Hij verklapt alles al.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Haha
Vind trouwens ook niet dat dit een echt debat is, er wordt amper gediscussieerd en ingegaan op eerder genoemde argumenten. Het is meer een toets feitenkennis waar alle lijsttrekkers de door hen uit het hoofd geleerde verkoopzinnen opnoemen.
DE ZORG KOMT ZO!!!
DE HYPOTHEEK KOMT ZO!!
Wester
Je gaat mij niet vertellen dat Wilders niet nog meer naar beneden is gezakt met zijn werkelijk achterlijk gelul.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef AskMe het volgende:
Cohen heeft een enkeltje naar beneden gekocht op de peiling, groetjes
Ja eens, hoewel Rutte misschien iets scherper is op economisch gebiedquote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef het_fokschaap het volgende:
Wilders is best grappig hoor, daar niet van...maar ik vind Cohen hier de meest realistische, misschien niet de beste debater...maar daar moet je doorheen kijken.
Jammer dat Pechtold er niet bij is.
Dat wordt vast een hitquote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef -SG- het volgende:
zorg komt zo, zorg komt zo, zorg komt zo, zorg komt zo.
JA ZEKER DE HYPOTHEKER !quote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef Zeroku het volgende:
Wester: "HYPOTHEEK KOMT ZO"
Vijf seconde later:
"HEEL KORT DAN, dan wil ik naar Meneer Wilders"
Kom op zeg.
Jarenlange ervaring....quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Klummie het volgende:
Balkenende is echt gewoon de beste weer. Respect.
Samen voor ons eigen.quote:
Nee, hij heeft veel tijd over om dingen uit zijn hoofd te leren omdat hij vrijgezel is.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Heeft Rute een oortje in met een hele VVD redactie die cijfers doorgeeft ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |