Geen idee, maar ik weet wel dat het zo schijnt te zijn met koriander...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef -marz- het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen vanwege een bepaalde genetische aanleg de smaak van broccoli als bitter ervaren.
/interessante trivia
Gezellig. Flesje wijn erbij, kaarsjes!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Das een klein lijstje!
Maar je d lijkt wel op die van mij, eten we soms samen?
Pfiew. Ik dacht al.quote:
Verkapt ik durf niet op haar af te stappen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig. Flesje wijn erbij, kaarsjes!.
Toevallig zag ik die collega ook weer vanochtend en nee, ik zie het helaas toch niet echt voor me.
O als ze me echt aansprak deed ik dat heus wel, hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Verkapt ik durf niet op haar af te stappen.
Sinds vandaag beschikbaar in NL lees ik?quote:
Je moet haar juist aanspreken en niet afwachten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O als ze me echt aansprak deed ik dat heus wel, hoor.
Ik ben ook pas echt dik geworden toen ik Nachtwacht leerde kennen! Hij interpreteert dat als 'je geeft mij de schuld', maar het is wel zo dat ik toen flink ben aangekomen. Ik ging vaak bij hem logeren en dan namen we 's nachts nog een pizza en we aten veel chips en we gingen minstens één keer per week uit eten met zijn ouders en toen we in dit studentenhuis gingen wonen hielden we er ook een bizar eetpatroon op na: ijs en chips als avondeten bijvoorbeeld. En nu heb ik al moeite met broodjes knakworst als avondetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:22 schreef -marz- het volgende:
Dat ik dik ben is ook niet mijn schuld; ik was superslank (lees: dun) tot ik in mijn studentenhuis een nieuwe huisgenoot kreeg met een aanstekelijke hobby: nachtenlang afleveringen van X-files kijken, bier drinken en frikandellen met mayo eten.
ok dat is 6 jaar geleden, maar de kilo's zijn er nooit meer afgegaan
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Je moet haar juist aanspreken en niet afwachten.
/flauw
jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef -marz- het volgende:
Hey, ga even irl bitch fighten ofzo!
[..]
Sinds vandaag beschikbaar in NL lees ik?
Romaaaaantisch heurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig. Flesje wijn erbij, kaarsjes!.
Toevallig zag ik die collega ook weer vanochtend en nee, ik zie het helaas toch niet echt voor me.
hahaha, dat is een interessante vraag. Ik heb het wel eens ergens gelezen: volgens mij moet er dan ergens een streepje. Tussen klassieke-muzieknerd? Lienekien weet het vast welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jaen ik kan alles vinden wat ik zoek
(klassieke muziek nerd)
ik weet dat muziek en nerd aan elkaar hoort, maar dan vind ik het te ambigu, of de muziek klassiek is of dat ik een klassieke nerd ben. of kun je klassiekemuzieknerd schrijven??
Volgens mij zo. Tenzij ze alles weer omgegooid hebben recentelijk.quote:
]quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:02 schreef -marz- het volgende:
[..]
Volgens mij zo. Tenzij ze alles weer omgegooid hebben recentelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |