abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2010 @ 20:34:47 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81551095
Het vorige deel: Slank #1038: alle subfora ineen

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 mei 2010 @ 20:35:38 #2
236335 neen
schone schijn
pi_81551153
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar ineens bij?
De huisgenoot die een tijdje terug nieuwe schoenen had, volgens mij dus omdat hij nu een vriendin heeft, had net een nieuwe bodywarmer. Dit gaat verkeerd voor je het weet zit hij onder de plak.

Verder heb ik zelf net gedouched en loop ik er zelf dan ook bij in een chilloutfit maar in een bodywarmer zul je me ook binnen niet zien en ik ben verre van modieus alleen sommige dingen vind ik niet mooi en andere dingen weerwel. Of ze nu "hip" zijn of niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door neen op 17-05-2010 20:44:31 ]
het lijkt niet wat het is
pi_81551593
TVP.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81551994
Hallo dames. En heer, geloof ik? Of heren?

Ik kom me ook maar weer eens melden, aangezien ik bang ben dat als ik niet ergens dagelijks opbiecht wat ik eet ik er op deze manier zoveel bij ga eten dat ik straks niet meer in m'n trouwjurk pas .

Zit nu op 74 kilo, wat op zich heel netjes is omdat ik twee jaar geleden hier ooit begon met 84, maar zou het liefst naar 70 gaan. Plan is gezond eten, sport heb ik geen tijd voor ( ) (don't shoot me).

Dus, hoi en meteen m'n eerste lijstje voor vandaag:

O: Grote kom Turkse yoghurt (da's best vet, geloof ik) met blauwe bessen.
T: Koffie met halfvolle koffiemelk en plakje kruidkoek
L: Stokbroodje, half rosbief en half kaas/komkommer. Beker karnemelk.
T: Twee knackebrod met filet americain en komkommer.
T: Aardbeien met magere yoghurt.
D: Gekookte aardappels, gehaktballetjes en een salade met caesar-dressing.
T: Koffie met halfvolle koffiemelk.

Nog even aan 't werk voor morgen, de laatste 5 weken van 't schooljaar komen eraan . Fijne tijd dit, en spannend vanwege de examens!
pi_81552118
Razz, ik heb je pm gelezen en ik wacht rustig je vervolgpm af hoor!
pi_81552173
TVP, moet het hele vorige topic nog bijlezen

Wel alvast een lijstje:
O - twee krentenbollen
L - klein pistoletje rookvlees, maisbroodje met filet americain en groenvoer, glas melk, beker sinaasappelsap
T - banaan, sinaasappel
D - maaltijdsalade geitenkaas van de AH

Nouja, vergeleken met eerder is het al heel wat beter...
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81552175
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81552297
He Razztwizzle! !

Hoe is het met je vriend en met je huis?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81552322
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt meer op een slaapzak dan op een bodywarmer maar ik geloof dat zij altijd vrij interpreteert hoe je iets kunt dragen .
pi_81552337
TVP!

* Mini_rulez zit onder het genot van een cappuccino op de grote baas te wachten.
Voordat de prof me een project geeft, heb ik vrij weinig te doen hier. Gelukkig kennen mijn Amerikaanse kamergenoten deze site toch niet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81552339
Daar is ie! Het dekbedovertrek, de trendy versie van de bodywarmer!
Bijna net zo hip als de komo-zwarte regenjas in augustus
pi_81552370
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef sigme het volgende:
He Razztwizzle! !

Hoe is het met je vriend en met je huis?
Vriend goed, huis goed, alles prima . Bruiloft in juli, dus druk aan het plannen, vrij typisch voor ons alles weer op 't randje en laatste moment maar goed, 't kump wol goud.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:55:45 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81552407
quote:
[ afbeelding ]
De multi-inzetbare-slaapzak
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_81552550
Welkom terug Razz, en succes!

Verder sluit ik me aan bij imago, ik lig ook alweer bijna een topic achter.

Lijstje dan maar...
O: yoghurt met cruesli, koffie met melk
L: broodje met brie
T: cappuccino
T: nog een broodje met brie
D: weet nog niet, misschien haal ik wel een keer iets om de vier dagen wraps te doorbreken
T: kiwi, sinaasappelsap
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 17 mei 2010 @ 20:58:46 #16
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81552595
Theeveepee
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 17 mei 2010 @ 21:00:50 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81552739
tvp. Nog even aan het werk.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81552811
Hooiiiz. Ik heb al twee machines was weggestreken met Lady GaGa op mijn oren.

O: Brinta
T: Niks, vergeten
L: Vier sneetjes volkoren met kalkoenfilet & mosterd
T: App0l
D: Gebakken aardappels met snijbonen
T: Vijf dropkrijtjes

En nu schiet me te binnen dat ik het pak Yagua op 't werk heb laten liggen en ik kom er vrijdag pas weer Ik dacht dat het fijn zou zijn om een koelkast te hebben op 't werk, maar was even vergeten dat ik dan ook altijd alles weer vergeet mee naar huis te nemen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81552880
Oh en op de nieuwe werkplek heb ik al drie etentjes in het verschiet Da's meer dan ik ooit heb gehad op mijn oude werk.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81552902
goedenavond!

Vergadering ging niet door en lekker gesport met Mr.Mo

Daarna boodschappen gedaan en zijn precies door de stortbuien heen gereden dus wonderbaarlijk genoeg droog over gekomen!

Eten was heerlijk!

Volkoren penne met een gorgonzolasaus met rode peper, sjalot en pijnboompitjes súper!

Nu vroeg slapen, nog niet helemaal gezond!

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 17-05-2010 21:10:39 ]
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:09:00 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81553266
Oh, dat eten ziet er heerlijk uit
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_81553318
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht dat het fijn zou zijn om een koelkast te hebben op 't werk, maar was even vergeten dat ik dan ook altijd alles weer vergeet mee naar huis te nemen.
Heel herkenbaar. Ik ben altijd degene die ineens denkt "shit " als een collega vol afschuw uitroept wat er nou weer voor beschimmeld bakje in de koelkast staat. En dan niets zeggen en aan het eind van de dag, als niemand het ziet, gauw het bakje meenemen...

@moblo - ziet er lekker uit joh! Gorgonzola moet ik toch ook maar eens leren eten, ik vind het zo naar zweetsokken ruiken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2010 21:10:22 ]
pi_81553409
wauw, recept? klinkt erg lekker!
Heb mn tussendoortje gevonden, net even bij koelkast 2 plakjes kalkoenfilet gehad en toen zag ik het staan! Roomkaas light, dus 1 pakje toast erbij gepakt!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81553443
Ziet er lekker uit Mo! Ik vind gorgonzola alleen echt zo vies Maar heb je het recept, want mijn paps en mams vinden het zalig

Vandaag op het werk langs de kookboeken gelopen. Volgens de catalogus hebben we er 298
Alleen zat Vegeterranean er niet tussen. Kijken of ze die niet willen aanschaffen
pi_81553548
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Ik ben altijd degene die ineens denkt "shit " als een collega vol afschuw uitroept wat er nou weer voor beschimmeld bakje in de koelkast staat. En dan niets zeggen en aan het eind van de dag, als niemand het ziet, gauw het bakje meenemen...

@moblo - ziet er lekker uit joh! Gorgonzola moet ik toch ook maar eens leren eten, ik vind het zo naar zweetsokken ruiken.
Ik ben ook altijd degene die het restje cup a soup laat aankoeken tot er haar op groeit
Alleen nu niet meer, want mijn nieuwe collega is een trouwe afwasser, en dan vind ik het sneu dat zij het altijd moet doen, dus nu let ik er beter op en was het dan zelf af.
pi_81553692
Saus bestaat uit:

2 schepjes creme fraiche, 125 gram gorgonzola, een sjalotje, rood pepertje, geroosterde pijnboompitjes, champignons en wat bieslook

gewoon op gevoel klaarmaken zeg maar

wat ik heb gedaan:

helft sjalotje en helft peper fruiten, champignons erbij en lekker bakken! Daarna creme fraiche en rest van peper en sjalot erbij. Gorgonzola er doorheen roeren en de pijnboompitjes (even geroosterd in de grillpan) en bieslook erdoorheen roeren. Op de pasta lepelen en dan garneren met nog wat oude kaas en bieslook

en dan met 150 gram pasta. zeker genoeg voor 2 personen!
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:14:59 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81553696
Mark vindt gorgonzola ook zo stinken! . Tis vooral kut om een pannetje waar het in heeft gezeten af te wassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_81553764
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Mark vindt gorgonzola ook zo stinken! . Tis vooral kut om een pannetje waar het in heeft gezeten af te wassen .
Laten we wel wezen, het ruikt gewoon naar kots
pi_81554232
Zo, Vegeterranean aan mezelf cadeau gedaan net Ik had nog 55 euro aan Bol.com bonnen. Ben heel benieuwd, hoop dat het een beetje normale recepten zijn. Niet dat je een hele bos kruiden moet halen om 1 sprietje te gebruiken enzeau
pi_81554333
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
het stootte mij vroeger ook altijd af, maar had 't laatst ergens een keer gegeten, en zag 't daarnet in de supermarkt liggen; dus dacht ik: nou, daar ga ik VANDAAG iets mee doen
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:27:31 #31
236335 neen
schone schijn
pi_81554533
Ik vind het echt zo lekker he
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]
Dit zal wel de verklaring zijn, het ruikt zoals thuis.

pi_81554549
Oh god, ik ben een poging tot het schrijven van een voorwoord aan het doen, en bij het bedanken van mijn familie begin ik spontaan te janken. .
pi_81554582
Zo, ik ben weer ongeveer bijgelezen! Ik heb alleen even het nieuws over Cali's huis gemist, want ik zag wel felicitaties maar heb geen flauw idee waar het over gaat!

En Vik, Jenaplan is echt een tof schoolsysteem. Voor mij werkte het in ieder geval heel erg goed en als het kan gaat mijn eventuele toekomstige spruit ook naar een Jenaplan-school
  maandag 17 mei 2010 @ 21:31:07 #34
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81554764
Ziet er lekker uit hoor!
Ik hou alleen niet van pasta
pi_81554878
Oh en ik ben nog steeds blij met de meneer en ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek bij dat bedrijf waarvoor ik geheadhunt ben. Maar ik vind het dan zo rot om te lezen dat het bij anderen juist qua relaties of werk niet goed gaat! Ik wil niet al het liefdes- en werkgeluk opgebruiken ofzo
pi_81554978
hé, zèg! Jij verdient je eigen geluk niet schromen om daar lekker over te posten en blij over te zijn!

ook voor minder leuke dingen is hier plek, en dat verweeft hier prima omdat 't leven nu eenmaal uit leuke en minder leuke periodes bestaat. Steunen en jubelen met elkaar dus jij mag hier ook jubelen!
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:35:13 #37
236335 neen
schone schijn
pi_81555009
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef imago het volgende:
Oh en ik ben nog steeds blij met de meneer en ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek bij dat bedrijf waarvoor ik geheadhunt ben. Maar ik vind het dan zo rot om te lezen dat het bij anderen juist qua relaties of werk niet goed gaat! Ik wil niet al het liefdes- en werkgeluk opgebruiken ofzo
Het is je gegund hoor succes bij je sollicitatiegesprek vrijdag!
pi_81555047
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Syrena het volgende:
Zo, Vegeterranean aan mezelf cadeau gedaan net Ik had nog 55 euro aan Bol.com bonnen. Ben heel benieuwd, hoop dat het een beetje normale recepten zijn. Niet dat je een hele bos kruiden moet halen om 1 sprietje te gebruiken enzeau
Volgens mij heb ik Vegeterranean eens cadeau gekregen en toen zelf weer cadeau gedaan aan een ander*. Da's toch met Antoinette Hertsenberg?
Geen idee meer wat ik van het boek vond, maar ik houd sowieso niet van koken

*disclaimer: dit is geen gewoonte, ik was in cadeaunood!
Springfield's looking pretty dusty today
  maandag 17 mei 2010 @ 21:40:46 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81555353
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef imago het volgende:
Doe normaal, jij hebt al genoeg gedonder gehad in de liefde! Tis je gegund idd!
Niet meer actief op Fok!
pi_81555462
imago, je verdient het volledig.
pi_81555471
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doe normaal, jij hebt al genoeg gedonder gehad in de liefde! Tis je gegund idd!
Jij moet ook eens een leuke vrouw aan da haak slaan? Hoe is 't met die colega?

Ik heb net nog los geitenkaas zitten eten trouwens. Maar nu is het tenminste op!
  maandag 17 mei 2010 @ 21:44:58 #42
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81555586
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef imago het volgende:

[..]

Jij moet ook eens een leuke vrouw aan da haak slaan? Hoe is 't met die colega?

Ik heb net nog los geitenkaas zitten eten trouwens. Maar nu is het tenminste op!
Ik ijs! Maar het is niet op

Lekker toch, dat het gewoon allemaal goed gaat nu, moet je van genieten, en niet schuldig om voelen omdat het niet bij iedereen zo is. Het zal nooit voorkomen dat de hele wereld tegelijk gelukkig of ongelukkig is..

Enne ik heb heul geen huis, maar mag wel voor een leuk flatje komen kijken!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 17 mei 2010 @ 21:47:50 #43
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81555729
@ imago, je mag best genieten van je eigen geluk hoor hoef je je niet schuldig voor te voelen! Succes iig met je sollicitatie

BAH, er zit een gaatje in m'n lievelingsspijkerbroek vlak bij het kruis
Nouhooouuuu
  maandag 17 mei 2010 @ 21:50:55 #44
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81555920
gorgonzola

tevens tvp
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_81556514
gorgonzola....nog nooit geproeft en ook geen idee hoe het ruikt
pi_81556684
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
gorgonzola....nog nooit geproeft en ook geen idee hoe het ruikt
het ruikt echt vies, de eerste keer dat je je neus er aan waagt! Maar ik ben 't gaan waarderen! Het ruikt nog steeds niet 'lekker lekker', maar het smaakt wel veeeeeeeeeeeeeeel beter dan dat 't ruikt, zeg maar

nom!
Ja doei.
pi_81556709
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh god, ik ben een poging tot het schrijven van een voorwoord aan het doen, en bij het bedanken van mijn familie begin ik spontaan te janken. .
Dat had ik ook hoor! Toen ik net mijn huis uitgeschopt was (ik was wel degene die het had uitgemaakt) en bij mijn moeder aan de eettafel om 03;00 's nachts mijn dankwoord schreef. Het is bijna af he!
pi_81556800
quote:
[ afbeelding ]
En goeie grutjes! ik heb dit weekend mijn moeder gedwongen de oude leger-slaapzak van mijn ex weg te gooien, omdat we er toch nooit meer iets mee zouden doen. Dat was voordat ik dit plaatje had gezien
pi_81556872
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat had ik ook hoor! Toen ik net mijn huis uitgeschopt was (ik was wel degene die het had uitgemaakt) en bij mijn moeder aan de eettafel om 03;00 's nachts mijn dankwoord schreef. Het is bijna af he!
Ja, het is bijna af. .
pi_81557476
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, het is bijna af. .
Scripties.. pff. Ik zat net nog met zwager over de hel van scriptie-schrijven te babbelen. En dat de mijne eerst werd afgekeurd, dat ik paniekaanvallen had tijdens het herschrijven, dat ik toen tóch nog net op tijd was afgestudeerd, en dat 't onding nu in de kast stof ligt te happen. Hij zit er nu middenin en ziet 't even niet meer zo vrolijk in.

Maar op een positieve noot - wat fijn dat 'ie bijna af is . Heb je al een Groot Leuk Iets gepland voor als 't echt echt echt helemaal klaar is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')