abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81553692
Saus bestaat uit:

2 schepjes creme fraiche, 125 gram gorgonzola, een sjalotje, rood pepertje, geroosterde pijnboompitjes, champignons en wat bieslook

gewoon op gevoel klaarmaken zeg maar

wat ik heb gedaan:

helft sjalotje en helft peper fruiten, champignons erbij en lekker bakken! Daarna creme fraiche en rest van peper en sjalot erbij. Gorgonzola er doorheen roeren en de pijnboompitjes (even geroosterd in de grillpan) en bieslook erdoorheen roeren. Op de pasta lepelen en dan garneren met nog wat oude kaas en bieslook

en dan met 150 gram pasta. zeker genoeg voor 2 personen!
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:14:59 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81553696
Mark vindt gorgonzola ook zo stinken! . Tis vooral kut om een pannetje waar het in heeft gezeten af te wassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_81553764
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Mark vindt gorgonzola ook zo stinken! . Tis vooral kut om een pannetje waar het in heeft gezeten af te wassen .
Laten we wel wezen, het ruikt gewoon naar kots
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81554232
Zo, Vegeterranean aan mezelf cadeau gedaan net Ik had nog 55 euro aan Bol.com bonnen. Ben heel benieuwd, hoop dat het een beetje normale recepten zijn. Niet dat je een hele bos kruiden moet halen om 1 sprietje te gebruiken enzeau
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81554333
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
het stootte mij vroeger ook altijd af, maar had 't laatst ergens een keer gegeten, en zag 't daarnet in de supermarkt liggen; dus dacht ik: nou, daar ga ik VANDAAG iets mee doen
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:27:31 #31
236335 neen
schone schijn
pi_81554533
Ik vind het echt zo lekker he
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]
@moblo - ziet er lekker uit joh! Gorgonzola moet ik toch ook maar eens leren eten, ik vind het zo naar zweetsokken ruiken.
Dit zal wel de verklaring zijn, het ruikt zoals thuis.

het lijkt niet wat het is
pi_81554549
Oh god, ik ben een poging tot het schrijven van een voorwoord aan het doen, en bij het bedanken van mijn familie begin ik spontaan te janken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81554582
Zo, ik ben weer ongeveer bijgelezen! Ik heb alleen even het nieuws over Cali's huis gemist, want ik zag wel felicitaties maar heb geen flauw idee waar het over gaat!

En Vik, Jenaplan is echt een tof schoolsysteem. Voor mij werkte het in ieder geval heel erg goed en als het kan gaat mijn eventuele toekomstige spruit ook naar een Jenaplan-school
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:31:07 #34
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81554764
Ziet er lekker uit hoor!
Ik hou alleen niet van pasta
pi_81554878
Oh en ik ben nog steeds blij met de meneer en ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek bij dat bedrijf waarvoor ik geheadhunt ben. Maar ik vind het dan zo rot om te lezen dat het bij anderen juist qua relaties of werk niet goed gaat! Ik wil niet al het liefdes- en werkgeluk opgebruiken ofzo
pi_81554978
hé, zèg! Jij verdient je eigen geluk niet schromen om daar lekker over te posten en blij over te zijn!

ook voor minder leuke dingen is hier plek, en dat verweeft hier prima omdat 't leven nu eenmaal uit leuke en minder leuke periodes bestaat. Steunen en jubelen met elkaar dus jij mag hier ook jubelen!
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:35:13 #37
236335 neen
schone schijn
pi_81555009
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef imago het volgende:
Oh en ik ben nog steeds blij met de meneer en ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek bij dat bedrijf waarvoor ik geheadhunt ben. Maar ik vind het dan zo rot om te lezen dat het bij anderen juist qua relaties of werk niet goed gaat! Ik wil niet al het liefdes- en werkgeluk opgebruiken ofzo
Het is je gegund hoor succes bij je sollicitatiegesprek vrijdag!
het lijkt niet wat het is
pi_81555047
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Syrena het volgende:
Zo, Vegeterranean aan mezelf cadeau gedaan net Ik had nog 55 euro aan Bol.com bonnen. Ben heel benieuwd, hoop dat het een beetje normale recepten zijn. Niet dat je een hele bos kruiden moet halen om 1 sprietje te gebruiken enzeau
Volgens mij heb ik Vegeterranean eens cadeau gekregen en toen zelf weer cadeau gedaan aan een ander*. Da's toch met Antoinette Hertsenberg?
Geen idee meer wat ik van het boek vond, maar ik houd sowieso niet van koken

*disclaimer: dit is geen gewoonte, ik was in cadeaunood!
Springfield's looking pretty dusty today
  maandag 17 mei 2010 @ 21:40:46 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81555353
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef imago het volgende:
Doe normaal, jij hebt al genoeg gedonder gehad in de liefde! Tis je gegund idd!
Niet meer actief op Fok!
pi_81555462
imago, je verdient het volledig.
pi_81555471
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doe normaal, jij hebt al genoeg gedonder gehad in de liefde! Tis je gegund idd!
Jij moet ook eens een leuke vrouw aan da haak slaan? Hoe is 't met die colega?

Ik heb net nog los geitenkaas zitten eten trouwens. Maar nu is het tenminste op!
  maandag 17 mei 2010 @ 21:44:58 #42
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81555586
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef imago het volgende:

[..]

Jij moet ook eens een leuke vrouw aan da haak slaan? Hoe is 't met die colega?

Ik heb net nog los geitenkaas zitten eten trouwens. Maar nu is het tenminste op!
Ik ijs! Maar het is niet op

Lekker toch, dat het gewoon allemaal goed gaat nu, moet je van genieten, en niet schuldig om voelen omdat het niet bij iedereen zo is. Het zal nooit voorkomen dat de hele wereld tegelijk gelukkig of ongelukkig is..

Enne ik heb heul geen huis, maar mag wel voor een leuk flatje komen kijken!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 17 mei 2010 @ 21:47:50 #43
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81555729
@ imago, je mag best genieten van je eigen geluk hoor hoef je je niet schuldig voor te voelen! Succes iig met je sollicitatie

BAH, er zit een gaatje in m'n lievelingsspijkerbroek vlak bij het kruis
Nouhooouuuu
  maandag 17 mei 2010 @ 21:50:55 #44
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81555920
gorgonzola

tevens tvp
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_81556514
gorgonzola....nog nooit geproeft en ook geen idee hoe het ruikt
pi_81556684
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
gorgonzola....nog nooit geproeft en ook geen idee hoe het ruikt
het ruikt echt vies, de eerste keer dat je je neus er aan waagt! Maar ik ben 't gaan waarderen! Het ruikt nog steeds niet 'lekker lekker', maar het smaakt wel veeeeeeeeeeeeeeel beter dan dat 't ruikt, zeg maar

nom!
Ja doei.
pi_81556709
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh god, ik ben een poging tot het schrijven van een voorwoord aan het doen, en bij het bedanken van mijn familie begin ik spontaan te janken. .
Dat had ik ook hoor! Toen ik net mijn huis uitgeschopt was (ik was wel degene die het had uitgemaakt) en bij mijn moeder aan de eettafel om 03;00 's nachts mijn dankwoord schreef. Het is bijna af he!
pi_81556800
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
En goeie grutjes! ik heb dit weekend mijn moeder gedwongen de oude leger-slaapzak van mijn ex weg te gooien, omdat we er toch nooit meer iets mee zouden doen. Dat was voordat ik dit plaatje had gezien
pi_81556872
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat had ik ook hoor! Toen ik net mijn huis uitgeschopt was (ik was wel degene die het had uitgemaakt) en bij mijn moeder aan de eettafel om 03;00 's nachts mijn dankwoord schreef. Het is bijna af he!
Ja, het is bijna af. .
pi_81557476
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, het is bijna af. .
Scripties.. pff. Ik zat net nog met zwager over de hel van scriptie-schrijven te babbelen. En dat de mijne eerst werd afgekeurd, dat ik paniekaanvallen had tijdens het herschrijven, dat ik toen tóch nog net op tijd was afgestudeerd, en dat 't onding nu in de kast stof ligt te happen. Hij zit er nu middenin en ziet 't even niet meer zo vrolijk in.

Maar op een positieve noot - wat fijn dat 'ie bijna af is . Heb je al een Groot Leuk Iets gepland voor als 't echt echt echt helemaal klaar is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')