Cootje!! Ik wil de foto's zien!! Ik ga jouw reis ook zooo doen! Wiiiihiiiiiiii! Was 3 weken genoeg?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
In het zuidwesten van Amerika, dus de driehoek, Las Vegas, LA en San Francisco. De foto's komen snel!![]()
Maar moet eerst nog ruim 3 weken post wegwerken en wasjes draaien en zo. Ben jij nieuw? Ik vrees dat ik niet alles ga teruglezen, dus misschien vraag ik nu een domme vraag.......
109quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef P.F het volgende:
Chico! Ik ben 61e geworden op die verzameleenheid en du?
Oooh dat wil ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker een aanrader!Vooral voor 1 nachtje, voor een hele vakantie zou ik het raar vinden geloof ik. Waar is MrGB naar toe?
Nee ik was gewoon nieuwsgierig hoe ik in de markt lagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
109. Maar wel uitgenodigd voor bezichtiging
.
Edit: maar wil jij verhuizen dan?![]()
Hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon nieuwsgierig hoe ik in de markt lag
Lees het nu pas! Ik ga nee zeggen! En denk sowieso wel de helft hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Chicolate het volgende:
PF, hoeveelste ben jij geworden bij die huisjes waar we het laatst over hadden?Denk je dat er minstens 48 mensen 'nee' gaan zeggen?
(ik sta 48 plaatsen te laag)
Ik zit nu op de uni maar ik ga straks meteen kijken!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alsjeblieft!
downloadlinkje
de opnames op tournee van dit jaar zijn te erg voor woorden dus ik heb de oude geuploadet... dus ik zing niet mee nog in dit mp3tje (was toen nog een alt op de achterste rij ipv diva sopraan)
Mijn papa kan een bepaald soort bitter niet proeven. Hij is ook dol op witlof (ieeeh)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef -marz- het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen vanwege een bepaalde genetische aanleg de smaak van broccoli als bitter ervaren.
/interessante trivia
Ja heel graag! Want ik kocht dus scharrel omdat ik dacht dat dat de goede eier soort was...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:18 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik blijf het evangelie gewoon verkondigen.
Goedemorgen allen. Havermout staat te pruttelen, de kachel brandt. Ik zal zometeen even een schotel rijstepudding voorbereiden, dan kan die in de oven als de kachel is uitgebrand en dan ga ik misschien ook nog wel een endje rennen.
Ik ben ook van alt naar sopraan gegaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zit nu op de uni maar ik ga straks meteen kijken!
Van alt naar sopraan, goh! Is je stem ook echt veranderd of wist je gewoon niet dat je eigenlijk sopraan was? Sommige mensen bij mijn koor hadden geen zin om goed voor hun stem te zorgen (lees: gingen te veel uit) en waren daarom maar alt gaan zingen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En vanavond eet je nog wat!!
Zodra je koffie met wat opgeklopte melk gaat melden dan weet JIJ ook dat het te weinig is.
Huh, ik vind het juist helemaal niet vies klinken hahaha.. Bloed is toch net zo iets als melkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh gelukkig want dat klinkt echt vieesssss. (niet dat ik salami eet, maar toch..)
Echt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Lees het nu pas! Ik ga nee zeggen! En denk sowieso wel de helft hoor!
Oja, kokenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:16 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen slankies. Ik heb me gister al voorgenomen om wat meer te werken dan gisteren, dus daar ga ik mezelf aan houden.
[..]
Echt ??
De vegaburgers zijn ook alom vertegenwoordigd hier. Ik eet er vanavond ook 1!
Ja hoor, er zijn altijd afhakers!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt?Help, dan zou ik nog echt kansmaken ook
.
Om een bepaalde reden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef imago het volgende:
Welkom terug Co! En DaD gefeliciteerd met je huisje.
En verder heb ik een chagrijnige rotdag!
Nooes? Waarom? Toch niet door die kerel van je he?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef imago het volgende:
Welkom terug Co! En DaD gefeliciteerd met je huisje.
En verder heb ik een chagrijnige rotdag!
Bij eieren is het helemaal makkelijk, dan heb je gewoon een rangorde van nummertjes die op het ei staan! 3 is het slechtste voor de kip (legbatterij), 0 het beste (biologisch) en daartussenin zitten scharrel (2) en vrije uitloop (1).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja heel graag! Want ik kocht dus scharrel omdat ik dacht dat dat de goede eier soort was...
Wat een gedoe, goed eten
Oh, dan is er nog hoop!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook van alt naar sopraan gegaanAl zing ik bij gediviseerde stukken wel altijd 2e sopraan.
Volgens mij is het gewoon training van je stembanden, dan groeit je bereik. Ik kan ook nog steeds erg laag zingen namelijk, lager dan de meeste andere sopranen.
[..]! Ja tis wel wat weinig.... had ook honger toen ik thuis kwam, maar gelukkig gingen we vroeg eten!
Maar dit is geen uitzonderlijke dag voor me hoor, behalve dan die 2 cappuccino's, meestal is dat er maar 1.
Nu op bezoek bij mn oppaskindje, misschien dat ik daar nog wel wat lekkers krijg![]()
Oh, en ik vergeet de 2 stroopwafels van vanmiddag nog![]()
Ligt eraan hoe laat je hier zou zijn. Ben sowieso half 10 weer thuis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn altijd afhakers!
Leuk!!! Ik ga vanavond trouwens de auto terug brengen naar m'n ouders.. Maar jij bent sporten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |