abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2010 @ 20:34:47 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81551095
Het vorige deel: Slank #1038: alle subfora ineen

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 mei 2010 @ 20:35:38 #2
236335 neen
schone schijn
pi_81551153
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar ineens bij?
De huisgenoot die een tijdje terug nieuwe schoenen had, volgens mij dus omdat hij nu een vriendin heeft, had net een nieuwe bodywarmer. Dit gaat verkeerd voor je het weet zit hij onder de plak.

Verder heb ik zelf net gedouched en loop ik er zelf dan ook bij in een chilloutfit maar in een bodywarmer zul je me ook binnen niet zien en ik ben verre van modieus alleen sommige dingen vind ik niet mooi en andere dingen weerwel. Of ze nu "hip" zijn of niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door neen op 17-05-2010 20:44:31 ]
het lijkt niet wat het is
pi_81551593
TVP.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81551994
Hallo dames. En heer, geloof ik? Of heren?

Ik kom me ook maar weer eens melden, aangezien ik bang ben dat als ik niet ergens dagelijks opbiecht wat ik eet ik er op deze manier zoveel bij ga eten dat ik straks niet meer in m'n trouwjurk pas .

Zit nu op 74 kilo, wat op zich heel netjes is omdat ik twee jaar geleden hier ooit begon met 84, maar zou het liefst naar 70 gaan. Plan is gezond eten, sport heb ik geen tijd voor ( ) (don't shoot me).

Dus, hoi en meteen m'n eerste lijstje voor vandaag:

O: Grote kom Turkse yoghurt (da's best vet, geloof ik) met blauwe bessen.
T: Koffie met halfvolle koffiemelk en plakje kruidkoek
L: Stokbroodje, half rosbief en half kaas/komkommer. Beker karnemelk.
T: Twee knackebrod met filet americain en komkommer.
T: Aardbeien met magere yoghurt.
D: Gekookte aardappels, gehaktballetjes en een salade met caesar-dressing.
T: Koffie met halfvolle koffiemelk.

Nog even aan 't werk voor morgen, de laatste 5 weken van 't schooljaar komen eraan . Fijne tijd dit, en spannend vanwege de examens!
pi_81552118
Razz, ik heb je pm gelezen en ik wacht rustig je vervolgpm af hoor!
pi_81552173
TVP, moet het hele vorige topic nog bijlezen

Wel alvast een lijstje:
O - twee krentenbollen
L - klein pistoletje rookvlees, maisbroodje met filet americain en groenvoer, glas melk, beker sinaasappelsap
T - banaan, sinaasappel
D - maaltijdsalade geitenkaas van de AH

Nouja, vergeleken met eerder is het al heel wat beter...
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81552175
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81552297
He Razztwizzle! !

Hoe is het met je vriend en met je huis?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81552322
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt meer op een slaapzak dan op een bodywarmer maar ik geloof dat zij altijd vrij interpreteert hoe je iets kunt dragen .
pi_81552337
TVP!

* Mini_rulez zit onder het genot van een cappuccino op de grote baas te wachten.
Voordat de prof me een project geeft, heb ik vrij weinig te doen hier. Gelukkig kennen mijn Amerikaanse kamergenoten deze site toch niet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81552339
Daar is ie! Het dekbedovertrek, de trendy versie van de bodywarmer!
Bijna net zo hip als de komo-zwarte regenjas in augustus
pi_81552370
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef sigme het volgende:
He Razztwizzle! !

Hoe is het met je vriend en met je huis?
Vriend goed, huis goed, alles prima . Bruiloft in juli, dus druk aan het plannen, vrij typisch voor ons alles weer op 't randje en laatste moment maar goed, 't kump wol goud.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:55:45 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81552407
quote:
[ afbeelding ]
De multi-inzetbare-slaapzak
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_81552550
Welkom terug Razz, en succes!

Verder sluit ik me aan bij imago, ik lig ook alweer bijna een topic achter.

Lijstje dan maar...
O: yoghurt met cruesli, koffie met melk
L: broodje met brie
T: cappuccino
T: nog een broodje met brie
D: weet nog niet, misschien haal ik wel een keer iets om de vier dagen wraps te doorbreken
T: kiwi, sinaasappelsap
  maandag 17 mei 2010 @ 20:58:46 #16
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81552595
Theeveepee
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 17 mei 2010 @ 21:00:50 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81552739
tvp. Nog even aan het werk.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81552811
Hooiiiz. Ik heb al twee machines was weggestreken met Lady GaGa op mijn oren.

O: Brinta
T: Niks, vergeten
L: Vier sneetjes volkoren met kalkoenfilet & mosterd
T: App0l
D: Gebakken aardappels met snijbonen
T: Vijf dropkrijtjes

En nu schiet me te binnen dat ik het pak Yagua op 't werk heb laten liggen en ik kom er vrijdag pas weer Ik dacht dat het fijn zou zijn om een koelkast te hebben op 't werk, maar was even vergeten dat ik dan ook altijd alles weer vergeet mee naar huis te nemen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81552880
Oh en op de nieuwe werkplek heb ik al drie etentjes in het verschiet Da's meer dan ik ooit heb gehad op mijn oude werk.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81552902
goedenavond!

Vergadering ging niet door en lekker gesport met Mr.Mo

Daarna boodschappen gedaan en zijn precies door de stortbuien heen gereden dus wonderbaarlijk genoeg droog over gekomen!

Eten was heerlijk!

Volkoren penne met een gorgonzolasaus met rode peper, sjalot en pijnboompitjes súper!

Nu vroeg slapen, nog niet helemaal gezond!

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 17-05-2010 21:10:39 ]
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:09:00 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81553266
Oh, dat eten ziet er heerlijk uit
pi_81553318
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht dat het fijn zou zijn om een koelkast te hebben op 't werk, maar was even vergeten dat ik dan ook altijd alles weer vergeet mee naar huis te nemen.
Heel herkenbaar. Ik ben altijd degene die ineens denkt "shit " als een collega vol afschuw uitroept wat er nou weer voor beschimmeld bakje in de koelkast staat. En dan niets zeggen en aan het eind van de dag, als niemand het ziet, gauw het bakje meenemen...

@moblo - ziet er lekker uit joh! Gorgonzola moet ik toch ook maar eens leren eten, ik vind het zo naar zweetsokken ruiken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2010 21:10:22 ]
pi_81553409
wauw, recept? klinkt erg lekker!
Heb mn tussendoortje gevonden, net even bij koelkast 2 plakjes kalkoenfilet gehad en toen zag ik het staan! Roomkaas light, dus 1 pakje toast erbij gepakt!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81553443
Ziet er lekker uit Mo! Ik vind gorgonzola alleen echt zo vies Maar heb je het recept, want mijn paps en mams vinden het zalig

Vandaag op het werk langs de kookboeken gelopen. Volgens de catalogus hebben we er 298
Alleen zat Vegeterranean er niet tussen. Kijken of ze die niet willen aanschaffen
pi_81553548
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Ik ben altijd degene die ineens denkt "shit " als een collega vol afschuw uitroept wat er nou weer voor beschimmeld bakje in de koelkast staat. En dan niets zeggen en aan het eind van de dag, als niemand het ziet, gauw het bakje meenemen...

@moblo - ziet er lekker uit joh! Gorgonzola moet ik toch ook maar eens leren eten, ik vind het zo naar zweetsokken ruiken.
Ik ben ook altijd degene die het restje cup a soup laat aankoeken tot er haar op groeit
Alleen nu niet meer, want mijn nieuwe collega is een trouwe afwasser, en dan vind ik het sneu dat zij het altijd moet doen, dus nu let ik er beter op en was het dan zelf af.
pi_81553692
Saus bestaat uit:

2 schepjes creme fraiche, 125 gram gorgonzola, een sjalotje, rood pepertje, geroosterde pijnboompitjes, champignons en wat bieslook

gewoon op gevoel klaarmaken zeg maar

wat ik heb gedaan:

helft sjalotje en helft peper fruiten, champignons erbij en lekker bakken! Daarna creme fraiche en rest van peper en sjalot erbij. Gorgonzola er doorheen roeren en de pijnboompitjes (even geroosterd in de grillpan) en bieslook erdoorheen roeren. Op de pasta lepelen en dan garneren met nog wat oude kaas en bieslook

en dan met 150 gram pasta. zeker genoeg voor 2 personen!
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:14:59 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81553696
Mark vindt gorgonzola ook zo stinken! . Tis vooral kut om een pannetje waar het in heeft gezeten af te wassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_81553764
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Mark vindt gorgonzola ook zo stinken! . Tis vooral kut om een pannetje waar het in heeft gezeten af te wassen .
Laten we wel wezen, het ruikt gewoon naar kots
pi_81554232
Zo, Vegeterranean aan mezelf cadeau gedaan net Ik had nog 55 euro aan Bol.com bonnen. Ben heel benieuwd, hoop dat het een beetje normale recepten zijn. Niet dat je een hele bos kruiden moet halen om 1 sprietje te gebruiken enzeau
pi_81554333
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
het stootte mij vroeger ook altijd af, maar had 't laatst ergens een keer gegeten, en zag 't daarnet in de supermarkt liggen; dus dacht ik: nou, daar ga ik VANDAAG iets mee doen
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:27:31 #31
236335 neen
schone schijn
pi_81554533
Ik vind het echt zo lekker he
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]
Dit zal wel de verklaring zijn, het ruikt zoals thuis.

pi_81554549
Oh god, ik ben een poging tot het schrijven van een voorwoord aan het doen, en bij het bedanken van mijn familie begin ik spontaan te janken. .
pi_81554582
Zo, ik ben weer ongeveer bijgelezen! Ik heb alleen even het nieuws over Cali's huis gemist, want ik zag wel felicitaties maar heb geen flauw idee waar het over gaat!

En Vik, Jenaplan is echt een tof schoolsysteem. Voor mij werkte het in ieder geval heel erg goed en als het kan gaat mijn eventuele toekomstige spruit ook naar een Jenaplan-school
  maandag 17 mei 2010 @ 21:31:07 #34
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81554764
Ziet er lekker uit hoor!
Ik hou alleen niet van pasta
pi_81554878
Oh en ik ben nog steeds blij met de meneer en ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek bij dat bedrijf waarvoor ik geheadhunt ben. Maar ik vind het dan zo rot om te lezen dat het bij anderen juist qua relaties of werk niet goed gaat! Ik wil niet al het liefdes- en werkgeluk opgebruiken ofzo
pi_81554978
hé, zèg! Jij verdient je eigen geluk niet schromen om daar lekker over te posten en blij over te zijn!

ook voor minder leuke dingen is hier plek, en dat verweeft hier prima omdat 't leven nu eenmaal uit leuke en minder leuke periodes bestaat. Steunen en jubelen met elkaar dus jij mag hier ook jubelen!
Ja doei.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:35:13 #37
236335 neen
schone schijn
pi_81555009
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef imago het volgende:
Oh en ik ben nog steeds blij met de meneer en ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek bij dat bedrijf waarvoor ik geheadhunt ben. Maar ik vind het dan zo rot om te lezen dat het bij anderen juist qua relaties of werk niet goed gaat! Ik wil niet al het liefdes- en werkgeluk opgebruiken ofzo
Het is je gegund hoor succes bij je sollicitatiegesprek vrijdag!
pi_81555047
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Syrena het volgende:
Zo, Vegeterranean aan mezelf cadeau gedaan net Ik had nog 55 euro aan Bol.com bonnen. Ben heel benieuwd, hoop dat het een beetje normale recepten zijn. Niet dat je een hele bos kruiden moet halen om 1 sprietje te gebruiken enzeau
Volgens mij heb ik Vegeterranean eens cadeau gekregen en toen zelf weer cadeau gedaan aan een ander*. Da's toch met Antoinette Hertsenberg?
Geen idee meer wat ik van het boek vond, maar ik houd sowieso niet van koken

*disclaimer: dit is geen gewoonte, ik was in cadeaunood!
Springfield's looking pretty dusty today
  maandag 17 mei 2010 @ 21:40:46 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81555353
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef imago het volgende:
Doe normaal, jij hebt al genoeg gedonder gehad in de liefde! Tis je gegund idd!
Niet meer actief op Fok!
pi_81555462
imago, je verdient het volledig.
pi_81555471
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doe normaal, jij hebt al genoeg gedonder gehad in de liefde! Tis je gegund idd!
Jij moet ook eens een leuke vrouw aan da haak slaan? Hoe is 't met die colega?

Ik heb net nog los geitenkaas zitten eten trouwens. Maar nu is het tenminste op!
  maandag 17 mei 2010 @ 21:44:58 #42
277802 _Calimero_
pi_81555586
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef imago het volgende:

[..]

Jij moet ook eens een leuke vrouw aan da haak slaan? Hoe is 't met die colega?

Ik heb net nog los geitenkaas zitten eten trouwens. Maar nu is het tenminste op!
Ik ijs! Maar het is niet op

Lekker toch, dat het gewoon allemaal goed gaat nu, moet je van genieten, en niet schuldig om voelen omdat het niet bij iedereen zo is. Het zal nooit voorkomen dat de hele wereld tegelijk gelukkig of ongelukkig is..

Enne ik heb heul geen huis, maar mag wel voor een leuk flatje komen kijken!
  maandag 17 mei 2010 @ 21:47:50 #43
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81555729
@ imago, je mag best genieten van je eigen geluk hoor hoef je je niet schuldig voor te voelen! Succes iig met je sollicitatie

BAH, er zit een gaatje in m'n lievelingsspijkerbroek vlak bij het kruis
Nouhooouuuu
  maandag 17 mei 2010 @ 21:50:55 #44
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81555920
gorgonzola

tevens tvp
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_81556514
gorgonzola....nog nooit geproeft en ook geen idee hoe het ruikt
pi_81556684
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
gorgonzola....nog nooit geproeft en ook geen idee hoe het ruikt
het ruikt echt vies, de eerste keer dat je je neus er aan waagt! Maar ik ben 't gaan waarderen! Het ruikt nog steeds niet 'lekker lekker', maar het smaakt wel veeeeeeeeeeeeeeel beter dan dat 't ruikt, zeg maar

nom!
Ja doei.
pi_81556709
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh god, ik ben een poging tot het schrijven van een voorwoord aan het doen, en bij het bedanken van mijn familie begin ik spontaan te janken. .
Dat had ik ook hoor! Toen ik net mijn huis uitgeschopt was (ik was wel degene die het had uitgemaakt) en bij mijn moeder aan de eettafel om 03;00 's nachts mijn dankwoord schreef. Het is bijna af he!
pi_81556800
quote:
[ afbeelding ]
En goeie grutjes! ik heb dit weekend mijn moeder gedwongen de oude leger-slaapzak van mijn ex weg te gooien, omdat we er toch nooit meer iets mee zouden doen. Dat was voordat ik dit plaatje had gezien
pi_81556872
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat had ik ook hoor! Toen ik net mijn huis uitgeschopt was (ik was wel degene die het had uitgemaakt) en bij mijn moeder aan de eettafel om 03;00 's nachts mijn dankwoord schreef. Het is bijna af he!
Ja, het is bijna af. .
pi_81557476
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, het is bijna af. .
Scripties.. pff. Ik zat net nog met zwager over de hel van scriptie-schrijven te babbelen. En dat de mijne eerst werd afgekeurd, dat ik paniekaanvallen had tijdens het herschrijven, dat ik toen tóch nog net op tijd was afgestudeerd, en dat 't onding nu in de kast stof ligt te happen. Hij zit er nu middenin en ziet 't even niet meer zo vrolijk in.

Maar op een positieve noot - wat fijn dat 'ie bijna af is . Heb je al een Groot Leuk Iets gepland voor als 't echt echt echt helemaal klaar is?
pi_81557748
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Scripties.. pff. Ik zat net nog met zwager over de hel van scriptie-schrijven te babbelen. En dat de mijne eerst werd afgekeurd, dat ik paniekaanvallen had tijdens het herschrijven, dat ik toen tóch nog net op tijd was afgestudeerd, en dat 't onding nu in de kast stof ligt te happen. Hij zit er nu middenin en ziet 't even niet meer zo vrolijk in.

Maar op een positieve noot - wat fijn dat 'ie bijna af is . Heb je al een Groot Leuk Iets gepland voor als 't echt echt echt helemaal klaar is?
Ja, een tweede master. .

Maar verder, mwah. Extra werken in de vakantie en een paar daagjes naar Londen met m'n beste vriendinnetje, telt dat? Oh, en rust in m'n hoofd, voor zover mogelijk.
pi_81557876
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, een tweede master. .

Maar verder, mwah. Extra werken in de vakantie en een paar daagjes naar Londen met m'n beste vriendinnetje, telt dat? Oh, en rust in m'n hoofd, voor zover mogelijk.
Londen telt toch wel als Groot Leuk Iets klinkt tof!

Tot morgen y'all, ik ga m'n tas inpakken, nu voor de grap eens niet vergeten m'n nog-te-kopiëren-mapje klaar te leggen en nog wat kleren strijken en dan naar bed. Morgen weer een dag vol gezond eten. En mijn sport voor morgen? Van 8:30 tot 16:20 les met een blokuur 3HAVO er tussen, da's genoeg .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2010 22:24:34 ]
pi_81557953
De laatste loodjes
Net lekker gedouchet en, naar ik hoop, m'n nieuwe huisgenootje niet al te bang gemaakt met m'n huisbaashorrorverhalen
pi_81558530
Wat een hoop scriptieschrijvers! DaD, goed dat 'ie bijna af is, succes!
Volgens mij hoeft die van mij pas in juli af ipv juni maar goed, beter te veel tijd dan te weinig!

Lijstje, niet zo goed, maar toch:
O: kiwi en thee met mint en limoen
T: appel en koffie met scheutje melk
L: mini salade van makreel en gegrilde rode paprika, 2 boterhammen met pindakaas
T: 1 winterwortel, mergpijp (het koekje, niet het bot )
D: roti kip/kouseband met 1 rotiplaat
T: softijsje met chocodip (vriendje trakteerde)
pi_81558582
Hoi razztwizzle

Wat een hoop leraressen hier trouwens.. leuk!
  maandag 17 mei 2010 @ 22:50:06 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81559497
Ik post geen lijstje ivm scriptie-stress.

Ik ben denk ik als eerste klaar met de scriptie, morgen print ik hem uit!

Nog een uurtje werken voor vandaag..Ik heb mezelf maar een glaasje port ingeschonken..
  maandag 17 mei 2010 @ 23:09:04 #57
277802 _Calimero_
pi_81560545
Mijn werkervaringsplek is vandaag definitief bevestigd trouwens

Succes nog even Nynke! Ik duik zo mijn bed in.
Voel me eigenlijk keischuldig over dat ijs, en zit half te twijfelen of ik zal gaan hardlopen, maar vind dat ook wel weer een beetje debiel van mezelf
pi_81561767
Tvp. Knallende koppijn waardoor zelfs het beeldscherm lijkt te bewegen, tijd voor paracetamol en slapen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 17 mei 2010 @ 23:52:27 #59
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81562593
Gefeliciteerd Calimero !

Ik ga ook maar lekker mijn bed in!
Trusten en tot morgen
  maandag 17 mei 2010 @ 23:59:39 #60
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81562871
Ik zie het niet meer. Bedtijd, morgen de laatste dingen veranderen....
pi_81563764
Dat boek van Antoinette Hertsenberg, is dat niet De dunne vegetariër? Of heeft ze er meer?

DaD: ! Wel fijn dat je iets leuks in het verschiet hebt.

imago: het is je zo gegund! En iedereen wordt blij van je verhalen dus ga vooral lekker door.
pi_81563895
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef motorbloempje het volgende:

Eten was heerlijk!

Volkoren penne met een gorgonzolasaus met rode peper, sjalot en pijnboompitjes súper!
[ afbeelding ]
Oh, dat ziet er echt heerlijk uit!

Ik vond blauwe kaas ook altijd vréselijk, en toen heb ik één keer op een verjaardag een toastje met gorgonzola gehad, en ineens vond ik het superlekker! Ik snap het nog steeds niet. Veel andere 'sterke' kaasjes vind ik nu ook wel te eten.
  Vis een optie? dinsdag 18 mei 2010 @ 01:08:27 #63
70532 loveli
N
pi_81564860
tvp en mededeling aan sigme, post over scharrel/bio is aangepast.
crap in = crap out
  dinsdag 18 mei 2010 @ 05:11:50 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81566077
tvp
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81566150
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef loveli het volgende:
tvp en mededeling aan sigme, post over scharrel/bio is aangepast.

Ik blijf het evangelie gewoon verkondigen .

Goedemorgen allen. Havermout staat te pruttelen, de kachel brandt. Ik zal zometeen even een schotel rijstepudding voorbereiden, dan kan die in de oven als de kachel is uitgebrand en dan ga ik misschien ook nog wel een endje rennen.
pi_81566384
Goeiemorgen. Hoofdpijn is niet weg, weer een paracetamol erin en hopen dat het vandaag nog weg gaat. En toch ben ik blij, crisis met vriend gisteravond en ik hoef me niet aan te sluiten in de rij, ik heb nog steeds een vriendje .

DaD

En imago, wat de anderen al zeggen, leuk juist al die blije verhalen.
pi_81566401
Goedemorgen! Turkse yoghurt met blauwe bessen, kopje thee, en dan naar school. Heb geen zin dat krijg je met al die vrije dagen in het onderwijs.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 07:37:31 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81566447
Nog even over het Jenaplan: wat me wel opviel, was dat de leerlingen zo serieus bezig waren zonder dat er een docent bij was. Dat gebeurt bij mij op school niet, hoor. Zodra er geen toezicht is, gaan ze andere dingen doen. Ze spelen zelfs Call of Duty multiplayer tijdens de les!!! We werden rondgeleid door leerlingen en je kon gewoon merken dat ze vaker mensen rondgeleid hadden, ze kwamen zo serieus en zelfstandig over . Zoiets had je niet aan mij moeten vragen op m'n 15e .

Verder: goeiemorgen natuurlijk.

In Frankrijk heb je ook van die stinkworsten die stiekem heel lekker zijn . Ik kreeg een keer een stukje voorgeschoteld van de campingbuurvrouw. Ik at het en toen vroeg ze wat ik ervan vond en vervolgens vertelde ze wat het was .
Niet meer actief op Fok!
pi_81566473
Goeiemorgen!
Net ontbeten in bed en wil ik niet meer beginnen vandaag!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:15:13 #70
236335 neen
schone schijn
pi_81566839
Mogguh!
pi_81566996
Goeiemorgen!

Chico, fijn dat het weer goed is!
pi_81566999
Moggeuh!

Ben laat! Had al om 8.45 op de uni willen zitten, maar moet nog wegrijden

Lijstje voor vandaag:

O: 2 knackebrodjes kaas
T: banaan
L1: 2 boterhammen (1 pindakaas, 1 appelstroop)
L2: idem
T:
D: risotto met spinazie ofzo
T:

en veel drinken al is het maar om de kriebelhoest weg te slikken
Ja doei.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:36:52 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81567122
O: yoghurt met brambozen
T: boterham met kokosbrood
L: boterham met kokosbrood, boterham met een gekookt eitje
T: weet nog niet
D: aardappelen met spinazie, vegaburger erbij
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:39:34 #74
277802 _Calimero_
pi_81567184
Morning!

Vandaag hard mijn best doen, merk dat het na 1 week van netjes eten nu weer moeilijker wordt. Toch gek, steeds zo'n omslagpunt na 1 week...
Plan:

O: yoghurt met muesli en rode druiven
T: appel en cracker met kaas en komkommer en 2 dadels
L: 2x brood kipfilet en komkommer
T: nog 2x brood kipfilet komkommer
T: misschien nog fruit
D: vegaburger, krieltjes en spinazie
T: noten en GEEN ijs
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:40:15 #75
277802 _Calimero_
pi_81567200
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:36 schreef Viking84 het volgende:
O: yoghurt met brambozen
T: boterham met kokosbrood
L: boterham met kokosbrood, boterham met een gekookt eitje
T: weet nog niet
D: aardappelen met spinazie, vegaburger erbij
Das een klein lijstje!
Maar je d lijkt wel op die van mij, eten we soms samen?
pi_81567244
Goedemorgen! Heerijk geslapen en nu schoonmaken
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:37 schreef Viking84 het volgende:
In Frankrijk heb je ook van die stinkworsten die stiekem heel lekker zijn . Ik kreeg een keer een stukje voorgeschoteld van de campingbuurvrouw. Ik at het en toen vroeg ze wat ik ervan vond en vervolgens vertelde ze wat het was .
En wat was het dan
Ik had hetzelfde met salami, toen ik eenmaal wist dat daar bloed in zit bliefte ik het niet meer
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:43:49 #77
277802 _Calimero_
pi_81567275
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:42 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen! Heerijk geslapen en nu schoonmaken
[..]

En wat was het dan
Ik had hetzelfde met salami, toen ik eenmaal wist dat daar bloed in zit bliefte ik het niet meer
Zit er bloed in salami dan?
pi_81567327
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:43 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Zit er bloed in salami dan?
Nee.
pi_81567368
Na een week weer opletten zit er gewoon een extra kilo aan
Ik had beloofd niet meer boven een bepaald punt met mijn gewicht te komen maar dat is dus niet gelukt
Nog maar iets meer sporten en beter eten, heb alleen een moment dat ik het zo stom vind dat ik continu moet opletten terwijl andere mensen daar nog geeneens over nadenken
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:56:56 #80
277802 _Calimero_
pi_81567521
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:48 schreef Sarabi het volgende:
Ik had beloofd niet meer boven een bepaald punt met mijn gewicht te komen maar dat is dus niet gelukt
Nog maar iets meer sporten en beter eten, heb alleen een moment dat ik het zo stom vind dat ik continu moet opletten terwijl andere mensen daar nog geeneens over nadenken
Echt waar? Dat vind ik een beetje 'slachtofferig' klinken. Heb dat zelf ook eigenlijk nog nooit gedacht. Iedereen kan voor zichzelf beslissen of je er wel of niet op wil letten/mee bezig wil zijn. Jouw keus daarin heeft niets met anderen te maken, dus het heeft ook weinig zin om je daarmee te vergelijken.
Als het je stoort (je uiterlijk/gewicht) dan kun je er iets aan doen, maar kost het wel energie/aandacht, en als je er niets aan wil doen, dan niet, maar dan moet je ook niet erover zeuren.
Maargoed, das mijn standpunt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:57:28 #81
277802 _Calimero_
pi_81567530
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee.
Oh gelukkig want dat klinkt echt vieesssss. (niet dat ik salami eet, maar toch..)
pi_81567588
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:56 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Echt waar? Dat vind ik een beetje 'slachtofferig' klinken. Heb dat zelf ook eigenlijk nog nooit gedacht. Iedereen kan voor zichzelf beslissen of je er wel of niet op wil letten/mee bezig wil zijn. Jouw keus daarin heeft niets met anderen te maken, dus het heeft ook weinig zin om je daarmee te vergelijken.
Als het je stoort (je uiterlijk/gewicht) dan kun je er iets aan doen, maar kost het wel energie/aandacht, en als je er niets aan wil doen, dan niet, maar dan moet je ook niet erover zeuren.
Maargoed, das mijn standpunt
Ik weet ook wel dat ik het niet moet doen maar na 6jaar mezelf dingen moeten ontzeggen om maar iets af te vallen (en nu zelfs gewoon aan te komen) en mensen om je heen ziet die gewoon kunnen snoepen, niet sporten en dan zelfs nog afvallen
Vind ik wel moeilijk soms
pi_81567659
quote:

[..]

Nee.
Hm, dan was het en flauw grapje van mijn ex om te zorgen dat ik niet al zijn salami opat
(wel trouwens italiaanse salami van de boer, misschien is dat anders dan NL'se supermarkt salami?)
pi_81567709
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat ik het niet moet doen maar na 6jaar mezelf dingen moeten ontzeggen om maar iets af te vallen (en nu zelfs gewoon aan te komen) en mensen om je heen ziet die gewoon kunnen snoepen, niet sporten en dan zelfs nog afvallen
Sarabi, misschien helpt het als je denkt dat die mensen waarschijnlijk ook niet erg gezond eten/zijn? Een dun lichaam betekent niet dat je gezond bent. En dat is ook heel belangrijk. Zo denk ik althans maar, want uiteindelijk probeer ik beter te eten voor m'n gezondheid. Ik kan natuurlijk ook maar 1 maaltijd per dag eten en heel dun worden, maar da's niet gezond.
pi_81567719
de meneer van de studieruimte hier vraagt al als ik binnen kom "82 of 75?"

mijn favoriete plekjes in de stilteruimte maar weer hard aan de slag. Wilde eigenlijk tijdens het college van straks een liedje zingen (gaat over protestliederen enzo, jaren 60) maar zodra ik 10 woorden spreek, barst ik in hoesten uit ! geen succes denk ik, net als de rest van de dag: pronunciation en oral communication skills

oh, en spierpijn van 't sporten dus heb de juiste gewichten gebruikt

en voor Chico en het vriendje
Ja doei.
pi_81567725
Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met houmous
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: meiraapjes met gekookte aerpels en een vegaburger

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: gevulde pasta met broccoli en rodepestosaus
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:09:25 #87
277802 _Calimero_
pi_81567744
quote:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. 't heeft alleen zo weinig zin om naar anderen te kijken. Er zijn namelijk ook heeel veel mensen die met hetzelfde gevecht bezig zijn, of die dunne niet sportende mensen hebben weer andere problemen. Je gaat je er niet beter van voelen door jezelf te vergelijken, in ieder geval.

zes jaar is best een lange tijd, hoe komt het dat je je doel niet hebt kunnen behalen?
pi_81567754
jij eet altijd zo lekker vmw

maak je eigenlijk alles van te voren klaar om ergens mee naar toe te nemen? Of werk je veel thuis?
Ja doei.
pi_81567760
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Sarabi, misschien helpt het als je denkt dat die mensen waarschijnlijk ook niet erg gezond eten/zijn? Een dun lichaam betekent niet dat je gezond bent. En dat is ook heel belangrijk. Zo denk ik althans maar, want uiteindelijk probeer ik beter te eten voor m'n gezondheid. Ik kan natuurlijk ook maar 1 maaltijd per dag eten en heel dun worden, maar da's niet gezond.
Dat is waar, ik denk dat ik dat mezelf ook voor moet houden
Gezond eten en sporten is het belangrijkste
En hopelijk volgt mijn gewicht dan weer ooit eens naar beneden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:11:51 #90
277802 _Calimero_
pi_81567799
Over gewicht gesproken, ik heb besloten mij donderdag weer eens te wegen, dan is het een week en een dag geleden Als het dan tegenvalt ga ik denk ik huilen
pi_81567832
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:09 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. 't heeft alleen zo weinig zin om naar anderen te kijken. Er zijn namelijk ook heeel veel mensen die met hetzelfde gevecht bezig zijn, of die dunne niet sportende mensen hebben weer andere problemen. Je gaat je er niet beter van voelen door jezelf te vergelijken, in ieder geval.

zes jaar is best een lange tijd, hoe komt het dat je je doel niet hebt kunnen behalen?
Ik weet niet of ik mijn doel niet heb behaald....ik kom van 100+ dus ik denk dat ik erg blij moet zijn met waar ik nu zit
Maar de laatste kilo's wilden er nooit vanaf (of ik bleef mijn doel verzetten dat kan ook)
En je kan jezelf inderdaad nooit vergeljken......nouja dan ga ik maar proberen het beste te doen wat ik kan
pi_81567843
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Over gewicht gesproken, ik heb besloten mij donderdag weer eens te wegen, dan is het een week en een dag geleden Als het dan tegenvalt ga ik denk ik huilen
en dan zijn wij er om te zeggen dat je dat niet hoeft te doen omdat je er toch wel geweldig uitziet

ik heb me al in geen tijden gewogen, en dat doe ik ook lekker niet zolang mijn trouwjurk nog goed zit, vind ik de komende tijd alles prima. Heb wel belangrijker dingen aan mijn hoofd
Ja doei.
pi_81567891
Goedemorgen slankies. Ik heb me gister al voorgenomen om wat meer te werken dan gisteren, dus daar ga ik mezelf aan houden.
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wilde eigenlijk tijdens het college van straks een liedje zingen (gaat over protestliederen enzo, jaren 60)
Echt ??

De vegaburgers zijn ook alom vertegenwoordigd hier. Ik eet er vanavond ook 1!
pi_81567905
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:16 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen slankies. Ik heb me gister al voorgenomen om wat meer te werken dan gisteren, dus daar ga ik mezelf aan houden.
[..]

Echt ??

ja ze vroeg of we liedjes mee wilden nemen (youtube en cd's enzo) dus ik dacht: waarom niet gewoon zingen
maar dat gaat dus niet door
Ja doei.
pi_81567913
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Eej wat goed van jou zeg! *schouderklopjes uitdeelt*
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:17:52 #96
277802 _Calimero_
pi_81567925
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en dan zijn wij er om te zeggen dat je dat niet hoeft te doen omdat je er toch wel geweldig uitziet

ik heb me al in geen tijden gewogen, en dat doe ik ook lekker niet zolang mijn trouwjurk nog goed zit, vind ik de komende tijd alles prima. Heb wel belangrijker dingen aan mijn hoofd
Haha, dat is goed. en lief

Heel verstandig, en eigenlijk is kleding wat dat betreft ook een prima maat-gever (hehe, raadgever, maatgever, ja snap je 'm? )

Thanks Marz
pi_81567947
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Haha, dat is goed. en lief

Heel verstandig, en eigenlijk is kleding wat dat betreft ook een prima maat-gever (hehe, raadgever, maatgever, ja snap je 'm? )
hihi! je zei maat!
Ja doei.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:20:47 #98
277802 _Calimero_
pi_81567974
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik mijn doel niet heb behaald....ik kom van 100+ dus ik denk dat ik erg blij moet zijn met waar ik nu zit
Maar de laatste kilo's wilden er nooit vanaf (of ik bleef mijn doel verzetten dat kan ook)
En je kan jezelf inderdaad nooit vergeljken......nouja dan ga ik maar proberen het beste te doen wat ik kan
Misschien moet je er eens over denken om je doel te verplaatsen naar je gewicht nu vast te houden ipv verder te willen afvallen. Blijkbaar willen die laatste kilo's niet en jij laat vaak zat weten dat je het eigenlijk ook niet echt prettig vindt dat je van jezelf moet afvallen, dus waarom leg je jezelf dat op? Word je er gelukkiger van om dat nog 10 jaar te doen/proberen? Of word je gelukkiger als je nu wat vrijer kan leven, met daarbij als doel je gewicht stabiel te houden?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:21:47 #99
277802 _Calimero_
pi_81567995
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hihi! je zei maat!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:22:15 #100
277802 _Calimero_
pi_81568002
En nu ga ik aan het werk. Als jullie mij hier nog zien, mag je me schoppen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:22:32 #101
277802 _Calimero_
pi_81568013
Oh groentekwartet

pi_81568038
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
jij eet altijd zo lekker vmw

maak je eigenlijk alles van te voren klaar om ergens mee naar toe te nemen? Of werk je veel thuis?
Meestal maakt manlief het voor me terwijl hij aan het koken is.
pi_81568043
Hier ook an het werk toedels!
pi_81568073
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh groentekwartet
*schop*
Ja doei.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:26:30 #105
277802 _Calimero_
pi_81568109
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*schop*
Ik wist dat iemand dat zou doen
pi_81568160
Wat superlief van je man VMW.

Ik ben natuurlijk ook hard aan het werk, maar ik bedacht net hoe leuk het zou zijn om hier een poll te hebben om te zien hoeveel procent van de slankies een scriptie aan het schrijven is.
pi_81568250
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik wist dat iemand dat zou doen

en nog een keer!

*schop*

ik ga toch maar proberen om dit liedje in mn hoofd te krijgen nog

Bob Dylan cover
Ja doei.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:40:47 #108
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81568444
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:22 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu ga ik aan het werk. Als jullie mij hier nog zien, mag je me schoppen
idem dito. Ik heb zoveel te doen dat ik van gekkigheid niet weet waar ik moet beginnen...
pi_81568719
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm, dan was het en flauw grapje van mijn ex om te zorgen dat ik niet al zijn salami opat
(wel trouwens italiaanse salami van de boer, misschien is dat anders dan NL'se supermarkt salami?)
Nee . Ik heb nogal het een en ander aan worstmaakboeken, en er gaat geen bloed in normale droge worst. In de supermarktsalami zou ik niet weten wat erin gaat, maar ik gok: sojabonen, oud brood, seperatorvlees, goedkoop vet, lading zout, lading suiker, schep kleur- en smaakstof.
pi_81569137
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee . Ik heb nogal het een en ander aan worstmaakboeken, en er gaat geen bloed in normale droge worst. In de supermarktsalami zou ik niet weten wat erin gaat, maar ik gok: sojabonen, oud brood, seperatorvlees, goedkoop vet, lading zout, lading suiker, schep kleur- en smaakstof.
Welke boeken heb je? En welke zijn echt de moeite waard? Mijn meneer is sinds kort helemaal into worst maken en ik zou het wel leuk vinden zo'n boek cadeau te doen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 18 mei 2010 @ 10:09:52 #111
70532 loveli
N
pi_81569232
quote:

[..]

Aan de ene kant ben ik zo iemand die makkelijk praten heeft. Tot m'n 28ste was het echt eten wat ik wilde zonder aan te komen, hoewel ik tot die tijd wel aardig wat fysieke inspanning had en 1 keer in de week voetbalde. Dat gezegd hebbende... Mijn basisvoeding was wel redelijk gezond en wat ik extra at was bagger/dikmakend.

Aan de andere kant... Als ik me je lijstjes van de laatste tijd herinner zie ik dat je zelf zeker ook een aandeel hebt. Je uitgangspunt is door de weeks met mate eten, zodat je in het weekeinde kunt genieten van je stokbroodje + wijn. Maar door de weeks zijn er ook regelmatig eetmomentjes van 'ik wil mezelf niet alles ontzeggen'. Hoe gezonder je je dagelijkse voedsel houdt, des te makkelijker is het vol te houden om niet terug te vallen in slechte eetgewoontes.

Ja, de een heeft het makkelijker dan de ander, maar dat betekent niet dat je 100% slachtoffer bent. In je lijstjes van de afgelopen tijd zit behoorlijk wat zelfsabottage. Luister ook naar wat Kwak zegt over gewichtsbeheersing en let op dat je haalbare doelen neerzet. Je komt van 100+ en waar je nu bent is pure winst. Dat je zwaar overgewicht hebt gehad betekent helaas wel dat je de rest van je leven moet oppassen om niet terug te vallen.

Dus: kies een doel (gelijk blijven, afvallen, niet boven de 80 komen) en pas je leefwijze erop aan. En onthou, niemand kan ongestraft troep eten, vroeger of later krijgt je gezondheid de rekening gepresenteerd. Ook al kom je er geen gram van aan.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 18 mei 2010 @ 10:11:12 #112
70532 loveli
N
pi_81569271
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef sigme het volgende:

[..]

crap in = crap out
pi_81569580
Dat ik dik ben is ook niet mijn schuld; ik was superslank (lees: dun) tot ik in mijn studentenhuis een nieuwe huisgenoot kreeg met een aanstekelijke hobby: nachtenlang afleveringen van X-files kijken, bier drinken en frikandellen met mayo eten.

ok dat is 6 jaar geleden, maar de kilo's zijn er nooit meer afgegaan
pi_81569656
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:22 schreef -marz- het volgende:
Dat ik dik ben is ook niet mijn schuld; ik was superslank (lees: dun) tot ik in mijn studentenhuis een nieuwe huisgenoot kreeg met een aanstekelijke hobby: nachtenlang afleveringen van X-files kijken, bier drinken en frikandellen met mayo eten.

Ja doei.
pi_81569856
Proud to be an X-files nerd!

Net een lekker peertje van de Lidl gegeten
*weer aan het werk gaat*
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:42:46 #116
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81570278
Ik snack druiven en ben ook hard aan het werk..

Het eind komt in zicht!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:45:46 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81570387
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Aan de ene kant ben ik zo iemand die makkelijk praten heeft. Tot m'n 28ste was het echt eten wat ik wilde zonder aan te komen, hoewel ik tot die tijd wel aardig wat fysieke inspanning had en 1 keer in de week voetbalde. Dat gezegd hebbende... Mijn basisvoeding was wel redelijk gezond en wat ik extra at was bagger/dikmakend.

Aan de andere kant... Als ik me je lijstjes van de laatste tijd herinner zie ik dat je zelf zeker ook een aandeel hebt. Je uitgangspunt is door de weeks met mate eten, zodat je in het weekeinde kunt genieten van je stokbroodje + wijn. Maar door de weeks zijn er ook regelmatig eetmomentjes van 'ik wil mezelf niet alles ontzeggen'. Hoe gezonder je je dagelijkse voedsel houdt, des te makkelijker is het vol te houden om niet terug te vallen in slechte eetgewoontes.

Ja, de een heeft het makkelijker dan de ander, maar dat betekent niet dat je 100% slachtoffer bent. In je lijstjes van de afgelopen tijd zit behoorlijk wat zelfsabottage. Luister ook naar wat Kwak zegt over gewichtsbeheersing en let op dat je haalbare doelen neerzet. Je komt van 100+ en waar je nu bent is pure winst. Dat je zwaar overgewicht hebt gehad betekent helaas wel dat je de rest van je leven moet oppassen om niet terug te vallen.

Dus: kies een doel (gelijk blijven, afvallen, niet boven de 80 komen) en pas je leefwijze erop aan. En onthou, niemand kan ongestraft troep eten, vroeger of later krijgt je gezondheid de rekening gepresenteerd. Ook al kom je er geen gram van aan.

verder: een gewichtsverlies van meer dan 10% kunnen behouden is echt al heel bijzonder. ik wilde van 85 terug naar 80 en kwam al lijnende 26 kilo aan... er is geen beter recept voor aankomen dan aan de lijn doen/willen afvallen volgens mijn behandelaars, en ik begin te denken dat ze gelijk hebben. stabiliseren is echt al heel belangrijk. en helaas, als je stabiliseert kan dat in t begin best wel voelen alsof je aan de lijn bent. je kunt namelijk nooit meer alles zomaar eten.

het punt is, slanke mensen eten meestal ook niet zomaar alles. alleen voor veel van hen is het alleen een proces waar ze niet zoveel over nadenken als wij.

voor sarabi: ik herken je gevoel wel. maar je moet niet onderschatten wat "normale" mensen laten staan zónder dat dat moeilijk voor ze is, of liever, zonder dat ze er een issue van maken voor zichzelf....ik denk dat die mensen beter luisteren naar hun ratio en hun buikhonger/buikgevoel, ipv die eeuwige mentale onderhandeling die veel obese mensen met zichzelf voeren als het om wel/niet eten gaat. true, er zijn een aantal mensen die alles kunnen eten,en slanke mensen die aan de lijn doen omdat ze nog wat slanker willen worden. er zijn ook slanke mensen met gewichts en body issues en met eetproblemen, maar over de hele bevolking gezien is dat echt een minderheid.

het is mij afgelopen jaar gaan opvallen, dat de meeste slanke mensen degenen zijn die níet bij elk bakje pinda's dat ergens staat een handje nemen. niet altijd ja zeggen tegen een traktatie, geen ijsje nemen na het eten omdat ze er niet zoveel trek meer in hebben/vol zitten (ipv ondanks de volle buik toch een isjsje willen omdat het nu wel kan/mag/hoort/lekker is). en vooral: dat ze zich daardoor niet zielig/benadeeld voelen.

het soort argumenten dat wij in ons hoofd hebben als we dingen wel of niet nemen, de innerlijke strijd, die hebben veel mensen helemaal niet. en dat kun je ze niet kwalijk nemen: zij zijn normaal... wij hebben een abnormale emotionele band met eten of niet eten (zelfs als je vindt dat je geen emotie-eter bent, meestal hecht je wel op een hele andere manier waarde aan eten, een manier die niet normaal is)

het is een strijd, en dat zal het altijd blijven. obesitas is een chronische ziekte - ook als je bmi lager wordt heb je vaak nog wel een restje verstoord eetgedrag om tegen te strijden. je maakt het jezelf makkelijker als je niety teveel nadenkt over wat je allemaal niet mag. het is namelijk een keuze, en die keuze maken slanke mensen óók...alleen wij maken onszelf de keuze moeilijker door onze innerlijek dialoog...
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:01:12 #118
277802 _Calimero_
pi_81570934
Amen, Kwak!

Die behandeling die jij nu volgt heeft wel echt een hoop veranderd bij je, of niet? je kijkt en spreekt nu zo anders over eten, of het is omdat je hier je frustratie niet meer neerzet (mbt eten), of het gaat echt zoooveel beter!

Zo, mijn sessie voor vanavond (ademhalingsoefeningen) is voorbereid en nu gauw de boekhandel in om de verlorenboekenbon die weer teruggevonden is, alsnog uit te geven
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:06:53 #119
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81571168
Morguh! Vandaag weer eens flink met de scriptie bezig. Woensdagmiddag moet ik dit onderdeel af hebben, want dan moet ik het bespreken met m'n begeleider. Dat wordt echt keihard doorwerken.
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:48 schreef Sarabi het volgende:
Als ik soms door de stad loop dan zijn er meer mensen met gewichtsproblemen dan je denkt. En van de mensen die ik ken zijn er meer wel dan niet mee bezig.
quote:

Dat zijn de betere hobby's. Voeg daar nog voetbal aan toe en het lijstje is compleet.
pi_81571530
De tweede was zit in de machine, de badkamer en toilet zijn weer schoon, de afwas gedaan en alle oppervlakten schoon straks of morgen nog even vegen en dweilen, maar daar heb ik nu geen tijd voor nu douchen, rokje aan en naar buiten, zomerschoenen kopen!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:15:53 #121
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81571567
quote:

Haha, herkenbaar. Al bestonden de nachtenlange afleveringen van X-Files bij mij uit ouwehoeren in de kroeg.

Volgens mijn weegschaal sta ik weer stil en zou ik zelfs zijn aangekomen. Ik geloof het alleen niet
Mijn kleding zit namelijk wel losser en ik vind mezelf slanker ogen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:17:12 #122
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81571637
En Calimero, wat een smerig plaatje is dat eerste
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:19:24 #123
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81571733
Lijstje van gister:

O: 2 boterhammen met vlokken
T: appel, banaan
L: bagel
T: zakje snack-a-jacks
D: kip sweet chili met rijst en roerbakgroente
T: flinke bak citroen kwarktaart-yoghurt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:19:35 #124
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81571742
Kwartet!

pi_81571876
Sinds ik probeer te minderen met de drank drink ik elke dag minstens een biertje.

Ik ben zo iemand die "toe is aan een drankje"
Vind het een hele stomme gewoonte van mezelf.
pi_81571907
Het schijnt dat sommige mensen vanwege een bepaalde genetische aanleg de smaak van broccoli als bitter ervaren.

/interessante trivia
pi_81572061
Kwak, wat zeg jij veel verstandige dingen! Volgens mij heb je een enorme sprong gemaakt mbt je omgang met eten en het accepteren van jezelf
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:30:15 #128
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81572171
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef -marz- het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen vanwege een bepaalde genetische aanleg de smaak van broccoli als bitter ervaren.

/interessante trivia
Geen idee, maar ik weet wel dat het zo schijnt te zijn met koriander...

Ik vind broccoli wel lekker eigenlijk
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:47:15 #129
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81572788
goedemorgen/bijna middag!

@ loveli en kwakz0r, goed gesproken !!

En we moeten ook niet vergeten dat spieren meer wegen dan vet. Dus als je al een tijd bezig bent met gezond eten en veel bewegen en je merkt dat kleding losser zit dan normaal, en je zit op hetzelfde gewicht, kan dat ook betekenen dat je vet is 'omgezet' in spieren.

En gewicht zegt ook niet alles. Ik kijk in de spiegel en kijk dan of ik tevreden ben of niet. Ik ga niet op de weegschaal staan en denken, hmm dat is 2 kilo teveel. Zolang ik tevreden ben met hoe mijn lichaam eruit ziet, maakt het me niet uit of ik nou 65 of 60 weeg.

Net even lekker ontbeten; 2 crackers, 1 met rookvlees, 1 met kipfilet en komkommer.
Zometeen met me moeder op de fiets richting de stad en even lekker shoppen:) maar daarvoor nog even wat eten.

Vanavond word het hollands pannetje met broccoli en gehaktballetjes (met aardappels)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:02:45 #130
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81573337
ik eet vanavond gebakken aardappeltjes en een karbonaadje in ketjapmarinade, met rauwe worteltjes. omnomnom.

en bedankt voor de complimenten allemaal. ik heb idd. veel geleerd... wat nog niet betekent dat t allemaal ook maar goed gaat altijd. heb toevallig net anderhalve maand een flinke dip in de motivatie gehad... maar dat gaat nu alweer beter.
Kwak
pi_81574127
Ik heb aan mezelf gemerkt dat ik als er lekkers op de tafel komt (waar dan ook), ook ineens dat benadeelde gevoel heb. Ik zat soms echt te azen op nog een stuk (pizza, taart, kroket whateverz). En dat had ik vroeger dus echt niet, ik at amper chips omdat het me niks zei. En als ik erbij nadacht, had ik ook niet echt genoeg honger voor nog een stuk

Dus nu weet ik dat en laat het tweede stuk aan me voorbij gaan, en neem soms zelfs geen eerste stuk meer.

Al ging het afgelopen week dus verschrikkelijk mis met het wafelpakket en de chips
Deze week weer normaal doen (er ligt nog maar 1 magnum ook goddank en de krijtjes zijn bijna op).

Het is gewoon moeilijk. Verdomde langzame stofwisseling na je 31e
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:42:04 #132
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81574918
Oh en Spotify
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:47:39 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81575104
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:40 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Das een klein lijstje!
Maar je d lijkt wel op die van mij, eten we soms samen?
Gezellig. Flesje wijn erbij, kaarsjes! .

Toevallig zag ik die collega ook weer vanochtend en nee, ik zie het helaas toch niet echt voor me .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:49:52 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81575173
quote:

[..]

Nee.
Pfiew. Ik dacht al.

Ik ben net weer terug van school. Nu eitjes aan het koken en daarna ga ik hard aan mijn opdrachten werken.

Twee leerlingen mochten een SO herkansen vanochtend: eentje had nu een dikke voldoende en de andere had nog steeds een onvoldoende, terwijl ze vorige week nog zo'n grote mond opzette dat ze het wel snapte en dat ik het niet opnieuw hoefde uit te leggen en zucht ende steun ende kreun toen ze toch mee moest doen. Ik ben echt een beetje boos, dus ik ga morgen even een gesprekje met haar voeren.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:51:32 #135
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81575220
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toevallig zag ik die collega ook weer vanochtend en nee, ik zie het helaas toch niet echt voor me .
Verkapt ik durf niet op haar af te stappen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:52:00 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81575239
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Verkapt ik durf niet op haar af te stappen.
O als ze me echt aansprak deed ik dat heus wel, hoor.
Niet meer actief op Fok!
pi_81575305
Hey, ga even irl bitch fighten ofzo!
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:42 schreef kwakz0r het volgende:
Oh en Spotify
Sinds vandaag beschikbaar in NL lees ik?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:54:10 #138
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81575326
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O als ze me echt aansprak deed ik dat heus wel, hoor.
Je moet haar juist aanspreken en niet afwachten.

/flauw
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:54:15 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81575329
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*schop*
Precies wat ik dacht .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:56:15 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81575417
quote:

Ik ben ook pas echt dik geworden toen ik Nachtwacht leerde kennen! Hij interpreteert dat als 'je geeft mij de schuld', maar het is wel zo dat ik toen flink ben aangekomen. Ik ging vaak bij hem logeren en dan namen we 's nachts nog een pizza en we aten veel chips en we gingen minstens één keer per week uit eten met zijn ouders en toen we in dit studentenhuis gingen wonen hielden we er ook een bizar eetpatroon op na: ijs en chips als avondeten bijvoorbeeld. En nu heb ik al moeite met broodjes knakworst als avondeten .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:56:29 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81575430
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Je moet haar juist aanspreken en niet afwachten.

/flauw
.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:57:20 #142
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81575467
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef -marz- het volgende:
Hey, ga even irl bitch fighten ofzo!
[..]

Sinds vandaag beschikbaar in NL lees ik?
ja en ik kan alles vinden wat ik zoek (klassieke muziek nerd)
ik weet dat muziek en nerd aan elkaar hoort, maar dan vind ik het te ambigu, of de muziek klassiek is of dat ik een klassieke nerd ben. of kun je klassiekemuzieknerd schrijven??
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:00:32 #143
277802 _Calimero_
pi_81575582
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Romaaaaantisch heur
Kook jij? doe ik de afwas wel
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:01:03 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81575600
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja en ik kan alles vinden wat ik zoek (klassieke muziek nerd)
ik weet dat muziek en nerd aan elkaar hoort, maar dan vind ik het te ambigu, of de muziek klassiek is of dat ik een klassieke nerd ben. of kun je klassiekemuzieknerd schrijven??

hahaha, dat is een interessante vraag. Ik heb het wel eens ergens gelezen: volgens mij moet er dan ergens een streepje. Tussen klassieke-muzieknerd? Lienekien weet het vast wel
Niet meer actief op Fok!
pi_81575655
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:01 schreef Viking84 het volgende:
klassieke-muzieknerd?
Volgens mij zo. Tenzij ze alles weer omgegooid hebben recentelijk.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:04:55 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81575712
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:02 schreef -marz- het volgende:

[..]

Volgens mij zo. Tenzij ze alles weer omgegooid hebben recentelijk.
]

Of klassiekemuziek-nerd. Dat lijkt me nog waarschijnlijker. Maar ik kan het antwoord zo vlug niet vinden. Even in het groene boekje kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_81575785
Ik ben een last.fm nerd.

Eigenlijk kan ik beter zeggen "ik ben een nerd", dat dekt meteen de hele lading ook qua X-files enzo.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:07:59 #148
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81575817
ik ga straks naar mn nieuwe school, bespreken welke klassen enzo ik krijg! spannend!
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:10:01 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81575872

Ik heb bijgelezen maar mag van mezelf niet meer zoveel fokken, dus ik post vanavond nog een lijstje en ga verder proberen andere dingen te doen

Wel nog even een voor nynke en DaD! Hoop dat jullie er nu héél gauw vanaf zijn!!
pi_81575906
Wauw spannend Kwak, hopelijk zijn ze aardig voor je en word je niet opgescheept met een terrorklas
pi_81575914
Een nerd in klassieke muziek, niet een klassieke muzieknerd.
Dus het beste is klassiemuzieknerd, maar als je een streepje wil: klassiekemuziek-nerd.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:12:01 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81575931
Oeh, Spotify ga ik dan ook opzoeken!! Heb nog een lading muziek die ik al tijden zoek

En Last.fm ben ik ook fan van, ben laatst toch maar abonnee geworden en luister op het moment naar Rolling Stones radio

Nu ben ik weg
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:13:35 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81575988
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Een nerd in klassieke muziek, niet een klassieke muzieknerd.
Dus het beste is klassiemuzieknerd, maar als je een streepje wil: klassiekemuziek-nerd.
Bron? .

Ik denk toch echt dat het klassieke-muzieknerd is. En dat heb ik dan onthouden, omdat ik het zelf onlogisch vind om daar een streepje te zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_81576052
Taalnerds

Ik blijf ook bij klassieke-muzieknerd
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:15:32 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81576060
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bron? .

Ik denk toch echt dat het klassieke-muzieknerd is. En dat heb ik dan onthouden, omdat ik het zelf onlogisch vind om daar een streepje te zetten .
De taalunie geeft het betekenisverschil door de streepjes in basis-woordenboek en basiswoorden-boek. Dan zou ik ook neigen naar klassiekemuziek-nerd.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/356/
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:17:37 #156
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81576127
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, Spotify ga ik dan ook opzoeken!! Heb nog een lading muziek die ik al tijden zoek

En Last.fm ben ik ook fan van, ben laatst toch maar abonnee geworden en luister op het moment naar Rolling Stones radio

Nu ben ik weg
Ik vond Last.fm heel goed, tot ze besloten dat je er in Nederland voor moet betalen en in Engeland, Duitsland etc. niet. Maar het is echt een heel tof systeem om nieuwe muziek mee te ontdekken inderdaad.
pi_81576138
quote:
de vrijheid om een koppelteken te zetten als de structuur van de samenstelling onoverzichtelijk is
Dus eigenlijk is klassiekemuzieknerd ook goed en had Kwak het meteen al goed.
We gaan er immers geen van allen vanuit dat ze 'klassieke nerd' zou bedoelen.
pi_81576189
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:17 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik vond Last.fm heel goed, tot ze besloten dat je er in Nederland voor moet betalen en in Engeland, Duitsland etc. niet. Maar het is echt een heel tof systeem om nieuwe muziek mee te ontdekken inderdaad.
3 dollar per maand

En voor dat geld krijg je nu ook grafisch weergegeven trends in je luistergedrag te zien. Een nerd als ik kickt daar wel op.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:23:21 #159
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81576315
spotify is gratis, maar dan met reclame en max 20 uur per maand luisteren... eens kijken of ik daar aan geraak. anders is het misshcien de 5 dollar per maand voor een niet-download abbonnement wel waard...

op grooveshark hebben ze nl. niet zoveel klassieke muziek... en op last fm al helemaal niet. niet goed selecteerbaar op goeie uitvoeringen in elk geval.
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:26:33 #160
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81576424
PF, hoeveelste ben jij geworden bij die huisjes waar we het laatst over hadden? Denk je dat er minstens 48 mensen 'nee' gaan zeggen? (ik sta 48 plaatsen te laag)
pi_81576454
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:13 schreef Viking84 het volgende:
Bron? .
Vrij logisch, een klassieke muzieknerd is een muziekliefhebber uit het verre verleden en daar hebben we het nu niet over.
Maar ik lees ook vaak hier: http://www.spatiegebruik.nl/
En manlief maakt er een sport van om elk verkeerd spatiegebruik (ook die op alle verpakkingen) hardop voor te lezen.
pi_81576582
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Vrij logisch, een klassieke muzieknerd is een muziekliefhebber uit het verre verleden en daar hebben we het nu niet over.
Maar ik lees ook vaak hier: http://www.spatiegebruik.nl/
En manlief maakt er een sport van om elk verkeerd spatiegebruik (ook die op alle verpakkingen) hardop voor te lezen.
Hij stuurt ze toch ook in?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:31:53 #163
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81576627
Zo, gelunched en de eerste versie uitgeprint. Die doorlezen, nog wat tabellen enzo veranderen, en dan is het fertig!
pi_81576630
Lijstje:

O: 3 boterhammen, 2 pindakaas, 1 appelstroop
T: mandarijn
L: 2 boterhammen met ei, bak rauwkost, banaan
T: krentenbol
T: mandarijn
D: tartaartje en een bonenmix (tuinbonen en sperziebonen)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:32:22 #165
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81576646
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef -marz- het volgende:

[..]

3 dollar per maand

En voor dat geld krijg je nu ook grafisch weergegeven trends in je luistergedrag te zien. Een nerd als ik kickt daar wel op.
Ja het is ook niet veel, maar het gaat mij er juist om dat ze het dan overal een betaalde dienst moeten maken en niet alleen hier.

Maar die trends in luistergedrag kun je toch sowieso al zien? Ik heb nu dus de gratis versie en zie dus wel precies welke nummers ik het meest geluisterd heb de afgelopen week, maand, jaar en dergelijke. Of bedoel jij iets anders? En grafiekjes roeleren inderdaad.
pi_81576804
Bedankt nog iedereen voor de reacties
Ik heb weer aardig wat om over na te denken

Ik heb net volgens volgens mij iets te veel champignons in de wok gegooit
Het bakje is nu leeg, maar goed dat is dan ook mijn lunch, had geen zin in brood
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:37:41 #167
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81576829
waar kun je grafieken zien op lastfm?
pi_81576876
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hij stuurt ze toch ook in?
Yep, alleen hele leuke.
pi_81577086
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:32 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ja het is ook niet veel, maar het gaat mij er juist om dat ze het dan overal een betaalde dienst moeten maken en niet alleen hier.

Maar die trends in luistergedrag kun je toch sowieso al zien? Ik heb nu dus de gratis versie en zie dus wel precies welke nummers ik het meest geluisterd heb de afgelopen week, maand, jaar en dergelijke. Of bedoel jij iets anders? En grafiekjes roeleren inderdaad.
http://playground.last.fm/demo/listeningtrends

Alleen voor subscribers dus
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:46:41 #170
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81577175
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef -marz- het volgende:

[..]

Oh jammer, ik houd namelijk wel van grafiekjes
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:47:01 #171
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81577193
Ik heb last van maagpijn, al een paar dagen

O: yoghurt met muesli
T: 2 plakjes ontbijtkoek, peer
L: kom tomatensoep, 2 crackers met oude kaas

Zo maar even boodschappen doen. Ik denk dat ik lasagne ga eten, of anders iets simpels als Chicken tonight.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 18 mei 2010 @ 13:51:24 #172
70532 loveli
N
pi_81577348
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb last van maagpijn, al een paar dagen
Da's minder. Wel een leuk weekend gehad, I presume?
crap in = crap out
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:53:55 #173
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81577443
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's minder. Wel een leuk weekend gehad, I presume?
Ja, zeker! Was heel gezellig. Gelukkig kwam de pijn maar bij vlagen. Alleen sinds ik thuis ben dus wat erger, helaas. Probeer nu gezonde dingen te eten, maar ik moet het wel redden met de dingen die ik in huis heb .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:02:13 #174
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81577733
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ah ok! De paupers zien alleen van die blauwe balkjes voor de meest beluisterde artiesten en nummers. Ik zit toch wat te twijfelen of ik het niet een maandje zal proberen.
pi_81577882
.
pi_81577917
Wat ook handig is (vind ik, voor op het werk enzo), is dat je naar je eigen library of loved tracks kan luisteren. En als klap op de vuurpijl kan je zien wie onlangs jouw profile bezocht heeft.

Ik was net een half uur bezig om een liedje te vinden dat ik in een film hoorde (het stond niet op imdb), nu weer ff normaal doen en aan het werk. En stoppen met offtopic zijn.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:08:04 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81577934
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Nou, doeg hè!
pi_81578035
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, doeg hè!
Hartelijk, zeg.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:15:52 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81578210
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hartelijk, zeg.
Ik dacht dat je wegging.
pi_81578302
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik dacht dat je wegging.
Ik kom net binnen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:22:48 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81578472
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik kom net binnen.
Wanneer mag je tekenen voor je nieuwe huisje?
pi_81578503
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wanneer mag je tekenen voor je nieuwe huisje?
Vandaag om 10:30 uur.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:24:16 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81578531
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kijk, dat is dan weer mooi.
pi_81578559
hoi lienekien en hoi DaD

Lijstje:
O: 2 x roggebrood (1x boer en kaas, 1x boter en jam)
T: halve appel (hij was fieess)
L: halve rotiplaat, roti kip/kouseband en groene salade met yoghurtdressing, als toetjes smoothie van magere yoghurt met sinaasappelsap en frambozen
T: 3 blokjes chocola
D: kweenognie!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:27:33 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81578665
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je hebt dus al getekend? Of bedoel je vanavond? .

Ik ben met een leuke opdracht bezig over Gilles de La Tourette. Moet een nieuwsbrief maken, een scan (zodat docenten de stoornis kunnen herkennen), leuk werk .

En ik heb ook nog wat geleerd: nml dat GLT-patiënten niet standaard lopen te vloeken en te schelden, maar dat nog geen 10 % dat doet .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:30:55 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81578803
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:24 schreef Perruche het volgende:
hoi lienekien en hoi DaD

[...]
Hoi.

Ik dacht dat perruche Italiaans was voor pruik.
pi_81578852
Ik heb al getekend, ja.
pi_81578974
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoi.

Het is een parkiet Maar ja, parkiet in het nederlands is natuurljk niet gaaf als username.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:43:48 #189
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81579255
Oh my, Spotify speelt reclame af tussen mijn muziek door.

Dat was een korte relatie tussen mij en Spotify

en ook nog popups van Guus Meeuwis en Marco Borsato
pi_81579314
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoi.

Ik ook
Toch nog wat geleerd vandaag!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:46:21 #191
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81579358
misschien is het woord voor parkiet wel hetzelfde als dat voor pruik in het Italiaans
pi_81579457
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al getekend, ja.
Jeej!
Wanneer kun je erin?

Over dat eten: ik las of hoorde ooit ergens dat obese mensen (of eigenlijk mensen die een ongezonde band met eten hebben) bij elke gelegenheid die ze hebben om iets lekkers te eten denken "dat moet ik doen, want nu kan het." Dus, alle hapjes die op tafel verschijnen, traktaties, een friettent waar je langsloopt. Andere mensen denken niet "nu kan het" maar bedenken of ze er eigenlijk wel zin in hebben/wel honger hebben en nemen het anders niet. Daar herkende ik me echt in! Je hoeft dus niet per se obees te zijn voor dit soort gedoe. Nu probeer ik steeds bewust te denken "dat kan een andere keer ook nog wel".
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:49:30 #193
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81579470
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:46 schreef Blurred86 het volgende:
misschien is het woord voor parkiet wel hetzelfde als dat voor pruik in het Italiaans
*mental image van een kale kop met een parkiet erop
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:49:54 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81579488
Ik was eerder vanmiddag trouwens in de apotheek en daar stond achter de balie een vrouw met aan de ene kant heel dun haar en aan de andere kant een gigantische kale plek, net alsof haar haar uitviel ofzo. Nogal heftig. Ik zou niet zo achter de balie gaan staan, maar een pruik opzetten ofzo...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:50:50 #195
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81579533
Waarom niet? Ik heb gehoord dat pruiken nogal kriebelen en warm zijn.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:51:53 #196
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81579572
Oh, en ik herken heel veel in het verhaal van Kwak en ik ben ook niet te zwaar. Ik vind het fijn om zoiets te lezen, met een goede uitleg zegmaar. Relativeert mijn eigen gedrag wat meer en het maakt me bewuster.
pi_81580008
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al getekend, ja.
Waar zijn de foto's dan?
pi_81580092
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Waar zijn de foto's dan?
Ik heb de sleutels nog niet. .
pi_81580462
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb de sleutels nog niet. .
Goed excuus!

Wanneer krijg je die?
pi_81580706
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Goed excuus!

Wanneer krijg je die?
Ik kan ze komende dinsdag vanaf half 10 komen halen. Dus ik sta half 10 voor de deur. .
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:34:46 #201
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81581228
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jeej!
Wanneer kun je erin?

Over dat eten: ik las of hoorde ooit ergens dat obese mensen (of eigenlijk mensen die een ongezonde band met eten hebben) bij elke gelegenheid die ze hebben om iets lekkers te eten denken "dat moet ik doen, want nu kan het." Dus, alle hapjes die op tafel verschijnen, traktaties, een friettent waar je langsloopt. Andere mensen denken niet "nu kan het" maar bedenken of ze er eigenlijk wel zin in hebben/wel honger hebben en nemen het anders niet. Daar herkende ik me echt in! Je hoeft dus niet per se obees te zijn voor dit soort gedoe. Nu probeer ik steeds bewust te denken "dat kan een andere keer ook nog wel".
Daar herken ik mezelf ook zo erg in !
Bij mij is het aankomen vooral begonnen toen ik 4 jaar geleden een vriend kreeg en aan de pil begon (tegelijkertijd). ik kwam zelf al zo'n 5 kilo aan van de pil, en m'n vriendje kan en eet waar hij zin in heeft. Dus het werd welleens vaker pizza, of chips, en hij kwam niks aan, maar ik begon het wel te merken, zo flauw . En terwijl als ik alleen ben daar niet echt behoefte aan heb!
Daarvoor nam ik ook gewoon iets lekkers als ik er zin in had en honger had, nu let je daar zo veel op. Echt vreemd eigenlijk!

@ DAD, gefeliciteeeerd :]! Ben benieuwd naar de foto's!

Net met me moeder 2,5 uur wezen shoppen. Niet iets leuks gehaalt, behalve een super leuke zonnebril bij de h&m (met 50% korting )
Even ergens wat gedronken (cola light), en er gelukkig vanaf gekomen met een paar hapjes hazelnootkoek, want me moeder smeerde me al chocolademuffins/brownies en appeltaart aan, dus vind het wel netjes van mezelf^^)
pi_81581284
Hoi!! Ben weer thuis, terug van een heel mooie reis! Zal er later wel wat meer over vertellen, als ik de ±2500 (!) foto's heb bekeken en uitgezocht. Maar het was zelfs mooier allemaal dan ik had verwacht, dus ben blij.

Eettechnisch is het een rotland. Ze hebben zoveel ongezond spul, echt ongelofelijk. Overal stoppen ze suiker of fructose in en het gezonde voer is zeldzaam en als je het al vindt, erg duur. Maar goed, resultaat is wel dat ik nu weer heel veel zin heb om gezond te eten. Echt, onbewerkt voedsel, zeg maar. Trouwens wel nodig ook, want aan de foto's zag ik wel dat ik in vergelijking met vorig jaar echt weer een stuk dikker ben geworden. Heb me nog niet gewogen, maar zal dat morgen weer doen. Mijn eerste lijstje in ruim 3 weken:

O: 1x geroosterd brood met hagelslag en 1 met pindakaas (had toen nog geen boodschappen gedaan en dit was wat ik kon vinden in huis.)
L: 1x geroosterd brood met mayo, cherrytomaatjes (uit tuin), ui en basilicum (tuin) en 1x met mayo, kipfilet, ui en zure augurk.
S: hardlopen (tenminste als de jetlag geen roet in het eten gooit)
T: wodka
D: zalmfiletpakketje uit de oven met grof gesneden oosterse wokgroenten, koriander en een beetje jasmijnrijst.

Zijn er hier dingen gebeurd die ik zou moeten weten? Ik heb het niet kunnen bijgehouden. Als ik 's avonds soms even ging internetten was het bij jullie diep in de nacht, dus dan had het weinig zin om iedere keer hallo te roepen.

Wel grappig dat mijn ritme heel anders was dan thuis. We waren iedere keer rond half 7 wakker en lagen vaak om half 10 al te slapen. Moe van de indrukken en wandelingen en alles. Best prima ritme eigenlijk, wilde maar dat ik een ochtendmens was. Misschien eens proberen te forceren.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:38:24 #203
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81581397
@ conleche,
waar ben je geweeest ?
Ben iig al benieuwd naar foto's !
pi_81581406
Cootje, welkom terug! .
pi_81581511
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Noukjee het volgende:
@ conleche,
waar ben je geweeest ?
Ben iig al benieuwd naar foto's !
In het zuidwesten van Amerika, dus de driehoek, Las Vegas, LA en San Francisco. De foto's komen snel!

Maar moet eerst nog ruim 3 weken post wegwerken en wasjes draaien en zo. Ben jij nieuw? Ik vrees dat ik niet alles ga teruglezen, dus misschien vraag ik nu een domme vraag.......
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:41:17 #206
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81581512
Coooootje, lekker ding Welkom terug en ik kan niet wachten op je verhalen en foto's!

Ik heb het hele weekend met Greys en die kleuter in een Landal huisje gezeten trouwens!
pi_81581532
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cootje, welkom terug! .
Thanx, lieffie!! Hoe is het nu? En ik zie dat je een huisje hebt?? Wat fijn!
pi_81581580
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Goodbye het volgende:
Coooootje, lekker ding Welkom terug en ik kan niet wachten op je verhalen en foto's!

Ik heb het hele weekend met Greys en die kleuter in een Landal huisje gezeten trouwens!
Dochterlief!! Welke kleuter?? En was het gezellig? Was er ook zo'n glijbaan en golfslagbad en zo? Of was het niet zo'n kleuter?
pi_81581629
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Thanx, lieffie!! Hoe is het nu? En ik zie dat je een huisje hebt?? Wat fijn!
Ja, het gaat goed! En inderdaad vanaf volgende week een huisje! .

Ik ben benieuwd naar je foto's en verhalen. .
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:44:39 #210
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81581638
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Dochterlief!! Welke kleuter?? En was het gezellig? Was er ook zo'n glijbaan en golfslagbad en zo? Of was het niet zo'n kleuter?
Loveless85

Het was heel gezellig, maar het zwembad hebben we niet gezien. Mijn lichaam is nog niet echt bikini klaar. Greys zei dat haar lichaam dat ook niet was, maar dat was natuurlijk een dikke vette leugen
pi_81581669
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Goodbye het volgende:

Met heer G. ?

WB Cootje!!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:46:13 #212
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81581696
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Met heer G. ?

WB Cootje!!
Nee, die heb ik nog niet in levende lijve gezien. Wel in zijn stoel gezeten, though Maar dat was een andere keer.
pi_81581733
Welkom terug Conleche!

Is de relatietest succesvol doorstaan?
pi_81581870
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Loveless85

Het was heel gezellig, maar het zwembad hebben we niet gezien. Mijn lichaam is nog niet echt bikini klaar. Greys zei dat haar lichaam dat ook niet was, maar dat was natuurlijk een dikke vette leugen
Oh die kleuter!

Ik heb ook niet gezwommen. Had wel heel optimistisch een zwembroek meegesjouwd, maar het was toch iedere keer net te koud, behalve in Las Vegas, daar had het wel gekund, maar toen waren we de suite niet uit te slaan. Die zo groot was als mijn hele huis. We hebben ook in een tentje geslapen bij -5 hoor, zodat je niet denkt dat we alleen in luxe hebben gebaad. Ik dacht dat ik niet kon slapen tegen iemand aan. Nou, dat kan ik dus toch best wel. Ik heb nog nooit zo hard lepeltje lepeltje gelegen. En nog was m'n neus bevroren.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:52:33 #215
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81581939
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh die kleuter!

Ik heb ook niet gezwommen. Had wel heel optimistisch een zwembroek meegesjouwd, maar het was toch iedere keer net te koud, behalve in Las Vegas, daar had het wel gekund, maar toen waren we de suite niet uit te slaan. Die zo groot was als mijn hele huis. We hebben ook in een tentje geslapen bij -5 hoor, zodat je niet denkt dat we alleen in luxe hebben gebaad. Ik dacht dat ik niet kon slapen tegen iemand aan. Nou, dat kan ik dus toch best wel. Ik heb nog nooit zo hard lepeltje lepeltje gelegen. En nog was m'n neus bevroren.
Oeh, ik wil ook een foto van de suite zien hoor Zoiets wil ik ook nog een keer doen met Mr Gb die nu op vakantie is en ik heel erg mis . En slapen in de kous is echt the worst thing ever. Werd je wel weer goed warm overdag?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:53:05 #216
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81581956
Oh, kan iemand trouwens de link van de reisblog van XM naar mij pm'en?
pi_81581991
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom terug Conleche!

Is de relatietest succesvol doorstaan?
Nou ja, zijn hersenen zitten nog in zijn schedel, dus I guess zo. Bovendien noemen we het geen relatie. Maar da's weer een ander verhaal. Het ging echt prima, maar ik had ook niet anders verwacht, omdat we allebei wel van dezelfde (vakantie)dingen houden.

Zo, nu ga ik eens was nummer 4 ophangen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:54:23 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81581995
Co, welkom terug enneh jij dikker? Geloof er niks van!
DaD, jeej
Goodbye, ook al weer terug, leuk hoor! Edit: je hebt PM

Ik eet ook ongelooflijk veel als het onbeperkt is, daarom mag ik het heel soms.

Lijst:
O: Vla/yoghurt/verkruimeld beschuit
T's: appel, peer, boterham bressot, tomaat, 2 wortels
L: 2 boterhammen osseworst, grote kom champignonsoep, beker melk
T's: sinaasappel, boterham bressot, blokje choco, cola berenburg (yeah, ben morgen plotseling vrij ), blokje choco.
D: 150 gram gebakken varkenshaas, 150 gram champingnons/halve paprika/ 1 ui gebakken in vet van varkenshaas, botersla met ei en beetje slasuas, gestoomde broccoli (400 gram)
T: Niks
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81582069
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, ik wil ook een foto van de suite zien hoor Zoiets wil ik ook nog een keer doen met Mr Gb die nu op vakantie is en ik heel erg mis . En slapen in de kous is echt the worst thing ever. Werd je wel weer goed warm overdag?
Zeker een aanrader! Vooral voor 1 nachtje, voor een hele vakantie zou ik het raar vinden geloof ik. Waar is MrGB naar toe?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:58:30 #220
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81582152
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeker een aanrader! Vooral voor 1 nachtje, voor een hele vakantie zou ik het raar vinden geloof ik. Waar is MrGB naar toe?
Ja, dat is weer iets té denk ik ook. Jouw afwisseling lijkt me wel prima! Of misschien voor een weekendje weg ofzo

Hij zit in Zweden. En komt zaterdagavond pas thuis, helaas!
pi_81582172
Cootje!! Welkom terug! Ben heel benieuwd naar je foto's .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:01:33 #222
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81582272
Thanks voor de pm Uniekhoorn!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:04:59 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81582392
WB Cootje! .

Vanavond gaan we met Taco naar de dierenarts. Hij heeft al een hele tijd een forse bult tussen z'n schouderbladen die maar niet weggaat. Dus nu maar een keer naar de dierenarts en maar hopen dat het niks ernstigs is .
Niet meer actief op Fok!
pi_81582546
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
WB Cootje! .

Vanavond gaan we met Taco naar de dierenarts. Hij heeft al een hele tijd een forse bult tussen z'n schouderbladen die maar niet weggaat. Dus nu maar een keer naar de dierenarts en maar hopen dat het niks ernstigs is .
Ik had het al gelezen vanmiddag.

Mijn ouders hebben bij meerdere katten gehad dat ze goedaardige bulten kregen.
Staat stom, maar dat is het dan.
Kan natuurlijk ook een (ingekapselde) ontsteking zijn.

Taco heeft er geen last van?
Ik duim dat het niets ernstigs is.
pi_81582658
Hoi Co! Leuke vakantie gehad zo te lezen, gaaf, en welkom terug!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:11:54 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81582668
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik had het al gelezen vanmiddag.

Mijn ouders hebben bij meerdere katten gehad dat ze goedaardige bulten kregen.
Staat stom, maar dat is het dan.
Kan natuurlijk ook een (ingekapselde) ontsteking zijn.

Taco heeft er geen last van?
Ik duim dat het niets ernstigs is.
Nee, hij lijkt er geen last van te hebben. En die bult zat er ook van de één op de andere dag. Dus ik hoop idd dat het een onderhuidse ontsteking is oid .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:28:51 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81583242
Van het goede uitgaan Vik
Toch wel eng he??
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:42:45 #228
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81583720
Ja ik hoop dat er niks is. Het is echt zo'n ontzettend lief beest geworden de laatste jaren. In het begin moest hij altijd vechten en wilde hij absoluut niet geaaid worden, maar dat hebben we er nu eindelijk een beetje uit gekregen. Je hoeft maar naar 'm te kijken en hij begint al heel hard te spinnen. Echt een schatje.

Enige irritante is nu die bult en dat gezeur om eten tegen een uur of 4.
pi_81584294
Hey Co! Wat fijn dat je het leuk gehad hebt! Ik ben ook heel benieuwd naar je verhalen en foto's.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:22:45 #230
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81585239
cootje is er weer hoera!
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:22:59 #231
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81585251
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt dus al getekend? Of bedoel je vanavond? .

Ik ben met een leuke opdracht bezig over Gilles de La Tourette. Moet een nieuwsbrief maken, een scan (zodat docenten de stoornis kunnen herkennen), leuk werk .

En ik heb ook nog wat geleerd: nml dat GLT-patiënten niet standaard lopen te vloeken en te schelden, maar dat nog geen 10 % dat doet .
dat wist ik wel... ik ken ook twee mensen met GLT, die dat niet doen dus...
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:23:41 #232
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81585282
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Blurred86 het volgende:
Oh my, Spotify speelt reclame af tussen mijn muziek door.

Dat was een korte relatie tussen mij en Spotify

en ook nog popups van Guus Meeuwis en Marco Borsato

ik heb nog geen reclame gehad. maar ik vind t niet zo erg, tussen de nummers door. is bij accuradio ook...

ik ben al lang blij dat ik de goeie muziek kan vinden (ik studeer ook vaak met opnames namelijk)
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:23:56 #233
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81585287
en ik weet welke klassen ik krijg en hoe t vanaf nu praktisch gezien allemaal gaat lopen. ik krijg i.e.g. havo 4, vwo 4 en vwo 5, en 1 brugklas. dat is in totaal 11 lesuren.

groentekwartet!

Kwak
pi_81585474
Hopen dat het niets ernstigs is met jullie kat Vik&Nachtwacht. Daar kun je inderdaad je erge zorgen om maken. Ik zal duimen .

Co - Wat klinkt dat als een gave reis zeg! Ben je lang weggeweest?

Kwak - leuk! Vooral de bovenbouw/brugklas afwisseling is fijn .

Ik had een drukke dag vandaag, leerlingen zijn nog niet helemaal terug in 't schoolritme . Verder surveilleren bij 't CE en daar in die gymzaal was het KOUD en ik had geen trui ofzo bij me, dus heb een uur zitten blauwbekken, grmbl. Morgen maar wat warmers aantrekken, dan mag ik weer 1,5 uur opletten of er niemand spiekt . Verder ben ik bevorderd naar LC jeej! Volgende week gesprek wat dat precies inhoudt. In elk geval meer geld .

Lijstje:

O: Turkse yoghurt met blauwe bessen, thee
T: Boterham pindakaas, kop cappuccino
L: Twee boterhammen met kaas, kop thee.
T: Plakje kruidkoek, kop thee.
T: Boterham pindakaas, appel, kop cappuccino.
D: Kip Tandoori (ja, uit een pakje vind 'm zo lekker) met rijst en fruitsalade.
T: Nog geen idee, kijk wel hoe vol ik zit.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 17:30:25 ]
  Vis een optie? dinsdag 18 mei 2010 @ 17:31:25 #235
70532 loveli
N
pi_81585559
Co

DaD
crap in = crap out
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:34:06 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81585654

Welkom terug Co!! Ben ook benieuwd naar de foto's, en erg onder de indruk van met -5 in een tentje slapen, lepeltjelepeltje of niet!!! brrrrr...

DaD, gefeliciteerd met je getekende contract heerlijk dat je er nu bijna in kunt!

Ik ben net terug uit de stad, koffie gedronken met een studiegenootje dat nu in Leiden woont, was leuk Heb ook de muffins en bonbons enzo weten te weerstaan

Lijst:
O: bak yoghurt met geraspte appel, noten en honing
L: boterham jam, boterham pindakaas
D: wraps met paprika, vega-hamblokjes en demi creme fraiche
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:35:54 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81585713
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb nog geen reclame gehad. maar ik vind t niet zo erg, tussen de nummers door. is bij accuradio ook...

ik ben al lang blij dat ik de goeie muziek kan vinden (ik studeer ook vaak met opnames namelijk)
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vinden

Heb vroeger een O sacrum convivium gezongen van Jean (Giovanni / Jan) Nasco, en dat is werkelijk nergens te krijgen
Verder is er wel veel ja
pi_81585729
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:31 schreef loveli het volgende:
Co

DaD
Dat

Suc6 met het katje jongens, laat weten hoe het afloopt!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:45:34 #239
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81586078
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Heb vroeger een O sacrum convivium gezongen van Jean (Giovanni / Jan) Nasco, en dat is werkelijk nergens te krijgen
Verder is er wel veel ja
ja, t zijn natuurlijk alleen de grote platenmaatschappijen he? ik kon m inderdaad ook niet in midi vinden op cpdl.org en ook niet te koop op www.classicsonline.com... jammer...
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:47:13 #240
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81586149
Co is terug Benieuwd naar de foto's en verhalen!

En DaD heeft getekend voor dr huisje . Ook daar benieuwd naar foto's .

@Razz: heb het vast eerder gevraagd, maar werk jij op een school in je woonplaats?

Zo en nu bedenken wat ik ga doen. Benen zijn zwaar, periode van de maand, helemaal uitgeput en vanavond eigenlijk training (waarvan ik denk dat de trainer dingen voor wedstrijd gaat regelen). En nog genoeg dingen te doen, moet oa een SE voor vwo 4 maken (wat ik donderdag af wil hebben). Denk 1 uurtje training en dan snel warm douchen + opdrachten maken ofzo.
pi_81586216
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Chicolate het volgende:

@Razz: heb het vast eerder gevraagd, maar werk jij op een school in je woonplaats?
Nope, ik werk in 't Gooi .
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:50:22 #242
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81586256
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nope, ik werk in 't Gooi .
File dan elke dag? Of ga je met het OV erheen?
pi_81586299
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Verder is er wel veel ja
Zo heb ik een paar jaar terug een stuk gedaan van Jurriaan Andriessen, Sonnet nr. 43 van Shakespeare. Ook haast nergens te vinden, volgens mij is het gewoon bijna nooit opgenomen.
pi_81586476
Razz, wat voor pakje gebruik jij voor kip tandoori?
En wat is LC?

Kwak: dat klinkt goed! Bovenbouw lijkt me leuk omdat ze al wat volwassener zijn, en brugklassers zijn altijd zo schattig met hun grote tassen!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:04:08 #245
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81586795
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zo heb ik een paar jaar terug een stuk gedaan van Jurriaan Andriessen, Sonnet nr. 43 van Shakespeare. Ook haast nergens te vinden, volgens mij is het gewoon bijna nooit opgenomen.
u vraagt, wij draaien! wij hebben m met CM kk gedaan in 2002 en doen m nu weer... ik upload het mp3tje wel even ergens. wel amateuruitvoering, maar toch...
Kwak
pi_81586887
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien! wij hebben m met CM kk gedaan in 2002 en doen m nu weer... ik upload het mp3tje wel even ergens. wel amateuruitvoering, maar toch...
Oh, wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitvoering!
Onze uitvoering was helemaal niet goed (slecht koor enzo), maar ik vond het zo'n mooi stuk.
pi_81587076
welkom terug Co!

Wat is het ineens heerlijk weer hier! Super leuk laatst uur gehad tijdens college. Veel kunnen praten en oefenen en merk echt dat 't veel vloeiender en beter gaat vandaag ingeschreven voor mijn 'fluency' exam dus ik denk dat dat helemaal goed gaat komen

had wel enorme hoofdpijn, maar heb zo genoten op de motor, dat 't zo goed als weg is! De zon kan veel goede dingen voor je doen!
Ja doei.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:17:14 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81587343
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef LadyBlack het volgende:

Welkom terug Co!! Ben ook benieuwd naar de foto's, en erg onder de indruk van met -5 in een tentje slapen, lepeltjelepeltje of niet!!! brrrrr...

DaD, gefeliciteerd met je getekende contract heerlijk dat je er nu bijna in kunt!

Ik ben net terug uit de stad, koffie gedronken met een studiegenootje dat nu in Leiden woont, was leuk Heb ook de muffins en bonbons enzo weten te weerstaan

Lijst:
O: bak yoghurt met geraspte appel, noten en honing
L: boterham jam, boterham pindakaas
D: wraps met paprika, vega-hamblokjes en demi creme fraiche
En vanavond eet je nog wat!!
Zodra je koffie met wat opgeklopte melk gaat melden dan weet JIJ ook dat het te weinig is.
pi_81587411
Chico! Ik ben 61e geworden op die verzameleenheid en du?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:19:19 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81587444
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitvoering!
Onze uitvoering was helemaal niet goed (slecht koor enzo), maar ik vond het zo'n mooi stuk.
alsjeblieft!

downloadlinkje

de opnames op tournee van dit jaar zijn te erg voor woorden dus ik heb de oude geuploadet... dus ik zing niet mee nog in dit mp3tje (was toen nog een alt op de achterste rij ipv diva sopraan )
Kwak
pi_81587501
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef conleche het volgende:

[..]

In het zuidwesten van Amerika, dus de driehoek, Las Vegas, LA en San Francisco. De foto's komen snel!

Maar moet eerst nog ruim 3 weken post wegwerken en wasjes draaien en zo. Ben jij nieuw? Ik vrees dat ik niet alles ga teruglezen, dus misschien vraag ik nu een domme vraag.......
Cootje!! Ik wil de foto's zien!! Ik ga jouw reis ook zooo doen! Wiiiihiiiiiiii! Was 3 weken genoeg?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:20:59 #252
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81587517
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef P.F het volgende:
Chico! Ik ben 61e geworden op die verzameleenheid en du?
109 . Maar wel uitgenodigd voor bezichtiging .

Edit: maar wil jij verhuizen dan?
pi_81587569
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Oooh dat wil ik ook 3 weken SF en dan 2 nachtjes daarin !
pi_81587643
Ik ben zo blij dat je er weer bent Cootje! Gezellig !
pi_81587658
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

109 . Maar wel uitgenodigd voor bezichtiging .

Edit: maar wil jij verhuizen dan?
Nee ik was gewoon nieuwsgierig hoe ik in de markt lag
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:25:07 #256
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81587710
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee ik was gewoon nieuwsgierig hoe ik in de markt lag
Haha . Nou, iig hoog genoeg om er zo in te mogen .
pi_81587785
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Chicolate het volgende:
PF, hoeveelste ben jij geworden bij die huisjes waar we het laatst over hadden? Denk je dat er minstens 48 mensen 'nee' gaan zeggen? (ik sta 48 plaatsen te laag)
Lees het nu pas! Ik ga nee zeggen! En denk sowieso wel de helft hoor!
pi_81587878
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

alsjeblieft!

downloadlinkje

de opnames op tournee van dit jaar zijn te erg voor woorden dus ik heb de oude geuploadet... dus ik zing niet mee nog in dit mp3tje (was toen nog een alt op de achterste rij ipv diva sopraan )
Ik zit nu op de uni maar ik ga straks meteen kijken!

Van alt naar sopraan, goh! Is je stem ook echt veranderd of wist je gewoon niet dat je eigenlijk sopraan was? Sommige mensen bij mijn koor hadden geen zin om goed voor hun stem te zorgen (lees: gingen te veel uit) en waren daarom maar alt gaan zingen.
pi_81587983
Ik dacht trouwens dat ik altijd lekker frisdrank en sapjes dronk de hele dag door, maar ik drink eigenlijk alleen maar thee zonder suiker, espresso zonder suiker en cola light.. En dan een paar keer per week 1 of 2 glazen sap. Zou dat de truc zijn ?
pi_81588044
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef -marz- het volgende:

/interessante trivia
Mijn papa kan een bepaald soort bitter niet proeven. Hij is ook dol op witlof (ieeeh)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:37:42 #261
277802 _Calimero_
pi_81588245
Cootje Welkom terug, ben benieuwd naar foto's & verhalen!!

voor DaD!!
pi_81588351
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 06:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik blijf het evangelie gewoon verkondigen .

Goedemorgen allen. Havermout staat te pruttelen, de kachel brandt. Ik zal zometeen even een schotel rijstepudding voorbereiden, dan kan die in de oven als de kachel is uitgebrand en dan ga ik misschien ook nog wel een endje rennen.
Ja heel graag! Want ik kocht dus scharrel omdat ik dacht dat dat de goede eier soort was...

Wat een gedoe, goed eten
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:41:10 #263
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81588392
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zit nu op de uni maar ik ga straks meteen kijken!

Van alt naar sopraan, goh! Is je stem ook echt veranderd of wist je gewoon niet dat je eigenlijk sopraan was? Sommige mensen bij mijn koor hadden geen zin om goed voor hun stem te zorgen (lees: gingen te veel uit) en waren daarom maar alt gaan zingen.
Ik ben ook van alt naar sopraan gegaan Al zing ik bij gediviseerde stukken wel altijd 2e sopraan.
Volgens mij is het gewoon training van je stembanden, dan groeit je bereik. Ik kan ook nog steeds erg laag zingen namelijk, lager dan de meeste andere sopranen.
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

En vanavond eet je nog wat!!
Zodra je koffie met wat opgeklopte melk gaat melden dan weet JIJ ook dat het te weinig is.
! Ja tis wel wat weinig.... had ook honger toen ik thuis kwam, maar gelukkig gingen we vroeg eten!
Maar dit is geen uitzonderlijke dag voor me hoor, behalve dan die 2 cappuccino's, meestal is dat er maar 1.

Nu op bezoek bij mn oppaskindje, misschien dat ik daar nog wel wat lekkers krijg

Oh, en ik vergeet de 2 stroopwafels van vanmiddag nog
pi_81588431
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:57 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oh gelukkig want dat klinkt echt vieesssss. (niet dat ik salami eet, maar toch..)
Huh, ik vind het juist helemaal niet vies klinken hahaha.. Bloed is toch net zo iets als melk
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:42:23 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81588436
Oeh, lees ik over rijstpudding..... misschien maak ik straks nog wel rijstepap!!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:43:39 #266
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81588490
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Lees het nu pas! Ik ga nee zeggen! En denk sowieso wel de helft hoor!
Echt? Help, dan zou ik nog echt kansmaken ook .
pi_81588511
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:16 schreef -marz- het volgende:
[..]

Echt ??

Oja, koken Ik neem ook een vegaburger... Met daarbij een potje groente naar keuze
pi_81588515
Welkom terug Co! En DaD gefeliciteerd met je huisje.

En verder heb ik een chagrijnige rotdag!
pi_81588548
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Echt? Help, dan zou ik nog echt kansmaken ook .
Ja hoor, er zijn altijd afhakers!

Leuk!!! Ik ga vanavond trouwens de auto terug brengen naar m'n ouders.. Maar jij bent sporten he?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:45:31 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81588565
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef imago het volgende:

Om een bepaalde reden?

WB Co! Wat is eten rampzalig he, in de US.
pi_81588567
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef imago het volgende:

Nooes? Waarom? Toch niet door die kerel van je he?
pi_81588579
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja heel graag! Want ik kocht dus scharrel omdat ik dacht dat dat de goede eier soort was...

Wat een gedoe, goed eten
Bij eieren is het helemaal makkelijk, dan heb je gewoon een rangorde van nummertjes die op het ei staan! 3 is het slechtste voor de kip (legbatterij), 0 het beste (biologisch) en daartussenin zitten scharrel (2) en vrije uitloop (1).
pi_81588645
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ben ook van alt naar sopraan gegaan Al zing ik bij gediviseerde stukken wel altijd 2e sopraan.
Volgens mij is het gewoon training van je stembanden, dan groeit je bereik. Ik kan ook nog steeds erg laag zingen namelijk, lager dan de meeste andere sopranen.
[..]

! Ja tis wel wat weinig.... had ook honger toen ik thuis kwam, maar gelukkig gingen we vroeg eten!
Maar dit is geen uitzonderlijke dag voor me hoor, behalve dan die 2 cappuccino's, meestal is dat er maar 1.

Nu op bezoek bij mn oppaskindje, misschien dat ik daar nog wel wat lekkers krijg

Oh, en ik vergeet de 2 stroopwafels van vanmiddag nog
Oh, dan is er nog hoop!
* Mini_rulez is alt.

Die stroopwafels veranderen de zaak wel.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:48:16 #274
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81588679
Bonjourrrr, even een compleet lijstje droppen hoor.

O: yoghurt met muesli
T: 2 plakjes ontbijtkoek, peer
L: kom tomatensoep, 2 crackers kaas
T: cracker hagelslag, stuk of vijf dropjes
D: lasagne met groenten (o.a. spinazie), 2 glazen spa 50/50
T: stuk galiameloen, als ik honger heb nog wat zuivel
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:48:41 #275
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81588702
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja hoor, er zijn altijd afhakers!

Leuk!!! Ik ga vanavond trouwens de auto terug brengen naar m'n ouders.. Maar jij bent sporten he?
Ligt eraan hoe laat je hier zou zijn. Ben sowieso half 10 weer thuis.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:50:24 #276
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81588781
En misschien ben ik wel de hele avond thuis, buikpijn en ongesteld . En weer hele dag hoofdpijn gehad, wil eigenlijk niet gaan trainen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:51:41 #277
277802 _Calimero_
pi_81588833
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Huh, ik vind het juist helemaal niet vies klinken hahaha.. Bloed is toch net zo iets als melk
Jij drinkt lekker een glaasje bloed bij de lunch?
pi_81588855
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:51 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jij drinkt lekker een glaasje bloed bij de lunch?
Lichaamsvocht
pi_81588886
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe laat je hier zou zijn. Ben sowieso half 10 weer thuis.
Hm.. Ja dat is een goede! Ik moet nog koken en mijn halve inboedel heen en weer verhuizen. Laten we maar niet afspreken want mij kennende duurt het 100 jaar.. Woon je trouwens aan de noord kant van jouw wijk? Anders kun je het wel bij een vriendin van mij naar binnen frommelen door de brievenbus en dan doe ik dat bij jou

OOOOH en ik heb echt een heel leuk cadeau voor het huis van de BF gekocht!
Een buitenschilderij OMG! En een kitch kitchen achtig tafelkleed ( ) maar in case dat hij het toch niet zo mooi vindt ( )

ook nog een wit linnen tafelkleed met franse lelies en grijze placemats. Ik wou een roze linnen tafelkleed maar ja die zag ik niet, anders had ik die sowieso wel gedaan..
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:53:19 #280
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81588893
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef P.F het volgende:

[..]

Lichaamsvocht
Zo ken ik er nog wel een paar. Pus, urine, lymfevocht. Yummie .
pi_81589014
Huh m'n post is weg?
pi_81589102
Ik zei dus dat ik zo stom was om al te verklappen aan de telefoon dat ik een cadeautje voor hem had. En eigenlijk 2 en dat hij er dan maar 1 moest kiezen. En of ik er 1 of 2 in moest pakken. Maar dan met wat meer gespring en gestuiter er tussendoor.

En nu baal ik want ik neem mij altijd voor om niets te verklappen maar ik doe het ALTIJD !
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:58:59 #283
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81589117
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Ja dat is een goede! Ik moet nog koken en mijn halve inboedel heen en weer verhuizen. Laten we maar niet afspreken want mij kennende duurt het 100 jaar.. Woon je trouwens aan de noord kant van jouw wijk? Anders kun je het wel bij een vriendin van mij naar binnen frommelen door de brievenbus en dan doe ik dat bij jou
PM adres maar . Woon aan de Zuid-kant, maar zo groot is de wijk nu ook weer niet .
pi_81589361
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

PM adres maar . Woon aan de Zuid-kant, maar zo groot is de wijk nu ook weer niet .
Ik ga even smsen voor het exacte adres!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:07:34 #285
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81589477
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

ik kan ook idd. nog steeds vrij laag, een lage F (onder de centrale C) zit er altijd wel op, en kan ik ook in een stuk nog wel zingen. lager dan dat wordt vervelend. Ik nam zangles en daarmee kwam ik ineens voorbij mn tweede passage (naar echte kopstem) en kwam er zomaar kwint bovenop mn bereik. tegenwoordig meng ik ook nog grotendeels in dat stemgebied. ik zing meestal wel hoge sopraan tegenwoordig, maar zou meer mezzo moeten zingen als ik verstandig was. t is toch zwaar, in een koor...
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:08:40 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81589525
.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:09:33 #287
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81589559
Oh, shit.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:12:17 #288
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81589662
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
.
Oh nee! Wat is er aan de hand?
pi_81589668
Oh jee Vikje! Wat zeiden ze?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:13:38 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81589725
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:17:12 #291
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81589866
Ah Vik
pi_81589945
Arme kat
pi_81590071
Ik wil trouwens dit boek als verjaardagscadeau, nice!
http://www.chicklit.nl/index.php?page=boekopisbn&isbn=9789047200468

Ik hoop dat ie net zo leuk is als Skinny Bitch
pi_81590090
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Welke boeken heb je? En welke zijn echt de moeite waard? Mijn meneer is sinds kort helemaal into worst maken en ik zou het wel leuk vinden zo'n boek cadeau te doen!
Van de nog verkrijgbare boeken die behoorlijk veel over worst bevatten:

Jane Grigson; Worst Paté

Hardcover, mooie uitgave. Frans geörienteerd al is het een Engelse schrijfster. Gaat grotendeels over vlees, waarvan het meeste over varken, waarvan een behoorlijk deel over worst. Prettig leesbaar, uitvoerbare recepten.

Jocasta Innes; The County Kitchen

Over héél veel dingen die je zelf kan maken (jam, chutney, kaas, wijn, brood), waaronder ook worst en andere vlees-inmaak. Wel de moeite waard, lekker losse recepten.

K. Sliggers ;Sus domesticus

Over alles wat er komt kijken bij het slachten van een varken, waaronder wat worstbereding. Overbodig als je een van bovenstaande boeken in huis hebt.

Paul Peacock; The sausage book

Verwacht ik veel van, maar ik heb 'm nog niet binnen..

Oh ja; ken hij deze al wel?
http://worstlog.com/
en bijbehorend forum: http://worstlog.yourbb.nl/

Is hij bezig met droge of met verse worsten?
pi_81590143
Wat naar, Vik. Succes met het nemen van je beslissing.
pi_81590174
AHAHAHA

die posts van mij en sigme onder elkaar

Ik wou eigenlijk ook nog zeggen dat je de dunne vegetariër of de dikke vegetariër krijgt bij een lidmaatschap op de PvdD!!
pi_81590224
Vik, Nachtwacht, wat naar van de kat. Sterkte met de keuzes .
pi_81590256
Vik! Wat sneu
pi_81590273
Conleche, welkom thuis!
Had ik niet gewaarschuwd voor de kou? Ik ben blij dat je mooi vond (moooooooooi is het daar he?). En ik ben natuurlijk benieuwd naar de foto's.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:29:20 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81590319
Hmmm Vik... Kut is dat, bah het enige nadeel van huisdieren. Succes met het maken van een keuze, vind het moeilijk.

Mijn haar breekt af als een gekke, ben, na bijna een jaar constant ongesteld, al bijna 2 maand niet meer geweest, ben soms duizelig en 'savonds gloei ik als een gek...
Als het dinsdag niet zover is dan toch maar een test
pi_81590768
Wat rot Vik *knuf*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')