Bron?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Een nerd in klassieke muziek, niet een klassieke muzieknerd.
Dus het beste is klassiemuzieknerd, maar als je een streepje wil: klassiekemuziek-nerd.
De taalunie geeft het betekenisverschil door de streepjes in basis-woordenboek en basiswoorden-boek. Dan zou ik ook neigen naar klassiekemuziek-nerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bron?.
Ik denk toch echt dat het klassieke-muzieknerd is. En dat heb ik dan onthouden, omdat ik het zelf onlogisch vind om daar een streepje te zetten.
Ik vond Last.fm heel goed, tot ze besloten dat je er in Nederland voor moet betalen en in Engeland, Duitsland etc. niet. Maar het is echt een heel tof systeem om nieuwe muziek mee te ontdekken inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, Spotify ga ik dan ook opzoeken!! Heb nog een lading muziek die ik al tijden zoek
En Last.fm ben ik ook fan van, ben laatst toch maar abonnee geworden en luister op het moment naar Rolling Stones radio![]()
Nu ben ik weg
Dus eigenlijk is klassiekemuzieknerd ook goed en had Kwak het meteen al goed.quote:de vrijheid om een koppelteken te zetten als de structuur van de samenstelling onoverzichtelijk is
3 dollar per maandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:17 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik vond Last.fm heel goed, tot ze besloten dat je er in Nederland voor moet betalen en in Engeland, Duitsland etc. niet. Maar het is echt een heel tof systeem om nieuwe muziek mee te ontdekken inderdaad.
Vrij logisch, een klassieke muzieknerd is een muziekliefhebber uit het verre verleden en daar hebben we het nu niet over.quote:
Hij stuurt ze toch ook in?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vrij logisch, een klassieke muzieknerd is een muziekliefhebber uit het verre verleden en daar hebben we het nu niet over.![]()
Maar ik lees ook vaak hier: http://www.spatiegebruik.nl/
En manlief maakt er een sport van om elk verkeerd spatiegebruik (ook die op alle verpakkingen) hardop voor te lezen.
Ja het is ook niet veel, maar het gaat mij er juist om dat ze het dan overal een betaalde dienst moeten maken en niet alleen hier.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef -marz- het volgende:
[..]
3 dollar per maand![]()
En voor dat geld krijg je nu ook grafisch weergegeven trends in je luistergedrag te zien. Een nerd als ik kickt daar wel op.
http://playground.last.fm/demo/listeningtrendsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja het is ook niet veel, maar het gaat mij er juist om dat ze het dan overal een betaalde dienst moeten maken en niet alleen hier.![]()
Maar die trends in luistergedrag kun je toch sowieso al zien? Ik heb nu dus de gratis versie en zie dus wel precies welke nummers ik het meest geluisterd heb de afgelopen week, maand, jaar en dergelijke. Of bedoel jij iets anders? En grafiekjes roeleren inderdaad.![]()
Oh jammer, ik houd namelijk wel van grafiekjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef -marz- het volgende:
[..]
http://playground.last.fm/demo/listeningtrends
Alleen voor subscribers dus
Da's minder. Wel een leuk weekend gehad, I presume?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:47 schreef Goodbye het volgende:Ik heb last van maagpijn, al een paar dagen
![]()
Ja, zeker!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's minder. Wel een leuk weekend gehad, I presume?
Ah ok! De paupers zien alleen van die blauwe balkjes voor de meest beluisterde artiesten en nummers. Ik zit toch wat te twijfelen of ik het niet een maandje zal proberen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef -marz- het volgende:
[..]
http://playground.last.fm/demo/listeningtrends
Alleen voor subscribers dus
Wanneer mag je tekenen voor je nieuwe huisje?quote:
Vandaag om 10:30 uur.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wanneer mag je tekenen voor je nieuwe huisje?
Je hebt dus al getekend? Of bedoel je vanavond?quote:
Hoi.quote:
Het is een parkietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoi.
Ik dacht dat perruche Italiaans was voor pruik.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoi.
Ik dacht dat perruche Italiaans was voor pruik.
Jeej!quote:
*mental image van een kale kop met een parkiet eropquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:46 schreef Blurred86 het volgende:
misschien is het woord voor parkiet wel hetzelfde als dat voor pruik in het Italiaans
Waar zijn de foto's dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al getekend, ja.
Ik kan ze komende dinsdag vanaf half 10 komen halen. Dus ik sta half 10 voor de deur.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Goed excuus!![]()
Wanneer krijg je die?
Daar herken ik mezelf ook zo erg inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeej!
Wanneer kun je erin?
Over dat eten: ik las of hoorde ooit ergens dat obese mensen (of eigenlijk mensen die een ongezonde band met eten hebben) bij elke gelegenheid die ze hebben om iets lekkers te eten denken "dat moet ik doen, want nu kan het." Dus, alle hapjes die op tafel verschijnen, traktaties, een friettent waar je langsloopt. Andere mensen denken niet "nu kan het" maar bedenken of ze er eigenlijk wel zin in hebben/wel honger hebben en nemen het anders niet. Daar herkende ik me echt in!Je hoeft dus niet per se obees te zijn voor dit soort gedoe. Nu probeer ik steeds bewust te denken "dat kan een andere keer ook nog wel".
In het zuidwesten van Amerika, dus de driehoek, Las Vegas, LA en San Francisco. De foto's komen snel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Noukjee het volgende:
@ conleche,
waar ben je geweeest?
Ben iig al benieuwd naar foto's !
Dochterlief!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Goodbye het volgende:
Coooootje, lekker ding![]()
Welkom terug en ik kan niet wachten op je verhalen en foto's!
Ik heb het hele weekend met Greys en die kleuter in een Landal huisje gezeten trouwens!![]()
Ja, het gaat goed! En inderdaad vanaf volgende week een huisje!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Thanx, lieffie!! Hoe is het nu? En ik zie dat je een huisje hebt?? Wat fijn!
Loveless85quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Dochterlief!!Welke kleuter??
En was het gezellig? Was er ook zo'n glijbaan en golfslagbad en zo? Of was het niet zo'n kleuter?
Met heer G. ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Goodbye het volgende:
Coooootje, lekker ding![]()
Welkom terug en ik kan niet wachten op je verhalen en foto's!
Ik heb het hele weekend met Greys en die kleuter in een Landal huisje gezeten trouwens!![]()
Nee, die heb ik nog niet in levende lijve gezien. Wel in zijn stoel gezeten, thoughquote:
Oh die kleuter!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Loveless85![]()
Het was heel gezellig, maar het zwembad hebben we niet gezien. Mijn lichaam is nog niet echt bikini klaar. Greys zei dat haar lichaam dat ook niet was, maar dat was natuurlijk een dikke vette leugen
Oeh, ik wil ook een foto van de suite zien hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die kleuter!
Ik heb ook niet gezwommen. Had wel heel optimistisch een zwembroek meegesjouwd, maar het was toch iedere keer net te koud, behalve in Las Vegas, daar had het wel gekund, maar toen waren we de suite niet uit te slaan. Die zo groot was als mijn hele huis. We hebben ook in een tentje geslapen bij -5 hoor, zodat je niet denkt dat we alleen in luxe hebben gebaad. Ik dacht dat ik niet kon slapen tegen iemand aan. Nou, dat kan ik dus toch best wel. Ik heb nog nooit zo hard lepeltje lepeltje gelegen.En nog was m'n neus bevroren.
Nou ja, zijn hersenen zitten nog in zijn schedel, dus I guess zo. Bovendien noemen we het geen relatie. Maar da's weer een ander verhaal. Het ging echt prima, maar ik had ook niet anders verwacht, omdat we allebei wel van dezelfde (vakantie)dingen houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom terug Conleche!![]()
Is de relatietest succesvol doorstaan?
Zeker een aanrader!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, ik wil ook een foto van de suite zien hoorZoiets wil ik ook nog een keer doen met Mr Gb die nu op vakantie is en ik heel erg mis
![]()
. En slapen in de kous is echt the worst thing ever. Werd je wel weer goed warm overdag?
Ja, dat is weer iets té denk ik ook. Jouw afwisseling lijkt me wel prima! Of misschien voor een weekendje weg ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker een aanrader!Vooral voor 1 nachtje, voor een hele vakantie zou ik het raar vinden geloof ik. Waar is MrGB naar toe?
Ik had het al gelezen vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
WB Cootje!.
Vanavond gaan we met Taco naar de dierenarts. Hij heeft al een hele tijd een forse bult tussen z'n schouderbladen die maar niet weggaat. Dus nu maar een keer naar de dierenarts en maar hopen dat het niks ernstigs is.
Nee, hij lijkt er geen last van te hebben. En die bult zat er ook van de één op de andere dag. Dus ik hoop idd dat het een onderhuidse ontsteking is oidquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen vanmiddag.
Mijn ouders hebben bij meerdere katten gehad dat ze goedaardige bulten kregen.
Staat stom, maar dat is het dan.![]()
Kan natuurlijk ook een (ingekapselde) ontsteking zijn.
Taco heeft er geen last van?
Ik duim dat het niets ernstigs is.
dat wist ik wel... ik ken ook twee mensen met GLT, die dat niet doen dus...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt dus al getekend? Of bedoel je vanavond?.
Ik ben met een leuke opdracht bezig over Gilles de La Tourette. Moet een nieuwsbrief maken, een scan (zodat docenten de stoornis kunnen herkennen), leuk werk.
En ik heb ook nog wat geleerd: nml dat GLT-patiënten niet standaard lopen te vloeken en te schelden, maar dat nog geen 10 % dat doet.
ik heb nog geen reclame gehad. maar ik vind t niet zo erg, tussen de nummers door. is bij accuradio ook...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Blurred86 het volgende:
Oh my, Spotify speelt reclame af tussen mijn muziek door.
Dat was een korte relatie tussen mij en Spotify
en ook nog popups van Guus Meeuwisen Marco Borsato
![]()
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen reclame gehad. maar ik vind t niet zo erg, tussen de nummers door. is bij accuradio ook...
ik ben al lang blij dat ik de goeie muziek kan vinden (ik studeer ook vaak met opnames namelijk)
Datquote:
ja, t zijn natuurlijk alleen de grote platenmaatschappijen he? ik kon m inderdaad ook niet in midi vinden op cpdl.org en ook niet te koop op www.classicsonline.com... jammer...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vinden
Heb vroeger een O sacrum convivium gezongen van Jean (Giovanni / Jan) Nasco, en dat is werkelijk nergens te krijgen![]()
Verder is er wel veel ja
Nope, ik werk in 't Gooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Chicolate het volgende:
@Razz: heb het vast eerder gevraagd, maar werk jij op een school in je woonplaats?
File dan elke dag? Of ga je met het OV erheen?quote:
Zo heb ik een paar jaar terug een stuk gedaan van Jurriaan Andriessen, Sonnet nr. 43 van Shakespeare. Ook haast nergens te vinden, volgens mij is het gewoon bijna nooit opgenomen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vinden
Heb vroeger een O sacrum convivium gezongen van Jean (Giovanni / Jan) Nasco, en dat is werkelijk nergens te krijgen![]()
Verder is er wel veel ja
u vraagt, wij draaien! wij hebben m met CM kk gedaan in 2002 en doen m nu weer... ik upload het mp3tje wel even ergens. wel amateuruitvoering, maar toch...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo heb ik een paar jaar terug een stuk gedaan van Jurriaan Andriessen, Sonnet nr. 43 van Shakespeare. Ook haast nergens te vinden, volgens mij is het gewoon bijna nooit opgenomen.
Oh, wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitvoering!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien! wij hebben m met CM kk gedaan in 2002 en doen m nu weer... ik upload het mp3tje wel even ergens. wel amateuruitvoering, maar toch...
En vanavond eet je nog wat!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Welkom terug Co!! Ben ook benieuwd naar de foto's, en erg onder de indruk van met -5 in een tentje slapen, lepeltjelepeltje of niet!!!brrrrr...
DaD, gefeliciteerd met je getekende contractheerlijk dat je er nu bijna in kunt!
Ik ben net terug uit de stad, koffie gedronken met een studiegenootje dat nu in Leiden woont, was leukHeb ook de muffins en bonbons enzo weten te weerstaan
Lijst:
O: bak yoghurt met geraspte appel, noten en honing
L: boterham jam, boterham pindakaas
T: cappuccino
T: cappuccino
D: wraps met paprika, vega-hamblokjes en demi creme fraiche
alsjeblieft!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitvoering!
Onze uitvoering was helemaal niet goed (slecht koor enzo), maar ik vond het zo'n mooi stuk.
Cootje!! Ik wil de foto's zien!! Ik ga jouw reis ook zooo doen! Wiiiihiiiiiiii! Was 3 weken genoeg?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
In het zuidwesten van Amerika, dus de driehoek, Las Vegas, LA en San Francisco. De foto's komen snel!![]()
Maar moet eerst nog ruim 3 weken post wegwerken en wasjes draaien en zo. Ben jij nieuw? Ik vrees dat ik niet alles ga teruglezen, dus misschien vraag ik nu een domme vraag.......
109quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef P.F het volgende:
Chico! Ik ben 61e geworden op die verzameleenheid en du?
Oooh dat wil ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker een aanrader!Vooral voor 1 nachtje, voor een hele vakantie zou ik het raar vinden geloof ik. Waar is MrGB naar toe?
Nee ik was gewoon nieuwsgierig hoe ik in de markt lagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
109. Maar wel uitgenodigd voor bezichtiging
.
Edit: maar wil jij verhuizen dan?![]()
Hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon nieuwsgierig hoe ik in de markt lag
Lees het nu pas! Ik ga nee zeggen! En denk sowieso wel de helft hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Chicolate het volgende:
PF, hoeveelste ben jij geworden bij die huisjes waar we het laatst over hadden?Denk je dat er minstens 48 mensen 'nee' gaan zeggen?
(ik sta 48 plaatsen te laag)
Ik zit nu op de uni maar ik ga straks meteen kijken!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alsjeblieft!
downloadlinkje
de opnames op tournee van dit jaar zijn te erg voor woorden dus ik heb de oude geuploadet... dus ik zing niet mee nog in dit mp3tje (was toen nog een alt op de achterste rij ipv diva sopraan)
Mijn papa kan een bepaald soort bitter niet proeven. Hij is ook dol op witlof (ieeeh)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef -marz- het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen vanwege een bepaalde genetische aanleg de smaak van broccoli als bitter ervaren.
/interessante trivia
Ja heel graag! Want ik kocht dus scharrel omdat ik dacht dat dat de goede eier soort was...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:18 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik blijf het evangelie gewoon verkondigen.
Goedemorgen allen. Havermout staat te pruttelen, de kachel brandt. Ik zal zometeen even een schotel rijstepudding voorbereiden, dan kan die in de oven als de kachel is uitgebrand en dan ga ik misschien ook nog wel een endje rennen.
Ik ben ook van alt naar sopraan gegaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zit nu op de uni maar ik ga straks meteen kijken!
Van alt naar sopraan, goh! Is je stem ook echt veranderd of wist je gewoon niet dat je eigenlijk sopraan was? Sommige mensen bij mijn koor hadden geen zin om goed voor hun stem te zorgen (lees: gingen te veel uit) en waren daarom maar alt gaan zingen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En vanavond eet je nog wat!!
Zodra je koffie met wat opgeklopte melk gaat melden dan weet JIJ ook dat het te weinig is.
Huh, ik vind het juist helemaal niet vies klinken hahaha.. Bloed is toch net zo iets als melkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh gelukkig want dat klinkt echt vieesssss. (niet dat ik salami eet, maar toch..)
Echt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Lees het nu pas! Ik ga nee zeggen! En denk sowieso wel de helft hoor!
Oja, kokenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:16 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen slankies. Ik heb me gister al voorgenomen om wat meer te werken dan gisteren, dus daar ga ik mezelf aan houden.
[..]
Echt ??
De vegaburgers zijn ook alom vertegenwoordigd hier. Ik eet er vanavond ook 1!
Ja hoor, er zijn altijd afhakers!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt?Help, dan zou ik nog echt kansmaken ook
.
Om een bepaalde reden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef imago het volgende:
Welkom terug Co! En DaD gefeliciteerd met je huisje.
En verder heb ik een chagrijnige rotdag!
Nooes? Waarom? Toch niet door die kerel van je he?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef imago het volgende:
Welkom terug Co! En DaD gefeliciteerd met je huisje.
En verder heb ik een chagrijnige rotdag!
Bij eieren is het helemaal makkelijk, dan heb je gewoon een rangorde van nummertjes die op het ei staan! 3 is het slechtste voor de kip (legbatterij), 0 het beste (biologisch) en daartussenin zitten scharrel (2) en vrije uitloop (1).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja heel graag! Want ik kocht dus scharrel omdat ik dacht dat dat de goede eier soort was...
Wat een gedoe, goed eten
Oh, dan is er nog hoop!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook van alt naar sopraan gegaanAl zing ik bij gediviseerde stukken wel altijd 2e sopraan.
Volgens mij is het gewoon training van je stembanden, dan groeit je bereik. Ik kan ook nog steeds erg laag zingen namelijk, lager dan de meeste andere sopranen.
[..]! Ja tis wel wat weinig.... had ook honger toen ik thuis kwam, maar gelukkig gingen we vroeg eten!
Maar dit is geen uitzonderlijke dag voor me hoor, behalve dan die 2 cappuccino's, meestal is dat er maar 1.
Nu op bezoek bij mn oppaskindje, misschien dat ik daar nog wel wat lekkers krijg![]()
Oh, en ik vergeet de 2 stroopwafels van vanmiddag nog![]()
Ligt eraan hoe laat je hier zou zijn. Ben sowieso half 10 weer thuis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn altijd afhakers!
Leuk!!! Ik ga vanavond trouwens de auto terug brengen naar m'n ouders.. Maar jij bent sporten he?
Jij drinkt lekker een glaasje bloed bij de lunch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh, ik vind het juist helemaal niet vies klinken hahaha.. Bloed is toch net zo iets als melk
Lichaamsvochtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jij drinkt lekker een glaasje bloed bij de lunch?
Hm.. Ja dat is een goede! Ik moet nog koken en mijn halve inboedel heen en weer verhuizen. Laten we maar niet afspreken want mij kennende duurt het 100 jaar.. Woon je trouwens aan de noord kant van jouw wijk? Anders kun je het wel bij een vriendin van mij naar binnen frommelen door de brievenbus en dan doe ik dat bij jouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je hier zou zijn. Ben sowieso half 10 weer thuis.
Zo ken ik er nog wel een paar. Pus, urine, lymfevocht. Yummiequote:
PM adres maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja dat is een goede! Ik moet nog koken en mijn halve inboedel heen en weer verhuizen. Laten we maar niet afspreken want mij kennende duurt het 100 jaar.. Woon je trouwens aan de noord kant van jouw wijk? Anders kun je het wel bij een vriendin van mij naar binnen frommelen door de brievenbus en dan doe ik dat bij jou
Ik ga even smsen voor het exacte adres!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PM adres maar. Woon aan de Zuid-kant, maar zo groot is de wijk nu ook weer niet
.
ik kan ook idd. nog steeds vrij laag, een lage F (onder de centrale C) zit er altijd wel op, en kan ik ook in een stuk nog wel zingen. lager dan dat wordt vervelend. Ik nam zangles en daarmee kwam ik ineens voorbij mn tweede passage (naar echte kopstem) en kwam er zomaar kwint bovenop mn bereik. tegenwoordig meng ik ook nog grotendeels in dat stemgebied. ik zing meestal wel hoge sopraan tegenwoordig, maar zou meer mezzo moeten zingen als ik verstandig was. t is toch zwaar, in een koor...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook van alt naar sopraan gegaanAl zing ik bij gediviseerde stukken wel altijd 2e sopraan.
Volgens mij is het gewoon training van je stembanden, dan groeit je bereik. Ik kan ook nog steeds erg laag zingen namelijk, lager dan de meeste andere sopranen.
Van de nog verkrijgbare boeken die behoorlijk veel over worst bevatten:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Welke boeken heb je? En welke zijn echt de moeite waard? Mijn meneer is sinds kort helemaal into worst maken en ik zou het wel leuk vinden zo'n boek cadeau te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |