abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81590981
Het vorige deel: Slank # 1039 - Waar modegoeroe neen bodywarmers dislikes

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ afbeelding ]

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:43:41 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81591014
arme Taco
Kwak
pi_81591032
Ik dacht, laat ik Uniek d'r testdag maar niet vermelden
Hoop dat je je snel beter voelt!

En mijn lapo was voor Vik:

Wat rot Vik *knuf*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81591098
tvp
pi_81591179
Welkom terug co!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:47:27 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81591195
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht, laat ik Uniek d'r testdag maar niet vermelden
Hoop dat je je snel beter voelt!

En mijn lapo was voor Vik:

Wat rot Vik *knuf*
Bedankt, was niet erg gewenst nee

Vik, sterkte met je beslissing, zelf zal ik wachten maar ja ik wacht altijd overal mee, hopende dat het dan over gaat
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81591361
Och, Vik, wat sneu . Maar maak ik nu op uit je topic dat er ook nog kans is dat het goedaardig is? Hoe dan ook, veel sterkte ermee poezenleed is altijd treurig.
pi_81591534
oeh, ik heb een nieuw optioneel plan:

stage zoeken in de laatste minor periode en dan vanaf dan al in de UK zitten, zodat Mr.Mo daar ook voor langere tijd een baan kan zoeken zeg maar, ipv voor kortere periode. Financiering moet ik uiteraard nog allemaal gaan uitzoeken enzo! Máár, sinds ik de stagebank van de universiteit heb ontdekt ben ik wel verder gaan kijken. Binnenkort ga ik eens kijken wat daar mogelijk is en hoe het dan gaat met ons huis hier, want langer dan een jaar wordt denk ik lastig om dat nog met legale onderhuur te doen

Dromen en plannen bedenken voor 'later' is wel echt ontzettend leuk

Risotto was lekker en nu ga ik even al mijn phonetische transcripties voor de rest van 't semester doen, zodat ik wéér wat heb afgerond

oh,en ik mag mijn 5,6 over doen dus ik denk dat ik dat nog maar even ga doen niet nu, maar later deze week ergens
Ja doei.
pi_81591619
TVP.

Zo maar eens koffie halen ofzo, ik zit alleen maar handleidingen te lezen (voor Unix, LaTeX en nog meer) dus ik kak volledig in.

Hoe is het eigenlijk met de scriptie van Nynke? Die moet nu toch echt bijna af zijn!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81591745
Tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81591755
Gegrillde aubergines en cevapcicis met rijst gekookt met chilivlokken
Zo lekker

Wb co! Leuk dat t zo tof was.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:00:04 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81591903
Belt m'n moeder net: laat hem maar inslapen, het is geen mens, maar een dier, je houdt ellende met die kat etc etc. Hoe haalt ze het in haar hoofd om dat te zeggen. Heb haar weggedrukt.
Niet meer actief op Fok!
pi_81591980
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81591982
Oh, daar zou ik ook enorm pissig over worden Vik! Ik neem aan dat ze zelf geen huisdier heeft?

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81592004
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Belt m'n moeder net: laat hem maar inslapen, het is geen mens, maar een dier, je houdt ellende met die kat etc etc. Hoe haalt ze het in haar hoofd om dat te zeggen. Heb haar weggedrukt.
Verbaast mij niets, je vertelde al eerder over ontactische akties van haar..
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:03:03 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81592071
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Oh, daar zou ik ook enorm pissig over worden Vik! Ik neem aan dat ze zelf geen huisdier heeft?

Jawel, ook een kat, maar die heeft nooit wat. Ja, vlooien die worden bestreden op het moment dat 'ie onder zit . En verder is zij van de boerderij en daar gaan voortdurend dieren dood, dus zij staat er gewoon anders tegenover.

Als Taco nou oud was enzo, dan was het een ander verhaal, maar hij kan zo nog 10 jaar mee.
Niet meer actief op Fok!
pi_81592095
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Bedankt, was niet erg gewenst nee

Vik, sterkte met je beslissing, zelf zal ik wachten maar ja ik wacht altijd overal mee, hopende dat het dan over gaat
Nou we hebben al een aantal weken gewacht en de bult wordt groter, dus dat gaat een keer fout natuurlijk. Het is opereren of dood laten gaan en dat laatste laten we niet gebeuren. Zeker niet omdat hij nog zo jong is (5 jaar). Ik leg wat geld bij, misschien wil m'n moeder nog wat helpen en dan gaat meneer weer onder het mes.
pi_81592134
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jawel, ook een kat, maar die heeft nooit wat. Ja, vlooien die worden bestreden op het moment dat 'ie onder zit . En verder is zij van de boerderij en daar gaan voortdurend dieren dood, dus zij staat er gewoon anders tegenover.

Als Taco nou oud was enzo, dan was het een ander verhaal, maar hij kan zo nog 10 jaar mee.
Mijn tante is ook van de boerderij, die hadden dan twee konijnen met nagels van 6cm Die heb ik dus zelf maar liefdevol met een schaar afgeknipt toen ze niet keek En ieder jaar waren het weer 2 nieuwe

Ik wilde mijn konijn in de vakantie ook nooit bij haar achter laten
pi_81592252
Vik wat een reactie zeg. Wel herkenbaar, de beppe van mijn lief heeft ooit, toen zijn mem twee katten daar te logeren bracht voor een week, er eentje weggegeven. Wat moesten ze nou met twee katten, was haar antwoord op de vraag waar ze dacht mee bezig te zijn. Sommige mensen
pi_81592324
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja doei.
pi_81592364
Boeren doen de ergste dingen met zieke katten en kittens. En steriliseren ho maar, want dat kost geld.

Ja jammer dat je een zorgenkindje hebt Vik. Je kan na dit akkefietje wel alsnog verzekeren, tenzij het een nasleep heeft denk ik.
pi_81592445
Ik roei nu best redelijk wat maar mijn billen/achterkant bovenbenen worden helemaal niet zo straks als met kickboksen Godver! Ik spot opeens putten en kuilen die ik niet had!
pi_81592477
Vandaag:

O: boterham kipfilet, boterham appelstroop, koffie
T: peer
T: yoghurt
T: cappuccino
L: 2 bruine broodjes pindakaas
T: handje chips
T: banaan
D: witlofsalade, gebakken earpel, vegaschijfje
T: nootjes, bier
pi_81592495
Al moet ik wel vermelden dat ik geen hangende schouders meer heb en een iets strakkere taille.

Maar tijdens mijn kickboksperiode had ik een enorm goede bil (srsly!) en een enorm plate amazing buik. Ik moet het er maar gewoon weer bij gaan doen!
pi_81592507
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:11 schreef P.F het volgende:
Ik roei nu best redelijk wat maar mijn billen/achterkant bovenbenen worden helemaal niet zo straks als met kickboksen Godver! Ik spot opeens putten en kuilen die ik niet had!
Wat wil je met die harde bankjes.

Sorry, te flauw
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:12:33 #26
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81592509
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef motorbloempje het volgende:

oh,en ik mag mijn 5,6 over doen dus ik denk dat ik dat nog maar even ga doen niet nu, maar later deze week ergens
hej wat fijn!! mag je je essay herschrijven? dan is t nu niet zoveel werk meer
Kwak
pi_81592580
Ik hoorde eens een verhaal van iemand die over z'n ballen gereden was met roeien

Conclusie: roeien is nergens goed voor.
pi_81592590
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hej wat fijn!! mag je je essay herschrijven? dan is t nu niet zoveel werk meer
ja! en ze had zelf ook nog een bestandje gestuurd met dingen waar ik wel wat aan had (ze vond bijvoorbeeld opening en titel prima ) dus ik denk dat 't wel goed gaat komen. Mag ik 'm, als ik 'm af heb, nog even door je laten begluren?
Ja doei.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:15:58 #29
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81592679
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja! en ze had zelf ook nog een bestandje gestuurd met dingen waar ik wel wat aan had (ze vond bijvoorbeeld opening en titel prima ) dus ik denk dat 't wel goed gaat komen. Mag ik 'm, als ik 'm af heb, nog even door je laten begluren?
ja hoor, heb t wel een beetje druk, maar vast wel ergens een gaatje.

en zo zie je maar, elke docent heeft zn pet-peeves
Kwak
pi_81592681
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef -marz- het volgende:

[..]

Wat wil je met die harde bankjes.

Sorry, te flauw
Nou ik heb nu wel echt een flatass. Echt een 12 jarig meisjes kontje.

Al heb ik wel redelijk strakke bovenbenen, die worden steeds strakker en lijken daardoor dunner! Al krijg ik nu wel commentaar van de BF en BFF dat die bovenbenen van mij niets meer voorstellen in een broek.

Wel gek want ik weeg het zelfde, ik heb de zelfde maat, ik doe alleen een andere sport!
pi_81592719
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef -marz- het volgende:
Ik hoorde eens een verhaal van iemand die over z'n ballen gereden was met roeien

Conclusie: roeien is nergens goed voor.
Omg! GADVER

Roeien is wel fijn want je zit gewoon chill en als je dizzy wordt zit je toch al
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:17:01 #32
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81592736
Net ingeschreven door een studie, SPANNEND!

vandaag gaat redelijk,
sporten gaat niet door, want vriendinnen zijn te druk met school,
dus ga ik zo met me vriendje een stuk fietsen!

o: 2 crackers, 1 met kipfilet en komkommer, 1 met rosbief
t: 2 crackers met kipfilet en komkommer
t: (in de stad) cola light met paar hapjes hazelnootkoek (ipv appeltaart/brownie/chocomuffin )
m: 2 crackers met kipfilet en komkommer, beetje smoothie (magere yoghurt/galiameloen/banaan/honing)
t: glas smoothie
a: hollandspannetje (aardappels met broccoli en gehaktballetjes in een sausje/jus)
t: nog geen idee? sowieso thee en misschien een koekje of cracker

zo even ales terug lezen, hele middag geshopt
pi_81592764
Als ik vet brak ben kan ik echt niet rennen of kickboksen maar roeien gaat prima Al wordt ik soms wel misselijk maar daarna voel ik mij beter
pi_81592909
het roeien triggert mij ook nog steeds, elke keer als ik over de brug rijd en ze zie gaan, maar de vereniging vind ik nog steeds zo eng
Ja doei.
pi_81592979
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
het roeien triggert mij ook nog steeds, elke keer als ik over de brug rijd en ze zie gaan, maar de vereniging vind ik nog steeds zo eng
Je schouders worden er wel echt forsers van (of misschien kwam dat door mijn totale gebrek aan schouder) en dat wou je juist niet toch?
pi_81593049
O en buikvet blijft, kontje krimpt. Ik zou voor kickboksen gaan ! Ik denk dat ik mij maar in ga schrijven ook
pi_81593107
Vik, wat naar van je kat! Ik zou voor de biopsie gaan denk ik. Lijkt me stug dat als het kwaadaardig is, dat er dan niets te zien is. Als het goedaardig is kan je het gewoon laten zitten zolang Taco er geen last van heeft lijkt me.

Een naamtopic!

Even denken wat ik nog weet uit het vorige topic:

@PF: je kan je gerust verheugen op San Francisco!! Dat is een toffe stad. Veel leuker dan LA of Las Vegas. Vind ik dan. (Als je bang bent voor klapkuiten kan je daar beter de bus nemen, want het stijgt en daalt daar als een gek. )

@Tink: ja het eten viel tegen. Over het algemeen was het echt pet. En dan hebben we nog alle MacDonaldsachtigen links laten liggen. We hebben wel een paar x goed gegeten, maar dat was Thais, Japans en zelfgekookt. Oh en 1x een superhamburger. Die was vers, met goed brood en met gesmolten brie en uiencompote.

@Sigme: ik wist dat het koud kon zijn, maar zó koud had ik niet verwacht. Kijk, zo stonden we op, met dit uitzicht, wat alle geleden kou wel weer goedmaakte:

en:
pi_81593150
@Cootje: Bergwandelen is goed voor je billen! Beter goeie billen met klapkuiten dan beide matig
pi_81593279
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Je schouders worden er wel echt forsers van (of misschien kwam dat door mijn totale gebrek aan schouder) en dat wou je juist niet toch?
veel forser kunnen ze niet worden, armen en benen hopelijk ook wel wat strakker maar het lijkt me vooral erg leuk om te doen. Na die 'proefles' ben ik dus een beetje verkocht, alleen zit ik niet zozeer te wachten op een uitgebreid studentenleven dat er gratis bij komt !
Ja doei.
pi_81593313
Mootje doe jij nog aan kickboksen? Ik twijfel of ik een gewone school ga zoeken (Veel Marocs hoorde ik..) of bij de Uni moet gaan.. Maar dan ben ik bang dat het niveau een beetje giebelig is?
pi_81593597
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef P.F het volgende:
Mootje doe jij nog aan kickboksen? Ik twijfel of ik een gewone school ga zoeken (Veel Marocs hoorde ik..) of bij de Uni moet gaan.. Maar dan ben ik bang dat het niveau een beetje giebelig is?
het komt niet uit met mijn rooster dit keer dus dit jaar niet gedaan, volgend jaar hopelijk wel weer. Wil daar eerst nog wat cursussen doen voordat ik overweeg naar een school te gaan.

Hier krijgen we les van Perry Ubeda, professioneel kickbokser, dus over niveau niet zoveel te klagen, maar weet ook niet hoe het bij andere universitaire sportcentra is?
Ja doei.
pi_81593606
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

veel forser kunnen ze niet worden, armen en benen hopelijk ook wel wat strakker maar het lijkt me vooral erg leuk om te doen. Na die 'proefles' ben ik dus een beetje verkocht, alleen zit ik niet zozeer te wachten op een uitgebreid studentenleven dat er gratis bij komt !
Dat hoeft ook niet! Dan ga je niet bij de corporale vereniging maar bij de meest suffe qua feesten (in Amsterdam heb je dus een beetje een suffe vind ik.. En een echt suffe die vooral aan trainen doet, nou prima!)

Volgens mij heb je niet eens echt een corporale in Nijmegen? Maar bijv. stel je woont in Utrecht dan ga je niet bij Triton maar bij Orca!

Bijvoorbeeld!
pi_81593641
er is maar één roeivereniging in Nijmegen
Ja doei.
pi_81593720
Nieuwe topic, nieuwe daglijst.

• Havermout
  • 12km hardlopen 10,3km/u
  • Brood
  • Licht tuinwerk
  • Ondertrouwen
  • 5 roggebroodjes pindakaas
  • Licht tuinwerk
  • 1 pils
  • Avondeten: rode kroot, aardappel, runderstoof
  • Toe: rijstepudding met stemgember
  • 1 goeie whisky
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81593757
    O en hoe kleiner en alternatiever de vereniging is, hoe aardiger de mensen Bij *ons* is eigenlijk 60% constant arrogant en 90% arrogant omdat het kan. Ik heb toch een bord voor mijn hoofd dus mij doet het niets, maar ik kan mij voorstellen dat je daar helemaal geen zin in hebt..

Dus gewoon de meest kleine alternatiefste opzoeken! Al heb je wel kans dat het dan minder fijn geregeld is, minder boten, minder coaches, etc.
    pi_81593917
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
    er is maar één roeivereniging in Nijmegen
    O ja, Phocas... Ik moest tijd waarnemen en kom die vereniging echt haast nooit tegen op wedstrijden (ook niet echt op feesten of zo..)

Ben wel benieuwd hoe hun das er uitziet?
      dinsdag 18 mei 2010 @ 20:36:52 #47
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81593926
    Haai!

Ik ben terug !!

Ik zag de goeie-reis-veel-plezier-wensen nog van 4 topics geleden, heel lief! En dat Sigme met DaDtje is rondgereden met spullen, wat ontzettend tof!

En ik zag nu net foto's van Cootje, en weebee Co! Ik ga even teruglezen
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_81593981
    Welkom terug Mariaatje! .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_81594013
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:

• Havermout
  • Brood
  • Licht tuinwerk
  • Ondertrouwen
  • Licht tuinwerk
  • 1 pils
  • 1 goeie whisky
  • Gefeliciteerd! Of was het niet voor jullie zelf?

/leest echt wel lijstjes
    pi_81594037
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef conleche het volgende:
    @PF: je kan je gerust verheugen op San Francisco!! Dat is een toffe stad. Veel leuker dan LA of Las Vegas. Vind ik dan.
    Me too! LA is een hele wazige stad, SF een te gek gave wauwie stad.
    pi_81594143
    WB mariaaaaa was het mooi weer met fladderjurkjestijd?

Zou het - afvaltechnisch en conditioneel - veel uitmaken dat ik vanaf volgende week weer 7,5 km van het ziekenhuis woon en dat met de fiets ga doen?
    Stiekem zoek ik een excuus dat ik te lui ben om hard te lopen
    pi_81594172
    Ik heb geroeid bij een leuke club in Amersfoort, maar ik ben toch te veel een einzelganger om met mensen in een bootje te zitten. Het roeien zelf is heerlijk, echt super. Het tillen van boten weer iets minder.

Ook welkom terug Mariaatje
      dinsdag 18 mei 2010 @ 20:44:48 #53
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81594384
    Tenks DaDtje en Puff! Weeroverzicht:
    Vrijdagavond: regen
    Zaterdag: zwembad Mét rokje, want met hoge laarzen zonder hak, en maillot! Laarzen functioneren als regenlaarzen
    Zondag: ochtend: zon!!! Middag/avond: wat frisser met af en toe regen. Kortom: primaaa!
    Maandag: ochtend: zon!!! middag/avond: af en toe een bui, kortom: weer prima!
    Dinsdagochtend: heeeeel veel zon!

Op de maandag na dus best prima weer gehad! En die regenachtige maandag bracht ook wel weer grappige situaties, zoals om de twee meter (ik overdrijf niet) een Pakistani met een arm vol paraplu's tegen het lijf lopen
    pi_81594397
    Welkom terug Maria! Net als bij Co: pics en verhalen please!

Wat een mooie foto's Co!
      dinsdag 18 mei 2010 @ 20:47:19 #55
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81594508
    Omg, en nu hoor ik net van m'n neefje dat m'n moeder m'n zus heeft gebeld omdat ze met iemand wilde praten omdat ze verdrietig is dat ik haar wegdrukte. En guess wie zich nu schuldig voelt? . Dan denk ik meteen weer: stel je voor dat ze vannacht doodgaat, dan is ze met zo'n gevoel doodgegaan. Zucht .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81594611
    Vikje: ik zou haar terugbellen en zeggen dat jij je verdrietig voelde omdat ze zich niet kan inleven in hoe jij met jouw kat omgaat. Nee maar serieus, waarom bel je je moeder niet even terug om het uit te praten?
    pi_81594686
    Gefeli sigme!
    (recycling eco-post is dit )
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Viking84 het volgende:
    Omg, en nu hoor ik net van m'n neefje dat m'n moeder m'n zus heeft gebeld omdat ze met iemand wilde praten omdat ze verdrietig is dat ik haar wegdrukte. En guess wie zich nu schuldig voelt? . Dan denk ik meteen weer: stel je voor dat ze vannacht doodgaat, dan is ze met zo'n gevoel doodgegaan. Zucht .
    Tja, dan had je moeten zeggen: "Mam, dat soort dingen moet je niet zeggen, daar word ik heel verdrietig van en ik krijg de neiging je weg te drukken, maar ik doe het niet omdat ik anders van m'n neefje moet vernemen dat je m'n zus gebeld hebt omdat je zo verdrietig wordt daarvan!"
    pi_81594728
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Of was het niet voor jullie zelf?
    Jawelhoor.
    quote:
    /leest echt wel lijstjes
    Werd het toch vlot gezien .
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81594793
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Mini_rulez het volgende:
    Vikje: ik zou haar terugbellen en zeggen dat jij je verdrietig voelde omdat ze zich niet kan inleven in hoe jij met jouw kat omgaat. Nee maar serieus, waarom bel je je moeder niet even terug om het uit te praten?
    Datte. Mensen van haar leeftijd die opgegroeid zijn op een boerderij zijn echt harder wat dieren betreft, dat zal je er niet uitkrijgen, maar ze mag best weten dat jij anders in elkaar steekt en dat je het heel erg vindt als ze zo harteloos over taco praat.
    pi_81594797
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Jawelhoor.
    [..]

Ooh, gefeliciteerd!
    Stiekemerd!
      dinsdag 18 mei 2010 @ 20:52:51 #61
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81594842
    Ik heb al even een sms'je gestuurd dat ik het geen leuke opmerking vond, omdat hij voor mij niet 'maar een dier' is.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81594864
    quote:

• Havermout
  • Brood
  • Licht tuinwerk
  • Ondertrouwen
  • Licht tuinwerk
  • 1 pils
  • 1 goeie whisky
  • Gefeliciteerd !

En Vik, ik heb dat ook vaak hoor, maar met zo'n gedachte kan je alle confrontaties wel uit de weg gaan. Het is ook wel eens goed duidelijk te laten merken dat het genoeg is.

Zegt zij die het eigenlijk mega-irritant vindt dat haar moeder elke (ja.. élke) dag even belt, maar dat niet durft te zeggen .
      dinsdag 18 mei 2010 @ 20:53:53 #63
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81594913
    Waarom feliciteert iedereen sigme? Heb ik wat gemist?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81594920
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Jawelhoor.
    [..]

Ik drukte een tijdje geleden op AT en toen las ik het in het trouwen topic.

Mariaatje!! Waar was je ook alweer? Ik ben het vergeten. Rome staat me bij, maar dat zal wel niet met dat zwembadweer......
    pi_81594966
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
    ()
    Welkom terug! Je hebt hier een week herfst gemist.
    quote:
    Zaterdag: zwembad Mét rokje
    ()
    Ik kreeg vandaag m'n nieuwe badpak-met-rokje binnen .
      dinsdag 18 mei 2010 @ 20:58:10 #66
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81595158
    Sigme! Gefeliciteerd! En dat badpak is episch!

Co: Rome idd! Inclusief regen, maar dus niet de hele tijd! En ik vond het eigenlijk niet echt erg dat we geen snikheet weer hadden want we hebben alles lopend gedaan enzo, en anders is dat niet uit te houden *voetenpijn en voldaanheid*
    pi_81595189
    Oh my, ik zou haar bellen om te zeggen dat je haar alleen maar belt omdat als ze per ongeluk dood gaat met zulke gedachte je dat heel naar vindt voor jezelf. Dus of ze even wat meer sympathie voor je kat op wil brengen?

Gelukkig is mijn moeder niet zo want ik zou er niet mee om kunnen gaan geloof ik
    pi_81595210
    Wauw mooi badpak/rokje! Staat mij niet mooi denk ik, maar vind wel heel mooi uitzien. Over pakketjes binnen krijgen! Zou ook pakketje binnenkrijgen vandaag, vet op verheugd niet normaal!! Staan ze om 18.00 voor deur, ik niet thuis, vriendje wel (ongeoorloofd vh werk) en hij doet deur niet open omdat hij bang is dat t zn werk is ... ik BAAL en ben BOOS ga voor 3 dagen op schoolkamp, dus moet ik nog langer wachten! Plus dat ik nu geen fatsoenlijke bikini heb en ik met mn kids moet zwemmen
    Eniwee, vandaag goede werkdag, dus geen comfortfood nodig gehad:

O: broodje pindakaas, halve beker melk
    T: pakje sultana krent
    L beetje kwark, bouillon appel en broodje kipfilet
    T broodje kipfilet
    T eierkoek
    D boontjes, 3 rostirondjes en 2 hamburgers en 1 schepje yoghurtmayo.

Daar blijft he ook bij voor vandaag, net gegeten namelijk. Nu tas inpakken en dan ben ik 3 dagen weg!
    Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
    pi_81595236
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd !

En Vik, ik heb dat ook vaak hoor, maar met zo'n gedachte kan je alle confrontaties wel uit de weg gaan. Het is ook wel eens goed duidelijk te laten merken dat het genoeg is.

Zegt zij die het eigenlijk mega-irritant vindt dat haar moeder elke (ja.. élke) dag even belt, maar dat niet durft te zeggen .
    Ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb. En toen ze een keer vroeg waarom ik nooit belde, heb ik gezegd dat ik niet van bellen hou. Wat ook wel zo is. Vooral omdat het altijd meer dan een uur duurt. Iedere keer als ik dan zeg: 'Nou, eh, leuk je even gesproken te hebben"........(met dat even als onbedaarlijk eufemisme)..begint ze doodleuk een nieuw verhaal.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:00:53 #70
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81595295
    Oh en Vik, goed dat je je mams nog gesmst hebt Rekening houden met gevoelens is wederzijds. En hopelijk is Taco snel beter! (ben nog niet zo ver met teruglezen om te weten wat er met hem is maar ik ben er bijna!)
    pi_81595333
    Mijn ouders bellen mij niet. Ik bel mijn ouders. In het begin voelde ik mij heel zielig maar het is wel lekker rustig
    pi_81595384
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik drukte een tijdje geleden op AT en toen las ik het in het trouwen topic.

Mariaatje!! Waar was je ook alweer? Ik ben het vergeten. Rome staat me bij, maar dat zal wel niet met dat zwembadweer......
    Wat een leuk topic is dat toch! Heerlijk om af en toe even in te lurken. Ik moet oppassen dat ik niet het hele topic ga lezen want ik zit op de uni, dus daar komen vragen over. Straks thuis dan maar.
    pi_81595432
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb. En toen ze een keer vroeg waarom ik nooit belde, heb ik gezegd dat ik niet van bellen hou. Wat ook wel zo is. Vooral omdat het altijd meer dan een uur duurt. Iedere keer als ik dan zeg: 'Nou, eh, leuk je even gesproken te hebben"........(met dat even als onbedaarlijk eufemisme)..begint ze doodleuk een nieuw verhaal.
    Ja! Wij zijn niet toevallig zussen ? Het bekende

"Hoi lieverd, hoe gaat het?"
    "Ik ben erg druk" lees, dit zeg ik erg kortaf en met een duidelijke 'nu niet' toon
    "Oh.. "
    " ... "
    " Ik had toch zó iets enigs meegemaakt gisteren, had ik dat al verteld?"
    "Nee, maar mam, ik ben dr..."
    "Nou, Margreet en ik waren dus naar zo'n countryfair, en toen ..."
    " "
    pi_81595507
    Ik heb wel eens geroepen tegen een 'vriend' dat als hij nu TOCH bezopen naar huis rijdt in zijn auto dat ik hoopte dat als hij iemand dood zou rijden dat HIJ dat vooral was. (Hij mocht gewoon achterop bij mij op de fiets..)

Sindsdien is er geen contact meer geweest

Tactisch is so NOT my middle name
    pi_81595958
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja! Wij zijn niet toevallig zussen ? Het bekende

"Hoi lieverd, hoe gaat het?"
    "Ik ben erg druk" lees, dit zeg ik erg kortaf en met een duidelijke 'nu niet' toon
    "Oh.. "
    " ... "
    " Ik had toch zó iets enigs meegemaakt gisteren, had ik dat al verteld?"
    "Nee, maar mam, ik ben dr..."
    "Nou, Margreet en ik waren dus naar zo'n countryfair, en toen ..."
    " "
    Precies. En wat is dat toch met al die details. Serieus, laatst begon ze een verhaal over dat ze 2 jaar geleden naar buiten was gegaan zonder handschoenen, het ontzettend koud kreeg en toen bij Kruidvat, ze dacht die op de Kalverstraat, ik wist wel, naast die en die winkel, toch zo'n fijn en goedkoop paar had gevonden. En dat ze nadien lekker warme handen had en koffie was gaan drinken bij Luxembourg.

Dat was dus 2 jaar geleden gebeurd. Geen idee wat de nieuwswaarde verder was.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:21:07 #76
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81596521
    Gefeliciteerd Sigme Las het ook gelijk maar ik was niet eerder te lezen

Er wordt mij verweten dat ik geen vaste telefoonverbinding heb, moet ik dan anders maar skype nemen...
    Ja, kan ik al dat domme gelul nog aanhoren, niet voor niks dat ik alleen mobiel heb, kom nou.
    en als je verhaal zo nodig kwijt moet dan betalen ze maar
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:22:22 #77
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_81596581
    die moederverhalen. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_81596655
    Maria! Welcome back!
    Ja doei.
    pi_81596729
    Ach, moeders! En ze veranderen ècht niet meer hoor, en als ze al veranderen is dat nooit door jouw toedoen

En sigme, trouwen! Wat leuk, hoe komt dat zo? Als het mooi weer is kan je in dat kekke badpakje met de kersjes erop trouwen, snoepig!
    pi_81596829
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
    Wat is daar van de reden?

O en check dit! Stoer of wat?

dinsdag 18 mei 2010 @ 21:26:55 #81
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81596853
    Oja, hai Maria, fijn datje het leuk hebt gehad
    pi_81596929
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef Laureline het volgende:
    Ach, moeders! En ze veranderen ècht niet meer hoor, en als ze al veranderen is dat nooit door jouw toedoen

En sigme, trouwen! Wat leuk, hoe komt dat zo? Als het mooi weer is kan je in dat kekke badpakje met de kersjes erop trouwen, snoepig!
    Testament is me te duur .

Tezamen met het badpakje heb ik ook een jurkje gekocht. Dat gedoe in het gemeentehuis doe ik wel in kloffie, maar bij de koffie & taartjes doe ik 'm misschien wel aan.
    pi_81596989
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Tezamen met het badpakje heb ik ook een jurkje gekocht. Dat gedoe in het gemeentehuis doe ik wel in kloffie, maar bij de koffie & taartjes doe ik 'm misschien wel aan.
    [ afbeelding ]
    Dat is echt een superjurkje!! Waar en hoeveel?
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:30:00 #84
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81597044
    On topic! Dingen die ik zoal gegeten heb de afgelopen dagen!

Ontbijt: hard broodje met prosciutto met iets wisselends zoets erbij (zoet = hip?) en glaasje sinaasappelsap
    Tussendoor: cola / appelsap / etc soms nog een broodje of een granenkoekie onderweg
    Lunch: 1x pizza margharita, 1x broodje prosciutto / mozzarella, 1x groentenomelet met brood, 1x een grote punt gevulde focaccia met allemaal salade / groentenspul en vis erin
    Tussendoor: cola / appelsap / etc soms nog een broodje of een granenkoekie onderweg
    Diner: za: gekruide mosselen met geroosterde aardappeltjes en salade; zo: tagliatelle a la bolognese met pistacheijs na; ma: lasagne, gehaktballetjes (polpetteeee! leuk woord!) en salade, fruit na.
    T: colaatje bij uitgaan of wat chips als we dood op de hotelkamer hingen

Verder: sport = hele dag banjeren en ik heb nog een keer goddelijk Italiaans ijs gehaald met allemaal maffe smaakjes (o.a. noga-ijs! )
    pi_81597148
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
    Bij mij nog erger: ik kan mezelf alleen in de moederrol verplaatsen
    Mijn moeder heeft juist een gigantisch sociaal leven en is altijd superdruk of op reis, mijn verhalen steken er dus maar povertjes bij af. Maar daarom bellen we ook niet dagelijks.

Laatst moest ik wel ineens heel lang van haar aan de lijn blijven, want er was een duif in de slaapkamer gevlogen en die kreeg ze niet eruit, en ik moest drie kwartier aan de telefoon blijven met goede raad ("Heb je een bezem? Heb je de gordijnen en de balcondeuren opengedaan?") tot het beest weg was
    pi_81597265
    SIgme gefeliciteerd! En Maria welcome back. En Vik succes met je kat. En Uniek met de mogelijke zwangerschap

Mijn pesthumeur vandaag werd veroorzaakt door werk. M'n manager had bedacht dat ik een schaal hoger ingedeeld moest worden. Geen gevolgen voor salaris, wel heel verschil qua secundaire arbeidsvoorwaarden, dus mooie stap vooruit. Nu is 'ie teruggefloten door zíjn baas. En in plaats van dat 'ie dat gewoon zo zegt, begint 'ie opeens te murmelen dat ik nog niet functioneer zoals anderen in die hogere schaal en dat ik nog maar een junior ben en dat ik nog niet te veel moet willen. Terwijl hij anderhalve week geleden zélf zij dat ik zo goed ben in m'n werk dat ik in die schaal hoger moest! Dus dat vind ik gewoon huichelachtig en laag en slap. En dat motiveert me alleen maar meer om vrijdag een verschrikkelijk goed sollicitatiegesprek te hebben zodat ik gewoon word aangenomen bij de concurrent

En m'n meneer is de komende dagen weg voor werk en compleet onbereikbaar, dus ik kon m'n pesthumeurook niet bij hem kwijt dus dat hielp ook niet
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:33:37 #87
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_81597321
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn moeder valt mij niet lastig en ik haar ook niet We spreken elkaar twee keer er maand ofzo.
    Wat een geweldige foto trouwens.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:33:48 #88
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81597332
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    OMG, echt stoer!! Wat ongelooflijk tof!!

Sigme, heerlijk rationeel
    pi_81597374
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    O, ik dacht al dat het misschien een moetje was

Niet al te kloffie doen hoor, voor het gemeentehuis! Dan zien ze je getuigen aan voor het echte bruidspaar, en moeten je kinderen later die anekdote altijd maar weer aanhoren
    pi_81597478
    Hoi Mariaaaatje, heb je het leuk gehad?

En toffe foto Co!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:38:59 #91
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81597714
    quote:

[..]

[ afbeelding ]

Heldin!

En Sigme, wat een puik jurkje! *probeert zich te bedenken dat er al genoeg geld uitgegeven is* Rome ies doer!
    pi_81597810
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is echt een superjurkje!! Waar en hoeveel?
    80 euro (maar op de eerste bestelling krijg je 5% korting).
    http://www.topvintage.nl/(...)erry-black-jurk.html

Zoveel leuke jurkjes daar . De eigenaresse is ietwat in de Here, maar de zaakjes zijn goed geregeld. Snel, vriendelijk, aangetekend verstuurd, goed verzorgd allemaal.

Sarabi heeft er ook onlangs een jurkje gekocht.
    pi_81597900
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn moeder valt mij niet lastig en ik haar ook niet We spreken elkaar twee keer er maand ofzo.
    Wat een geweldige foto trouwens.
    Ik spreek die van mij nog minder. Maar dat is dus omdat ik de telefoon niet opneem. Wel stuur ik af en toe een mailtje, waarin ik het één en ander vertel over hoe het gaat en mailtjes van haar zijn ook prima leesbaar. Schriftelijk is ze wat meer to the point. Dus dat contact prefereer ik.

@Uniek, wat gebruik jij voor AC dan, dat je al 2 jaar bijna constant ongesteld was?
    pi_81598040
    Ik ben weer bijgelezen en dus;
    Welkom terug Co en Maria! Beide vakanties klinken heeeerlijk, alleen de ene iets langer

Gefeliciteerd Sigme! En DaD met het tekenen!

En wat sneu van Taco, Viking en Nachtwacht. Zo'n reactie van moeders helpt dan inderdaad niet
    pi_81598043
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, ik dacht al dat het misschien een moetje was

Niet al te kloffie doen hoor, voor het gemeentehuis! Dan zien ze je getuigen aan voor het echte bruidspaar, en moeten je kinderen later die anekdote altijd maar weer aanhoren
    De getuigen weten wat er verwacht wordt. En zolang kindertjes duurder zijn dan een testament..
    pi_81598260
    Toffe foto Co

WeeeBeee Maria . Wat heb je allemaal gezien en wat was het mooist?
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:47:38 #97
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81598349
    Sigme

En Co, we zullen zien
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:50:17 #98
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81598538

Sigme gefeliciteerd!
    Co, welkom terug Gave foto!

Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
    Edit: al gezien. Niet gemaakt voor mijn postuur
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:50:52 #99
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81598595
    En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegeten en wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig
    pi_81598814
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:

Sigme gefeliciteerd!

Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
    Ja precies, ik zit hier ook al te kijken op de matentabel op de site Het lijkt vrij klein te vallen allemaal, heb jij dan een L besteld?
    pi_81598818
    quote:

Sigme gefeliciteerd!

Bij de jurkjen staat er wel bij als ze in het bijzonder groot of klein vallen. Dit jurkje valt normaal: de M zit als een 38. Volgens mij heeft ze trouwens een prima ruilregeling.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:54:29 #102
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81598872
    Oh en Chico, het mooist vond ik denk ik toch wel de Trevi Fontein Oh en ik vergat in mn vorige post zomaar de Engelenbrug / Engelenburcht a.k.a. Sant' Angelo! Die vond ik ook érg tof, plus het uitzicht vanaf Sant'Angelo was echt heel mooi. Ik denk dat ik die zelfs mooier vond dan die vanaf San Pietro, want op Sant'Angelo kon ik echt even rustig alles om me heen bekijken en het uitzicht op een wat mistige stad was geniaal En het uitzicht op de brug met die beelden! Ik vond die beelden uberhaupt wel indrukwekkend, mede omdat ik had gelezen dat die brug ooit werd gebruikt voor executies enzo. Best luguber dan, die ruige wraakengelen!
    pi_81598880
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
    En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegeten en wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig

Ikwillook!
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:54:40 #104
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_81598893
    Welkom back lieve Mariaaaaa
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
    pi_81598981
    quote:

Sigme gefeliciteerd!

Edit: al gezien. Niet gemaakt voor mijn postuur
    Nou, ik zou denken dat de meeste zeer geschikt zijn voor zo'n puike voorgevel als de jouwe. Mij staat zo'n jurkje wat minder spectaculair dan die modellen.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:57:41 #106
    277802 _Calimero_
    pi_81599144
    quote:

• Havermout
  • Brood
  • Licht tuinwerk
  • Ondertrouwen
  • Licht tuinwerk
  • 1 pils
  • 1 goeie whisky
  • Gefeliciteerd!! Wat cool zeg!! en leuk badpak met rokje trouwens, staat je vast megasexehhh
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:58:13 #107
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81599173
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, ik zou denken dat de meeste zeer geschikt zijn voor zo'n puike voorgevel als de jouwe. Mij staat zo'n jurkje wat minder spectaculair dan die modellen.
    Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....

Tenzij het een rekstofje is, dan past het wel. Anders is het jammer, maar dat soort modellen staan me wel heel goed. Strakke jurkjes met een pencil skirt ietsje minder....

Ik heb vandaag trouwens wel een jurkje gekocht, zij het wat minder spectaculair:
    Jurkje
    pi_81599354
    Ben net nog een rondje gaan hardlopen, 4 km. Was wel weer lekker en ik had niet verwacht dat het zonder stops zou lukken, maar het ging dus toch

Wat een leuk jurkje! Net nu ik in m'n Grote Bespaarplan zit! Jullie doen het erom Nu loop ik nog op schema...

Lijstje:
    O: dubbele boterham hagelslag, wat druiven
    T: bruin broodje kipfilet
    L: bruin broodje kipfilet, bruin broodje kaas, krentenbol
    T: bruin broodje jam, appel, bakje yoghurt
    D: gegrillde aubergine met, ook gegrillde, cevapciciworstjes en rijst gekookt met chilivlokken
    S: 4km rennen

Wel oké....
    pi_81599411
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Leuk is het bovenop de St Pieter hè! Net een Dr. Seusswereld met rare prieeltjes en bolle daken om overheen te lopen!
    En durfde jij te jokken met je hand in de Boca della Verita? Ik zei toen ik daar was dat - onbereikbare jongen uit de zesde- verliefd op mij was en we een relatie kregen, nou, dasmooiniegebeurd!
    pi_81599488
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....

Tenzij het een rekstofje is, dan past het wel. Anders is het jammer, maar dat soort modellen staan me wel heel goed. Strakke jurkjes met een pencil skirt ietsje minder....

Ik heb vandaag trouwens wel een jurkje gekocht, zij het wat minder spectaculair:
    Jurkje
    Volgens de site is het stretchstof. Kopen dus!
    Die andere jurk ziet er uit als een lekkere werkjurk. En zeker mooi voor de geboezemden onder ons
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:04:04 #111
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81599515
    O fuck, ik zie nu pas waar ik overheen heb gelezen .

Gefeli sigme!
    WB Maria!

Wat een toffe foto Co! Waar was dat?

Wij zijn trouwens niet bovenop de St. Pieter geweest: lange rij, tropische hitte, geen water .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:05:19 #112
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81599578
    Puff, wat goed van je hardlopen, trots zijn!
    Misschien een broodje minder en een stukje fruit meer??
    Desalnetemin, mooi
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:06:20 #113
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81599645
    Tenks Kuikentje!

Lau: jaaaa dáár lijkt het op! Uitzichten waren wel echt tof, juist ook als het nattig weer was, ivm mist en stoere luchtkleuren enzo Dus lammakomme die regen, er zijn toch genoeg Pakistani om je droog te houden (als het droog was zag je ook af en toe een sjacherijnig figuur met zn armen vol plu's lopen en even later zn matties met armen vol rozen )
    En ik heb niet gejokt! Want ik ging er niet in er was net een buslading toeristen gearriveerd en ik vond het eigenlijk al spannend genoeg om hem te zien (kan sowieso door de hekken) ipv om er in de rij te gaan staan
    pi_81599673
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jurkje
    Ook een leuk jurkje

Je zou een keer bij de echte winkel van verycherry langs kunnen gaan..
    Botersloot, R'dam. http://www.verycherry.nl/frameset.htm / webwinkel: http://www.verycherryshop.nl/c-450274/dresses/
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:07:17 #115
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81599704
    had ik al gejompeld voor sigme?
    Kwak
    pi_81599723
    Over Dr. Seuss gesproken, die foto van conleche is ook geweldig!
    pi_81600023
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook een leuk jurkje

Je zou een keer bij de echte winkel van verycherry langs kunnen gaan..
    Botersloot, R'dam. http://www.verycherry.nl/frameset.htm / webwinkel: http://www.verycherryshop.nl/c-450274/dresses/
    Ooh daar is het van! Die winkel is zo leuk om langs te lopen! En te denken, nee, dat is toch niets voor mij en niet naar binnen te gaan.
    pi_81600235
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ooh daar is het van! Die winkel is zo leuk om langs te lopen! En te denken, nee, dat is toch niets voor mij en niet naar binnen te gaan.
    Nee, het is van een andere webwinkel, maar verycherry heeft voor een groot deel dezelfde merken in de collectie. Jij kent die winkel? Ik zit veel te ver weg..
    pi_81600261
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Tenks Kuikentje!

Lau: jaaaa dáár lijkt het op! Uitzichten waren wel echt tof, juist ook als het nattig weer was, ivm mist en stoere luchtkleuren enzo Dus lammakomme die regen, er zijn toch genoeg Pakistani om je droog te houden (als het droog was zag je ook af en toe een sjacherijnig figuur met zn armen vol plu's lopen en even later zn matties met armen vol rozen )
    En ik heb niet gejokt! Want ik ging er niet in er was net een buslading toeristen gearriveerd en ik vond het eigenlijk al spannend genoeg om hem te zien (kan sowieso door de hekken) ipv om er in de rij te gaan staan
    Wat klinkt het enorm druk! In mijn herinnering was het niet zo vreselijk met óveral busladingen vol, toen ik met school ging...dat was in de herfst. Geen idee of het me toen niet is opgevallen, of dat het 300 jaar geleden gewoon nog niet zo erg was. Die acteurs bij het Colosseum, die moblo postte, zeiden me ook niets, bij ons was het gewoon een lege, verregende bende!
    Wat ik ook nog weet, was dat mijn vriendinnen en ik in iedere kerk de hangertjes van de desbetreffende heiligen kochten (kostte 50 cent ofzo), een soort 'spaar ze allemaal', dan konden we naar ze bidden tijdens onze examens. Ik vond laatst in een boek ineens weer de heilige Bambino
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:18:30 #120
    277802 _Calimero_
    pi_81600419
    Oohh die jurkjes zijn leuk en die van Ewelina (de casual) ook heeeel leuk, das echt iets voor mij en nu wil ik er heel veel kopen, dames wat doen jullie
    pi_81600464
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, het is van een andere webwinkel, maar verycherry heeft voor een groot deel dezelfde merken in de collectie. Jij kent die winkel? Ik zit veel te ver weg..
    Het is op m'n favoriete via-de-action-naar-de-markt-looproute
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:20:18 #122
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81600529
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
    Oohh die jurkjes zijn leuk en die van Ewelina (de casual) ook heeeel leuk, das echt iets voor mij en nu wil ik er heel veel kopen, dames wat doen jullie
    Hij is niet duur en het is een heel prettig stofje
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:24:12 #123
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81600770
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

Volgens de site is het stretchstof. Kopen dus!
    Die andere jurk ziet er uit als een lekkere werkjurk. En zeker mooi voor de geboezemden onder ons
    Ik heb nog een afspraak met een vriendin staan om in Rotterdam te gaan shoppen, en dan dus inderdaad naar de shop van Very Cherry te gaan. Ik pas liever dan dat ik online koop.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:26:31 #124
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81600904
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Laureline het volgende:
    . Ik vond laatst in een boek ineens weer de heilige Bambino
    Ahahaha dat is echt geniaal

Ja het was wel echt érg toeristisch! Nou ging ik ook wel voornamelijk naar de toeristische dingen, plus het was mei (schijnt een goede tijd te zijn) én het weekend na goede vrijdag... Misschien een samenloop van omstandigheden. Maar het is wel te merken dat alles tegenwoordig iig erg toerist-georiënteerd is - idd acteurs bij het Colosseum (*wordt meegesleurd door gladiator "You take-ah picturrrr!" Zus wou dat sowieso, dus wij: "How much is it?" Hij: "5 euro's and an hour of sex!" Oneerbare voorstellen van gladiatoren ), de rijen bij sommige gebouwen (vooral Vaticaanstad!) waren niet mis, en de plu-/rozenmannetjes, de enorme hoeveelheid souvenirshops (Damrak in kwadraat ) en de prijzen van drinken enzo (3,50-6,00 voor een cola? )
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:28:40 #125
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81601048
    Tevens deel ik hierbij graag mede dat ik mijn sorely missed eigen bed ga opzoeken, inclusief gemiste wombatknuffel

Trusten!
    pi_81601239

Maar uitverkocht in mijn maat.
    pi_81601529
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef conleche het volgende:
    [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Maar uitverkocht in mijn maat.
    Stuur een mailtje, dan word je keurig op de hoogte gehouden over leverbaarheid.
    Als je niet op de hoogte gehouden wil worden wil ik wel een mailtje sturen, dan hou ik je op de hoogte .
    pi_81601769
    Iedereen zit nu die hele site uit te pluizen!
    "Leuk jurkje!" zei mijn meneer net ook waarderend in het voorbijgaan (Dat was dus die zwarte met kersjes).
    Ik val toch het meeste op de wijduitlopende modellen, van onderen. Zo'n pencilskirt waag ik me niet aan.

Maar co, waar was die nu spectaculaire foto op die stapelrotsen?
    pi_81601790
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Stuur een mailtje, dan word je keurig op de hoogte gehouden over leverbaarheid.
    Als je niet op de hoogte gehouden wil worden wil ik wel een mailtje sturen, dan hou ik je op de hoogte .
    Oh dat ga ik morgen even doen, vind deze echt heul leuk.

Nu ga ik ook maar te bedde, ben wat eerder moe dan normaal.
    pi_81601912
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
    "Leuk jurkje!" zei mijn meneer net ook waarderend in het voorbijgaan (Dat was dus die zwarte met kersjes).
    Ik val toch het meeste op de wijduitlopende modellen, van onderen. Zo'n pencilskirt waag ik me niet aan.
    Je bent toch ook geen potlood . Ik vind die kokerrokjes van dat pak van me al zo beknellend. Gelukkig heb ik voorlopig geen werk .
    pi_81602012
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:

Maar co, waar was die nu spectaculaire foto op die stapelrotsen?
    Dead Horse Point bij Moab.
    "De naam hangt samen met een legende. Volgens de overlevering dreven enkele cowboys wilde paarden die hier leefden samen en joegen hen langs de smalle toegang tot op het plateau. De smalle doorgang van circa 27 meter breed werd afgezet met een barrière van takken, zodat er een natuurlijke kraal ontstond, afgebakend door diepe ravijnen. De cowboys kozen de paarden die ze wilden en lieten de andere paarden achter in hun kraal. Hier kwamen ze om van de dorst naast de rivier de Colorado die 700 meter lager ligt." Uit Wikipedia

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 19-05-2010 02:01:44 ]
    pi_81602045
    wat een supergave foto Co! wow!

en die jurkjes zijn ook leuk! Als ik er het figuur en de tetten voor had gehad, dan had ik er ook wel een besteld, voor 'gelegenheden' ofzo maar helaasch.

Ik ben trots, en heb al mijn transcriptions voor de rest van 't jaar afgemaakt, dus kan met een tevreden gevoel naar bed zo! Nu!

Welterusten iedereen, Vik, sterkte met het nadenken over wat met de poezel en nachtwacht ook natuurlijk!

Ja doei.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:48:30 #133
    277802 _Calimero_
    pi_81602289
    Deze vind ik ook heeel leuk:

http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L0B_LB1_506573/
    En onderaan de pagina kun je zien welke ik nog meer heb bekeken.

Merk dat sinds gister het gezonde eten weer veeel moeilijker gaat, dus ik maak bij deze de volgende deal met mezelf:
    Tot en met het weekend goed eten = 1 van de goedkopere jurkjes
    Tot en met volgende week donderdag goed eten = 1 jurkje naar keus, ook als het wat duurder is.

Zou dat helpen? Hij is wel echt heel leuk
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:50:10 #134
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_81602405
    WB Co, hoop dat je een toffe reis hebt gehad
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Vis een optie? dinsdag 18 mei 2010 @ 23:01:35 #135
    70532 loveli
    N
    pi_81603023
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef P.F het volgende:
    Als ik vet brak ben kan ik echt niet rennen of kickboksen maar roeien gaat prima Al wordt ik soms wel misselijk maar daarna voel ik mij beter
    Spellen wordt ook wat lastig zie ik
    crap in = crap out
      dinsdag 18 mei 2010 @ 23:08:34 #136
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81603415
    Wat een leuke jurkjes allemaal,
    en wat een toffe foto's en leuke verhalen van de buitenlandse ervaringen.
    BAH ik heb ook zin om weg te gaan .
    Net even op internet gezocht naar vakantietrips, excursies en meerdaagse safari's in kenia en bali.
    PFOEH, kreeg er kippevel van ! Zou dat zo graag willen, maar dan moet ik nog eventjes heel lang sparen!
    Nouja, dan nog maar even anderhalve maand wachten, dan ga ik 2 weken naar Griekenland, maarja,
    anderhalve maand klinkt weer zo lang nu ik het hoor!

Ik ga me bed eens opzoeken ,
    morgen weer werken (na 4 dagen vrij te zijn!)
    De motivatie is ver te vinden, en heb er geen zin in ,
    maar donderdag vrij en vrijdag lekker naar de Apenheul ,
    dus dat maakt het iets minder erg!

weltrusten
    pi_81604283
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
    WB Co, hoop dat je een toffe reis hebt gehad
    Thanx! Nu ga ik echt slapen.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 23:31:39 #138
    277802 _Calimero_
    pi_81604534
    quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is echt zeker stoer, wat een gave foto!

Ooohh en Vik, wat kut van de kat zeg... succes bij het maken van de beslissing...

En nu ben ik ook naar bed! truste!
    pi_81604702
    Wat een leuke jurkjes! Ik zou ze denk ik prive nog wel aantrekken, maar voor een klas pubers, njeh...

Heb net nog een bakje Turkse yoghurt met wat noten op, dus mijn lijstje voor vandaag luidt als volgt:

O: Turkse yoghurt met blauwe bessen, thee
    T: Boterham pindakaas, kop cappuccino
    L: Twee boterhammen met kaas, kop thee.
    T: Plakje kruidkoek, kop thee.
    T: Boterham pindakaas, appel, kop cappuccino.
    D: Kip Tandoori met rijst en fruitsalade.
    T: Turkse yoghurt met noten.

Truste y'all!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 23:36:59 ]
      Vis een optie? dinsdag 18 mei 2010 @ 23:59:58 #140
    70532 loveli
    N
    pi_81605839
    Tijdens teruglezen op webshop met jurkjes terechtgekomen en het is een uur later

Sigme!!!!

Co, toffe foto's, jaloers!

Maria, wb en klinkt geweldig.
    crap in = crap out
      Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 00:01:17 #141
    70532 loveli
    N
    pi_81605904
    O ja, Viking en Mark, sterkte!!!
    crap in = crap out
    pi_81606828
    Nu wil ik ook jurkjes kopen! Ik heb er wel een paar, maar die zijn net iets te overdressed om gewoon in naar de uni te gaan.

Wat een zielig verhaal van die paarden Co!
      woensdag 19 mei 2010 @ 00:30:21 #143
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81607117
    Morgenochtend ga ik bijlezen!

Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      woensdag 19 mei 2010 @ 00:36:27 #144
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81607276
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:

Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....
    wow, gefeliciteerd!! wat een prestatie!
    Kwak
    pi_81607425
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:

Jeej! Je hebt er zo hard voor gewerkt, daar mag je echt trots op zijn!

Kwak trouwens nog bedankt voor dat mp3'tje, mooi!
      woensdag 19 mei 2010 @ 00:47:23 #146
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81607513
    En nu heb ik ruzie met het vriendje. Ik ga maar slapen...

Morgen ga ik echt bijlezen....Dank jullie wel voor de jompels!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_81607768
    Ruzie?
    Hopelijk ziet alles er morgenochtend weer zonniger uit.
    pi_81608723
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Laureline het volgende:

[..]

Leuk is het bovenop de St Pieter hè! Net een Dr. Seusswereld met rare prieeltjes en bolle daken om overheen te lopen!
    En durfde jij te jokken met je hand in de Boca della Verita? Ik zei toen ik daar was dat - onbereikbare jongen uit de zesde- verliefd op mij was en we een relatie kregen, nou, dasmooiniegebeurd!
    Brrr. Daar had ik een boek over gelezen, jaren nachtmerries..
    pi_81610041
    Mogge!

Aknynke, gefeliciteerd met de bevalling van de scriptie! En ik hoop dat het al weer goed is met je Duutser.
    pi_81610067
    Ah Nynke, dat is gewoon vaste even het wegruziën van de laatste scriptiestress!

Goeiemorgen trouwens. Heb m'n pesthumeur niet weg kunnen slapen
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 07:22:39 #151
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81610153
    Goeiemorgen .

Gefeliciteerd met het inleveren van je scriptie, Nynke! . Ws heb je vandaag een heel raar, leeg gevoel, omdat je niet goed weet wat je ineens met die zeeën van tijd aan moet (of heb je nog andere dingen te doen voor je studie?)

En leuke jurkjes idd, alleen ben ik er niet frêle genoeg voor .
    Niet meer actief op Fok!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')