Bedankt, was niet erg gewenst neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht, laat ik Uniek d'r testdag maar niet vermelden![]()
Hoop dat je je snel beter voelt!
En mijn lapo was voor Vik:
Wat rot Vik *knuf*
Verbaast mij niets, je vertelde al eerder over ontactische akties van haar..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Belt m'n moeder net: laat hem maar inslapen, het is geen mens, maar een dier, je houdt ellende met die kat etc etc. Hoe haalt ze het in haar hoofd om dat te zeggen. Heb haar weggedrukt.
Jawel, ook een kat, maar die heeft nooit wat. Ja, vlooien die worden bestreden op het moment dat 'ie onder zitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Oh, daar zou ik ook enorm pissig over worden Vik!Ik neem aan dat ze zelf geen huisdier heeft?
Nou we hebben al een aantal weken gewacht en de bult wordt groter, dus dat gaat een keer fout natuurlijk. Het is opereren of dood laten gaan en dat laatste laten we niet gebeuren. Zeker niet omdat hij nog zo jong is (5 jaar). Ik leg wat geld bij, misschien wil m'n moeder nog wat helpen en dan gaat meneer weer onder het mes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bedankt, was niet erg gewenst nee
Vik, sterkte met je beslissing, zelf zal ik wachten maar ja ik wacht altijd overal mee, hopende dat het dan over gaat
Mijn tante is ook van de boerderij, die hadden dan twee konijnen met nagels van 6cmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, ook een kat, maar die heeft nooit wat. Ja, vlooien die worden bestreden op het moment dat 'ie onder zit. En verder is zij van de boerderij en daar gaan voortdurend dieren dood, dus zij staat er gewoon anders tegenover.
Als Taco nou oud was enzo, dan was het een ander verhaal, maar hij kan zo nog 10 jaar mee.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Belt m'n moeder net: laat hem maar inslapen, het is geen mens, maar een dier, je houdt ellende met die kat etc etc. Hoe haalt ze het in haar hoofd om dat te zeggen. Heb haar weggedrukt.
Wat wil je met die harde bankjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:11 schreef P.F het volgende:
Ik roei nu best redelijk wat maar mijn billen/achterkant bovenbenen worden helemaal niet zo straks als met kickboksenGodver! Ik spot opeens putten en kuilen die ik niet had!
hej wat fijn!! mag je je essay herschrijven? dan is t nu niet zoveel werk meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh,en ik mag mijn 5,6 over doendus ik denk dat ik dat nog maar even ga doen
niet nu, maar later deze week ergens
ja!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hej wat fijn!! mag je je essay herschrijven? dan is t nu niet zoveel werk meer
ja hoor, heb t wel een beetje druk, maar vast wel ergens een gaatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja!en ze had zelf ook nog een bestandje gestuurd met dingen waar ik wel wat aan had (ze vond bijvoorbeeld opening en titel prima
) dus ik denk dat 't wel goed gaat komen. Mag ik 'm, als ik 'm af heb, nog even door je laten begluren?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat wil je met die harde bankjes.
Sorry, te flauw
Omg! GADVERquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef -marz- het volgende:
Ik hoorde eens een verhaal van iemand die over z'n ballen gereden was met roeien![]()
Conclusie: roeien is nergens goed voor.
Je schouders worden er wel echt forsers van (of misschien kwam dat door mijn totale gebrek aan schouder) en dat wou je juist niet toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
het roeien triggert mij ook nog steeds, elke keer als ik over de brug rijd en ze zie gaan, maar de vereniging vind ik nog steeds zo eng![]()
veel forser kunnen ze niet worden, armen en benen hopelijk ook wel wat strakkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Je schouders worden er wel echt forsers van (of misschien kwam dat door mijn totale gebrek aan schouder) en dat wou je juist niet toch?
het komt niet uit met mijn rooster dit keerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef P.F het volgende:
Mootje doe jij nog aan kickboksen? Ik twijfel of ik een gewone school ga zoeken (Veel Marocs hoorde ik..) of bij de Uni moet gaan.. Maar dan ben ik bang dat het niveau een beetje giebelig is?
Dat hoeft ook niet! Dan ga je niet bij de corporale vereniging maar bij de meest suffe qua feesten (in Amsterdam heb je dus een beetje een suffe vind ik.. En een echt suffe die vooral aan trainen doet, nou prima!)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
veel forser kunnen ze niet worden, armen en benen hopelijk ook wel wat strakkermaar het lijkt me vooral erg leuk om te doen. Na die 'proefles' ben ik dus een beetje verkocht, alleen zit ik niet zozeer te wachten op een uitgebreid studentenleven dat er gratis bij komt
!
O ja, Phocas... Ik moest tijd waarnemen en kom die vereniging echt haast nooit tegen op wedstrijden (ook niet echt op feesten of zo..)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
er is maar één roeivereniging in Nijmegen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
Nieuwe topic, nieuwe daglijst.Havermout 12km hardlopen 10,3km/u Brood Licht tuinwerk Ondertrouwen 5 roggebroodjes pindakaas Licht tuinwerk 1 pils Avondeten: rode kroot, aardappel, runderstoof Toe: rijstepudding met stemgember 1 goeie whisky
Me too! LA is een hele wazige stad, SF een te gek gave wauwie stad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef conleche het volgende:
@PF: je kan je gerust verheugen op San Francisco!! Dat is een toffe stad. Veel leuker dan LA of Las Vegas. Vind ik dan.
Tja, dan had je moeten zeggen: "Mam, dat soort dingen moet je niet zeggen, daar word ik heel verdrietig van en ik krijg de neiging je weg te drukken, maar ik doe het niet omdat ik anders van m'n neefje moet vernemen dat je m'n zus gebeld hebt omdat je zo verdrietig wordt daarvan!"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Omg, en nu hoor ik net van m'n neefje dat m'n moeder m'n zus heeft gebeld omdat ze met iemand wilde praten omdat ze verdrietig is dat ik haar wegdrukte. En guess wie zich nu schuldig voelt?![]()
. Dan denk ik meteen weer: stel je voor dat ze vannacht doodgaat, dan is ze met zo'n gevoel doodgegaan. Zucht
.
Jawelhoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Of was het niet voor jullie zelf?
![]()
Werd het toch vlot gezienquote:/leest echt wel lijstjes
Datte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Vikje: ik zou haar terugbellen en zeggen dat jij je verdrietig voelde omdat ze zich niet kan inleven in hoe jij met jouw kat omgaat.Nee maar serieus, waarom bel je je moeder niet even terug om het uit te praten?
Ooh, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawelhoor.
[..]
Werd het toch vlot gezien.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
Nieuwe topic, nieuwe daglijst.Havermout 12km hardlopen 10,3km/u Brood Licht tuinwerk Ondertrouwen 5 roggebroodjes pindakaas Licht tuinwerk 1 pils Avondeten: rode kroot, aardappel, runderstoof Toe: rijstepudding met stemgember 1 goeie whisky
Ik drukte een tijdje geleden op AT en toen las ik het in het trouwen topic.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawelhoor.
[..]
Werd het toch vlot gezien.
Welkom terug! Je hebt hier een week herfst gemist.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
()
Ik kreeg vandaag m'n nieuwe badpak-met-rokje binnenquote:Zaterdag: zwembadMét rokje
()
Ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb. En toen ze een keer vroeg waarom ik nooit belde, heb ik gezegd dat ik niet van bellen hou. Wat ook wel zo is. Vooral omdat het altijd meer dan een uur duurt. Iedere keer als ik dan zeg: 'Nou, eh, leuk je even gesproken te hebben"........(met dat even als onbedaarlijk eufemisme)..begint ze doodleuk een nieuw verhaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En Vik, ik heb dat ook vaak hoor, maar met zo'n gedachte kan je alle confrontaties wel uit de weg gaan. Het is ook wel eens goed duidelijk te laten merken dat het genoeg is.
Zegt zij die het eigenlijk mega-irritant vindt dat haar moeder elke (ja.. élke) dag even belt, maar dat niet durft te zeggen.
Wat een leuk topic is dat toch!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik drukte een tijdje geleden op AT en toen las ik het in het trouwen topic.
Mariaatje!! Waar was je ook alweer? Ik ben het vergeten.Rome staat me bij, maar dat zal wel niet met dat zwembadweer......
Ja! Wij zijn niet toevallig zussenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb. En toen ze een keer vroeg waarom ik nooit belde, heb ik gezegd dat ik niet van bellen hou. Wat ook wel zo is. Vooral omdat het altijd meer dan een uur duurt. Iedere keer als ik dan zeg: 'Nou, eh, leuk je even gesproken te hebben"........(met dat even als onbedaarlijk eufemisme)..begint ze doodleuk een nieuw verhaal.![]()
Precies. En wat is dat toch met al die details. Serieus, laatst begon ze een verhaal over dat ze 2 jaar geleden naar buiten was gegaan zonder handschoenen, het ontzettend koud kreeg en toen bij Kruidvat, ze dacht die op de Kalverstraat, ik wist wel, naast die en die winkel, toch zo'n fijn en goedkoop paar had gevonden. En dat ze nadien lekker warme handen had en koffie was gaan drinken bij Luxembourg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja! Wij zijn niet toevallig zussen? Het bekende
"Hoi lieverd, hoe gaat het?"
"Ik ben erg druk" lees, dit zeg ik erg kortaf en met een duidelijke 'nu niet' toon
"Oh.. "
" ... "
" Ik had toch zó iets enigs meegemaakt gisteren, had ik dat al verteld?"
"Nee, maar mam, ik ben dr..."
"Nou, Margreet en ik waren dus naar zo'n countryfair, en toen ..."
"![]()
![]()
![]()
"
Wat is daar van de reden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
die moederverhalen. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Testament is me te duurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef Laureline het volgende:
Ach, moeders! En ze veranderen ècht niet meer hoor, en als ze al veranderen is dat nooit door jouw toedoen![]()
En sigme, trouwen! Wat leuk, hoe komt dat zo? Als het mooi weer is kan je in dat kekke badpakje met de kersjes erop trouwen, snoepig!
Dat is echt een superjurkje!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Testament is me te duur.
Tezamen met het badpakje heb ik ook een jurkje gekocht. Dat gedoe in het gemeentehuis doe ik wel in kloffie, maar bij de koffie & taartjes doe ik 'm misschien wel aan.
[ afbeelding ]
Bij mij nog erger: ik kan mezelf alleen in de moederrol verplaatsenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:die moederverhalen. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Mijn moeder valt mij niet lastig en ik haar ook nietquote:
OMG, echt stoer!! Wat ongelooflijk tof!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is daar van de reden?
O en check dit! Stoer of wat?
[ afbeelding ]
O, ik dacht al dat het misschien een moetje wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Testament is me te duur.
Tezamen met het badpakje heb ik ook een jurkje gekocht. Dat gedoe in het gemeentehuis doe ik wel in kloffie, maar bij de koffie & taartjes doe ik 'm misschien wel aan.
[ afbeelding ]
Heldin!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
80 euro (maar op de eerste bestelling krijg je 5% korting).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is echt een superjurkje!!Waar en hoeveel?
Ik spreek die van mij nog minder. Maar dat is dus omdat ik de telefoon niet opneem.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn moeder valt mij niet lastig en ik haar ook nietWe spreken elkaar twee keer er maand ofzo.
Wat een geweldige foto trouwens.
De getuigen weten wat er verwacht wordt. En zolang kindertjes duurder zijn dan een testament..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik dacht al dat het misschien een moetje was![]()
Niet al te kloffie doen hoor, voor het gemeentehuis! Dan zien ze je getuigen aan voor het echte bruidspaar, en moeten je kinderen later die anekdote altijd maar weer aanhoren
Ja precies, ik zit hier ook al te kijken op de matentabel op de sitequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:
Sigme gefeliciteerd!
Co, welkom terugGave foto!
Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
Bij de jurkjen staat er wel bij als ze in het bijzonder groot of klein vallen. Dit jurkje valt normaal: de M zit als een 38. Volgens mij heeft ze trouwens een prima ruilregeling.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:
Sigme gefeliciteerd!
Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegetenen wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet
De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig
Nou, ik zou denken dat de meeste zeer geschikt zijn voor zo'n puike voorgevel als de jouwe. Mij staat zo'n jurkje wat minder spectaculair dan die modellen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:
Sigme gefeliciteerd!
Edit: al gezien. Niet gemaakt voor mijn postuur
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik zou denken dat de meeste zeer geschikt zijn voor zo'n puike voorgevel als de jouwe. Mij staat zo'n jurkje wat minder spectaculair dan die modellen.
Leuk is het bovenop de St Pieter hè! Net een Dr. Seusswereld met rare prieeltjes en bolle daken om overheen te lopen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegetenen wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet
De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig
Volgens de site is het stretchstof. Kopen dus!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....
Tenzij het een rekstofje is, dan past het wel. Anders is het jammer, maar dat soort modellen staan me wel heel goed. Strakke jurkjes met een pencil skirt ietsje minder....
Ik heb vandaag trouwens wel een jurkje gekocht, zij het wat minder spectaculair:
Jurkje
Ook een leuk jurkjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....
Tenzij het een rekstofje is, dan past het wel. Anders is het jammer, maar dat soort modellen staan me wel heel goed. Strakke jurkjes met een pencil skirt ietsje minder....
Ik heb vandaag trouwens wel een jurkje gekocht, zij het wat minder spectaculair:
Jurkje
Ooh daar is het van! Die winkel is zo leuk om langs te lopen! En te denken, nee, dat is toch niets voor mij en niet naar binnen te gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook een leuk jurkje
Je zou een keer bij de echte winkel van verycherry langs kunnen gaan..
Botersloot, R'dam. http://www.verycherry.nl/frameset.htm / webwinkel: http://www.verycherryshop.nl/c-450274/dresses/
Nee, het is van een andere webwinkel, maar verycherry heeft voor een groot deel dezelfde merken in de collectie. Jij kent die winkel? Ik zit veel te ver weg..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ooh daar is het van! Die winkel is zo leuk om langs te lopen! En te denken, nee, dat is toch niets voor mij en niet naar binnen te gaan.
Wat klinkt het enorm druk! In mijn herinnering was het niet zo vreselijk met óveral busladingen vol, toen ik met school ging...dat was in de herfst. Geen idee of het me toen niet is opgevallen, of dat het 300 jaar geleden gewoon nog niet zo erg was. Die acteurs bij het Colosseum, die moblo postte, zeiden me ook niets, bij ons was het gewoon een lege, verregende bende!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tenks Kuikentje!![]()
Lau: jaaaa dáár lijkt het op!Uitzichten waren wel echt tof, juist ook als het nattig weer was, ivm mist en stoere luchtkleuren enzo
Dus lammakomme die regen, er zijn toch genoeg Pakistani om je droog te houden
(als het droog was zag je ook af en toe een sjacherijnig figuur met zn armen vol plu's lopen
en even later zn matties met armen vol rozen
)
En ik heb niet gejokt! Want ik ging er niet iner was net een buslading toeristen gearriveerd en ik vond het eigenlijk al spannend genoeg om hem te zien (kan sowieso door de hekken) ipv om er in de rij te gaan staan
Het is op m'n favoriete via-de-action-naar-de-markt-looproutequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, het is van een andere webwinkel, maar verycherry heeft voor een groot deel dezelfde merken in de collectie. Jij kent die winkel? Ik zit veel te ver weg..
Hij is niet duur en het is een heel prettig stofjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Oohh die jurkjes zijn leuk en die van Ewelina (de casual) ook heeeel leuk, das echt iets voor mij en nu wil ik er heel veel kopen, dames wat doen jullie
Ik heb nog een afspraak met een vriendin staan om in Rotterdam te gaan shoppen, en dan dus inderdaad naar de shop van Very Cherry te gaan. Ik pas liever dan dat ik online koop.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens de site is het stretchstof. Kopen dus!
Die andere jurk ziet er uit als een lekkere werkjurk. En zeker mooi voor de geboezemden onder ons![]()
Ahahaha dat is echt geniaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Laureline het volgende:
. Ik vond laatst in een boek ineens weer de heilige Bambino
Stuur een mailtje, dan word je keurig op de hoogte gehouden over leverbaarheid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar uitverkocht in mijn maat.
Oh dat ga ik morgen even doen, vind deze echt heul leuk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Stuur een mailtje, dan word je keurig op de hoogte gehouden over leverbaarheid.
Als je niet op de hoogte gehouden wil worden wil ik wel een mailtje sturen, dan hou ik je op de hoogte.
Je bent toch ook geen potloodquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
Iedereen zit nu die hele site uit te pluizen!
"Leuk jurkje!" zei mijn meneer net ook waarderend in het voorbijgaan (Dat was dus die zwarte met kersjes).
Ik val toch het meeste op de wijduitlopende modellen, van onderen. Zo'n pencilskirt waag ik me niet aan.
Dead Horse Point bij Moab.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
Iedereen zit nu die hele site uit te pluizen!
"Leuk jurkje!" zei mijn meneer net ook waarderend in het voorbijgaan (Dat was dus die zwarte met kersjes).
Ik val toch het meeste op de wijduitlopende modellen, van onderen. Zo'n pencilskirt waag ik me niet aan.
Maar co, waar was die nu spectaculaire foto op die stapelrotsen?
Spellen wordt ook wat lastig zie ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef P.F het volgende:
Als ik vet brak ben kan ik echt niet rennen of kickboksen maar roeien gaat primaAl wordt ik soms wel misselijk maar daarna voel ik mij beter
Thanx!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
WB Co, hoop dat je een toffe reis hebt gehad
Dit is echt zeker stoer, wat een gave foto!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wow, gefeliciteerd!! wat een prestatie!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:
Morgenochtend ga ik bijlezen!
Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....![]()
Jeej!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:
Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....![]()
Brrr. Daar had ik een boek over gelezen, jaren nachtmerries..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Leuk is het bovenop de St Pieter hè! Net een Dr. Seusswereld met rare prieeltjes en bolle daken om overheen te lopen!
En durfde jij te jokken met je hand in de Boca della Verita? Ik zei toen ik daar was dat - onbereikbare jongen uit de zesde- verliefd op mij was en we een relatie kregen, nou, dasmooiniegebeurd!
Thanks!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Van de nog verkrijgbare boeken die behoorlijk veel over worst bevatten:
Jane Grigson; Worst Paté
[ afbeelding ]
Hardcover, mooie uitgave. Frans geörienteerd al is het een Engelse schrijfster. Gaat grotendeels over vlees, waarvan het meeste over varken, waarvan een behoorlijk deel over worst. Prettig leesbaar, uitvoerbare recepten.
Jocasta Innes; The County Kitchen
[ afbeelding ]
Over héél veel dingen die je zelf kan maken (jam, chutney, kaas, wijn, brood), waaronder ook worst en andere vlees-inmaak. Wel de moeite waard, lekker losse recepten.
K. Sliggers ;Sus domesticus
[ afbeelding ]
Over alles wat er komt kijken bij het slachten van een varken, waaronder wat worstbereding. Overbodig als je een van bovenstaande boeken in huis hebt.
Paul Peacock; The sausage book
[ afbeelding ]
Verwacht ik veel van, maar ik heb 'm nog niet binnen..
Oh ja; ken hij deze al wel?
http://worstlog.com/
en bijbehorend forum: http://worstlog.yourbb.nl/
Is hij bezig met droge of met verse worsten?
quote:Dinsdag Wat
09.00: De rest van 't pak bastogne koekjes.
12.00: 2 boterhammen kipfilet
15.00: Mango, een appel en een mueslibolletje
20.00: pasta met kip, broccoli, champignons, pesto en kookroom
22.30: Warme chocolademelk met malibu
Woensdag Wat
08.30: 1x boterham avocado, 1x jam/kaas, koffie
11.00: Blikje tonijn
12.00: Makreel in tomatensaus
14.15: 2 eieren met kaas, 2 boterhammen
16.00: kleine mueslireep
17.00: redelijk kleine portie pasta, broccoli etc van gister
21.00: kleine mueslireep
22.00: restje pasta
Donderdag Wat
08.00: 2 crackers (jam en kipfilet), koffie
11.45: 1 kapje mueslinotenbrood met zuivelspread
13.00: Scrambled eggs (2) met tomaat
14.30: 1 boterham kipfilet
16.00: 1 energyreepje
17.45: Warme chocolademelk met malibu! En mango
19.45: Rijst, diverse turkse gerechten
21.30: Thee met 2 biscuitjes
Vrijdag Wat
07.30: Brinta + magere melk
09.00-15.00: 2x mueslinotenbrood, 1 tosti met ham en kaas
15.45: Handje studentenhaver, 2 vijgen, 1 dadel & kommetje yoghurt met sinaasappelsmaak.
18.30: Nog een handje noten
19.30: BBQ
20.00-01.00 4 biertjes, 1x likeur iets en een flesje water.
Zaterdag Wat
10.00: koffie verkeerd en 2x mueslinotenbrood met kaas/zuivelspread
12.00: Yoghurt (sinaasappel) met muesli
14.00-17.00: 1 banaan, 2x energiereep en 1x minimueslireep
17.00: 1 witbiertje
18.00: 1 vijg, 1 dadel
19.00: volkorenpasta, wokgroente en kip met boursin cuisine
Zondag Wat
09.00: 1 cracker zuivelspread, 2x muesli noten brood zuivelspread
12.30: 2 vijgen, wat cherrytomaatjes
13.00: 2x volkoren brood met kipfilet, komkommer en zuivelspread
15.00: Mango + 1 cracker kaas
16.00: 2x Thee in de stad met ministukje boterkoek
18.00: Pannekoeken! 3: ijs, chocoladepasta-banaan en kaas-stroop
21.30: 1 dadel
Maandag Wat
09.00: 1x mueslinotenbrood pindakaas, 2x pannekoek (kaas-stroop, ijs)
12.45: 1 blikje tonijn
14.00: 1 boterham kipfilet, komkommer, zuivelspread
15.15: Nog zo'n boterham
16.15: 2 vijgen
18.30: 1x mueslinotenbrood
19.30: 1 vegading, volkoren pasta met restje groente en bakje rauwkost
21.30: kommetje met ijs + paar losse happen.
Maandag Wat
09.00: yoghurt met muesli en rode druiven
11.00: appel, cracker met kaas en 2 dadels
13.30: 2x boterham kipfilet,komkommer
15.45: 5 winegums en 2 kleine crackers met kaas
17.45: Appel
19.00: spinazie, vegaburger, krieltjes
20.00: koffie met melk.
Gedoe op werk en m'n meneer is voor werk weg en onbereikbaar dus ik kan niet tegen hem aan zeuren! *grom*quote:
Je mag hier zeuren hequote:Op woensdag 19 mei 2010 07:55 schreef imago het volgende:
[..]
Gedoe op werk en m'n meneer is voor werk weg en onbereikbaar dus ik kan niet tegen hem aan zeuren! *grom*
quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:55 schreef imago het volgende:
[..]
Gedoe op werk en m'n meneer is voor werk weg en onbereikbaar dus ik kan niet tegen hem aan zeuren! *grom*
en dat!quote:
Menstruatie is net weer klaar, heb geen zout eten gehad (ja, gister zout over mn aardappeltjes, maar das niet zo veel?) extra spieren maak ik ook niet zomaar aan en ik stond net als anders op dat verrekte dingquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Cali, een week zegt echt niet zo veel helaas. Vocht van zout eten of de tijd vd maand, extra spieropbouw, scheef op de weegschaal, het kan allemaal.
