abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81598818
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:

Sigme gefeliciteerd!
Co, welkom terug Gave foto!

Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
Bij de jurkjen staat er wel bij als ze in het bijzonder groot of klein vallen. Dit jurkje valt normaal: de M zit als een 38. Volgens mij heeft ze trouwens een prima ruilregeling.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:54:29 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81598872
Oh en Chico, het mooist vond ik denk ik toch wel de Trevi Fontein Oh en ik vergat in mn vorige post zomaar de Engelenbrug / Engelenburcht a.k.a. Sant' Angelo! Die vond ik ook érg tof, plus het uitzicht vanaf Sant'Angelo was echt heel mooi. Ik denk dat ik die zelfs mooier vond dan die vanaf San Pietro, want op Sant'Angelo kon ik echt even rustig alles om me heen bekijken en het uitzicht op een wat mistige stad was geniaal En het uitzicht op de brug met die beelden! Ik vond die beelden uberhaupt wel indrukwekkend, mede omdat ik had gelezen dat die brug ooit werd gebruikt voor executies enzo. Best luguber dan, die ruige wraakengelen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81598880
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegeten en wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig

Ikwillook!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:54:40 #104
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81598893
Welkom back lieve Mariaaaaa
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81598981
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:

Sigme gefeliciteerd!
Co, welkom terug Gave foto!

Sigme, wat een beeldige jurk. Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe vallen die jurkjes daar?
Edit: al gezien. Niet gemaakt voor mijn postuur
Nou, ik zou denken dat de meeste zeer geschikt zijn voor zo'n puike voorgevel als de jouwe. Mij staat zo'n jurkje wat minder spectaculair dan die modellen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:57:41 #106
277802 _Calimero_
pi_81599144
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
Nieuwe topic, nieuwe daglijst.

• Havermout
  • 12km hardlopen 10,3km/u
  • Brood
  • Licht tuinwerk
  • Ondertrouwen
  • 5 roggebroodjes pindakaas
  • Licht tuinwerk
  • 1 pils
  • Avondeten: rode kroot, aardappel, runderstoof
  • Toe: rijstepudding met stemgember
  • 1 goeie whisky
  • Gefeliciteerd!! Wat cool zeg!! en leuk badpak met rokje trouwens, staat je vast megasexehhh
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:58:13 #107
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81599173
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, ik zou denken dat de meeste zeer geschikt zijn voor zo'n puike voorgevel als de jouwe. Mij staat zo'n jurkje wat minder spectaculair dan die modellen.
    Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....

Tenzij het een rekstofje is, dan past het wel. Anders is het jammer, maar dat soort modellen staan me wel heel goed. Strakke jurkjes met een pencil skirt ietsje minder....

Ik heb vandaag trouwens wel een jurkje gekocht, zij het wat minder spectaculair:
    Jurkje
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_81599354
    Ben net nog een rondje gaan hardlopen, 4 km. Was wel weer lekker en ik had niet verwacht dat het zonder stops zou lukken, maar het ging dus toch

Wat een leuk jurkje! Net nu ik in m'n Grote Bespaarplan zit! Jullie doen het erom Nu loop ik nog op schema...

Lijstje:
    O: dubbele boterham hagelslag, wat druiven
    T: bruin broodje kipfilet
    L: bruin broodje kipfilet, bruin broodje kaas, krentenbol
    T: bruin broodje jam, appel, bakje yoghurt
    D: gegrillde aubergine met, ook gegrillde, cevapciciworstjes en rijst gekookt met chilivlokken
    S: 4km rennen

Wel oké....
    pi_81599411
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
    En nog een samenvatting van gedane dinges! Colosseum, Trevi Fontein, nog allemaal meer gave fonteinen, Boca della Veritá, nog wat paleizen en losse musea, Pantheon, Vaticaanstad (San Pietro beklommen *hijg puf kreun*, door Vaticaanse musea langs allemaal bekende beelden naar Sixtijnse Kapel gelopen), Villa Borghese (museum konden we helaas niet in wegens volgeboekt maar wel park doorgewandeld en beelden enzo en dierentuin gezien!), Hard Rock Café, Campo Fiori marktje, episch ijs gegeten en wat winkeltjes gechecked en cafeetjes en restaurantjes uiteraard. En alles te voet De Roomse wegen oversteken was af en toe nogal een vorm van extreme sports, maar dat was wel grappig
    Leuk is het bovenop de St Pieter hè! Net een Dr. Seusswereld met rare prieeltjes en bolle daken om overheen te lopen!
    En durfde jij te jokken met je hand in de Boca della Verita? Ik zei toen ik daar was dat - onbereikbare jongen uit de zesde- verliefd op mij was en we een relatie kregen, nou, dasmooiniegebeurd!
    pi_81599488
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Volgens de maten op die site heb ik een te grote boezem. Het verschil tussen borst en taille is bij mij meer dan 30 cm en volgens de site is hun maatvoering gebaseerd op 20 cm verschil....

Tenzij het een rekstofje is, dan past het wel. Anders is het jammer, maar dat soort modellen staan me wel heel goed. Strakke jurkjes met een pencil skirt ietsje minder....

Ik heb vandaag trouwens wel een jurkje gekocht, zij het wat minder spectaculair:
    Jurkje
    Volgens de site is het stretchstof. Kopen dus!
    Die andere jurk ziet er uit als een lekkere werkjurk. En zeker mooi voor de geboezemden onder ons
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:04:04 #111
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81599515
    O fuck, ik zie nu pas waar ik overheen heb gelezen .

Gefeli sigme!
    WB Maria!

Wat een toffe foto Co! Waar was dat?

Wij zijn trouwens niet bovenop de St. Pieter geweest: lange rij, tropische hitte, geen water .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:05:19 #112
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81599578
    Puff, wat goed van je hardlopen, trots zijn!
    Misschien een broodje minder en een stukje fruit meer??
    Desalnetemin, mooi
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:06:20 #113
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81599645
    Tenks Kuikentje!

Lau: jaaaa dáár lijkt het op! Uitzichten waren wel echt tof, juist ook als het nattig weer was, ivm mist en stoere luchtkleuren enzo Dus lammakomme die regen, er zijn toch genoeg Pakistani om je droog te houden (als het droog was zag je ook af en toe een sjacherijnig figuur met zn armen vol plu's lopen en even later zn matties met armen vol rozen )
    En ik heb niet gejokt! Want ik ging er niet in er was net een buslading toeristen gearriveerd en ik vond het eigenlijk al spannend genoeg om hem te zien (kan sowieso door de hekken) ipv om er in de rij te gaan staan
    pi_81599673
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jurkje
    Ook een leuk jurkje

Je zou een keer bij de echte winkel van verycherry langs kunnen gaan..
    Botersloot, R'dam. http://www.verycherry.nl/frameset.htm / webwinkel: http://www.verycherryshop.nl/c-450274/dresses/
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:07:17 #115
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81599704
    had ik al gejompeld voor sigme?
    Kwak
    pi_81599723
    Over Dr. Seuss gesproken, die foto van conleche is ook geweldig!
    pi_81600023
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook een leuk jurkje

Je zou een keer bij de echte winkel van verycherry langs kunnen gaan..
    Botersloot, R'dam. http://www.verycherry.nl/frameset.htm / webwinkel: http://www.verycherryshop.nl/c-450274/dresses/
    Ooh daar is het van! Die winkel is zo leuk om langs te lopen! En te denken, nee, dat is toch niets voor mij en niet naar binnen te gaan.
    pi_81600235
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ooh daar is het van! Die winkel is zo leuk om langs te lopen! En te denken, nee, dat is toch niets voor mij en niet naar binnen te gaan.
    Nee, het is van een andere webwinkel, maar verycherry heeft voor een groot deel dezelfde merken in de collectie. Jij kent die winkel? Ik zit veel te ver weg..
    pi_81600261
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Tenks Kuikentje!

