abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81590981
Het vorige deel: Slank # 1039 - Waar modegoeroe neen bodywarmers dislikes

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ afbeelding ]

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:43:41 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81591014
arme Taco
Kwak
pi_81591032
Ik dacht, laat ik Uniek d'r testdag maar niet vermelden
Hoop dat je je snel beter voelt!

En mijn lapo was voor Vik:

Wat rot Vik *knuf*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81591098
tvp
pi_81591179
Welkom terug co!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:47:27 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81591195
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht, laat ik Uniek d'r testdag maar niet vermelden
Hoop dat je je snel beter voelt!

En mijn lapo was voor Vik:

Wat rot Vik *knuf*
Bedankt, was niet erg gewenst nee

Vik, sterkte met je beslissing, zelf zal ik wachten maar ja ik wacht altijd overal mee, hopende dat het dan over gaat
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81591361
Och, Vik, wat sneu . Maar maak ik nu op uit je topic dat er ook nog kans is dat het goedaardig is? Hoe dan ook, veel sterkte ermee poezenleed is altijd treurig.
pi_81591534
oeh, ik heb een nieuw optioneel plan:

stage zoeken in de laatste minor periode en dan vanaf dan al in de UK zitten, zodat Mr.Mo daar ook voor langere tijd een baan kan zoeken zeg maar, ipv voor kortere periode. Financiering moet ik uiteraard nog allemaal gaan uitzoeken enzo! Máár, sinds ik de stagebank van de universiteit heb ontdekt ben ik wel verder gaan kijken. Binnenkort ga ik eens kijken wat daar mogelijk is en hoe het dan gaat met ons huis hier, want langer dan een jaar wordt denk ik lastig om dat nog met legale onderhuur te doen

Dromen en plannen bedenken voor 'later' is wel echt ontzettend leuk

Risotto was lekker en nu ga ik even al mijn phonetische transcripties voor de rest van 't semester doen, zodat ik wéér wat heb afgerond

oh,en ik mag mijn 5,6 over doen dus ik denk dat ik dat nog maar even ga doen niet nu, maar later deze week ergens
Ja doei.
pi_81591619
TVP.

Zo maar eens koffie halen ofzo, ik zit alleen maar handleidingen te lezen (voor Unix, LaTeX en nog meer) dus ik kak volledig in.

Hoe is het eigenlijk met de scriptie van Nynke? Die moet nu toch echt bijna af zijn!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81591745
Tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81591755
Gegrillde aubergines en cevapcicis met rijst gekookt met chilivlokken
Zo lekker

Wb co! Leuk dat t zo tof was.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:00:04 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81591903
Belt m'n moeder net: laat hem maar inslapen, het is geen mens, maar een dier, je houdt ellende met die kat etc etc. Hoe haalt ze het in haar hoofd om dat te zeggen. Heb haar weggedrukt.
Niet meer actief op Fok!
pi_81591980
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81591982
Oh, daar zou ik ook enorm pissig over worden Vik! Ik neem aan dat ze zelf geen huisdier heeft?

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81592004
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Belt m'n moeder net: laat hem maar inslapen, het is geen mens, maar een dier, je houdt ellende met die kat etc etc. Hoe haalt ze het in haar hoofd om dat te zeggen. Heb haar weggedrukt.
Verbaast mij niets, je vertelde al eerder over ontactische akties van haar..
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:03:03 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81592071
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Oh, daar zou ik ook enorm pissig over worden Vik! Ik neem aan dat ze zelf geen huisdier heeft?

Jawel, ook een kat, maar die heeft nooit wat. Ja, vlooien die worden bestreden op het moment dat 'ie onder zit . En verder is zij van de boerderij en daar gaan voortdurend dieren dood, dus zij staat er gewoon anders tegenover.

Als Taco nou oud was enzo, dan was het een ander verhaal, maar hij kan zo nog 10 jaar mee.
Niet meer actief op Fok!
pi_81592095
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Bedankt, was niet erg gewenst nee

Vik, sterkte met je beslissing, zelf zal ik wachten maar ja ik wacht altijd overal mee, hopende dat het dan over gaat
Nou we hebben al een aantal weken gewacht en de bult wordt groter, dus dat gaat een keer fout natuurlijk. Het is opereren of dood laten gaan en dat laatste laten we niet gebeuren. Zeker niet omdat hij nog zo jong is (5 jaar). Ik leg wat geld bij, misschien wil m'n moeder nog wat helpen en dan gaat meneer weer onder het mes.
pi_81592134
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jawel, ook een kat, maar die heeft nooit wat. Ja, vlooien die worden bestreden op het moment dat 'ie onder zit . En verder is zij van de boerderij en daar gaan voortdurend dieren dood, dus zij staat er gewoon anders tegenover.

Als Taco nou oud was enzo, dan was het een ander verhaal, maar hij kan zo nog 10 jaar mee.
Mijn tante is ook van de boerderij, die hadden dan twee konijnen met nagels van 6cm Die heb ik dus zelf maar liefdevol met een schaar afgeknipt toen ze niet keek En ieder jaar waren het weer 2 nieuwe

Ik wilde mijn konijn in de vakantie ook nooit bij haar achter laten
pi_81592252
Vik wat een reactie zeg. Wel herkenbaar, de beppe van mijn lief heeft ooit, toen zijn mem twee katten daar te logeren bracht voor een week, er eentje weggegeven. Wat moesten ze nou met twee katten, was haar antwoord op de vraag waar ze dacht mee bezig te zijn. Sommige mensen
pi_81592324
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja doei.
pi_81592364
Boeren doen de ergste dingen met zieke katten en kittens. En steriliseren ho maar, want dat kost geld.

Ja jammer dat je een zorgenkindje hebt Vik. Je kan na dit akkefietje wel alsnog verzekeren, tenzij het een nasleep heeft denk ik.
pi_81592445
Ik roei nu best redelijk wat maar mijn billen/achterkant bovenbenen worden helemaal niet zo straks als met kickboksen Godver! Ik spot opeens putten en kuilen die ik niet had!
pi_81592477
Vandaag:

O: boterham kipfilet, boterham appelstroop, koffie
T: peer
T: yoghurt
T: cappuccino
L: 2 bruine broodjes pindakaas
T: handje chips
T: banaan
D: witlofsalade, gebakken earpel, vegaschijfje
T: nootjes, bier
pi_81592495
Al moet ik wel vermelden dat ik geen hangende schouders meer heb en een iets strakkere taille.

Maar tijdens mijn kickboksperiode had ik een enorm goede bil (srsly!) en een enorm plate amazing buik. Ik moet het er maar gewoon weer bij gaan doen!
pi_81592507
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:11 schreef P.F het volgende:
Ik roei nu best redelijk wat maar mijn billen/achterkant bovenbenen worden helemaal niet zo straks als met kickboksen Godver! Ik spot opeens putten en kuilen die ik niet had!
Wat wil je met die harde bankjes.

Sorry, te flauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')