Denk aan de lange termijn!
't Eten ziet er goed uit - voorzover ik er iets zinnigs over kan zeggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Menstruatie is net weer klaar, heb geen zout eten gehad (ja, gister zout over mn aardappeltjes, maar das niet zo veel?) extra spieren maak ik ook niet zomaar aan en ik stond net als anders op dat verrekte ding![]()
Meehhhh sorry, ik baal er gewoon zo van *zoals je merkt, hehe*
Volgende week heb ik misschien beter geluk, als ik nu goed ga blijven eten? En ik heb ook NIET gelijnd, dus misschien is het dan ook niet realistisch om te verwachten dat ik wel afval
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:
Inderdaad. Het is alweer goed...quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:05 schreef imago het volgende:
Ah Nynke, dat is gewoon vaste even het wegruziën van de laatste scriptiestress!
Goeiemorgen trouwens. Heb m'n pesthumeur niet weg kunnen slapen
Ik moet vandaag nog naar de uni om te bespreken over het verdedigen van de scriptie, en dat gaat in zo'n raar format dat ik volgende week elke dag van 9 tot 5 op de uni zit. Daarna moet ik al m'n spullen inpakken om te verhuizen..maar ik denk dat dat gevoel begin juni gaat komen..quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:22 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Gefeliciteerd met het inleveren van je scriptie, Nynke!. Ws heb je vandaag een heel raar, leeg gevoel, omdat je niet goed weet wat je ineens met die zeeën van tijd aan moet (of heb je nog andere dingen te doen voor je studie?)
En leuke jurkjes idd, alleen ben ik er niet frêle genoeg voor.
Ja, dat wisten we eigenlijk al vrij snel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:08 schreef Ewelina het volgende:
Goedemorgen!
Nachtwacht en Vik, hebben jullie al besloten wat er met de poezel gaat gebeuren?
ik denk dat dat voor eenieder die geen eetstoornis heeft een goed advies zou zijn, maar voor Calimero zou ik het echt afraden om minder carbs te gaan eten. Je krijgt dan toch heel snel weer lijngevoelens, en lijstjes met eten dat niet mag, etc...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef conleche het volgende:
Cali, als ik je lijstjes lees: teveel snelle koolhydraten misschien? Ik zou in jouw geval nooit aanraden om te lowcarben, omdat je zoveel sport, maar je kan de KH's misschien wel grotendeels weglaten uit je avondeten? En dan als je 's avonds nog trek hebt, een eitje eten of een beetje kwark of iets anders eiwitterigs?
dat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:37 schreef sigme het volgende:
[..]
't Eten ziet er goed uit - voorzover ik er iets zinnigs over kan zeggen.
Gewoon doorgaan zo. Probeer eerst maar eens een langere tijd geen rare zoetigheid-eetaanvallen te krijgen, zonder te weinig te gaan eten, dan heb je een wereld gewonnen. En je lijf volgt vanzelf.
waarom MOET dit? waarom moet je persé ineens minder gaan eten terwijl je een week geen eetbuien hebt gehad en niet hebt gelijnd en niet bent afgevallen? je moet helemaal niks. je wílt misshcien graag afvallen, en je wílt graag lijnen, en het feit dat je niet bent afgevallen in de eerste week normaal eten is voor jou een faciliterend feit om toch weer een beetje te gan lijnen stiekem, en dat is doodzonde, want voor je t weet zit je weer in je oude schema van te weinig eten, en bijvreten...quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:52 schreef _Calimero_ het volgende:
<knip lijsjte>
Ik mocht eigenlijk niet meer gaan lijnen/afvallen, maar dit moet toch echt even...
Van harte!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:
Je ging je persthumeur toch morgen wegsolliciteren? Go get 'em!quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:05 schreef imago het volgende:
Ah Nynke, dat is gewoon vaste even het wegruziën van de laatste scriptiestress!
Goeiemorgen trouwens. Heb m'n pesthumeur niet weg kunnen slapen
cali is aan het experimenteren met niet meer lijnen, dus ik denk dat het lastig is de grens t bepalen tussen wat lijnen en niet lijnen is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
Ik bedoelde ook niet per se minder carbs, maar ik vind het geen lijnen als je de zoete (avond)tussendoortjes vervangt door iets anders. Het moet een levenswijze worden, dat snap ik ook wel, maar ik zie in de lijstjes best wat zoetigheid. En een deel daarvan vervangen lijkt me dan toch prima? Of heb ik iets gemist in mijn afwezigheid?
Okee, dan neem ik dat minder carbs bij het avondeten terug!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
cali is aan het experimenteren met niet meer lijnen, dus ik denk dat het lastig is de grens t bepalen tussen wat lijnen en niet lijnen is.
zoetigheid als avondtussendoortje vervangen door iets gezonds is geen lijnen mijns inziensmaar minder carbs bij je avondeten wel...
Goed zo! dat zal ze zeker leren!! en jou een hoog cijfer opleveren. Win win situatie dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:55 schreef P.F het volgende:
En uit frustratie ga ik nu heel hard leren voor mijn tentamens DAT ZAL ZE LEREN
Heb vorige week wel opgemeten ja, misschien over een week nog eens doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoeraaa voor Nynke's scriptie!![]()
En een smooch voor het KuikenI so know how you feel
Het enige wat ik kan zien op je lijstjes is hier en daar alcohol of chocomelk, maar als je niet lijnt en zoveel sport als jij zou dat gewoon moeten kunnen. Heb je je meetlint ook paraat voor nu en over een week ofzo?
Ik zou dus een herkansing mogen doen omdat er 4 lessen waren op 3 momenten en op 1 dag met 2 momenten was ik ziek, en op het andere moment had ik een begrafenis. Dus 2 dagen/3 lessen gemist.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Goed zo! dat zal ze zeker leren!! en jou een hoog cijfer opleveren. Win win situatie dus
Het is zo dubbel allemaal, dat maakt het zo lastig. Weten en voelen/korte en lange termijn/aan de ene kant, maar aan de andere kant...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: ik herken het ook hoor... ik heb maandag nog zitten janken op therapie omdat ik in 7 weken maar 1 kilo was afgevallen... vergetend dat ik al veel beter ben gaan eten enzo (met ruimte voor verbetering, dat wel...)
Heb ik nou nooit last vanquote:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
motorbloempje
Viking84
XcUZ_Me
P.F
DevilsAndDust
ColdFeet
MariaEtcetera
loveli
Mini_rulez
remlof
kwakz0r
AKnynke
Syrena
Phaidra
Chicolate
conleche
Ewelina
Tinkepink
_Calimero_
uniekhoorn
neen
Daph_
Guppyfriend
Muis006
PurePoisonPerfume
kwakveense
cyclechick
Merel
GimmeGore
LadyBlack
Goodbye
shinydiscoball
Adelante
sigme
Greys
Miss_S
Laureline
Bob-B
Ek-Mei
donroyco
tliciouz
Vork
Blurred86
anna82
Lastpost
Sander
Sally
Perruche
TJDoornbos
Sarabi
Wel even checken of je geen verplichte aanwezigheid hebtquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
Dit wordt weer zo een dag waar ik alleen maar koffie drink.
Ik heb dus zo college/les van dat takkwijf en ik weet zeker dat ik haar aanvliegDus hoe zeg ik dat ik ziek ben en de les van volgende week volg? Maar meer als een voorstel zeg maar.
Ik kom nu niet verder dan: Takkewijf, ik hoef je porum niet te zien. Gegroet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
Ik kom nu niet verder dan: Takkewijf, ik hoef je porum niet te zien. Gegroet.
Ik snap het niet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Boulogne?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef Blurred86 het volgende:
Ze hadden mijn brood niet bij de ah net en dat vind ik altijd zo irritant want ik ben nogal kieskeurig met broodNu heb ik maar afbakbroodjes (bruine pistoletjes) meegenomen, dan heb ik tenminste nog iets dat ik lekker vind!
Waar is die lijst op gebaseerd?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
quote:
Als je klikt zie je je eigen vrienden!quote:
quote:Iemand anders gebruikt deze tool momenteel. Omdat deze tool heel veel van de zoekserver vraagt, moet je even wachten. Het zoeken voor die user begon om 11:33:04 en de wachttijd bedraagt nog ten hoogste 117 seconden.
Jeej! Ik ben benieuwd naar mijn lijstje, ik had hem gelijk weggeklikt omdat ik dacht dat het de lijst van Uni was!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef conleche het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar ik denk op hoe vaak je reageert op iemand icm met in welke topics je samen zit? Hoewel ik in de onderste regionen van mijn lijstje namen tegenkwam, die me maar weinig zeiden. PF stond bij mij op 1.
Haal je ons nu weer door elkaar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Jeej! Ik ben benieuwd naar mijn lijstje, ik had hem gelijk weggeklikt omdat ik dacht dat het de lijst van Uni was!
Huh? O ja!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Haal je ons nu weer door elkaar?
Whehe, ja, ik ben ook echt een idioot dat ik ze door elkaar haal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:39 schreef _Calimero_ het volgende:
VMW eet heul niet veel, wel heel gezond en veel veggies net als Uniek
Oeh, ik ben wel BFF met Mo! En vik op 2quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
motorbloempje
Viking84
MariaEtcetera
ColdFeet
Greys
loveli
XcUZ_Me
conleche
DevilsAndDust
Goodbye
kwakz0r
Chicolate
tombolafan
neen
Mini_rulez
Syrena
uniekhoorn
AKnynke
Muis006
Ewelina
Tinkepink
shinydiscoball
Merel
ElisaB
Phaidra
Cat22
DeZwabber
oh-oh
Daph_
vergeetmewelletje
LadyBlack
kwakveense
sigme
Qwea
Loveless85
_Calimero_
Laureline
Miss_S
cyclechick
Ynske
trovey
Adelante
JJH
MrSubtle
MevrouwPuff
Enfermera
Rituals
Bamba
PurePoisonPerfume
Ml-etje
quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
motorbloempje
P.F
MariaEtcetera
XcUZ_Me
ColdFeet
DevilsAndDust
loveli
Goodbye
Chicolate
conleche
AKnynke
uniekhoorn
neen
Syrena
kwakz0r
Mini_rulez
Ewelina
Muis006
Tinkepink
Greys
vergeetmewelletje
Phaidra
cyclechick
Merel
shinydiscoball
Daph_
sigme
_Calimero_
LadyBlack
kwakveense
Laureline
PurePoisonPerfume
Miss_S
MevrouwPuff
Adelante
Blurred86
Ek-Mei
Rituals
TJDoornbos
Sarabi
Lastpost
ElisaB
Leintjeuh
anna82
Razztwizzle
de_nachtwacht
Wolve000
kaasplankje
Belana
Haaibaaike
P.F
motorbloempje
Viking84
MariaEtcetera
ColdFeet
loveli
DevilsAndDust
XcUZ_Me
AKnynke
Goodbye
kwakz0r
Chicolate
neen
Mini_rulez
conleche
uniekhoorn
Syrena
Tinkepink
_Calimero_
LadyBlack
shinydiscoball
sigme
vergeetmewelletje
Merel
Phaidra
MevrouwPuff
Muis006
Greys
Rituals
Daph_
kwakveense
Adelante
Laureline
cyclechick
anna82
Miss_S
Sarabi
Perruche
de_nachtwacht
Blurred86
PurePoisonPerfume
Wolve000
Sjaapje
solyaris
Ek-Mei
senesta
Pietverdriet
ferrari_rood
Steeven
Harajuku.
En als we het toch over klonen hebben: is noukjeeeeeee een kloon van Nouk84?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:48 schreef conleche het volgende:
Perruche, ben jij de kloon van iemand? Die muffin-ondertitel komt me bekend voor........
Slankiesquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:43 schreef Perruche het volgende:
Mijn forumvriendjes zijn alleen de slankies + wat mensen van Cul
P.F
motorbloempje
Viking84
MariaEtcetera
ColdFeet
XcUZ_Me
DevilsAndDust
conleche
kwakz0r
AKnynke
Mini_rulez
neen
Ewelina
_Calimero_
Syrena
Chicolate
uniekhoorn
Phaidra
shinydiscoball
vergeetmewelletje
Merel
Tinkepink
LadyBlack
Goodbye
sigme
Daph_
Muis006
Greys
cyclechick
Sarabi
Laureline
MevrouwPuff
anna82
Rituals
kwakveense
PurePoisonPerfume
Adelante
Miss_S
Perruche
Blurred86
Wolve000
Ek-Mei
Californium
Bob.
Lastpost
de_nachtwacht
ElisaB
TJDoornbos
Sjaapje
-marz-
Lol, bijna allemaal uit Slankquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
P.F
Viking84
MariaEtcetera
motorbloempje
XcUZ_Me
ColdFeet
DevilsAndDust
loveli
conleche
uniekhoorn
AKnynke
Mini_rulez
Tinkepink
neen
Ewelina
Goodbye
Greys
Daph_
kwakz0r
Syrena
Muis006
Merel
shinydiscoball
sigme
vergeetmewelletje
cyclechick
_Calimero_
Phaidra
LadyBlack
PurePoisonPerfume
kwakveense
TJDoornbos
Miss_S
Laureline
MevrouwPuff
Komakie
ElisaB
Rituals
Ek-Mei
kaasplankje
Blurred86
Leintjeuh
Adelante
Bob.
Lastpost
anna82
alors
Sarabi
Sjaapje
Perruche
??quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ook allemaal slankies..
BFF, NTB, LYFE (l)
Viking84
P.F
neen
AKnynke
ColdFeet
kwakz0r
LadyBlack
MariaEtcetera
Syrena
Ewelina
_Calimero_
loveli
motorbloempje
DevilsAndDust
MevrouwPuff
XcUZ_Me
uniekhoorn
vergeetmewelletje
shinydiscoball
Chicolate
conleche
Goodbye
Mini_rulez
Phaidra
Perruche
Vuurvliegje88
Rituals
Tinkepink
Krullehoofd
sigme
-marz-
KingOfMars
Joene
anna82
Sjaapje
GotC
Flappekz
Merel
don-diablo
Adelante
Blurred86
DaBuzzzzz
Muis006
Nouk84
Dreamyheadz
Crutch
Noukjee
Quinazoline
Sarabi
Socios
Haha, jij bent mijn wannabe friend. Sneu hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
Nog niet zo lang actief, maar zelfs ik heb al 50 vrienden.![]()
[..]
Het werkt wel anders..quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef loveli het volgende:
PF post gewoon het meeste hier, gevolged door MoBlo en Vikje
Idd, want ik post amper meer tegenwoordig. Sta niet eens meer in de dagcijfers.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:02 schreef -marz- het volgende:
Nynke is mijn beste vriendin![]()
Wie daarna kwam weet ik niet meer, en nu is het ding stuk.
wel ironisch trouwens dat jij helemaal niet in mijn lijstje voorkomt!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef -marz- het volgende:
[..]
Slankies![]()
Ik wilde gaan skeeleren, maar het waait t*fushard zeg, laat maar even.
ik ken álle nicks in deze lijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Viking84
P.F
ColdFeet
MariaEtcetera
Mikkie
Isdatzo
XcUZ_Me
loveli
DevilsAndDust
swarmahoer
The_Dean
Pheno
IrishBastard
iBenny
uniekhoorn
Renesite
Joene
HostiMeister
kwakz0r
DjRex89
Bootje84
Yashaaaaa
AKnynke
De_Kardinaal
conleche
Mini_rulez
Luctor.et.Emergo
Syrena
AMDB
Daph_
Californium
PietjePuk007
Tinkepink
vergeetmewelletje
Chicolate
Ewelina
Psychonikeo
L.no
Dragorius
Jarno
Goodbye
royjn
DarkElf
_Calimero_
remlof
Phaidra
Muis006
GlowMouse
D.
neen
nein, althans niet voor zover ik weetquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:48 schreef conleche het volgende:
Perruche, ben jij de kloon van iemand? Die muffin-ondertitel komt me bekend voor........
Greys
Loveless85
Ml-etje
tombolafan
Dirkh
Cat22
oh-oh
JJH
Pisces29
Ingetje79
Qwea
P.F
Viking84
MrSubtle
Ynske
MariaEtcetera
XcUZ_Me
motorbloempje
DeZwabber
Muis006
ElisaB
ColdFeet
Tha_Erik
Bamba
conleche
nokwanda
DevilsAndDust
Enfermera
nieslief
Ewelina
neen
uniekhoorn
Chicolate
Tinkepink
loveli
kwakz0r
Syrena
Harajuku.
Maes
AKnynke
sigme
Merel
Daph_
Morretje
Mini_rulez
Strega
Nonneke
MissBliss
shinydiscoball
LadyBlack
En die wijsheid is onbetaalbaar...!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
Even een zeurpost: ik baal, want ik ben al dagenlang ziek. En dan echt klassiek ziek, met (rochel-)hoestbuien, alle holtes verstopt met snot, koorts/verhoging en bijbehorende dromen (ik kreeg gewoon nog een kind erbij gisternacht!En ik moest bevallen op een gammele zoldertrap!) en mijn hele lijf lijkt gemaakt van spaghetti, zo slap voel ik me.
Het zal wel de tol zijn die ik moet betalen van het te vrolijk leven de afgelopen tijd, met iedere dag een halve fles wijn en veel te veel lekkers. Helaas moet ik nu ook letterlijk betalen, want ik kan zo niet werken en moest wat dingen afzeggen, dus iedere dag ziekzijn kost me ook nog ongeveer 200 euro![]()
Maar dàn de levenswijsheid die je ervoor terugkrijgtWant nu ga ik natuurlijk ècht gezond leven, als ik beter ben.
