abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:34:46 #201
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81581228
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jeej!
Wanneer kun je erin?

Over dat eten: ik las of hoorde ooit ergens dat obese mensen (of eigenlijk mensen die een ongezonde band met eten hebben) bij elke gelegenheid die ze hebben om iets lekkers te eten denken "dat moet ik doen, want nu kan het." Dus, alle hapjes die op tafel verschijnen, traktaties, een friettent waar je langsloopt. Andere mensen denken niet "nu kan het" maar bedenken of ze er eigenlijk wel zin in hebben/wel honger hebben en nemen het anders niet. Daar herkende ik me echt in! Je hoeft dus niet per se obees te zijn voor dit soort gedoe. Nu probeer ik steeds bewust te denken "dat kan een andere keer ook nog wel".
Daar herken ik mezelf ook zo erg in !
Bij mij is het aankomen vooral begonnen toen ik 4 jaar geleden een vriend kreeg en aan de pil begon (tegelijkertijd). ik kwam zelf al zo'n 5 kilo aan van de pil, en m'n vriendje kan en eet waar hij zin in heeft. Dus het werd welleens vaker pizza, of chips, en hij kwam niks aan, maar ik begon het wel te merken, zo flauw . En terwijl als ik alleen ben daar niet echt behoefte aan heb!
Daarvoor nam ik ook gewoon iets lekkers als ik er zin in had en honger had, nu let je daar zo veel op. Echt vreemd eigenlijk!

@ DAD, gefeliciteeeerd :]! Ben benieuwd naar de foto's!

Net met me moeder 2,5 uur wezen shoppen. Niet iets leuks gehaalt, behalve een super leuke zonnebril bij de h&m (met 50% korting )
Even ergens wat gedronken (cola light), en er gelukkig vanaf gekomen met een paar hapjes hazelnootkoek, want me moeder smeerde me al chocolademuffins/brownies en appeltaart aan, dus vind het wel netjes van mezelf^^)
pi_81581284
Hoi!! Ben weer thuis, terug van een heel mooie reis! Zal er later wel wat meer over vertellen, als ik de ±2500 (!) foto's heb bekeken en uitgezocht. Maar het was zelfs mooier allemaal dan ik had verwacht, dus ben blij.

Eettechnisch is het een rotland. Ze hebben zoveel ongezond spul, echt ongelofelijk. Overal stoppen ze suiker of fructose in en het gezonde voer is zeldzaam en als je het al vindt, erg duur. Maar goed, resultaat is wel dat ik nu weer heel veel zin heb om gezond te eten. Echt, onbewerkt voedsel, zeg maar. Trouwens wel nodig ook, want aan de foto's zag ik wel dat ik in vergelijking met vorig jaar echt weer een stuk dikker ben geworden. Heb me nog niet gewogen, maar zal dat morgen weer doen. Mijn eerste lijstje in ruim 3 weken:

O: 1x geroosterd brood met hagelslag en 1 met pindakaas (had toen nog geen boodschappen gedaan en dit was wat ik kon vinden in huis.)
L: 1x geroosterd brood met mayo, cherrytomaatjes (uit tuin), ui en basilicum (tuin) en 1x met mayo, kipfilet, ui en zure augurk.
S: hardlopen (tenminste als de jetlag geen roet in het eten gooit)
T: wodka
D: zalmfiletpakketje uit de oven met grof gesneden oosterse wokgroenten, koriander en een beetje jasmijnrijst.

Zijn er hier dingen gebeurd die ik zou moeten weten? Ik heb het niet kunnen bijgehouden. Als ik 's avonds soms even ging internetten was het bij jullie diep in de nacht, dus dan had het weinig zin om iedere keer hallo te roepen.

Wel grappig dat mijn ritme heel anders was dan thuis. We waren iedere keer rond half 7 wakker en lagen vaak om half 10 al te slapen. Moe van de indrukken en wandelingen en alles. Best prima ritme eigenlijk, wilde maar dat ik een ochtendmens was. Misschien eens proberen te forceren.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:38:24 #203
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81581397
@ conleche,
waar ben je geweeest ?
Ben iig al benieuwd naar foto's !
pi_81581406
Cootje, welkom terug! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81581511
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef Noukjee het volgende:
@ conleche,
waar ben je geweeest ?
Ben iig al benieuwd naar foto's !
In het zuidwesten van Amerika, dus de driehoek, Las Vegas, LA en San Francisco. De foto's komen snel!

Maar moet eerst nog ruim 3 weken post wegwerken en wasjes draaien en zo. Ben jij nieuw? Ik vrees dat ik niet alles ga teruglezen, dus misschien vraag ik nu een domme vraag.......
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:41:17 #206
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81581512
Coooootje, lekker ding Welkom terug en ik kan niet wachten op je verhalen en foto's!

Ik heb het hele weekend met Greys en die kleuter in een Landal huisje gezeten trouwens!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81581532
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cootje, welkom terug! .
Thanx, lieffie!! Hoe is het nu? En ik zie dat je een huisje hebt?? Wat fijn!
pi_81581580
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Goodbye het volgende:
Coooootje, lekker ding Welkom terug en ik kan niet wachten op je verhalen en foto's!

Ik heb het hele weekend met Greys en die kleuter in een Landal huisje gezeten trouwens!
Dochterlief!! Welke kleuter?? En was het gezellig? Was er ook zo'n glijbaan en golfslagbad en zo? Of was het niet zo'n kleuter?
pi_81581629
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Thanx, lieffie!! Hoe is het nu? En ik zie dat je een huisje hebt?? Wat fijn!
Ja, het gaat goed! En inderdaad vanaf volgende week een huisje! .

Ik ben benieuwd naar je foto's en verhalen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:44:39 #210
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81581638
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Dochterlief!! Welke kleuter?? En was het gezellig? Was er ook zo'n glijbaan en golfslagbad en zo? Of was het niet zo'n kleuter?
Loveless85

Het was heel gezellig, maar het zwembad hebben we niet gezien. Mijn lichaam is nog niet echt bikini klaar. Greys zei dat haar lichaam dat ook niet was, maar dat was natuurlijk een dikke vette leugen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81581669
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Goodbye het volgende:

Met heer G. ?

WB Cootje!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:46:13 #212
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81581696
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Met heer G. ?

WB Cootje!!
Nee, die heb ik nog niet in levende lijve gezien. Wel in zijn stoel gezeten, though Maar dat was een andere keer.
pi_81581733
Welkom terug Conleche!

Is de relatietest succesvol doorstaan?
pi_81581870
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Loveless85

Het was heel gezellig, maar het zwembad hebben we niet gezien. Mijn lichaam is nog niet echt bikini klaar. Greys zei dat haar lichaam dat ook niet was, maar dat was natuurlijk een dikke vette leugen
Oh die kleuter!

Ik heb ook niet gezwommen. Had wel heel optimistisch een zwembroek meegesjouwd, maar het was toch iedere keer net te koud, behalve in Las Vegas, daar had het wel gekund, maar toen waren we de suite niet uit te slaan. Die zo groot was als mijn hele huis. We hebben ook in een tentje geslapen bij -5 hoor, zodat je niet denkt dat we alleen in luxe hebben gebaad. Ik dacht dat ik niet kon slapen tegen iemand aan. Nou, dat kan ik dus toch best wel. Ik heb nog nooit zo hard lepeltje lepeltje gelegen. En nog was m'n neus bevroren.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:52:33 #215
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81581939
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh die kleuter!

Ik heb ook niet gezwommen. Had wel heel optimistisch een zwembroek meegesjouwd, maar het was toch iedere keer net te koud, behalve in Las Vegas, daar had het wel gekund, maar toen waren we de suite niet uit te slaan. Die zo groot was als mijn hele huis. We hebben ook in een tentje geslapen bij -5 hoor, zodat je niet denkt dat we alleen in luxe hebben gebaad. Ik dacht dat ik niet kon slapen tegen iemand aan. Nou, dat kan ik dus toch best wel. Ik heb nog nooit zo hard lepeltje lepeltje gelegen. En nog was m'n neus bevroren.
Oeh, ik wil ook een foto van de suite zien hoor Zoiets wil ik ook nog een keer doen met Mr Gb die nu op vakantie is en ik heel erg mis . En slapen in de kous is echt the worst thing ever. Werd je wel weer goed warm overdag?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:53:05 #216
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81581956
Oh, kan iemand trouwens de link van de reisblog van XM naar mij pm'en?
pi_81581991
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom terug Conleche!

Is de relatietest succesvol doorstaan?
Nou ja, zijn hersenen zitten nog in zijn schedel, dus I guess zo. Bovendien noemen we het geen relatie. Maar da's weer een ander verhaal. Het ging echt prima, maar ik had ook niet anders verwacht, omdat we allebei wel van dezelfde (vakantie)dingen houden.

Zo, nu ga ik eens was nummer 4 ophangen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:54:23 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81581995
Co, welkom terug enneh jij dikker? Geloof er niks van!
DaD, jeej
Goodbye, ook al weer terug, leuk hoor! Edit: je hebt PM

Ik eet ook ongelooflijk veel als het onbeperkt is, daarom mag ik het heel soms.

Lijst:
O: Vla/yoghurt/verkruimeld beschuit
T's: appel, peer, boterham bressot, tomaat, 2 wortels
L: 2 boterhammen osseworst, grote kom champignonsoep, beker melk
T's: sinaasappel, boterham bressot, blokje choco, cola berenburg (yeah, ben morgen plotseling vrij ), blokje choco.
D: 150 gram gebakken varkenshaas, 150 gram champingnons/halve paprika/ 1 ui gebakken in vet van varkenshaas, botersla met ei en beetje slasuas, gestoomde broccoli (400 gram)
T: Niks
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81582069
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, ik wil ook een foto van de suite zien hoor Zoiets wil ik ook nog een keer doen met Mr Gb die nu op vakantie is en ik heel erg mis . En slapen in de kous is echt the worst thing ever. Werd je wel weer goed warm overdag?
Zeker een aanrader! Vooral voor 1 nachtje, voor een hele vakantie zou ik het raar vinden geloof ik. Waar is MrGB naar toe?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:58:30 #220
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81582152
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeker een aanrader! Vooral voor 1 nachtje, voor een hele vakantie zou ik het raar vinden geloof ik. Waar is MrGB naar toe?
Ja, dat is weer iets té denk ik ook. Jouw afwisseling lijkt me wel prima! Of misschien voor een weekendje weg ofzo

Hij zit in Zweden. En komt zaterdagavond pas thuis, helaas!
pi_81582172
Cootje!! Welkom terug! Ben heel benieuwd naar je foto's .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:01:33 #222
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81582272
Thanks voor de pm Uniekhoorn!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:04:59 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81582392
WB Cootje! .

Vanavond gaan we met Taco naar de dierenarts. Hij heeft al een hele tijd een forse bult tussen z'n schouderbladen die maar niet weggaat. Dus nu maar een keer naar de dierenarts en maar hopen dat het niks ernstigs is .
Niet meer actief op Fok!
pi_81582546
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
WB Cootje! .

Vanavond gaan we met Taco naar de dierenarts. Hij heeft al een hele tijd een forse bult tussen z'n schouderbladen die maar niet weggaat. Dus nu maar een keer naar de dierenarts en maar hopen dat het niks ernstigs is .
Ik had het al gelezen vanmiddag.

Mijn ouders hebben bij meerdere katten gehad dat ze goedaardige bulten kregen.
Staat stom, maar dat is het dan.
Kan natuurlijk ook een (ingekapselde) ontsteking zijn.

Taco heeft er geen last van?
Ik duim dat het niets ernstigs is.
pi_81582658
Hoi Co! Leuke vakantie gehad zo te lezen, gaaf, en welkom terug!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:11:54 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81582668
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik had het al gelezen vanmiddag.

Mijn ouders hebben bij meerdere katten gehad dat ze goedaardige bulten kregen.
Staat stom, maar dat is het dan.
Kan natuurlijk ook een (ingekapselde) ontsteking zijn.

Taco heeft er geen last van?
Ik duim dat het niets ernstigs is.
Nee, hij lijkt er geen last van te hebben. En die bult zat er ook van de één op de andere dag. Dus ik hoop idd dat het een onderhuidse ontsteking is oid .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:28:51 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81583242
Van het goede uitgaan Vik
Toch wel eng he??
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:42:45 #228
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81583720
Ja ik hoop dat er niks is. Het is echt zo'n ontzettend lief beest geworden de laatste jaren. In het begin moest hij altijd vechten en wilde hij absoluut niet geaaid worden, maar dat hebben we er nu eindelijk een beetje uit gekregen. Je hoeft maar naar 'm te kijken en hij begint al heel hard te spinnen. Echt een schatje.

Enige irritante is nu die bult en dat gezeur om eten tegen een uur of 4.
pi_81584294
Hey Co! Wat fijn dat je het leuk gehad hebt! Ik ben ook heel benieuwd naar je verhalen en foto's.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:22:45 #230
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81585239
cootje is er weer hoera!
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:22:59 #231
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81585251
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt dus al getekend? Of bedoel je vanavond? .

Ik ben met een leuke opdracht bezig over Gilles de La Tourette. Moet een nieuwsbrief maken, een scan (zodat docenten de stoornis kunnen herkennen), leuk werk .

En ik heb ook nog wat geleerd: nml dat GLT-patiënten niet standaard lopen te vloeken en te schelden, maar dat nog geen 10 % dat doet .
dat wist ik wel... ik ken ook twee mensen met GLT, die dat niet doen dus...
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:23:41 #232
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81585282
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Blurred86 het volgende:
Oh my, Spotify speelt reclame af tussen mijn muziek door.

Dat was een korte relatie tussen mij en Spotify

en ook nog popups van Guus Meeuwis en Marco Borsato

ik heb nog geen reclame gehad. maar ik vind t niet zo erg, tussen de nummers door. is bij accuradio ook...

ik ben al lang blij dat ik de goeie muziek kan vinden (ik studeer ook vaak met opnames namelijk)
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:23:56 #233
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81585287
en ik weet welke klassen ik krijg en hoe t vanaf nu praktisch gezien allemaal gaat lopen. ik krijg i.e.g. havo 4, vwo 4 en vwo 5, en 1 brugklas. dat is in totaal 11 lesuren.

groentekwartet!

Kwak
pi_81585474
Hopen dat het niets ernstigs is met jullie kat Vik&Nachtwacht. Daar kun je inderdaad je erge zorgen om maken. Ik zal duimen .

Co - Wat klinkt dat als een gave reis zeg! Ben je lang weggeweest?

Kwak - leuk! Vooral de bovenbouw/brugklas afwisseling is fijn .

Ik had een drukke dag vandaag, leerlingen zijn nog niet helemaal terug in 't schoolritme . Verder surveilleren bij 't CE en daar in die gymzaal was het KOUD en ik had geen trui ofzo bij me, dus heb een uur zitten blauwbekken, grmbl. Morgen maar wat warmers aantrekken, dan mag ik weer 1,5 uur opletten of er niemand spiekt . Verder ben ik bevorderd naar LC jeej! Volgende week gesprek wat dat precies inhoudt. In elk geval meer geld .

Lijstje:

O: Turkse yoghurt met blauwe bessen, thee
T: Boterham pindakaas, kop cappuccino
L: Twee boterhammen met kaas, kop thee.
T: Plakje kruidkoek, kop thee.
T: Boterham pindakaas, appel, kop cappuccino.
D: Kip Tandoori (ja, uit een pakje vind 'm zo lekker) met rijst en fruitsalade.
T: Nog geen idee, kijk wel hoe vol ik zit.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 17:30:25 ]
  Vis een optie? dinsdag 18 mei 2010 @ 17:31:25 #235
70532 loveli
N
pi_81585559
Co

DaD
crap in = crap out
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:34:06 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81585654

Welkom terug Co!! Ben ook benieuwd naar de foto's, en erg onder de indruk van met -5 in een tentje slapen, lepeltjelepeltje of niet!!! brrrrr...

DaD, gefeliciteerd met je getekende contract heerlijk dat je er nu bijna in kunt!

Ik ben net terug uit de stad, koffie gedronken met een studiegenootje dat nu in Leiden woont, was leuk Heb ook de muffins en bonbons enzo weten te weerstaan

Lijst:
O: bak yoghurt met geraspte appel, noten en honing
L: boterham jam, boterham pindakaas
T: cappuccino
D: wraps met paprika, vega-hamblokjes en demi creme fraiche
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:35:54 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81585713
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb nog geen reclame gehad. maar ik vind t niet zo erg, tussen de nummers door. is bij accuradio ook...

ik ben al lang blij dat ik de goeie muziek kan vinden (ik studeer ook vaak met opnames namelijk)
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vinden

Heb vroeger een O sacrum convivium gezongen van Jean (Giovanni / Jan) Nasco, en dat is werkelijk nergens te krijgen
Verder is er wel veel ja
pi_81585729
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:31 schreef loveli het volgende:
Co

DaD
Dat

Suc6 met het katje jongens, laat weten hoe het afloopt!
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:45:34 #239
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81586078
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Heb vroeger een O sacrum convivium gezongen van Jean (Giovanni / Jan) Nasco, en dat is werkelijk nergens te krijgen
Verder is er wel veel ja
ja, t zijn natuurlijk alleen de grote platenmaatschappijen he? ik kon m inderdaad ook niet in midi vinden op cpdl.org en ook niet te koop op www.classicsonline.com... jammer...
Kwak
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:47:13 #240
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81586149
Co is terug Benieuwd naar de foto's en verhalen!

En DaD heeft getekend voor dr huisje . Ook daar benieuwd naar foto's .

@Razz: heb het vast eerder gevraagd, maar werk jij op een school in je woonplaats?

Zo en nu bedenken wat ik ga doen. Benen zijn zwaar, periode van de maand, helemaal uitgeput en vanavond eigenlijk training (waarvan ik denk dat de trainer dingen voor wedstrijd gaat regelen). En nog genoeg dingen te doen, moet oa een SE voor vwo 4 maken (wat ik donderdag af wil hebben). Denk 1 uurtje training en dan snel warm douchen + opdrachten maken ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81586216
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Chicolate het volgende:

@Razz: heb het vast eerder gevraagd, maar werk jij op een school in je woonplaats?
Nope, ik werk in 't Gooi .
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:50:22 #242
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81586256
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nope, ik werk in 't Gooi .
File dan elke dag? Of ga je met het OV erheen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81586299
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Verder is er wel veel ja
Zo heb ik een paar jaar terug een stuk gedaan van Jurriaan Andriessen, Sonnet nr. 43 van Shakespeare. Ook haast nergens te vinden, volgens mij is het gewoon bijna nooit opgenomen.
pi_81586476
Razz, wat voor pakje gebruik jij voor kip tandoori?
En wat is LC?

Kwak: dat klinkt goed! Bovenbouw lijkt me leuk omdat ze al wat volwassener zijn, en brugklassers zijn altijd zo schattig met hun grote tassen!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:04:08 #245
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81586795
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zo heb ik een paar jaar terug een stuk gedaan van Jurriaan Andriessen, Sonnet nr. 43 van Shakespeare. Ook haast nergens te vinden, volgens mij is het gewoon bijna nooit opgenomen.
u vraagt, wij draaien! wij hebben m met CM kk gedaan in 2002 en doen m nu weer... ik upload het mp3tje wel even ergens. wel amateuruitvoering, maar toch...
Kwak
pi_81586887
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

u vraagt, wij draaien! wij hebben m met CM kk gedaan in 2002 en doen m nu weer... ik upload het mp3tje wel even ergens. wel amateuruitvoering, maar toch...
Oh, wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitvoering!
Onze uitvoering was helemaal niet goed (slecht koor enzo), maar ik vond het zo'n mooi stuk.
pi_81587076
welkom terug Co!

Wat is het ineens heerlijk weer hier! Super leuk laatst uur gehad tijdens college. Veel kunnen praten en oefenen en merk echt dat 't veel vloeiender en beter gaat vandaag ingeschreven voor mijn 'fluency' exam dus ik denk dat dat helemaal goed gaat komen

had wel enorme hoofdpijn, maar heb zo genoten op de motor, dat 't zo goed als weg is! De zon kan veel goede dingen voor je doen!
Ja doei.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:17:14 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81587343
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef LadyBlack het volgende:

Welkom terug Co!! Ben ook benieuwd naar de foto's, en erg onder de indruk van met -5 in een tentje slapen, lepeltjelepeltje of niet!!! brrrrr...

DaD, gefeliciteerd met je getekende contract heerlijk dat je er nu bijna in kunt!

Ik ben net terug uit de stad, koffie gedronken met een studiegenootje dat nu in Leiden woont, was leuk Heb ook de muffins en bonbons enzo weten te weerstaan

Lijst:
O: bak yoghurt met geraspte appel, noten en honing
L: boterham jam, boterham pindakaas
D: wraps met paprika, vega-hamblokjes en demi creme fraiche
En vanavond eet je nog wat!!
Zodra je koffie met wat opgeklopte melk gaat melden dan weet JIJ ook dat het te weinig is.
pi_81587411
Chico! Ik ben 61e geworden op die verzameleenheid en du?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:19:19 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81587444
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitvoering!
Onze uitvoering was helemaal niet goed (slecht koor enzo), maar ik vond het zo'n mooi stuk.
alsjeblieft!

downloadlinkje

de opnames op tournee van dit jaar zijn te erg voor woorden dus ik heb de oude geuploadet... dus ik zing niet mee nog in dit mp3tje (was toen nog een alt op de achterste rij ipv diva sopraan )
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')