Nee, hij lijkt er geen last van te hebben. En die bult zat er ook van de één op de andere dag. Dus ik hoop idd dat het een onderhuidse ontsteking is oidquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen vanmiddag.
Mijn ouders hebben bij meerdere katten gehad dat ze goedaardige bulten kregen.
Staat stom, maar dat is het dan.![]()
Kan natuurlijk ook een (ingekapselde) ontsteking zijn.
Taco heeft er geen last van?
Ik duim dat het niets ernstigs is.
dat wist ik wel... ik ken ook twee mensen met GLT, die dat niet doen dus...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt dus al getekend? Of bedoel je vanavond?.
Ik ben met een leuke opdracht bezig over Gilles de La Tourette. Moet een nieuwsbrief maken, een scan (zodat docenten de stoornis kunnen herkennen), leuk werk.
En ik heb ook nog wat geleerd: nml dat GLT-patiënten niet standaard lopen te vloeken en te schelden, maar dat nog geen 10 % dat doet.
ik heb nog geen reclame gehad. maar ik vind t niet zo erg, tussen de nummers door. is bij accuradio ook...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Blurred86 het volgende:
Oh my, Spotify speelt reclame af tussen mijn muziek door.
Dat was een korte relatie tussen mij en Spotify
en ook nog popups van Guus Meeuwisen Marco Borsato
![]()
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen reclame gehad. maar ik vind t niet zo erg, tussen de nummers door. is bij accuradio ook...
ik ben al lang blij dat ik de goeie muziek kan vinden (ik studeer ook vaak met opnames namelijk)
Datquote:
ja, t zijn natuurlijk alleen de grote platenmaatschappijen he? ik kon m inderdaad ook niet in midi vinden op cpdl.org en ook niet te koop op www.classicsonline.com... jammer...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vinden
Heb vroeger een O sacrum convivium gezongen van Jean (Giovanni / Jan) Nasco, en dat is werkelijk nergens te krijgen![]()
Verder is er wel veel ja
Nope, ik werk in 't Gooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Chicolate het volgende:
@Razz: heb het vast eerder gevraagd, maar werk jij op een school in je woonplaats?
File dan elke dag? Of ga je met het OV erheen?quote:
Zo heb ik een paar jaar terug een stuk gedaan van Jurriaan Andriessen, Sonnet nr. 43 van Shakespeare. Ook haast nergens te vinden, volgens mij is het gewoon bijna nooit opgenomen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan de stukken die ik er hoopte te krijgen, ook hier niet vinden
Heb vroeger een O sacrum convivium gezongen van Jean (Giovanni / Jan) Nasco, en dat is werkelijk nergens te krijgen![]()
Verder is er wel veel ja
u vraagt, wij draaien! wij hebben m met CM kk gedaan in 2002 en doen m nu weer... ik upload het mp3tje wel even ergens. wel amateuruitvoering, maar toch...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo heb ik een paar jaar terug een stuk gedaan van Jurriaan Andriessen, Sonnet nr. 43 van Shakespeare. Ook haast nergens te vinden, volgens mij is het gewoon bijna nooit opgenomen.
Oh, wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitvoering!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien! wij hebben m met CM kk gedaan in 2002 en doen m nu weer... ik upload het mp3tje wel even ergens. wel amateuruitvoering, maar toch...
En vanavond eet je nog wat!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Welkom terug Co!! Ben ook benieuwd naar de foto's, en erg onder de indruk van met -5 in een tentje slapen, lepeltjelepeltje of niet!!!brrrrr...
DaD, gefeliciteerd met je getekende contractheerlijk dat je er nu bijna in kunt!
Ik ben net terug uit de stad, koffie gedronken met een studiegenootje dat nu in Leiden woont, was leukHeb ook de muffins en bonbons enzo weten te weerstaan
Lijst:
O: bak yoghurt met geraspte appel, noten en honing
L: boterham jam, boterham pindakaas
T: cappuccino
T: cappuccino
D: wraps met paprika, vega-hamblokjes en demi creme fraiche
alsjeblieft!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar jullie uitvoering!
Onze uitvoering was helemaal niet goed (slecht koor enzo), maar ik vond het zo'n mooi stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |