abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81598818
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:

Sigme gefeliciteerd!
Co, welkom terug Gave foto!

Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
Bij de jurkjen staat er wel bij als ze in het bijzonder groot of klein vallen. Dit jurkje valt normaal: de M zit als een 38. Volgens mij heeft ze trouwens een prima ruilregeling.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:54:29 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81598872
Oh en Chico, het mooist vond ik denk ik toch wel de Trevi Fontein Oh en ik vergat in mn vorige post zomaar de Engelenbrug / Engelenburcht a.k.a. Sant' Angelo! Die vond ik ook érg tof, plus het uitzicht vanaf Sant'Angelo was echt heel mooi. Ik denk dat ik die zelfs mooier vond dan die vanaf San Pietro, want op Sant'Angelo kon ik echt even rustig alles om me heen bekijken en het uitzicht op een wat mistige stad was geniaal En het uitzicht op de brug met die beelden! Ik vond die beelden uberhaupt wel indrukwekkend, mede omdat ik had gelezen dat die brug ooit werd gebruikt voor executies enzo. Best luguber dan, die ruige wraakengelen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81598880
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegeten en wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig

Ikwillook!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:54:40 #104
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81598893
Welkom back lieve Mariaaaaa
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81598981
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:

Sigme gefeliciteerd!
Co, welkom terug Gave foto!

Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
Edit: al gezien. Niet gemaakt voor mijn postuur
Nou, ik zou denken dat de meeste zeer geschikt zijn voor zo'n puike voorgevel als de jouwe. Mij staat zo'n jurkje wat minder spectaculair dan die modellen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:57:41 #106
277802 _Calimero_
pi_81599144
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
Nieuwe topic, nieuwe daglijst.

• Havermout
  • 12km hardlopen 10,3km/u
  • Brood
  • Licht tuinwerk
  • Ondertrouwen
  • 5 roggebroodjes pindakaas
  • Licht tuinwerk
  • 1 pils
  • Avondeten: rode kroot, aardappel, runderstoof
  • Toe: rijstepudding met stemgember
  • 1 goeie whisky
  • Gefeliciteerd!! Wat cool zeg!! en leuk badpak met rokje trouwens, staat je vast megasexehhh
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:58:13 #107
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81599173
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, ik zou denken dat de meeste zeer geschikt zijn voor zo'n puike voorgevel als de jouwe. Mij staat zo'n jurkje wat minder spectaculair dan die modellen.
    Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....

Tenzij het een rekstofje is, dan past het wel. Anders is het jammer, maar dat soort modellen staan me wel heel goed. Strakke jurkjes met een pencil skirt ietsje minder....

Ik heb vandaag trouwens wel een jurkje gekocht, zij het wat minder spectaculair:
    Jurkje
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_81599354
    Ben net nog een rondje gaan hardlopen, 4 km. Was wel weer lekker en ik had niet verwacht dat het zonder stops zou lukken, maar het ging dus toch

Wat een leuk jurkje! Net nu ik in m'n Grote Bespaarplan zit! Jullie doen het erom Nu loop ik nog op schema...

Lijstje:
    O: dubbele boterham hagelslag, wat druiven
    T: bruin broodje kipfilet
    L: bruin broodje kipfilet, bruin broodje kaas, krentenbol
    T: bruin broodje jam, appel, bakje yoghurt
    D: gegrillde aubergine met, ook gegrillde, cevapciciworstjes en rijst gekookt met chilivlokken
    S: 4km rennen

Wel oké....
    pi_81599411
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
    En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegeten en wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig
    Leuk is het bovenop de St Pieter hč! Net een Dr. Seusswereld met rare prieeltjes en bolle daken om overheen te lopen!
    En durfde jij te jokken met je hand in de Boca della Verita? Ik zei toen ik daar was dat - onbereikbare jongen uit de zesde- verliefd op mij was en we een relatie kregen, nou, dasmooiniegebeurd!
    pi_81599488
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....

Tenzij het een rekstofje is, dan past het wel. Anders is het jammer, maar dat soort modellen staan me wel heel goed. Strakke jurkjes met een pencil skirt ietsje minder....

Ik heb vandaag trouwens wel een jurkje gekocht, zij het wat minder spectaculair:
    Jurkje
    Volgens de site is het stretchstof. Kopen dus!
    Die andere jurk ziet er uit als een lekkere werkjurk. En zeker mooi voor de geboezemden onder ons
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:04:04 #111
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81599515
    O fuck, ik zie nu pas waar ik overheen heb gelezen .

Gefeli sigme!
    WB Maria!

Wat een toffe foto Co! Waar was dat?

Wij zijn trouwens niet bovenop de St. Pieter geweest: lange rij, tropische hitte, geen water .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:05:19 #112
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81599578
    Puff, wat goed van je hardlopen, trots zijn!
    Misschien een broodje minder en een stukje fruit meer??
    Desalnetemin, mooi
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:06:20 #113
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81599645
    Tenks Kuikentje!

Lau: jaaaa dáár lijkt het op! Uitzichten waren wel echt tof, juist ook als het nattig weer was, ivm mist en stoere luchtkleuren enzo Dus lammakomme die regen, er zijn toch genoeg Pakistani om je droog te houden (als het droog was zag je ook af en toe een sjacherijnig figuur met zn armen vol plu's lopen en even later zn matties met armen vol rozen )
    En ik heb niet gejokt! Want ik ging er niet in er was net een buslading toeristen gearriveerd en ik vond het eigenlijk al spannend genoeg om hem te zien (kan sowieso door de hekken) ipv om er in de rij te gaan staan
    pi_81599673
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jurkje
    Ook een leuk jurkje

Je zou een keer bij de echte winkel van verycherry langs kunnen gaan..
    Botersloot, R'dam. http://www.verycherry.nl/frameset.htm / webwinkel: http://www.verycherryshop.nl/c-450274/dresses/
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:07:17 #115
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81599704
    had ik al gejompeld voor sigme?
    Kwak
    pi_81599723
    Over Dr. Seuss gesproken, die foto van conleche is ook geweldig!
    pi_81600023
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook een leuk jurkje

Je zou een keer bij de echte winkel van verycherry langs kunnen gaan..
    Botersloot, R'dam. http://www.verycherry.nl/frameset.htm / webwinkel: http://www.verycherryshop.nl/c-450274/dresses/
    Ooh daar is het van! Die winkel is zo leuk om langs te lopen! En te denken, nee, dat is toch niets voor mij en niet naar binnen te gaan.
    pi_81600235
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ooh daar is het van! Die winkel is zo leuk om langs te lopen! En te denken, nee, dat is toch niets voor mij en niet naar binnen te gaan.
    Nee, het is van een andere webwinkel, maar verycherry heeft voor een groot deel dezelfde merken in de collectie. Jij kent die winkel? Ik zit veel te ver weg..
    pi_81600261
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Tenks Kuikentje!

Lau: jaaaa dáár lijkt het op! Uitzichten waren wel echt tof, juist ook als het nattig weer was, ivm mist en stoere luchtkleuren enzo Dus lammakomme die regen, er zijn toch genoeg Pakistani om je droog te houden (als het droog was zag je ook af en toe een sjacherijnig figuur met zn armen vol plu's lopen en even later zn matties met armen vol rozen )
    En ik heb niet gejokt! Want ik ging er niet in er was net een buslading toeristen gearriveerd en ik vond het eigenlijk al spannend genoeg om hem te zien (kan sowieso door de hekken) ipv om er in de rij te gaan staan
    Wat klinkt het enorm druk! In mijn herinnering was het niet zo vreselijk met óveral busladingen vol, toen ik met school ging...dat was in de herfst. Geen idee of het me toen niet is opgevallen, of dat het 300 jaar geleden gewoon nog niet zo erg was. Die acteurs bij het Colosseum, die moblo postte, zeiden me ook niets, bij ons was het gewoon een lege, verregende bende!
    Wat ik ook nog weet, was dat mijn vriendinnen en ik in iedere kerk de hangertjes van de desbetreffende heiligen kochten (kostte 50 cent ofzo), een soort 'spaar ze allemaal', dan konden we naar ze bidden tijdens onze examens. Ik vond laatst in een boek ineens weer de heilige Bambino
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:18:30 #120
    277802 _Calimero_
    pi_81600419
    Oohh die jurkjes zijn leuk en die van Ewelina (de casual) ook heeeel leuk, das echt iets voor mij en nu wil ik er heel veel kopen, dames wat doen jullie
    pi_81600464
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, het is van een andere webwinkel, maar verycherry heeft voor een groot deel dezelfde merken in de collectie. Jij kent die winkel? Ik zit veel te ver weg..
    Het is op m'n favoriete via-de-action-naar-de-markt-looproute
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:20:18 #122
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81600529
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
    Oohh die jurkjes zijn leuk en die van Ewelina (de casual) ook heeeel leuk, das echt iets voor mij en nu wil ik er heel veel kopen, dames wat doen jullie
    Hij is niet duur en het is een heel prettig stofje
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:24:12 #123
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81600770
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

Volgens de site is het stretchstof. Kopen dus!
    Die andere jurk ziet er uit als een lekkere werkjurk. En zeker mooi voor de geboezemden onder ons
    Ik heb nog een afspraak met een vriendin staan om in Rotterdam te gaan shoppen, en dan dus inderdaad naar de shop van Very Cherry te gaan. Ik pas liever dan dat ik online koop.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:26:31 #124
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81600904
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Laureline het volgende:
    . Ik vond laatst in een boek ineens weer de heilige Bambino
    Ahahaha dat is echt geniaal

Ja het was wel echt érg toeristisch! Nou ging ik ook wel voornamelijk naar de toeristische dingen, plus het was mei (schijnt een goede tijd te zijn) én het weekend na goede vrijdag... Misschien een samenloop van omstandigheden. Maar het is wel te merken dat alles tegenwoordig iig erg toerist-georiënteerd is - idd acteurs bij het Colosseum (*wordt meegesleurd door gladiator "You take-ah picturrrr!" Zus wou dat sowieso, dus wij: "How much is it?" Hij: "5 euro's and an hour of sex!" Oneerbare voorstellen van gladiatoren ), de rijen bij sommige gebouwen (vooral Vaticaanstad!) waren niet mis, en de plu-/rozenmannetjes, de enorme hoeveelheid souvenirshops (Damrak in kwadraat ) en de prijzen van drinken enzo (3,50-6,00 voor een cola? )
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:28:40 #125
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81601048
    Tevens deel ik hierbij graag mede dat ik mijn sorely missed eigen bed ga opzoeken, inclusief gemiste wombatknuffel

Trusten!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')