Lau: jaaaa dáár lijkt het op! Uitzichten waren wel echt tof, juist ook als het nattig weer was, ivm mist en stoere luchtkleuren enzo Dus lammakomme die regen, er zijn toch genoeg Pakistani om je droog te houden (als het droog was zag je ook af en toe een sjacherijnig figuur met zn armen vol plu's lopen en even later zn matties met armen vol rozen )
    En ik heb niet gejokt! Want ik ging er niet in er was net een buslading toeristen gearriveerd en ik vond het eigenlijk al spannend genoeg om hem te zien (kan sowieso door de hekken) ipv om er in de rij te gaan staan
    Wat klinkt het enorm druk! In mijn herinnering was het niet zo vreselijk met óveral busladingen vol, toen ik met school ging...dat was in de herfst. Geen idee of het me toen niet is opgevallen, of dat het 300 jaar geleden gewoon nog niet zo erg was. Die acteurs bij het Colosseum, die moblo postte, zeiden me ook niets, bij ons was het gewoon een lege, verregende bende!
    Wat ik ook nog weet, was dat mijn vriendinnen en ik in iedere kerk de hangertjes van de desbetreffende heiligen kochten (kostte 50 cent ofzo), een soort 'spaar ze allemaal', dan konden we naar ze bidden tijdens onze examens. Ik vond laatst in een boek ineens weer de heilige Bambino
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:18:30 #120
    277802 _Calimero_
    pi_81600419
    Oohh die jurkjes zijn leuk en die van Ewelina (de casual) ook heeeel leuk, das echt iets voor mij en nu wil ik er heel veel kopen, dames wat doen jullie
    pi_81600464
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, het is van een andere webwinkel, maar verycherry heeft voor een groot deel dezelfde merken in de collectie. Jij kent die winkel? Ik zit veel te ver weg..
    Het is op m'n favoriete via-de-action-naar-de-markt-looproute
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:20:18 #122
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81600529
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
    Oohh die jurkjes zijn leuk en die van Ewelina (de casual) ook heeeel leuk, das echt iets voor mij en nu wil ik er heel veel kopen, dames wat doen jullie
    Hij is niet duur en het is een heel prettig stofje
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:24:12 #123
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81600770
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

Volgens de site is het stretchstof. Kopen dus!
    Die andere jurk ziet er uit als een lekkere werkjurk. En zeker mooi voor de geboezemden onder ons
    Ik heb nog een afspraak met een vriendin staan om in Rotterdam te gaan shoppen, en dan dus inderdaad naar de shop van Very Cherry te gaan. Ik pas liever dan dat ik online koop.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:26:31 #124
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81600904
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Laureline het volgende:
    . Ik vond laatst in een boek ineens weer de heilige Bambino
    Ahahaha dat is echt geniaal

Ja het was wel echt érg toeristisch! Nou ging ik ook wel voornamelijk naar de toeristische dingen, plus het was mei (schijnt een goede tijd te zijn) én het weekend na goede vrijdag... Misschien een samenloop van omstandigheden. Maar het is wel te merken dat alles tegenwoordig iig erg toerist-georiënteerd is - idd acteurs bij het Colosseum (*wordt meegesleurd door gladiator "You take-ah picturrrr!" Zus wou dat sowieso, dus wij: "How much is it?" Hij: "5 euro's and an hour of sex!" Oneerbare voorstellen van gladiatoren ), de rijen bij sommige gebouwen (vooral Vaticaanstad!) waren niet mis, en de plu-/rozenmannetjes, de enorme hoeveelheid souvenirshops (Damrak in kwadraat ) en de prijzen van drinken enzo (3,50-6,00 voor een cola? )
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:28:40 #125
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81601048
    Tevens deel ik hierbij graag mede dat ik mijn sorely missed eigen bed ga opzoeken, inclusief gemiste wombatknuffel

Trusten!
    pi_81601239

Maar uitverkocht in mijn maat.
    pi_81601529
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef conleche het volgende:
    [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Maar uitverkocht in mijn maat.
    Stuur een mailtje, dan word je keurig op de hoogte gehouden over leverbaarheid.
    Als je niet op de hoogte gehouden wil worden wil ik wel een mailtje sturen, dan hou ik je op de hoogte .
    pi_81601769
    Iedereen zit nu die hele site uit te pluizen!
    "Leuk jurkje!" zei mijn meneer net ook waarderend in het voorbijgaan (Dat was dus die zwarte met kersjes).
    Ik val toch het meeste op de wijduitlopende modellen, van onderen. Zo'n pencilskirt waag ik me niet aan.

Maar co, waar was die nu spectaculaire foto op die stapelrotsen?
    pi_81601790
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Stuur een mailtje, dan word je keurig op de hoogte gehouden over leverbaarheid.
    Als je niet op de hoogte gehouden wil worden wil ik wel een mailtje sturen, dan hou ik je op de hoogte .
    Oh dat ga ik morgen even doen, vind deze echt heul leuk.

Nu ga ik ook maar te bedde, ben wat eerder moe dan normaal.
    pi_81601912
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
    "Leuk jurkje!" zei mijn meneer net ook waarderend in het voorbijgaan (Dat was dus die zwarte met kersjes).
    Ik val toch het meeste op de wijduitlopende modellen, van onderen. Zo'n pencilskirt waag ik me niet aan.
    Je bent toch ook geen potlood . Ik vind die kokerrokjes van dat pak van me al zo beknellend. Gelukkig heb ik voorlopig geen werk .
    pi_81602012
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:

Maar co, waar was die nu spectaculaire foto op die stapelrotsen?
    Dead Horse Point bij Moab.
    "De naam hangt samen met een legende. Volgens de overlevering dreven enkele cowboys wilde paarden die hier leefden samen en joegen hen langs de smalle toegang tot op het plateau. De smalle doorgang van circa 27 meter breed werd afgezet met een barrière van takken, zodat er een natuurlijke kraal ontstond, afgebakend door diepe ravijnen. De cowboys kozen de paarden die ze wilden en lieten de andere paarden achter in hun kraal. Hier kwamen ze om van de dorst naast de rivier de Colorado die 700 meter lager ligt." Uit Wikipedia

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 19-05-2010 02:01:44 ]
    pi_81602045
    wat een supergave foto Co! wow!

en die jurkjes zijn ook leuk! Als ik er het figuur en de tetten voor had gehad, dan had ik er ook wel een besteld, voor 'gelegenheden' ofzo maar helaasch.

Ik ben trots, en heb al mijn transcriptions voor de rest van 't jaar afgemaakt, dus kan met een tevreden gevoel naar bed zo! Nu!

Welterusten iedereen, Vik, sterkte met het nadenken over wat met de poezel en nachtwacht ook natuurlijk!

Ja doei.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:48:30 #133
    277802 _Calimero_
    pi_81602289
    Deze vind ik ook heeel leuk:

http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L0B_LB1_506573/
    En onderaan de pagina kun je zien welke ik nog meer heb bekeken.

Merk dat sinds gister het gezonde eten weer veeel moeilijker gaat, dus ik maak bij deze de volgende deal met mezelf:
    Tot en met het weekend goed eten = 1 van de goedkopere jurkjes
    Tot en met volgende week donderdag goed eten = 1 jurkje naar keus, ook als het wat duurder is.

Zou dat helpen? Hij is wel echt heel leuk
      dinsdag 18 mei 2010 @ 22:50:10 #134
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_81602405
    WB Co, hoop dat je een toffe reis hebt gehad
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Vis een optie? dinsdag 18 mei 2010 @ 23:01:35 #135
    70532 loveli
    N
    pi_81603023
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef P.F het volgende:
    Als ik vet brak ben kan ik echt niet rennen of kickboksen maar roeien gaat prima Al wordt ik soms wel misselijk maar daarna voel ik mij beter
    Spellen wordt ook wat lastig zie ik
    crap in = crap out
      dinsdag 18 mei 2010 @ 23:08:34 #136
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81603415
    Wat een leuke jurkjes allemaal,
    en wat een toffe foto's en leuke verhalen van de buitenlandse ervaringen.
    BAH ik heb ook zin om weg te gaan .
    Net even op internet gezocht naar vakantietrips, excursies en meerdaagse safari's in kenia en bali.
    PFOEH, kreeg er kippevel van ! Zou dat zo graag willen, maar dan moet ik nog eventjes heel lang sparen!
    Nouja, dan nog maar even anderhalve maand wachten, dan ga ik 2 weken naar Griekenland, maarja,
    anderhalve maand klinkt weer zo lang nu ik het hoor!

Ik ga me bed eens opzoeken ,
    morgen weer werken (na 4 dagen vrij te zijn!)
    De motivatie is ver te vinden, en heb er geen zin in ,
    maar donderdag vrij en vrijdag lekker naar de Apenheul ,
    dus dat maakt het iets minder erg!

weltrusten
    pi_81604283
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
    WB Co, hoop dat je een toffe reis hebt gehad
    Thanx! Nu ga ik echt slapen.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 23:31:39 #138
    277802 _Calimero_
    pi_81604534
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat is daar van de reden?

O en check dit! Stoer of wat?

[ afbeelding ]

Dit is echt zeker stoer, wat een gave foto!

Ooohh en Vik, wat kut van de kat zeg... succes bij het maken van de beslissing...

En nu ben ik ook naar bed! truste!
    pi_81604702
    Wat een leuke jurkjes! Ik zou ze denk ik prive nog wel aantrekken, maar voor een klas pubers, njeh...

Heb net nog een bakje Turkse yoghurt met wat noten op, dus mijn lijstje voor vandaag luidt als volgt:

O: Turkse yoghurt met blauwe bessen, thee
    T: Boterham pindakaas, kop cappuccino
    L: Twee boterhammen met kaas, kop thee.
    T: Plakje kruidkoek, kop thee.
    T: Boterham pindakaas, appel, kop cappuccino.
    D: Kip Tandoori met rijst en fruitsalade.
    T: Turkse yoghurt met noten.

Truste y'all!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 23:36:59 ]
      Vis een optie? dinsdag 18 mei 2010 @ 23:59:58 #140
    70532 loveli
    N
    pi_81605839
    Tijdens teruglezen op webshop met jurkjes terechtgekomen en het is een uur later

Sigme!!!!

Co, toffe foto's, jaloers!

Maria, wb en klinkt geweldig.
    crap in = crap out
      Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 00:01:17 #141
    70532 loveli
    N
    pi_81605904
    O ja, Viking en Mark, sterkte!!!
    crap in = crap out
    pi_81606828
    Nu wil ik ook jurkjes kopen! Ik heb er wel een paar, maar die zijn net iets te overdressed om gewoon in naar de uni te gaan.

Wat een zielig verhaal van die paarden Co!
    Are you pondering what I'm pondering?
      woensdag 19 mei 2010 @ 00:30:21 #143
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81607117
    Morgenochtend ga ik bijlezen!

Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      woensdag 19 mei 2010 @ 00:36:27 #144
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81607276
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:

Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....
    wow, gefeliciteerd!! wat een prestatie!
    Kwak
    pi_81607425
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:

Jeej! Je hebt er zo hard voor gewerkt, daar mag je echt trots op zijn!

Kwak trouwens nog bedankt voor dat mp3'tje, mooi!
      woensdag 19 mei 2010 @ 00:47:23 #146
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81607513
    En nu heb ik ruzie met het vriendje. Ik ga maar slapen...

Morgen ga ik echt bijlezen....Dank jullie wel voor de jompels!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_81607768
    Ruzie?
    Hopelijk ziet alles er morgenochtend weer zonniger uit.
    pi_81608723
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Laureline het volgende:

[..]

Leuk is het bovenop de St Pieter hè! Net een Dr. Seusswereld met rare prieeltjes en bolle daken om overheen te lopen!
    En durfde jij te jokken met je hand in de Boca della Verita? Ik zei toen ik daar was dat - onbereikbare jongen uit de zesde- verliefd op mij was en we een relatie kregen, nou, dasmooiniegebeurd!
    Brrr. Daar had ik een boek over gelezen, jaren nachtmerries..
    pi_81610041
    Mogge!

Aknynke, gefeliciteerd met de bevalling van de scriptie! En ik hoop dat het al weer goed is met je Duutser.
    pi_81610067
    Ah Nynke, dat is gewoon vaste even het wegruziën van de laatste scriptiestress!

Goeiemorgen trouwens. Heb m'n pesthumeur niet weg kunnen slapen
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')