De huisgenoot die een tijdje terug nieuwe schoenen had, volgens mij dus omdat hij nu een vriendin heeft, had net een nieuwe bodywarmer. Dit gaat verkeerdquote:
Dat lijkt meer op een slaapzak dan op een bodywarmerquote:
Vriend goed, huis goed, alles primaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef sigme het volgende:
He Razztwizzle!!
Hoe is het met je vriend en met je huis?
Heel herkenbaar. Ik ben altijd degene die ineens denkt "shitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht dat het fijn zou zijn om een koelkast te hebben op 't werk, maar was even vergeten dat ik dan ook altijd alles weer vergeet mee naar huis te nemen.
Ik ben ook altijd degene die het restje cup a soup laat aankoeken tot er haar op groeitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik ben altijd degene die ineens denkt "shit" als een collega vol afschuw uitroept wat er nou weer voor beschimmeld bakje in de koelkast staat. En dan niets zeggen en aan het eind van de dag, als niemand het ziet, gauw het bakje meenemen...
@moblo - ziet er lekker uit joh! Gorgonzola moet ik toch ook maar eens leren eten, ik vind het zo naar zweetsokken ruiken.
Laten we wel wezen, het ruikt gewoon naar kotsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Mark vindt gorgonzola ook zo stinken!. Tis vooral kut om een pannetje waar het in heeft gezeten af te wassen
.
het stootte mij vroeger ook altijd af, maar had 't laatst ergens een keer gegeten, en zag 't daarnet in de supermarkt liggen; dus dacht ik: nou, daar ga ik VANDAAG iets mee doenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Mark vindt gorgonzola ook zo stinken!. Tis vooral kut om een pannetje waar het in heeft gezeten af te wassen
.
Dit zal wel de verklaring zijn, het ruikt zoals thuis.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
@moblo - ziet er lekker uit joh! Gorgonzola moet ik toch ook maar eens leren eten, ik vind het zo naar zweetsokken ruiken.
Het is je gegund hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef imago het volgende:
Oh en ik ben nog steeds blij met de meneer en ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek bij dat bedrijf waarvoor ik geheadhunt ben. Maar ik vind het dan zo rot om te lezen dat het bij anderen juist qua relaties of werk niet goed gaat! Ik wil niet al het liefdes- en werkgeluk opgebruiken ofzo
Volgens mij heb ik Vegeterranean eens cadeau gekregen en toen zelf weer cadeau gedaan aan een ander*. Da's toch met Antoinette Hertsenberg?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Syrena het volgende:
Zo, Vegeterranean aan mezelf cadeau gedaan netIk had nog 55 euro aan Bol.com bonnen. Ben heel benieuwd, hoop dat het een beetje normale recepten zijn. Niet dat je een hele bos kruiden moet halen om 1 sprietje te gebruiken enzeau
Doe normaal, jij hebt al genoeg gedonder gehad in de liefde! Tis je gegund idd!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef imago het volgende:
Oh en ik ben nog steeds blij met de meneer en ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek bij dat bedrijf waarvoor ik geheadhunt ben. Maar ik vind het dan zo rot om te lezen dat het bij anderen juist qua relaties of werk niet goed gaat! Ik wil niet al het liefdes- en werkgeluk opgebruiken ofzo
Jij moet ook eens een leuke vrouw aan da haak slaan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe normaal, jij hebt al genoeg gedonder gehad in de liefde! Tis je gegund idd!
Ik ijs! Maar het is niet opquote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef imago het volgende:
[..]
Jij moet ook eens een leuke vrouw aan da haak slaan?Hoe is 't met die colega?
Ik heb net nog los geitenkaas zitten eten trouwens. Maar nu is het tenminste op!
het ruikt echt vies, de eerste keer dat je je neus er aan waagt! Maar ik ben 't gaan waarderen! Het ruikt nog steeds niet 'lekker lekker', maar het smaakt wel veeeeeeeeeeeeeeel beter dan dat 't ruikt, zeg maarquote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
gorgonzola....nog nooit geproeft en ook geen idee hoe het ruikt
Dat had ik ook hoor! Toen ik net mijn huis uitgeschopt was (ik was wel degene die het had uitgemaakt) en bij mijn moeder aan de eettafel om 03;00 's nachts mijn dankwoord schreef. Het is bijna af he!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh god, ik ben een poging tot het schrijven van een voorwoord aan het doen, en bij het bedanken van mijn familie begin ik spontaan te janken..
En goeie grutjes! ik heb dit weekend mijn moeder gedwongen de oude leger-slaapzak van mijn ex weg te gooien, omdat we er toch nooit meer iets mee zouden doen. Dat was voordat ik dit plaatje had gezienquote:
Ja, het is bijna af.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor! Toen ik net mijn huis uitgeschopt was (ik was wel degene die het had uitgemaakt) en bij mijn moeder aan de eettafel om 03;00 's nachts mijn dankwoord schreef. Het is bijna af he!
Scripties.. pff. Ik zat net nog met zwager over de hel van scriptie-schrijven te babbelen. En dat de mijne eerst werd afgekeurd, dat ik paniekaanvallen had tijdens het herschrijven, dat ik toen tóch nog net op tijd was afgestudeerd, en dat 't onding nu in de kast stof ligt te happen. Hij zit er nu middenin en ziet 't even niet meer zo vrolijk in.quote:
Ja, een tweede master.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Scripties.. pff. Ik zat net nog met zwager over de hel van scriptie-schrijven te babbelen. En dat de mijne eerst werd afgekeurd, dat ik paniekaanvallen had tijdens het herschrijven, dat ik toen tóch nog net op tijd was afgestudeerd, en dat 't onding nu in de kast stof ligt te happen. Hij zit er nu middenin en ziet 't even niet meer zo vrolijk in.
Maar op een positieve noot - wat fijn dat 'ie bijna af is. Heb je al een Groot Leuk Iets gepland voor als 't echt echt echt helemaal klaar is?
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, een tweede master..
Maar verder, mwah. Extra werken in de vakantie en een paar daagjes naar Londen met m'n beste vriendinnetje, telt dat? Oh, en rust in m'n hoofd, voor zover mogelijk.
Oh, dat ziet er echt heerlijk uit!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
Eten was heerlijk!
Volkoren penne met een gorgonzolasaus met rode peper, sjalot en pijnboompitjessúper!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef loveli het volgende:
tvp en mededeling aan sigme, post over scharrel/bio is aangepast.
Das een klein lijstje!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:36 schreef Viking84 het volgende:
O: yoghurt met brambozen
T: boterham met kokosbrood
L: boterham met kokosbrood, boterham met een gekookt eitje
T: weet nog niet
D: aardappelen met spinazie, vegaburger erbij
En wat was het danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:37 schreef Viking84 het volgende:
In Frankrijk heb je ook van die stinkworsten die stiekem heel lekker zijn. Ik kreeg een keer een stukje voorgeschoteld van de campingbuurvrouw. Ik at het en toen vroeg ze wat ik ervan vond en vervolgens vertelde ze wat het was
.
Zit er bloed in salami dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:42 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen! Heerijk geslapen en nu schoonmaken
[..]
En wat was het dan
Ik had hetzelfde met salami, toen ik eenmaal wist dat daar bloed in zit bliefte ik het niet meer
Nee.quote:
Echt waar? Dat vind ik een beetje 'slachtofferig' klinken. Heb dat zelf ook eigenlijk nog nooit gedacht. Iedereen kan voor zichzelf beslissen of je er wel of niet op wil letten/mee bezig wil zijn. Jouw keus daarin heeft niets met anderen te maken, dus het heeft ook weinig zin om je daarmee te vergelijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:48 schreef Sarabi het volgende:
Na een week weer opletten zit er gewoon een extra kilo aan
Ik had beloofd niet meer boven een bepaald punt met mijn gewicht te komen maar dat is dus niet gelukt![]()
Nog maar iets meer sporten en beter eten, heb alleen een moment dat ik het zo stom vind dat ik continu moet opletten terwijl andere mensen daar nog geeneens over nadenken
Oh gelukkig want dat klinkt echt vieesssss. (niet dat ik salami eet, maar toch..)quote:
Ik weet ook wel dat ik het niet moet doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Echt waar? Dat vind ik een beetje 'slachtofferig' klinken. Heb dat zelf ook eigenlijk nog nooit gedacht. Iedereen kan voor zichzelf beslissen of je er wel of niet op wil letten/mee bezig wil zijn. Jouw keus daarin heeft niets met anderen te maken, dus het heeft ook weinig zin om je daarmee te vergelijken.
Als het je stoort (je uiterlijk/gewicht) dan kun je er iets aan doen, maar kost het wel energie/aandacht, en als je er niets aan wil doen, dan niet, maar dan moet je ook niet erover zeuren.
Maargoed, das mijn standpunt
Hm, dan was het en flauw grapje van mijn ex om te zorgen dat ik niet al zijn salami opatquote:
Sarabi, misschien helpt het als je denkt dat die mensen waarschijnlijk ook niet erg gezond eten/zijn? Een dun lichaam betekent niet dat je gezond bent. En dat is ook heel belangrijk. Zo denk ik althans maar, want uiteindelijk probeer ik beter te eten voor m'n gezondheid. Ik kan natuurlijk ook maar 1 maaltijd per dag eten en heel dun worden, maar da's niet gezond.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik het niet moet doenmaar na 6jaar mezelf dingen moeten ontzeggen om maar iets af te vallen (en nu zelfs gewoon aan te komen) en mensen om je heen ziet die gewoon kunnen snoepen, niet sporten en dan zelfs nog afvallen
Vind ik wel moeilijk soms
Ik snap wat je bedoelt. 't heeft alleen zo weinig zin om naar anderen te kijken. Er zijn namelijk ook heeel veel mensen die met hetzelfde gevecht bezig zijn, of die dunne niet sportende mensen hebben weer andere problemen. Je gaat je er niet beter van voelen door jezelf te vergelijken, in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik het niet moet doenmaar na 6jaar mezelf dingen moeten ontzeggen om maar iets af te vallen (en nu zelfs gewoon aan te komen) en mensen om je heen ziet die gewoon kunnen snoepen, niet sporten en dan zelfs nog afvallen
Dat is waar, ik denk dat ik dat mezelf ook voor moet houdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Sarabi, misschien helpt het als je denkt dat die mensen waarschijnlijk ook niet erg gezond eten/zijn? Een dun lichaam betekent niet dat je gezond bent. En dat is ook heel belangrijk. Zo denk ik althans maar, want uiteindelijk probeer ik beter te eten voor m'n gezondheid. Ik kan natuurlijk ook maar 1 maaltijd per dag eten en heel dun worden, maar da's niet gezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik mijn doel niet heb behaald....ik kom van 100+ dus ik denk dat ik erg blij moet zijn met waar ik nu zitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. 't heeft alleen zo weinig zin om naar anderen te kijken. Er zijn namelijk ook heeel veel mensen die met hetzelfde gevecht bezig zijn, of die dunne niet sportende mensen hebben weer andere problemen. Je gaat je er niet beter van voelen door jezelf te vergelijken, in ieder geval.
zes jaar is best een lange tijd, hoe komt het dat je je doel niet hebt kunnen behalen?
en dan zijn wij er om te zeggen dat je dat niet hoeft te doen omdat je er toch wel geweldig uitzietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Over gewicht gesproken, ik heb besloten mij donderdag weer eens te wegen, dan is het een week en een dag geledenAls het dan tegenvalt ga ik denk ik huilen
Echt ??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wilde eigenlijk tijdens het college van straks een liedje zingen (gaat over protestliederen enzo, jaren 60)
jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:16 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen slankies. Ik heb me gister al voorgenomen om wat meer te werken dan gisteren, dus daar ga ik mezelf aan houden.
[..]
Echt ??
De vegaburgers zijn ook alom vertegenwoordigd hier. Ik eet er vanavond ook 1!
Eej wat goed van jou zeg! *schouderklopjes uitdeelt*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Over gewicht gesproken, ik heb besloten mij donderdag weer eens te wegen, dan is het een week en een dag geledenAls het dan tegenvalt ga ik denk ik huilen
Haha, dat is goed. en liefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan zijn wij er om te zeggen dat je dat niet hoeft te doen omdat je er toch wel geweldig uitziet
ik heb me al in geen tijden gewogen, en dat doe ik ook lekker nietzolang mijn trouwjurk nog goed zit, vind ik de komende tijd alles prima. Heb wel belangrijker dingen aan mijn hoofd
hihi! je zei maat!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Haha, dat is goed. en lief![]()
Heel verstandig, en eigenlijk is kleding wat dat betreft ook een prima maat-gever (hehe, raadgever, maatgever, ja snap je 'm?)
Misschien moet je er eens over denken om je doel te verplaatsen naar je gewicht nu vast te houden ipv verder te willen afvallen. Blijkbaar willen die laatste kilo's niet en jij laat vaak zat weten dat je het eigenlijk ook niet echt prettig vindt dat je van jezelf moet afvallen, dus waarom leg je jezelf dat op? Word je er gelukkiger van om dat nog 10 jaar te doen/proberen? Of word je gelukkiger als je nu wat vrijer kan leven, met daarbij als doel je gewicht stabiel te houden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn doel niet heb behaald....ik kom van 100+ dus ik denk dat ik erg blij moet zijn met waar ik nu zit
Maar de laatste kilo's wilden er nooit vanaf (of ik bleef mijn doel verzetten dat kan ook)
En je kan jezelf inderdaad nooit vergeljken......nouja dan ga ik maar proberen het beste te doen wat ik kan
Meestal maakt manlief het voor me terwijl hij aan het koken is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
jij eet altijd zo lekker vmw![]()
maak je eigenlijk alles van te voren klaar om ergens mee naar toe te nemen? Of werk je veel thuis?
quote:
idem dito. Ik heb zoveel te doen dat ik van gekkigheid niet weet waar ik moet beginnen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:22 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu ga ik aan het werk. Als jullie mij hier nog zien, mag je me schoppen
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm, dan was het en flauw grapje van mijn ex om te zorgen dat ik niet al zijn salami opat
(wel trouwens italiaanse salami van de boer, misschien is dat anders dan NL'se supermarkt salami?)
Welke boeken heb je? En welke zijn echt de moeite waard? Mijn meneer is sinds kort helemaal into worst maken en ik zou het wel leuk vinden zo'n boek cadeau te doen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nogal het een en ander aan worstmaakboeken, en er gaat geen bloed in normale droge worst. In de supermarktsalami zou ik niet weten wat erin gaat, maar ik gok: sojabonen, oud brood, seperatorvlees, goedkoop vet, lading zout, lading suiker, schep kleur- en smaakstof.
Aan de ene kant ben ik zo iemand die makkelijk praten heeft. Tot m'n 28ste was het echt eten wat ik wilde zonder aan te komen, hoewel ik tot die tijd wel aardig wat fysieke inspanning had en 1 keer in de week voetbalde. Dat gezegd hebbende... Mijn basisvoeding was wel redelijk gezond en wat ik extra at was bagger/dikmakend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nogal het een en ander aan worstmaakboeken, en er gaat geen bloed in normale droge worst. In de supermarktsalami zou ik niet weten wat erin gaat, maar ik gok: sojabonen, oud brood, seperatorvlees, goedkoop vet, lading zout, lading suiker, schep kleur- en smaakstof.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:22 schreef -marz- het volgende:
Dat ik dik ben is ook niet mijn schuld; ik was superslank (lees: dun) tot ik in mijn studentenhuis een nieuwe huisgenoot kreeg met een aanstekelijke hobby: nachtenlang afleveringen van X-files kijken, bier drinken en frikandellen met mayo eten.
ok dat is 6 jaar geleden, maar de kilo's zijn er nooit meer afgegaan
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik zo iemand die makkelijk praten heeft. Tot m'n 28ste was het echt eten wat ik wilde zonder aan te komen, hoewel ik tot die tijd wel aardig wat fysieke inspanning had en 1 keer in de week voetbalde. Dat gezegd hebbende... Mijn basisvoeding was wel redelijk gezond en wat ik extra at was bagger/dikmakend.
Aan de andere kant... Als ik me je lijstjes van de laatste tijd herinner zie ik dat je zelf zeker ook een aandeel hebt. Je uitgangspunt is door de weeks met mate eten, zodat je in het weekeinde kunt genieten van je stokbroodje + wijn. Maar door de weeks zijn er ook regelmatig eetmomentjes van 'ik wil mezelf niet alles ontzeggen'. Hoe gezonder je je dagelijkse voedsel houdt, des te makkelijker is het vol te houden om niet terug te vallen in slechte eetgewoontes.
Ja, de een heeft het makkelijker dan de ander, maar dat betekent niet dat je 100% slachtoffer bent. In je lijstjes van de afgelopen tijd zit behoorlijk wat zelfsabottage. Luister ook naar wat Kwak zegt over gewichtsbeheersing en let op dat je haalbare doelen neerzet. Je komt van 100+ en waar je nu bent is pure winst. Dat je zwaar overgewicht hebt gehad betekent helaas wel dat je de rest van je leven moet oppassen om niet terug te vallen.
Dus: kies een doel (gelijk blijven, afvallen, niet boven de 80 komen) en pas je leefwijze erop aan. En onthou, niemand kan ongestraft troep eten, vroeger of later krijgt je gezondheid de rekening gepresenteerd. Ook al kom je er geen gram van aan.
Als ik soms door de stad loop dan zijn er meer mensen met gewichtsproblemen dan je denkt. En van de mensen die ik ken zijn er meer wel dan niet mee bezig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:48 schreef Sarabi het volgende:
Na een week weer opletten zit er gewoon een extra kilo aan
Ik had beloofd niet meer boven een bepaald punt met mijn gewicht te komen maar dat is dus niet gelukt![]()
Nog maar iets meer sporten en beter eten, heb alleen een moment dat ik het zo stom vind dat ik continu moet opletten terwijl andere mensen daar nog geeneens over nadenken
Dat zijn de betere hobby's. Voeg daar nog voetbal aan toe en het lijstje is compleet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:22 schreef -marz- het volgende:
Dat ik dik ben is ook niet mijn schuld; ik was superslank (lees: dun) tot ik in mijn studentenhuis een nieuwe huisgenoot kreeg met een aanstekelijke hobby: nachtenlang afleveringen van X-files kijken, bier drinken en frikandellen met mayo eten.
Haha, herkenbaar. Al bestonden de nachtenlange afleveringen van X-Files bij mij uit ouwehoeren in de kroeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:22 schreef -marz- het volgende:
Geen idee, maar ik weet wel dat het zo schijnt te zijn met koriander...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef -marz- het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen vanwege een bepaalde genetische aanleg de smaak van broccoli als bitter ervaren.
/interessante trivia
Gezellig. Flesje wijn erbij, kaarsjes!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Das een klein lijstje!
Maar je d lijkt wel op die van mij, eten we soms samen?
Pfiew. Ik dacht al.quote:
Verkapt ik durf niet op haar af te stappen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig. Flesje wijn erbij, kaarsjes!.
Toevallig zag ik die collega ook weer vanochtend en nee, ik zie het helaas toch niet echt voor me.
O als ze me echt aansprak deed ik dat heus wel, hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Verkapt ik durf niet op haar af te stappen.
Sinds vandaag beschikbaar in NL lees ik?quote:
Je moet haar juist aanspreken en niet afwachten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O als ze me echt aansprak deed ik dat heus wel, hoor.
Ik ben ook pas echt dik geworden toen ik Nachtwacht leerde kennen! Hij interpreteert dat als 'je geeft mij de schuld', maar het is wel zo dat ik toen flink ben aangekomen. Ik ging vaak bij hem logeren en dan namen we 's nachts nog een pizza en we aten veel chips en we gingen minstens één keer per week uit eten met zijn ouders en toen we in dit studentenhuis gingen wonen hielden we er ook een bizar eetpatroon op na: ijs en chips als avondeten bijvoorbeeld. En nu heb ik al moeite met broodjes knakworst als avondetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:22 schreef -marz- het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Je moet haar juist aanspreken en niet afwachten.
/flauw
jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef -marz- het volgende:
Hey, ga even irl bitch fighten ofzo!
[..]
Sinds vandaag beschikbaar in NL lees ik?
Romaaaaantisch heurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig. Flesje wijn erbij, kaarsjes!.
Toevallig zag ik die collega ook weer vanochtend en nee, ik zie het helaas toch niet echt voor me.
hahaha, dat is een interessante vraag. Ik heb het wel eens ergens gelezen: volgens mij moet er dan ergens een streepje. Tussen klassieke-muzieknerd? Lienekien weet het vast welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jaen ik kan alles vinden wat ik zoek
(klassieke muziek nerd)
ik weet dat muziek en nerd aan elkaar hoort, maar dan vind ik het te ambigu, of de muziek klassiek is of dat ik een klassieke nerd ben. of kun je klassiekemuzieknerd schrijven??
Volgens mij zo. Tenzij ze alles weer omgegooid hebben recentelijk.quote:
]quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:02 schreef -marz- het volgende:
[..]
Volgens mij zo. Tenzij ze alles weer omgegooid hebben recentelijk.
Bron?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Een nerd in klassieke muziek, niet een klassieke muzieknerd.
Dus het beste is klassiemuzieknerd, maar als je een streepje wil: klassiekemuziek-nerd.
De taalunie geeft het betekenisverschil door de streepjes in basis-woordenboek en basiswoorden-boek. Dan zou ik ook neigen naar klassiekemuziek-nerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bron?.
Ik denk toch echt dat het klassieke-muzieknerd is. En dat heb ik dan onthouden, omdat ik het zelf onlogisch vind om daar een streepje te zetten.
Ik vond Last.fm heel goed, tot ze besloten dat je er in Nederland voor moet betalen en in Engeland, Duitsland etc. niet. Maar het is echt een heel tof systeem om nieuwe muziek mee te ontdekken inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, Spotify ga ik dan ook opzoeken!! Heb nog een lading muziek die ik al tijden zoek
En Last.fm ben ik ook fan van, ben laatst toch maar abonnee geworden en luister op het moment naar Rolling Stones radio![]()
Nu ben ik weg
Dus eigenlijk is klassiekemuzieknerd ook goed en had Kwak het meteen al goed.quote:de vrijheid om een koppelteken te zetten als de structuur van de samenstelling onoverzichtelijk is
3 dollar per maandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:17 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik vond Last.fm heel goed, tot ze besloten dat je er in Nederland voor moet betalen en in Engeland, Duitsland etc. niet. Maar het is echt een heel tof systeem om nieuwe muziek mee te ontdekken inderdaad.
Vrij logisch, een klassieke muzieknerd is een muziekliefhebber uit het verre verleden en daar hebben we het nu niet over.quote:
Hij stuurt ze toch ook in?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vrij logisch, een klassieke muzieknerd is een muziekliefhebber uit het verre verleden en daar hebben we het nu niet over.![]()
Maar ik lees ook vaak hier: http://www.spatiegebruik.nl/
En manlief maakt er een sport van om elk verkeerd spatiegebruik (ook die op alle verpakkingen) hardop voor te lezen.
Ja het is ook niet veel, maar het gaat mij er juist om dat ze het dan overal een betaalde dienst moeten maken en niet alleen hier.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef -marz- het volgende:
[..]
3 dollar per maand![]()
En voor dat geld krijg je nu ook grafisch weergegeven trends in je luistergedrag te zien. Een nerd als ik kickt daar wel op.
http://playground.last.fm/demo/listeningtrendsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja het is ook niet veel, maar het gaat mij er juist om dat ze het dan overal een betaalde dienst moeten maken en niet alleen hier.![]()
Maar die trends in luistergedrag kun je toch sowieso al zien? Ik heb nu dus de gratis versie en zie dus wel precies welke nummers ik het meest geluisterd heb de afgelopen week, maand, jaar en dergelijke. Of bedoel jij iets anders? En grafiekjes roeleren inderdaad.![]()
Oh jammer, ik houd namelijk wel van grafiekjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef -marz- het volgende:
[..]
http://playground.last.fm/demo/listeningtrends
Alleen voor subscribers dus
Da's minder. Wel een leuk weekend gehad, I presume?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:47 schreef Goodbye het volgende:Ik heb last van maagpijn, al een paar dagen
![]()
Ja, zeker!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's minder. Wel een leuk weekend gehad, I presume?
Ah ok! De paupers zien alleen van die blauwe balkjes voor de meest beluisterde artiesten en nummers. Ik zit toch wat te twijfelen of ik het niet een maandje zal proberen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef -marz- het volgende:
[..]
http://playground.last.fm/demo/listeningtrends
Alleen voor subscribers dus
Wanneer mag je tekenen voor je nieuwe huisje?quote:
Vandaag om 10:30 uur.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wanneer mag je tekenen voor je nieuwe huisje?
Je hebt dus al getekend? Of bedoel je vanavond?quote:
Hoi.quote:
Het is een parkietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoi.
Ik dacht dat perruche Italiaans was voor pruik.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoi.
Ik dacht dat perruche Italiaans was voor pruik.
Jeej!quote:
*mental image van een kale kop met een parkiet eropquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:46 schreef Blurred86 het volgende:
misschien is het woord voor parkiet wel hetzelfde als dat voor pruik in het Italiaans
Waar zijn de foto's dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al getekend, ja.
Ik kan ze komende dinsdag vanaf half 10 komen halen. Dus ik sta half 10 voor de deur.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Goed excuus!![]()
Wanneer krijg je die?
Daar herken ik mezelf ook zo erg inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeej!
Wanneer kun je erin?
Over dat eten: ik las of hoorde ooit ergens dat obese mensen (of eigenlijk mensen die een ongezonde band met eten hebben) bij elke gelegenheid die ze hebben om iets lekkers te eten denken "dat moet ik doen, want nu kan het." Dus, alle hapjes die op tafel verschijnen, traktaties, een friettent waar je langsloopt. Andere mensen denken niet "nu kan het" maar bedenken of ze er eigenlijk wel zin in hebben/wel honger hebben en nemen het anders niet. Daar herkende ik me echt in!Je hoeft dus niet per se obees te zijn voor dit soort gedoe. Nu probeer ik steeds bewust te denken "dat kan een andere keer ook nog wel".
In het zuidwesten van Amerika, dus de driehoek, Las Vegas, LA en San Francisco. De foto's komen snel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Noukjee het volgende:
@ conleche,
waar ben je geweeest?
Ben iig al benieuwd naar foto's !
Dochterlief!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Goodbye het volgende:
Coooootje, lekker ding![]()
Welkom terug en ik kan niet wachten op je verhalen en foto's!
Ik heb het hele weekend met Greys en die kleuter in een Landal huisje gezeten trouwens!![]()
Ja, het gaat goed! En inderdaad vanaf volgende week een huisje!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Thanx, lieffie!! Hoe is het nu? En ik zie dat je een huisje hebt?? Wat fijn!
Loveless85quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Dochterlief!!Welke kleuter??
En was het gezellig? Was er ook zo'n glijbaan en golfslagbad en zo? Of was het niet zo'n kleuter?
Met heer G. ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Goodbye het volgende:
Coooootje, lekker ding![]()
Welkom terug en ik kan niet wachten op je verhalen en foto's!
Ik heb het hele weekend met Greys en die kleuter in een Landal huisje gezeten trouwens!![]()
Nee, die heb ik nog niet in levende lijve gezien. Wel in zijn stoel gezeten, thoughquote:
Oh die kleuter!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Loveless85![]()
Het was heel gezellig, maar het zwembad hebben we niet gezien. Mijn lichaam is nog niet echt bikini klaar. Greys zei dat haar lichaam dat ook niet was, maar dat was natuurlijk een dikke vette leugen
Oeh, ik wil ook een foto van de suite zien hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die kleuter!
Ik heb ook niet gezwommen. Had wel heel optimistisch een zwembroek meegesjouwd, maar het was toch iedere keer net te koud, behalve in Las Vegas, daar had het wel gekund, maar toen waren we de suite niet uit te slaan. Die zo groot was als mijn hele huis. We hebben ook in een tentje geslapen bij -5 hoor, zodat je niet denkt dat we alleen in luxe hebben gebaad. Ik dacht dat ik niet kon slapen tegen iemand aan. Nou, dat kan ik dus toch best wel. Ik heb nog nooit zo hard lepeltje lepeltje gelegen.En nog was m'n neus bevroren.
Nou ja, zijn hersenen zitten nog in zijn schedel, dus I guess zo. Bovendien noemen we het geen relatie. Maar da's weer een ander verhaal. Het ging echt prima, maar ik had ook niet anders verwacht, omdat we allebei wel van dezelfde (vakantie)dingen houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom terug Conleche!![]()
Is de relatietest succesvol doorstaan?
Zeker een aanrader!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, ik wil ook een foto van de suite zien hoorZoiets wil ik ook nog een keer doen met Mr Gb die nu op vakantie is en ik heel erg mis
![]()
. En slapen in de kous is echt the worst thing ever. Werd je wel weer goed warm overdag?
Ja, dat is weer iets té denk ik ook. Jouw afwisseling lijkt me wel prima! Of misschien voor een weekendje weg ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker een aanrader!Vooral voor 1 nachtje, voor een hele vakantie zou ik het raar vinden geloof ik. Waar is MrGB naar toe?
Ik had het al gelezen vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
WB Cootje!.
Vanavond gaan we met Taco naar de dierenarts. Hij heeft al een hele tijd een forse bult tussen z'n schouderbladen die maar niet weggaat. Dus nu maar een keer naar de dierenarts en maar hopen dat het niks ernstigs is.
Nee, hij lijkt er geen last van te hebben. En die bult zat er ook van de één op de andere dag. Dus ik hoop idd dat het een onderhuidse ontsteking is oidquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen vanmiddag.
Mijn ouders hebben bij meerdere katten gehad dat ze goedaardige bulten kregen.
Staat stom, maar dat is het dan.![]()
Kan natuurlijk ook een (ingekapselde) ontsteking zijn.
Taco heeft er geen last van?
Ik duim dat het niets ernstigs is.
dat wist ik wel... ik ken ook twee mensen met GLT, die dat niet doen dus...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt dus al getekend? Of bedoel je vanavond?.
Ik ben met een leuke opdracht bezig over Gilles de La Tourette. Moet een nieuwsbrief maken, een scan (zodat docenten de stoornis kunnen herkennen), leuk werk.
En ik heb ook nog wat geleerd: nml dat GLT-patiënten niet standaard lopen te vloeken en te schelden, maar dat nog geen 10 % dat doet.
ik heb nog geen reclame gehad. maar ik vind t niet zo erg, tussen de nummers door. is bij accuradio ook...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Blurred86 het volgende:
Oh my, Spotify speelt reclame af tussen mijn muziek door.
Dat was een korte relatie tussen mij en Spotify
en ook nog popups van Guus Meeuwisen Marco Borsato
![]()
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen reclame gehad. maar ik vind t niet zo erg, tussen de nummers door. is bij accuradio ook...
ik ben al lang blij dat ik de goeie muziek kan vinden (ik studeer ook vaak met opnames namelijk)
Datquote:
ja, t zijn natuurlijk alleen de grote platenmaatschappijen he? ik kon m inderdaad ook niet in midi vinden op cpdl.org en ook niet te koop op www.classicsonline.com... jammer...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vinden
Heb vroeger een O sacrum convivium gezongen van Jean (Giovanni / Jan) Nasco, en dat is werkelijk nergens te krijgen![]()
Verder is er wel veel ja
Nope, ik werk in 't Gooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Chicolate het volgende:
@Razz: heb het vast eerder gevraagd, maar werk jij op een school in je woonplaats?
File dan elke dag? Of ga je met het OV erheen?quote:
Zo heb ik een paar jaar terug een stuk gedaan van Jurriaan Andriessen, Sonnet nr. 43 van Shakespeare. Ook haast nergens te vinden, volgens mij is het gewoon bijna nooit opgenomen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vinden
Heb vroeger een O sacrum convivium gezongen van Jean (Giovanni / Jan) Nasco, en dat is werkelijk nergens te krijgen![]()
Verder is er wel veel ja
u vraagt, wij draaien! wij hebben m met CM kk gedaan in 2002 en doen m nu weer... ik upload het mp3tje wel even ergens. wel amateuruitvoering, maar toch...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo heb ik een paar jaar terug een stuk gedaan van Jurriaan Andriessen, Sonnet nr. 43 van Shakespeare. Ook haast nergens te vinden, volgens mij is het gewoon bijna nooit opgenomen.
Oh, wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitvoering!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien! wij hebben m met CM kk gedaan in 2002 en doen m nu weer... ik upload het mp3tje wel even ergens. wel amateuruitvoering, maar toch...
En vanavond eet je nog wat!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Welkom terug Co!! Ben ook benieuwd naar de foto's, en erg onder de indruk van met -5 in een tentje slapen, lepeltjelepeltje of niet!!!brrrrr...
DaD, gefeliciteerd met je getekende contractheerlijk dat je er nu bijna in kunt!
Ik ben net terug uit de stad, koffie gedronken met een studiegenootje dat nu in Leiden woont, was leukHeb ook de muffins en bonbons enzo weten te weerstaan
Lijst:
O: bak yoghurt met geraspte appel, noten en honing
L: boterham jam, boterham pindakaas
T: cappuccino
T: cappuccino
D: wraps met paprika, vega-hamblokjes en demi creme fraiche
alsjeblieft!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitvoering!
Onze uitvoering was helemaal niet goed (slecht koor enzo), maar ik vond het zo'n mooi stuk.
Cootje!! Ik wil de foto's zien!! Ik ga jouw reis ook zooo doen! Wiiiihiiiiiiii! Was 3 weken genoeg?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
In het zuidwesten van Amerika, dus de driehoek, Las Vegas, LA en San Francisco. De foto's komen snel!![]()
Maar moet eerst nog ruim 3 weken post wegwerken en wasjes draaien en zo. Ben jij nieuw? Ik vrees dat ik niet alles ga teruglezen, dus misschien vraag ik nu een domme vraag.......
109quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef P.F het volgende:
Chico! Ik ben 61e geworden op die verzameleenheid en du?
Oooh dat wil ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker een aanrader!Vooral voor 1 nachtje, voor een hele vakantie zou ik het raar vinden geloof ik. Waar is MrGB naar toe?
Nee ik was gewoon nieuwsgierig hoe ik in de markt lagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
109. Maar wel uitgenodigd voor bezichtiging
.
Edit: maar wil jij verhuizen dan?![]()
Hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon nieuwsgierig hoe ik in de markt lag
Lees het nu pas! Ik ga nee zeggen! En denk sowieso wel de helft hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Chicolate het volgende:
PF, hoeveelste ben jij geworden bij die huisjes waar we het laatst over hadden?Denk je dat er minstens 48 mensen 'nee' gaan zeggen?
(ik sta 48 plaatsen te laag)
Ik zit nu op de uni maar ik ga straks meteen kijken!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alsjeblieft!
downloadlinkje
de opnames op tournee van dit jaar zijn te erg voor woorden dus ik heb de oude geuploadet... dus ik zing niet mee nog in dit mp3tje (was toen nog een alt op de achterste rij ipv diva sopraan)
Mijn papa kan een bepaald soort bitter niet proeven. Hij is ook dol op witlof (ieeeh)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef -marz- het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen vanwege een bepaalde genetische aanleg de smaak van broccoli als bitter ervaren.
/interessante trivia
Ja heel graag! Want ik kocht dus scharrel omdat ik dacht dat dat de goede eier soort was...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:18 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik blijf het evangelie gewoon verkondigen.
Goedemorgen allen. Havermout staat te pruttelen, de kachel brandt. Ik zal zometeen even een schotel rijstepudding voorbereiden, dan kan die in de oven als de kachel is uitgebrand en dan ga ik misschien ook nog wel een endje rennen.
Ik ben ook van alt naar sopraan gegaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zit nu op de uni maar ik ga straks meteen kijken!
Van alt naar sopraan, goh! Is je stem ook echt veranderd of wist je gewoon niet dat je eigenlijk sopraan was? Sommige mensen bij mijn koor hadden geen zin om goed voor hun stem te zorgen (lees: gingen te veel uit) en waren daarom maar alt gaan zingen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En vanavond eet je nog wat!!
Zodra je koffie met wat opgeklopte melk gaat melden dan weet JIJ ook dat het te weinig is.
Huh, ik vind het juist helemaal niet vies klinken hahaha.. Bloed is toch net zo iets als melkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh gelukkig want dat klinkt echt vieesssss. (niet dat ik salami eet, maar toch..)
Echt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Lees het nu pas! Ik ga nee zeggen! En denk sowieso wel de helft hoor!
Oja, kokenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:16 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen slankies. Ik heb me gister al voorgenomen om wat meer te werken dan gisteren, dus daar ga ik mezelf aan houden.
[..]
Echt ??
De vegaburgers zijn ook alom vertegenwoordigd hier. Ik eet er vanavond ook 1!
Ja hoor, er zijn altijd afhakers!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt?Help, dan zou ik nog echt kansmaken ook
.
Om een bepaalde reden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef imago het volgende:
Welkom terug Co! En DaD gefeliciteerd met je huisje.
En verder heb ik een chagrijnige rotdag!
Nooes? Waarom? Toch niet door die kerel van je he?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef imago het volgende:
Welkom terug Co! En DaD gefeliciteerd met je huisje.
En verder heb ik een chagrijnige rotdag!
Bij eieren is het helemaal makkelijk, dan heb je gewoon een rangorde van nummertjes die op het ei staan! 3 is het slechtste voor de kip (legbatterij), 0 het beste (biologisch) en daartussenin zitten scharrel (2) en vrije uitloop (1).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja heel graag! Want ik kocht dus scharrel omdat ik dacht dat dat de goede eier soort was...
Wat een gedoe, goed eten
Oh, dan is er nog hoop!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook van alt naar sopraan gegaanAl zing ik bij gediviseerde stukken wel altijd 2e sopraan.
Volgens mij is het gewoon training van je stembanden, dan groeit je bereik. Ik kan ook nog steeds erg laag zingen namelijk, lager dan de meeste andere sopranen.
[..]! Ja tis wel wat weinig.... had ook honger toen ik thuis kwam, maar gelukkig gingen we vroeg eten!
Maar dit is geen uitzonderlijke dag voor me hoor, behalve dan die 2 cappuccino's, meestal is dat er maar 1.
Nu op bezoek bij mn oppaskindje, misschien dat ik daar nog wel wat lekkers krijg![]()
Oh, en ik vergeet de 2 stroopwafels van vanmiddag nog![]()
Ligt eraan hoe laat je hier zou zijn. Ben sowieso half 10 weer thuis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn altijd afhakers!
Leuk!!! Ik ga vanavond trouwens de auto terug brengen naar m'n ouders.. Maar jij bent sporten he?
Jij drinkt lekker een glaasje bloed bij de lunch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh, ik vind het juist helemaal niet vies klinken hahaha.. Bloed is toch net zo iets als melk
Lichaamsvochtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jij drinkt lekker een glaasje bloed bij de lunch?
Hm.. Ja dat is een goede! Ik moet nog koken en mijn halve inboedel heen en weer verhuizen. Laten we maar niet afspreken want mij kennende duurt het 100 jaar.. Woon je trouwens aan de noord kant van jouw wijk? Anders kun je het wel bij een vriendin van mij naar binnen frommelen door de brievenbus en dan doe ik dat bij jouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je hier zou zijn. Ben sowieso half 10 weer thuis.
Zo ken ik er nog wel een paar. Pus, urine, lymfevocht. Yummiequote:
PM adres maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja dat is een goede! Ik moet nog koken en mijn halve inboedel heen en weer verhuizen. Laten we maar niet afspreken want mij kennende duurt het 100 jaar.. Woon je trouwens aan de noord kant van jouw wijk? Anders kun je het wel bij een vriendin van mij naar binnen frommelen door de brievenbus en dan doe ik dat bij jou
Ik ga even smsen voor het exacte adres!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PM adres maar. Woon aan de Zuid-kant, maar zo groot is de wijk nu ook weer niet
.
ik kan ook idd. nog steeds vrij laag, een lage F (onder de centrale C) zit er altijd wel op, en kan ik ook in een stuk nog wel zingen. lager dan dat wordt vervelend. Ik nam zangles en daarmee kwam ik ineens voorbij mn tweede passage (naar echte kopstem) en kwam er zomaar kwint bovenop mn bereik. tegenwoordig meng ik ook nog grotendeels in dat stemgebied. ik zing meestal wel hoge sopraan tegenwoordig, maar zou meer mezzo moeten zingen als ik verstandig was. t is toch zwaar, in een koor...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook van alt naar sopraan gegaanAl zing ik bij gediviseerde stukken wel altijd 2e sopraan.
Volgens mij is het gewoon training van je stembanden, dan groeit je bereik. Ik kan ook nog steeds erg laag zingen namelijk, lager dan de meeste andere sopranen.
Van de nog verkrijgbare boeken die behoorlijk veel over worst bevatten:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Welke boeken heb je? En welke zijn echt de moeite waard? Mijn meneer is sinds kort helemaal into worst maken en ik zou het wel leuk vinden zo'n boek cadeau te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |