Ja, een tweede master.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Scripties.. pff. Ik zat net nog met zwager over de hel van scriptie-schrijven te babbelen. En dat de mijne eerst werd afgekeurd, dat ik paniekaanvallen had tijdens het herschrijven, dat ik toen tóch nog net op tijd was afgestudeerd, en dat 't onding nu in de kast stof ligt te happen. Hij zit er nu middenin en ziet 't even niet meer zo vrolijk in.
Maar op een positieve noot - wat fijn dat 'ie bijna af is. Heb je al een Groot Leuk Iets gepland voor als 't echt echt echt helemaal klaar is?
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, een tweede master..
Maar verder, mwah. Extra werken in de vakantie en een paar daagjes naar Londen met m'n beste vriendinnetje, telt dat? Oh, en rust in m'n hoofd, voor zover mogelijk.
Oh, dat ziet er echt heerlijk uit!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
Eten was heerlijk!
Volkoren penne met een gorgonzolasaus met rode peper, sjalot en pijnboompitjessúper!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef loveli het volgende:
tvp en mededeling aan sigme, post over scharrel/bio is aangepast.
Das een klein lijstje!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:36 schreef Viking84 het volgende:
O: yoghurt met brambozen
T: boterham met kokosbrood
L: boterham met kokosbrood, boterham met een gekookt eitje
T: weet nog niet
D: aardappelen met spinazie, vegaburger erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |