Balkie is echt goed ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Klummie het volgende:
Balkenende is echt gewoon de beste weer. Respect.
Ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft zijn bel nou nog? JP toch?
Ben het met je eens. Tot nu toe: 1. Ba 2. Ru 3. Wi 4. Coquote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Klummie het volgende:
Balkenende is echt gewoon de beste weer. Respect.
Later, ja. In 1960 was hij de tegenstander van Kennedy, en in het debat, het eerste televisiedebat, ging Nixon af. Althans, dat leek zo, hij zweette veel, zag er allemaal niet goed uit. Mensen via de radio vonden hem niet zo slecht. Ik denk overigens dat het uiteindelijk niet veel invloed had, maar dat weet ik niet zeker.quote:
En nog steeds bij zijn ouders woont.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij heeft veel tijd over om dingen uit zijn hoofd te leren omdat hij vrijgezel is.
Wees gerust. Cohen gaat het nog veel beter doen vanavond.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij heeft veel tijd over om dingen uit zijn hoofd te leren omdat hij vrijgezel is.
tsja da's niet zo heel moeilijk. Ik voorspel PVDA -3 zetels deze weekquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wees gerust. Cohen gaat het nog veel beter doen vanavond.
Rutte ziet het beter. Er zijn grote verschillen onder leraren! Daar moet naar gekeken worden en dan moeten de salarissen bepaald worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef trololo het volgende:
Lerarensalarissen ben ik het heel erg eens met Cohen!
Ach, klappen is niet erg. Zo lang ze maar niet boe gaan roepen als iemand aan het woord komt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Type-R het volgende:
ik word per klap-beurt woester op dat publiek
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Type-R het volgende:
ik word per klap-beurt Wester op dat publiek
een cliffhangerquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Arcee het volgende:
Lekker voor Rutte zo'n reply geven voor de reclame.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:10 schreef El_jefe07 het volgende:
Zou wel een stoere actie zijn als GroenLinks, SP en D66 flink reclamezendtijd hebben gekocht in dit reclameblok.
Zou wel een stoere actie zijn als GroenLinks, SP en D66 flink reclamezendtijd hebben gekocht in dit reclameblok.
Het is net een soap.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een cliffhangerdat doet het altijd goed bij de commerciëlen !
Klappen is wel erg. Het publiek behoort de jury te zijn en alleen het oordeel te vellen aan het eind van het debat. Op zo'n manier stuurt het klapvee de spreektijd van de deelnemers. Dat is enorm storend.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach, klappen is niet erg. Zo lang ze maar niet boe gaan roepen als iemand aan het woord komt.
Wat wil je ook met dat rechtse gedoe wat er naast hem is.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
tsja da's niet zo heel moeilijk. Ik voorspel PVDA -3 zetels deze week
Yep maar Balkie weet dat het de dood is of de gladiolen en daarbij timed hij gewoon goed en dat blijft hangen. Ook al doet hij al zoveel jaar mee, dat is gewoon een kwaliteit.quote:
Klappen is wel erg. Het kost a) tijd b) maakt lawaai c) onderbreekt het debat d) slaat nergens op.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach, klappen is niet erg. Zo lang ze maar niet boe gaan roepen als iemand aan het woord komt.
Cohen kan tenminste rustig blijvenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:10 schreef Luco het volgende:
1. Rutte
2. Balkenende
Balkenende is toch vooral vragen aan het ontwijken, waar Rutte alle programma's toch echt lijkt te kennen en zijn punten goed kan verdedigen
Over het bekvechten van Wilders en Cohen zullen we het maar niet hebben...
Rutte zijn verhaal is veel completer. Rutte zijn verhaal is een actief beleid. Cohen geeft liever iedere leraar meer salaris, zonder te kijken wie het krijgt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Rutte ziet het beter. Er zijn grote verschillen onder leraren! Daar moet naar gekeken worden en dan moeten de salarissen bepaald worden.
Mee eens maar dan wel een absolute grens stellen en dus geen ongebreidelde manager achtige zelfverrijking in de hand werkenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Rutte ziet het beter. Er zijn grote verschillen onder leraren! Daar moet naar gekeken worden en dan moeten de salarissen bepaald worden.
Cohen staat onder Wilders imo.quote:
Cohen wordt op inhoud afgetoefd door de anderen, dat zou gebeuren door Pechtold en Halsema, de man is vreselijk slecht bezig.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wat wil je ook met dat rechtse gedoe wat er naast hem is.![]()
![]()
Ik denk dat de organisatoren van de volgende debatten hier wat van kunnen leren...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef Jojoke het volgende:
Wester vertelt hier hoe hij debat heeft voorbereid:
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/index_video.xml
Nou nee hoor, Cohen laat het gehele onderwijs liever privatiseren, waardoor het hele onderwijs een puinhoop wordt zoals tijdens paars met het MBO en HBO is gebeurd.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Rutte zijn verhaal is veel completer. Rutte zijn verhaal is een actief beleid. Cohen geeft liever iedere leraar meer salaris, zonder te kijken wie het krijgt.
Hij gaat steeds meer stamelen, hapert in z'n verhaal waar Rutte en Balkenende dat niet doen. Wilders zet bij Roulette in op 7,2.quote:
Dat vind ik ook ja. He picked the wrong fight.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Zith het volgende:
Cphen had gewoon balkenende moeten aanvallen ipv wilders, bij wilders valt toch niets te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |