Bedankt, was niet erg gewenst neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht, laat ik Uniek d'r testdag maar niet vermelden![]()
Hoop dat je je snel beter voelt!
En mijn lapo was voor Vik:
Wat rot Vik *knuf*
Verbaast mij niets, je vertelde al eerder over ontactische akties van haar..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Belt m'n moeder net: laat hem maar inslapen, het is geen mens, maar een dier, je houdt ellende met die kat etc etc. Hoe haalt ze het in haar hoofd om dat te zeggen. Heb haar weggedrukt.
Jawel, ook een kat, maar die heeft nooit wat. Ja, vlooien die worden bestreden op het moment dat 'ie onder zitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Oh, daar zou ik ook enorm pissig over worden Vik!Ik neem aan dat ze zelf geen huisdier heeft?
Nou we hebben al een aantal weken gewacht en de bult wordt groter, dus dat gaat een keer fout natuurlijk. Het is opereren of dood laten gaan en dat laatste laten we niet gebeuren. Zeker niet omdat hij nog zo jong is (5 jaar). Ik leg wat geld bij, misschien wil m'n moeder nog wat helpen en dan gaat meneer weer onder het mes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bedankt, was niet erg gewenst nee
Vik, sterkte met je beslissing, zelf zal ik wachten maar ja ik wacht altijd overal mee, hopende dat het dan over gaat
Mijn tante is ook van de boerderij, die hadden dan twee konijnen met nagels van 6cmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, ook een kat, maar die heeft nooit wat. Ja, vlooien die worden bestreden op het moment dat 'ie onder zit. En verder is zij van de boerderij en daar gaan voortdurend dieren dood, dus zij staat er gewoon anders tegenover.
Als Taco nou oud was enzo, dan was het een ander verhaal, maar hij kan zo nog 10 jaar mee.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Belt m'n moeder net: laat hem maar inslapen, het is geen mens, maar een dier, je houdt ellende met die kat etc etc. Hoe haalt ze het in haar hoofd om dat te zeggen. Heb haar weggedrukt.
Wat wil je met die harde bankjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:11 schreef P.F het volgende:
Ik roei nu best redelijk wat maar mijn billen/achterkant bovenbenen worden helemaal niet zo straks als met kickboksenGodver! Ik spot opeens putten en kuilen die ik niet had!
hej wat fijn!! mag je je essay herschrijven? dan is t nu niet zoveel werk meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh,en ik mag mijn 5,6 over doendus ik denk dat ik dat nog maar even ga doen
niet nu, maar later deze week ergens
ja!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hej wat fijn!! mag je je essay herschrijven? dan is t nu niet zoveel werk meer
ja hoor, heb t wel een beetje druk, maar vast wel ergens een gaatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja!en ze had zelf ook nog een bestandje gestuurd met dingen waar ik wel wat aan had (ze vond bijvoorbeeld opening en titel prima
) dus ik denk dat 't wel goed gaat komen. Mag ik 'm, als ik 'm af heb, nog even door je laten begluren?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat wil je met die harde bankjes.
Sorry, te flauw
Omg! GADVERquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef -marz- het volgende:
Ik hoorde eens een verhaal van iemand die over z'n ballen gereden was met roeien![]()
Conclusie: roeien is nergens goed voor.
Je schouders worden er wel echt forsers van (of misschien kwam dat door mijn totale gebrek aan schouder) en dat wou je juist niet toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
het roeien triggert mij ook nog steeds, elke keer als ik over de brug rijd en ze zie gaan, maar de vereniging vind ik nog steeds zo eng![]()
veel forser kunnen ze niet worden, armen en benen hopelijk ook wel wat strakkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Je schouders worden er wel echt forsers van (of misschien kwam dat door mijn totale gebrek aan schouder) en dat wou je juist niet toch?
het komt niet uit met mijn rooster dit keerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef P.F het volgende:
Mootje doe jij nog aan kickboksen? Ik twijfel of ik een gewone school ga zoeken (Veel Marocs hoorde ik..) of bij de Uni moet gaan.. Maar dan ben ik bang dat het niveau een beetje giebelig is?
Dat hoeft ook niet! Dan ga je niet bij de corporale vereniging maar bij de meest suffe qua feesten (in Amsterdam heb je dus een beetje een suffe vind ik.. En een echt suffe die vooral aan trainen doet, nou prima!)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
veel forser kunnen ze niet worden, armen en benen hopelijk ook wel wat strakkermaar het lijkt me vooral erg leuk om te doen. Na die 'proefles' ben ik dus een beetje verkocht, alleen zit ik niet zozeer te wachten op een uitgebreid studentenleven dat er gratis bij komt
!
O ja, Phocas... Ik moest tijd waarnemen en kom die vereniging echt haast nooit tegen op wedstrijden (ook niet echt op feesten of zo..)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
er is maar één roeivereniging in Nijmegen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
Nieuwe topic, nieuwe daglijst.Havermout 12km hardlopen 10,3km/u Brood Licht tuinwerk Ondertrouwen 5 roggebroodjes pindakaas Licht tuinwerk 1 pils Avondeten: rode kroot, aardappel, runderstoof Toe: rijstepudding met stemgember 1 goeie whisky
Me too! LA is een hele wazige stad, SF een te gek gave wauwie stad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef conleche het volgende:
@PF: je kan je gerust verheugen op San Francisco!! Dat is een toffe stad. Veel leuker dan LA of Las Vegas. Vind ik dan.
Tja, dan had je moeten zeggen: "Mam, dat soort dingen moet je niet zeggen, daar word ik heel verdrietig van en ik krijg de neiging je weg te drukken, maar ik doe het niet omdat ik anders van m'n neefje moet vernemen dat je m'n zus gebeld hebt omdat je zo verdrietig wordt daarvan!"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Omg, en nu hoor ik net van m'n neefje dat m'n moeder m'n zus heeft gebeld omdat ze met iemand wilde praten omdat ze verdrietig is dat ik haar wegdrukte. En guess wie zich nu schuldig voelt?![]()
. Dan denk ik meteen weer: stel je voor dat ze vannacht doodgaat, dan is ze met zo'n gevoel doodgegaan. Zucht
.
Jawelhoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Of was het niet voor jullie zelf?
![]()
Werd het toch vlot gezienquote:/leest echt wel lijstjes
Datte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Vikje: ik zou haar terugbellen en zeggen dat jij je verdrietig voelde omdat ze zich niet kan inleven in hoe jij met jouw kat omgaat.Nee maar serieus, waarom bel je je moeder niet even terug om het uit te praten?
Ooh, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawelhoor.
[..]
Werd het toch vlot gezien.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
Nieuwe topic, nieuwe daglijst.Havermout 12km hardlopen 10,3km/u Brood Licht tuinwerk Ondertrouwen 5 roggebroodjes pindakaas Licht tuinwerk 1 pils Avondeten: rode kroot, aardappel, runderstoof Toe: rijstepudding met stemgember 1 goeie whisky
Ik drukte een tijdje geleden op AT en toen las ik het in het trouwen topic.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawelhoor.
[..]
Werd het toch vlot gezien.
Welkom terug! Je hebt hier een week herfst gemist.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
()
Ik kreeg vandaag m'n nieuwe badpak-met-rokje binnenquote:Zaterdag: zwembadMét rokje
()
Ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb. En toen ze een keer vroeg waarom ik nooit belde, heb ik gezegd dat ik niet van bellen hou. Wat ook wel zo is. Vooral omdat het altijd meer dan een uur duurt. Iedere keer als ik dan zeg: 'Nou, eh, leuk je even gesproken te hebben"........(met dat even als onbedaarlijk eufemisme)..begint ze doodleuk een nieuw verhaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En Vik, ik heb dat ook vaak hoor, maar met zo'n gedachte kan je alle confrontaties wel uit de weg gaan. Het is ook wel eens goed duidelijk te laten merken dat het genoeg is.
Zegt zij die het eigenlijk mega-irritant vindt dat haar moeder elke (ja.. élke) dag even belt, maar dat niet durft te zeggen.
Wat een leuk topic is dat toch!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik drukte een tijdje geleden op AT en toen las ik het in het trouwen topic.
Mariaatje!! Waar was je ook alweer? Ik ben het vergeten.Rome staat me bij, maar dat zal wel niet met dat zwembadweer......
Ja! Wij zijn niet toevallig zussenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb. En toen ze een keer vroeg waarom ik nooit belde, heb ik gezegd dat ik niet van bellen hou. Wat ook wel zo is. Vooral omdat het altijd meer dan een uur duurt. Iedere keer als ik dan zeg: 'Nou, eh, leuk je even gesproken te hebben"........(met dat even als onbedaarlijk eufemisme)..begint ze doodleuk een nieuw verhaal.![]()
Precies. En wat is dat toch met al die details. Serieus, laatst begon ze een verhaal over dat ze 2 jaar geleden naar buiten was gegaan zonder handschoenen, het ontzettend koud kreeg en toen bij Kruidvat, ze dacht die op de Kalverstraat, ik wist wel, naast die en die winkel, toch zo'n fijn en goedkoop paar had gevonden. En dat ze nadien lekker warme handen had en koffie was gaan drinken bij Luxembourg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja! Wij zijn niet toevallig zussen? Het bekende
"Hoi lieverd, hoe gaat het?"
"Ik ben erg druk" lees, dit zeg ik erg kortaf en met een duidelijke 'nu niet' toon
"Oh.. "
" ... "
" Ik had toch zó iets enigs meegemaakt gisteren, had ik dat al verteld?"
"Nee, maar mam, ik ben dr..."
"Nou, Margreet en ik waren dus naar zo'n countryfair, en toen ..."
"![]()
![]()
![]()
"
Wat is daar van de reden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
die moederverhalen. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Testament is me te duurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef Laureline het volgende:
Ach, moeders! En ze veranderen ècht niet meer hoor, en als ze al veranderen is dat nooit door jouw toedoen![]()
En sigme, trouwen! Wat leuk, hoe komt dat zo? Als het mooi weer is kan je in dat kekke badpakje met de kersjes erop trouwen, snoepig!
Dat is echt een superjurkje!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Testament is me te duur.
Tezamen met het badpakje heb ik ook een jurkje gekocht. Dat gedoe in het gemeentehuis doe ik wel in kloffie, maar bij de koffie & taartjes doe ik 'm misschien wel aan.
[ afbeelding ]
Bij mij nog erger: ik kan mezelf alleen in de moederrol verplaatsenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:die moederverhalen. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Mijn moeder valt mij niet lastig en ik haar ook nietquote:
OMG, echt stoer!! Wat ongelooflijk tof!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is daar van de reden?
O en check dit! Stoer of wat?
[ afbeelding ]
O, ik dacht al dat het misschien een moetje wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Testament is me te duur.
Tezamen met het badpakje heb ik ook een jurkje gekocht. Dat gedoe in het gemeentehuis doe ik wel in kloffie, maar bij de koffie & taartjes doe ik 'm misschien wel aan.
[ afbeelding ]
Heldin!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
80 euro (maar op de eerste bestelling krijg je 5% korting).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is echt een superjurkje!!Waar en hoeveel?
Ik spreek die van mij nog minder. Maar dat is dus omdat ik de telefoon niet opneem.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn moeder valt mij niet lastig en ik haar ook nietWe spreken elkaar twee keer er maand ofzo.
Wat een geweldige foto trouwens.
De getuigen weten wat er verwacht wordt. En zolang kindertjes duurder zijn dan een testament..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik dacht al dat het misschien een moetje was![]()
Niet al te kloffie doen hoor, voor het gemeentehuis! Dan zien ze je getuigen aan voor het echte bruidspaar, en moeten je kinderen later die anekdote altijd maar weer aanhoren
Ja precies, ik zit hier ook al te kijken op de matentabel op de sitequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:
Sigme gefeliciteerd!
Co, welkom terugGave foto!
Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
Bij de jurkjen staat er wel bij als ze in het bijzonder groot of klein vallen. Dit jurkje valt normaal: de M zit als een 38. Volgens mij heeft ze trouwens een prima ruilregeling.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:
Sigme gefeliciteerd!
Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegetenen wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet
De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig
Nou, ik zou denken dat de meeste zeer geschikt zijn voor zo'n puike voorgevel als de jouwe. Mij staat zo'n jurkje wat minder spectaculair dan die modellen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:
Sigme gefeliciteerd!
Edit: al gezien. Niet gemaakt voor mijn postuur
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik zou denken dat de meeste zeer geschikt zijn voor zo'n puike voorgevel als de jouwe. Mij staat zo'n jurkje wat minder spectaculair dan die modellen.
Leuk is het bovenop de St Pieter hè! Net een Dr. Seusswereld met rare prieeltjes en bolle daken om overheen te lopen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegetenen wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet
De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig
Volgens de site is het stretchstof. Kopen dus!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....
Tenzij het een rekstofje is, dan past het wel. Anders is het jammer, maar dat soort modellen staan me wel heel goed. Strakke jurkjes met een pencil skirt ietsje minder....
Ik heb vandaag trouwens wel een jurkje gekocht, zij het wat minder spectaculair:
Jurkje
Ook een leuk jurkjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....
Tenzij het een rekstofje is, dan past het wel. Anders is het jammer, maar dat soort modellen staan me wel heel goed. Strakke jurkjes met een pencil skirt ietsje minder....
Ik heb vandaag trouwens wel een jurkje gekocht, zij het wat minder spectaculair:
Jurkje
Ooh daar is het van! Die winkel is zo leuk om langs te lopen! En te denken, nee, dat is toch niets voor mij en niet naar binnen te gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook een leuk jurkje
Je zou een keer bij de echte winkel van verycherry langs kunnen gaan..
Botersloot, R'dam. http://www.verycherry.nl/frameset.htm / webwinkel: http://www.verycherryshop.nl/c-450274/dresses/
Nee, het is van een andere webwinkel, maar verycherry heeft voor een groot deel dezelfde merken in de collectie. Jij kent die winkel? Ik zit veel te ver weg..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ooh daar is het van! Die winkel is zo leuk om langs te lopen! En te denken, nee, dat is toch niets voor mij en niet naar binnen te gaan.
Wat klinkt het enorm druk! In mijn herinnering was het niet zo vreselijk met óveral busladingen vol, toen ik met school ging...dat was in de herfst. Geen idee of het me toen niet is opgevallen, of dat het 300 jaar geleden gewoon nog niet zo erg was. Die acteurs bij het Colosseum, die moblo postte, zeiden me ook niets, bij ons was het gewoon een lege, verregende bende!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tenks Kuikentje!![]()
Lau: jaaaa dáár lijkt het op!Uitzichten waren wel echt tof, juist ook als het nattig weer was, ivm mist en stoere luchtkleuren enzo
Dus lammakomme die regen, er zijn toch genoeg Pakistani om je droog te houden
(als het droog was zag je ook af en toe een sjacherijnig figuur met zn armen vol plu's lopen
en even later zn matties met armen vol rozen
)
En ik heb niet gejokt! Want ik ging er niet iner was net een buslading toeristen gearriveerd en ik vond het eigenlijk al spannend genoeg om hem te zien (kan sowieso door de hekken) ipv om er in de rij te gaan staan
Het is op m'n favoriete via-de-action-naar-de-markt-looproutequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, het is van een andere webwinkel, maar verycherry heeft voor een groot deel dezelfde merken in de collectie. Jij kent die winkel? Ik zit veel te ver weg..
Hij is niet duur en het is een heel prettig stofjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Oohh die jurkjes zijn leuk en die van Ewelina (de casual) ook heeeel leuk, das echt iets voor mij en nu wil ik er heel veel kopen, dames wat doen jullie
Ik heb nog een afspraak met een vriendin staan om in Rotterdam te gaan shoppen, en dan dus inderdaad naar de shop van Very Cherry te gaan. Ik pas liever dan dat ik online koop.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens de site is het stretchstof. Kopen dus!
Die andere jurk ziet er uit als een lekkere werkjurk. En zeker mooi voor de geboezemden onder ons![]()
Ahahaha dat is echt geniaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Laureline het volgende:
. Ik vond laatst in een boek ineens weer de heilige Bambino
Stuur een mailtje, dan word je keurig op de hoogte gehouden over leverbaarheid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar uitverkocht in mijn maat.
Oh dat ga ik morgen even doen, vind deze echt heul leuk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Stuur een mailtje, dan word je keurig op de hoogte gehouden over leverbaarheid.
Als je niet op de hoogte gehouden wil worden wil ik wel een mailtje sturen, dan hou ik je op de hoogte.
Je bent toch ook geen potloodquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
Iedereen zit nu die hele site uit te pluizen!
"Leuk jurkje!" zei mijn meneer net ook waarderend in het voorbijgaan (Dat was dus die zwarte met kersjes).
Ik val toch het meeste op de wijduitlopende modellen, van onderen. Zo'n pencilskirt waag ik me niet aan.
Dead Horse Point bij Moab.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
Iedereen zit nu die hele site uit te pluizen!
"Leuk jurkje!" zei mijn meneer net ook waarderend in het voorbijgaan (Dat was dus die zwarte met kersjes).
Ik val toch het meeste op de wijduitlopende modellen, van onderen. Zo'n pencilskirt waag ik me niet aan.
Maar co, waar was die nu spectaculaire foto op die stapelrotsen?
Spellen wordt ook wat lastig zie ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef P.F het volgende:
Als ik vet brak ben kan ik echt niet rennen of kickboksen maar roeien gaat primaAl wordt ik soms wel misselijk maar daarna voel ik mij beter
Thanx!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
WB Co, hoop dat je een toffe reis hebt gehad
Dit is echt zeker stoer, wat een gave foto!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wow, gefeliciteerd!! wat een prestatie!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:
Morgenochtend ga ik bijlezen!
Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....![]()
Jeej!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:
Morgenochtend ga ik bijlezen!
Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....![]()
Brrr. Daar had ik een boek over gelezen, jaren nachtmerries..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Leuk is het bovenop de St Pieter hè! Net een Dr. Seusswereld met rare prieeltjes en bolle daken om overheen te lopen!
En durfde jij te jokken met je hand in de Boca della Verita? Ik zei toen ik daar was dat - onbereikbare jongen uit de zesde- verliefd op mij was en we een relatie kregen, nou, dasmooiniegebeurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |