De huisgenoot die een tijdje terug nieuwe schoenen had, volgens mij dus omdat hij nu een vriendin heeft, had net een nieuwe bodywarmer. Dit gaat verkeerdquote:
Dat lijkt meer op een slaapzak dan op een bodywarmerquote:
Vriend goed, huis goed, alles primaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef sigme het volgende:
He Razztwizzle!!
Hoe is het met je vriend en met je huis?
Heel herkenbaar. Ik ben altijd degene die ineens denkt "shitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht dat het fijn zou zijn om een koelkast te hebben op 't werk, maar was even vergeten dat ik dan ook altijd alles weer vergeet mee naar huis te nemen.
Ik ben ook altijd degene die het restje cup a soup laat aankoeken tot er haar op groeitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik ben altijd degene die ineens denkt "shit" als een collega vol afschuw uitroept wat er nou weer voor beschimmeld bakje in de koelkast staat. En dan niets zeggen en aan het eind van de dag, als niemand het ziet, gauw het bakje meenemen...
@moblo - ziet er lekker uit joh! Gorgonzola moet ik toch ook maar eens leren eten, ik vind het zo naar zweetsokken ruiken.
Laten we wel wezen, het ruikt gewoon naar kotsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Mark vindt gorgonzola ook zo stinken!. Tis vooral kut om een pannetje waar het in heeft gezeten af te wassen
.
het stootte mij vroeger ook altijd af, maar had 't laatst ergens een keer gegeten, en zag 't daarnet in de supermarkt liggen; dus dacht ik: nou, daar ga ik VANDAAG iets mee doenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Mark vindt gorgonzola ook zo stinken!. Tis vooral kut om een pannetje waar het in heeft gezeten af te wassen
.
Dit zal wel de verklaring zijn, het ruikt zoals thuis.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
@moblo - ziet er lekker uit joh! Gorgonzola moet ik toch ook maar eens leren eten, ik vind het zo naar zweetsokken ruiken.
Het is je gegund hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef imago het volgende:
Oh en ik ben nog steeds blij met de meneer en ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek bij dat bedrijf waarvoor ik geheadhunt ben. Maar ik vind het dan zo rot om te lezen dat het bij anderen juist qua relaties of werk niet goed gaat! Ik wil niet al het liefdes- en werkgeluk opgebruiken ofzo
Volgens mij heb ik Vegeterranean eens cadeau gekregen en toen zelf weer cadeau gedaan aan een ander*. Da's toch met Antoinette Hertsenberg?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Syrena het volgende:
Zo, Vegeterranean aan mezelf cadeau gedaan netIk had nog 55 euro aan Bol.com bonnen. Ben heel benieuwd, hoop dat het een beetje normale recepten zijn. Niet dat je een hele bos kruiden moet halen om 1 sprietje te gebruiken enzeau
Doe normaal, jij hebt al genoeg gedonder gehad in de liefde! Tis je gegund idd!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef imago het volgende:
Oh en ik ben nog steeds blij met de meneer en ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek bij dat bedrijf waarvoor ik geheadhunt ben. Maar ik vind het dan zo rot om te lezen dat het bij anderen juist qua relaties of werk niet goed gaat! Ik wil niet al het liefdes- en werkgeluk opgebruiken ofzo
Jij moet ook eens een leuke vrouw aan da haak slaan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe normaal, jij hebt al genoeg gedonder gehad in de liefde! Tis je gegund idd!
Ik ijs! Maar het is niet opquote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef imago het volgende:
[..]
Jij moet ook eens een leuke vrouw aan da haak slaan?Hoe is 't met die colega?
Ik heb net nog los geitenkaas zitten eten trouwens. Maar nu is het tenminste op!
het ruikt echt vies, de eerste keer dat je je neus er aan waagt! Maar ik ben 't gaan waarderen! Het ruikt nog steeds niet 'lekker lekker', maar het smaakt wel veeeeeeeeeeeeeeel beter dan dat 't ruikt, zeg maarquote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
gorgonzola....nog nooit geproeft en ook geen idee hoe het ruikt
Dat had ik ook hoor! Toen ik net mijn huis uitgeschopt was (ik was wel degene die het had uitgemaakt) en bij mijn moeder aan de eettafel om 03;00 's nachts mijn dankwoord schreef. Het is bijna af he!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh god, ik ben een poging tot het schrijven van een voorwoord aan het doen, en bij het bedanken van mijn familie begin ik spontaan te janken..
En goeie grutjes! ik heb dit weekend mijn moeder gedwongen de oude leger-slaapzak van mijn ex weg te gooien, omdat we er toch nooit meer iets mee zouden doen. Dat was voordat ik dit plaatje had gezienquote:
Ja, het is bijna af.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor! Toen ik net mijn huis uitgeschopt was (ik was wel degene die het had uitgemaakt) en bij mijn moeder aan de eettafel om 03;00 's nachts mijn dankwoord schreef. Het is bijna af he!
Scripties.. pff. Ik zat net nog met zwager over de hel van scriptie-schrijven te babbelen. En dat de mijne eerst werd afgekeurd, dat ik paniekaanvallen had tijdens het herschrijven, dat ik toen tóch nog net op tijd was afgestudeerd, en dat 't onding nu in de kast stof ligt te happen. Hij zit er nu middenin en ziet 't even niet meer zo vrolijk in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |