik voorspel PVDA -3 zetels deze weekquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wees gerust. Cohen gaat het nog veel beter doen vanavond.
Rutte ziet het beter. Er zijn grote verschillen onder leraren! Daar moet naar gekeken worden en dan moeten de salarissen bepaald worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef trololo het volgende:
Lerarensalarissen ben ik het heel erg eens met Cohen!
Ach, klappen is niet erg. Zo lang ze maar niet boe gaan roepen als iemand aan het woord komt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Type-R het volgende:
ik word per klap-beurt woester op dat publiek
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Type-R het volgende:
ik word per klap-beurt Wester op dat publiek
een cliffhangerquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Arcee het volgende:
Lekker voor Rutte zo'n reply geven voor de reclame.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:10 schreef El_jefe07 het volgende:
Zou wel een stoere actie zijn als GroenLinks, SP en D66 flink reclamezendtijd hebben gekocht in dit reclameblok.
Zou wel een stoere actie zijn als GroenLinks, SP en D66 flink reclamezendtijd hebben gekocht in dit reclameblok.
Het is net een soap.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een cliffhangerdat doet het altijd goed bij de commerciëlen !
Klappen is wel erg. Het publiek behoort de jury te zijn en alleen het oordeel te vellen aan het eind van het debat. Op zo'n manier stuurt het klapvee de spreektijd van de deelnemers. Dat is enorm storend.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach, klappen is niet erg. Zo lang ze maar niet boe gaan roepen als iemand aan het woord komt.
Wat wil je ook met dat rechtse gedoe wat er naast hem is.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
tsja da's niet zo heel moeilijk. Ik voorspel PVDA -3 zetels deze week
Yep maar Balkie weet dat het de dood is of de gladiolen en daarbij timed hij gewoon goed en dat blijft hangen. Ook al doet hij al zoveel jaar mee, dat is gewoon een kwaliteit.quote:
Klappen is wel erg. Het kost a) tijd b) maakt lawaai c) onderbreekt het debat d) slaat nergens op.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach, klappen is niet erg. Zo lang ze maar niet boe gaan roepen als iemand aan het woord komt.
Cohen kan tenminste rustig blijvenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:10 schreef Luco het volgende:
1. Rutte
2. Balkenende
Balkenende is toch vooral vragen aan het ontwijken, waar Rutte alle programma's toch echt lijkt te kennen en zijn punten goed kan verdedigen
Over het bekvechten van Wilders en Cohen zullen we het maar niet hebben...
Rutte zijn verhaal is veel completer. Rutte zijn verhaal is een actief beleid. Cohen geeft liever iedere leraar meer salaris, zonder te kijken wie het krijgt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Rutte ziet het beter. Er zijn grote verschillen onder leraren! Daar moet naar gekeken worden en dan moeten de salarissen bepaald worden.
Mee eens maar dan wel een absolute grens stellen en dus geen ongebreidelde manager achtige zelfverrijking in de hand werkenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Rutte ziet het beter. Er zijn grote verschillen onder leraren! Daar moet naar gekeken worden en dan moeten de salarissen bepaald worden.
Cohen staat onder Wilders imo.quote:
Cohen wordt op inhoud afgetoefd door de anderen, dat zou gebeuren door Pechtold en Halsema, de man is vreselijk slecht bezig.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wat wil je ook met dat rechtse gedoe wat er naast hem is.![]()
![]()
Ik denk dat de organisatoren van de volgende debatten hier wat van kunnen leren...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef Jojoke het volgende:
Wester vertelt hier hoe hij debat heeft voorbereid:
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/index_video.xml
Nou nee hoor, Cohen laat het gehele onderwijs liever privatiseren, waardoor het hele onderwijs een puinhoop wordt zoals tijdens paars met het MBO en HBO is gebeurd.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Rutte zijn verhaal is veel completer. Rutte zijn verhaal is een actief beleid. Cohen geeft liever iedere leraar meer salaris, zonder te kijken wie het krijgt.
Hij gaat steeds meer stamelen, hapert in z'n verhaal waar Rutte en Balkenende dat niet doen. Wilders zet bij Roulette in op 7,2.quote:
Dat vind ik ook ja. He picked the wrong fight.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Zith het volgende:
Cphen had gewoon balkenende moeten aanvallen ipv wilders, bij wilders valt toch niets te winnen.
Klopt ja.quote:
Johan Derksen lult ze allemaal onder de tafel.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef GGMM het volgende:
Gaan ze nu ala "voetbal international' laten zien wat er tijdens de pauze gebeurt?
Dit dus!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Hukkie het volgende:
Vind het leuke popcorn-televisie, maar verder toch wel redelijk zwaar tegenvallen. Maar dat wist ik eigenlijk van te voren al, zit tegen beter weten in toch te kijken.
quote:
Hoe oud is hij? 42 ofzoquote:
Ja, maar veel Nederlanders denken dat het er om gaat wie het schreeuwerigst overkomt, dat die persoon het wel redt. Nou, nog treuriger dan ik dacht van veel Nederlanders.quote:
Op zich wel, hij kan zich dan neerzetten als de enige anti-Wilders aanwezig. Maar ja, in tegenstelling tot Job kan Geert wel aardig debatteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Zith het volgende:
Cphen had gewoon balkenende moeten aanvallen ipv wilders, bij wilders valt toch niets te winnen.
Dat was toch niet serieus?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? 42 ofzoVrijgezel tot daar aan toe maar bij je ouders wonen...
Zeker niet, hij moet zich herstellen bij Wilders, alleen dan moet hij wel een goed verhaal hebben, alleen dat heeft hij helaas niet. Eigenlijk zegt Cohen inhoudelijk wel de juiste de dingen, maar dat wordt helaas gewoon niet meer geaccepteerd door de meeste mensen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Zith het volgende:
Dat zou juist in zijn voordeel moeten werken.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef Zith het volgende:
Het is natuurlijk ook jammer dat het iedereen vs cohen is, als enige linkse.
Hoezo domme leraren? Als het goed is heb je een lerarenopleiding gehaald en dat doe je niet met domheid. Het is alleen zo dat sommige mensen al 40 jaar niks meer begeschaafd hebben en dat kan je niet hebben. Het gaat niet om intelligentie, maar om inzicht.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Mendeljev het volgende:
Een actief beleid onder leraren is ook niet wenselijk. Straks gaan slimme mensen in het onderwijs vanwege het concurrerende salaris en blijven de domme leraren achter op een hopeloze arbeidsmarkt.
Hij is geen vrijgezel en woont niet meer bij zijn ouders.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? 42 ofzoVrijgezel tot daar aan toe maar bij je ouders wonen...
Als je als toekomstig premier niet eens staande kan houden in een debat dan heb je niets te zoeken als leider van het land in nog moeilijkere situaties.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef SeLang het volgende:
Cohen laat toch wel over zich heenwalsen. Geen goede eigenschap voor een premier. Natuurlijk is dit een superslecht debat met door elkaar heen praten en gejoel van het publiek maar daar moet je toch mee kunnen omgaan.
quote:En dan te bedenken dat 2 en misschien wel 3 van deze premiers samen in een kabinet moeten...
http://twitter.com/APechtold/statuses/14573855903
Balkenende was aan het begin van zijn ambt vele malen erger hoor. Na een jaartje spindoctoren komt dat wel in orde.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef nikk het volgende:
[..]
Als je als toekomstig premier niet eens staande kan houden in een debat dan heb je niets te zoeken als leider van het land in nog moeilijkere situaties.
Wat een bureaucratie moet dat worden als je per leraar moet gaan bekijken hoe goed ie precies presteert. Gaan ze dadelijk bepaalde kinderen weigeren omdat die slecht zouden kunnen zijn voor hun salarisquote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Mendeljev het volgende:
Een actief beleid onder leraren is ook niet wenselijk. Straks gaan slimme mensen in het onderwijs vanwege het concurrerende salaris en blijven de domme leraren achter op een hopeloze arbeidsmarkt.
Inderdaad, we zullen zienquote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef Jojoke het volgende:
Als Cohen slim is dan eindigt hij het debat met iets in de trant van "een goede debater wil niet betekenen dat het ook een goede premier is, dat heeft u de afgelopen 4 jaar kunnen zien. Ik heb veel ervaring met besturen, iets wat het land is deze tijd nodig heeft. En waar het Wilders en Rutte aan ontbreekt etc etc blah blah. Stem op het PvdA". Zoiets, om de boel te redden.
De boel bij elkaar te houden bedoel je.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef Jojoke het volgende:
Als Cohen slim is dan eindigt hij het debat met iets in de trant van "een goede debater wil niet betekenen dat het ook een goede premier is, dat heeft u de afgelopen 4 jaar kunnen zien. Ik heb veel ervaring met besturen, iets wat het land is deze tijd nodig heeft. En waar het Wilders en Rutte aan ontbreekt etc etc blah blah. Stem op het PvdA". Zoiets, om de boel te redden.
Dat laatste is inderdaad niet meer waar. Hij gaat nog wel iedere week bij zijn moeder langs.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is geen vrijgezel en woont niet meer bij zijn ouders.
We zitten al naar een voetbalwedstrijd te kijken, nu naar X-factor, what's nextquote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef Xenorium het volgende:
Underdog is eigenlijk wel goed voor Cohen, Nederlanders houden van een underdog. Kijk maar naar X-Factor en Dony.. Als hij gewoon zichzelf blijft dan kan hij toch zeker sympathie krijgen van het Nederlandse volk.
Je kunt Cohen toch niet aan 1 tafel met Ahmadinejad of Putin zetten. Die walsen gewoon over hem heen. Terwijl Job vooral bezig is 'een beetje de boel bij elkaar te houden' en het gezellig en vriendelijk te maken.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef Jojoke het volgende:
We hebben ook gezien hoe goed hij het als premier deed.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Balkenende was aan het begin van zijn ambt vele malen erger hoor. Na een jaartje spindoctoren komt dat wel in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |