abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:21:07 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81596521
Gefeliciteerd Sigme Las het ook gelijk maar ik was niet eerder te lezen

Er wordt mij verweten dat ik geen vaste telefoonverbinding heb, moet ik dan anders maar skype nemen...
Ja, kan ik al dat domme gelul nog aanhoren, niet voor niks dat ik alleen mobiel heb, kom nou.
en als je verhaal zo nodig kwijt moet dan betalen ze maar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:22:22 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81596581
die moederverhalen. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_81596655
Maria! Welcome back!
Ja doei.
pi_81596729
Ach, moeders! En ze veranderen ècht niet meer hoor, en als ze al veranderen is dat nooit door jouw toedoen

En sigme, trouwen! Wat leuk, hoe komt dat zo? Als het mooi weer is kan je in dat kekke badpakje met de kersjes erop trouwen, snoepig!
pi_81596829
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is daar van de reden?

O en check dit! Stoer of wat?

dinsdag 18 mei 2010 @ 21:26:55 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81596853
Oja, hai Maria, fijn datje het leuk hebt gehad
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81596929
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef Laureline het volgende:
Ach, moeders! En ze veranderen ècht niet meer hoor, en als ze al veranderen is dat nooit door jouw toedoen

En sigme, trouwen! Wat leuk, hoe komt dat zo? Als het mooi weer is kan je in dat kekke badpakje met de kersjes erop trouwen, snoepig!
Testament is me te duur .

Tezamen met het badpakje heb ik ook een jurkje gekocht. Dat gedoe in het gemeentehuis doe ik wel in kloffie, maar bij de koffie & taartjes doe ik 'm misschien wel aan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81596989
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Tezamen met het badpakje heb ik ook een jurkje gekocht. Dat gedoe in het gemeentehuis doe ik wel in kloffie, maar bij de koffie & taartjes doe ik 'm misschien wel aan.
[ afbeelding ]
Dat is echt een superjurkje!! Waar en hoeveel?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:30:00 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81597044
On topic! Dingen die ik zoal gegeten heb de afgelopen dagen!

Ontbijt: hard broodje met prosciutto met iets wisselends zoets erbij (zoet = hip?) en glaasje sinaasappelsap
Tussendoor: cola / appelsap / etc soms nog een broodje of een granenkoekie onderweg
Lunch: 1x pizza margharita, 1x broodje prosciutto / mozzarella, 1x groentenomelet met brood, 1x een grote punt gevulde focaccia met allemaal salade / groentenspul en vis erin
Tussendoor: cola / appelsap / etc soms nog een broodje of een granenkoekie onderweg
Diner: za: gekruide mosselen met geroosterde aardappeltjes en salade; zo: tagliatelle a la bolognese met pistacheijs na; ma: lasagne, gehaktballetjes (polpetteeee! leuk woord!) en salade, fruit na.
T: colaatje bij uitgaan of wat chips als we dood op de hotelkamer hingen

Verder: sport = hele dag banjeren en ik heb nog een keer goddelijk Italiaans ijs gehaald met allemaal maffe smaakjes (o.a. noga-ijs! )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81597148
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij nog erger: ik kan mezelf alleen in de moederrol verplaatsen
Mijn moeder heeft juist een gigantisch sociaal leven en is altijd superdruk of op reis, mijn verhalen steken er dus maar povertjes bij af. Maar daarom bellen we ook niet dagelijks.

Laatst moest ik wel ineens heel lang van haar aan de lijn blijven, want er was een duif in de slaapkamer gevlogen en die kreeg ze niet eruit, en ik moest drie kwartier aan de telefoon blijven met goede raad ("Heb je een bezem? Heb je de gordijnen en de balcondeuren opengedaan?") tot het beest weg was
pi_81597265
SIgme gefeliciteerd! En Maria welcome back. En Vik succes met je kat. En Uniek met de mogelijke zwangerschap

Mijn pesthumeur vandaag werd veroorzaakt door werk. M'n manager had bedacht dat ik een schaal hoger ingedeeld moest worden. Geen gevolgen voor salaris, wel heel verschil qua secundaire arbeidsvoorwaarden, dus mooie stap vooruit. Nu is 'ie teruggefloten door zíjn baas. En in plaats van dat 'ie dat gewoon zo zegt, begint 'ie opeens te murmelen dat ik nog niet functioneer zoals anderen in die hogere schaal en dat ik nog maar een junior ben en dat ik nog niet te veel moet willen. Terwijl hij anderhalve week geleden zélf zij dat ik zo goed ben in m'n werk dat ik in die schaal hoger moest! Dus dat vind ik gewoon huichelachtig en laag en slap. En dat motiveert me alleen maar meer om vrijdag een verschrikkelijk goed sollicitatiegesprek te hebben zodat ik gewoon word aangenomen bij de concurrent

En m'n meneer is de komende dagen weg voor werk en compleet onbereikbaar, dus ik kon m'n pesthumeurook niet bij hem kwijt dus dat hielp ook niet
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:33:37 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81597321
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn moeder valt mij niet lastig en ik haar ook niet We spreken elkaar twee keer er maand ofzo.
Wat een geweldige foto trouwens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:33:48 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81597332
quote:

[..]

[ afbeelding ]
OMG, echt stoer!! Wat ongelooflijk tof!!

Sigme, heerlijk rationeel
pi_81597374
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O, ik dacht al dat het misschien een moetje was

Niet al te kloffie doen hoor, voor het gemeentehuis! Dan zien ze je getuigen aan voor het echte bruidspaar, en moeten je kinderen later die anekdote altijd maar weer aanhoren
pi_81597478
Hoi Mariaaaatje, heb je het leuk gehad?

En toffe foto Co!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:38:59 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81597714
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Heldin!

En Sigme, wat een puik jurkje! *probeert zich te bedenken dat er al genoeg geld uitgegeven is* Rome ies doer!
pi_81597810
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is echt een superjurkje!! Waar en hoeveel?
80 euro (maar op de eerste bestelling krijg je 5% korting).
http://www.topvintage.nl/(...)erry-black-jurk.html

Zoveel leuke jurkjes daar . De eigenaresse is ietwat in de Here, maar de zaakjes zijn goed geregeld. Snel, vriendelijk, aangetekend verstuurd, goed verzorgd allemaal.

Sarabi heeft er ook onlangs een jurkje gekocht.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81597900
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn moeder valt mij niet lastig en ik haar ook niet We spreken elkaar twee keer er maand ofzo.
Wat een geweldige foto trouwens.
Ik spreek die van mij nog minder. Maar dat is dus omdat ik de telefoon niet opneem. Wel stuur ik af en toe een mailtje, waarin ik het één en ander vertel over hoe het gaat en mailtjes van haar zijn ook prima leesbaar. Schriftelijk is ze wat meer to the point. Dus dat contact prefereer ik.

@Uniek, wat gebruik jij voor AC dan, dat je al 2 jaar bijna constant ongesteld was?
pi_81598040
Ik ben weer bijgelezen en dus;
Welkom terug Co en Maria! Beide vakanties klinken heeeerlijk, alleen de ene iets langer

Gefeliciteerd Sigme! En DaD met het tekenen!

En wat sneu van Taco, Viking en Nachtwacht. Zo'n reactie van moeders helpt dan inderdaad niet
pi_81598043
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, ik dacht al dat het misschien een moetje was

Niet al te kloffie doen hoor, voor het gemeentehuis! Dan zien ze je getuigen aan voor het echte bruidspaar, en moeten je kinderen later die anekdote altijd maar weer aanhoren
De getuigen weten wat er verwacht wordt. En zolang kindertjes duurder zijn dan een testament..
pi_81598260
Toffe foto Co

WeeeBeee Maria . Wat heb je allemaal gezien en wat was het mooist?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:47:38 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81598349
Sigme

En Co, we zullen zien
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:50:17 #98
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81598538

Sigme gefeliciteerd!
Co, welkom terug Gave foto!

Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
Edit: al gezien. Niet gemaakt voor mijn postuur
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:50:52 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81598595
En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegeten en wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig
pi_81598814
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:

Sigme gefeliciteerd!
Co, welkom terug Gave foto!

Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
Ja precies, ik zit hier ook al te kijken op de matentabel op de site Het lijkt vrij klein te vallen allemaal, heb jij dan een L besteld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')