Onzekerheid en depressie komen terug na verpest kapsel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef P.F het volgende:
Mijn moeder is naar de el cheapo kapper geweest waar ze niet kunnen knippen (ik waarschuwde haar al) en nu is het echt niet mooiSondee!
andersom PFje! jij post blijkbaar vaak vlak na ons allemaal in een topicquote:
Cool!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, ik ga vanavond zingen voor de kneunigin!een of ander vreselijk stuk gecomponeerd voor de gelegenheid... en een mooi stukje renaissance muziek... de nieuwe kerk in amsterdam bestaat 600 jaar, en vanavond is de viering daarvan met lezingen en een beetje muziek van een koortje...
Nee hoor!!! Zo werkt het niet!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
andersom PFje! jij post blijkbaar vaak vlak na ons allemaal in een topicstalkert! je stond bij mij ook op 1
ik heb ook slankies, en een paar haaktopic mensen
Nee joh, gezellig juistquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat spannend, kwak!
Ik vind het ook wel confronterend dat ik zo hoog sta bij veel mensen hier. Ik post echt te veel.
quote:
Ga naar mijn kapper!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Syrena het volgende:
Ik sta meestal lekker gemiddeld![]()
Cool Kwak! Ben benieuwd wat ze aanheeft![]()
Ik moet ook weer naar de kapper, dramaaaa. Er knipt gewoon niemand goed![]()
En ik wil slapen. En dat kannie, want ik moet werken, en huis kijken straks, en morgen een halve dag werkenen dan vrijdag een hele. En de meneer van P&O belt maar niet, dus ik weet niet eens waar ik 't voor doe
Muurtje tussen kamer en keuken eruit! Wat een ruimte heb je dan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Syrena het volgende:
Linkjeeeeeee:
http://www.heykens.nl/index.php?url=/woningen&view=detail&wid=508&iep=zvktumfipfdi
Als je de foto's aanklikt hoor je een groter versie te krijgen, doet het bij mij thuis wel, op 't werk niet
inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:54 schreef loveli het volgende:
Potver, huis met tuin en garage, voor dat bedrag krijg je hier een tweekamerflat.
Oh, ik was me anders al aan het verheugen op frituren zonder luchtjes in de kamerquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Muurtje tussen kamer en keuken eruit! Wat een ruimte heb je dan!
Met een polsbandje om, gratis drankquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
inderdaadin Leiden kun je er een seniorenwoning met erbovenop 800 euro servicekosten per maand voor kopen. maar dan woon je wel all-inclusive (net als op vakantie in turkije, maar dan anders)
Jezus, wat is dat goedkoop in vergelijking met de huizen hier! Ongelooflijk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Syrena het volgende:
Linkjeeeeeee:
http://www.heykens.nl/index.php?url=/woningen&view=detail&wid=508&iep=zvktumfipfdi
Als je de foto's aanklikt hoor je een groter versie te krijgen, doet het bij mij thuis wel, op 't werk niet
Ik ben ff op Googlemaps aan het kijken, is nog maar weinig tot niets van over vanwege de tweede uitbouw.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Grote huisjes Syrena.![]()
En een grote tuin bij die eerste, de tweede lijkt geen tuin te hebben?
O, dat is wel heel erg fijn. Ook in geval van een eventuele meneer!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef Syrena het volgende:
Die laatste heeft ook twee wc'sEentje boven
Rond deze prijs krijg je wel echte klushuizen, dus de badkamer & keuken etc. moeten er tzt wel uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jezus, wat is dat goedkoop in vergelijking met de huizen hier! Ongelooflijk!
Nouja, niet dat je het daarom maar gelijk moet nemen, als alles rond die prijs zit moet je wel het beste eruitvissen natuurlijk.
Ja, en dat die gewoon voor de deur kan parkeren dan, ipv bij dat andere huis om de hoek ("Mijn ouders lopen rondjes met de hond, parkeer daar en kom binnen via de achterdeur! Licht is uit, maar ik ben wel thuis hoor!"quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, dat is wel heel erg fijn. Ook in geval van een eventuele meneer!
En een vaatwasserquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Laureline het volgende:
Dit was het enige wat ik bij mij in de buurt kon vinden voor onder de 150.000:
http://www.woonpartners.com/koopaanbod.php?woning=1398
Gemeubileerde éénkamerflatZit je wel in een monument natuurlijk
Die parkeerplaats! Is het al zò erg?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:13 schreef P.F het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)1838-silodam-341-pp/
1 kamer, 30 m2..
http://www.funda.nl/koop/(...)948-delistraat-24-f/
De rest onder de 150.000 zijn flats in de Bijlmer..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:15 schreef P.F het volgende:
Of een woonboot..
http://www.funda.nl/koop/(...)08-klaprozenweg-102/
He die tweede is van een klustopic op K&W!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:13 schreef P.F het volgende:
Een parkeerplek..
http://www.funda.nl/koop/(...)1838-silodam-341-pp/
1 kamer, 30 m2..
http://www.funda.nl/koop/(...)948-delistraat-24-f/
De rest onder de 150.000 zijn flats in de Bijlmer..
Ik vind het wel een leuk huis maar ik zou niet in Zeeburg willen wonen..quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die parkeerplaats! Is het al zò erg?
En dat tweede huis is van een fokker, ik herinner me een K&W-topic erover
Die boot is leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:15 schreef P.F het volgende:
Of een woonboot..
http://www.funda.nl/koop/(...)08-klaprozenweg-102/
Oh myquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef conleche het volgende:
het is zelfs erger:
http://www.funda.nl/koop/(...)8002-langestraat-53/
Wel 2 parkeerplekken, maar kom op, 169.000 euro
Je kan ook een parkeervergunning aanvragen tochquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef conleche het volgende:
het is zelfs erger:
Ze zijn drie nulletjes vergetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef P.F het volgende:
Deze is maar 289 euro, chill!
http://www.funda.nl/koop/(...)ceintuurbaan-410-iv/
Ahahaha, wat erg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef conleche het volgende:
het is zelfs erger:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |