Stuur een mailtje, dan word je keurig op de hoogte gehouden over leverbaarheid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar uitverkocht in mijn maat.
Oh dat ga ik morgen even doen, vind deze echt heul leuk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Stuur een mailtje, dan word je keurig op de hoogte gehouden over leverbaarheid.
Als je niet op de hoogte gehouden wil worden wil ik wel een mailtje sturen, dan hou ik je op de hoogte.
Je bent toch ook geen potloodquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
Iedereen zit nu die hele site uit te pluizen!
"Leuk jurkje!" zei mijn meneer net ook waarderend in het voorbijgaan (Dat was dus die zwarte met kersjes).
Ik val toch het meeste op de wijduitlopende modellen, van onderen. Zo'n pencilskirt waag ik me niet aan.
Dead Horse Point bij Moab.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
Iedereen zit nu die hele site uit te pluizen!
"Leuk jurkje!" zei mijn meneer net ook waarderend in het voorbijgaan (Dat was dus die zwarte met kersjes).
Ik val toch het meeste op de wijduitlopende modellen, van onderen. Zo'n pencilskirt waag ik me niet aan.
Maar co, waar was die nu spectaculaire foto op die stapelrotsen?
Spellen wordt ook wat lastig zie ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef P.F het volgende:
Als ik vet brak ben kan ik echt niet rennen of kickboksen maar roeien gaat primaAl wordt ik soms wel misselijk maar daarna voel ik mij beter
Thanx!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
WB Co, hoop dat je een toffe reis hebt gehad
Dit is echt zeker stoer, wat een gave foto!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is daar van de reden?
O en check dit! Stoer of wat?
[ afbeelding ]
wow, gefeliciteerd!! wat een prestatie!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:
Morgenochtend ga ik bijlezen!
Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....![]()
Jeej!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:
Morgenochtend ga ik bijlezen!
Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....![]()
Brrr. Daar had ik een boek over gelezen, jaren nachtmerries..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Leuk is het bovenop de St Pieter hè! Net een Dr. Seusswereld met rare prieeltjes en bolle daken om overheen te lopen!
En durfde jij te jokken met je hand in de Boca della Verita? Ik zei toen ik daar was dat - onbereikbare jongen uit de zesde- verliefd op mij was en we een relatie kregen, nou, dasmooiniegebeurd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |