abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81594143
WB mariaaaaa was het mooi weer met fladderjurkjestijd?

Zou het - afvaltechnisch en conditioneel - veel uitmaken dat ik vanaf volgende week weer 7,5 km van het ziekenhuis woon en dat met de fiets ga doen?
Stiekem zoek ik een excuus dat ik te lui ben om hard te lopen
pi_81594172
Ik heb geroeid bij een leuke club in Amersfoort, maar ik ben toch te veel een einzelganger om met mensen in een bootje te zitten. Het roeien zelf is heerlijk, echt super. Het tillen van boten weer iets minder.

Ook welkom terug Mariaatje
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:44:48 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81594384
Tenks DaDtje en Puff! Weeroverzicht:
Vrijdagavond: regen
Zaterdag: zwembad Mét rokje, want met hoge laarzen zonder hak, en maillot! Laarzen functioneren als regenlaarzen
Zondag: ochtend: zon!!! Middag/avond: wat frisser met af en toe regen. Kortom: primaaa!
Maandag: ochtend: zon!!! middag/avond: af en toe een bui, kortom: weer prima!
Dinsdagochtend: heeeeel veel zon!

Op de maandag na dus best prima weer gehad! En die regenachtige maandag bracht ook wel weer grappige situaties, zoals om de twee meter (ik overdrijf niet) een Pakistani met een arm vol paraplu's tegen het lijf lopen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81594397
Welkom terug Maria! Net als bij Co: pics en verhalen please!

Wat een mooie foto's Co!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:47:19 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81594508
Omg, en nu hoor ik net van m'n neefje dat m'n moeder m'n zus heeft gebeld omdat ze met iemand wilde praten omdat ze verdrietig is dat ik haar wegdrukte. En guess wie zich nu schuldig voelt? . Dan denk ik meteen weer: stel je voor dat ze vannacht doodgaat, dan is ze met zo'n gevoel doodgegaan. Zucht .
Niet meer actief op Fok!
pi_81594611
Vikje: ik zou haar terugbellen en zeggen dat jij je verdrietig voelde omdat ze zich niet kan inleven in hoe jij met jouw kat omgaat. Nee maar serieus, waarom bel je je moeder niet even terug om het uit te praten?
pi_81594686
Gefeli sigme!
(recycling eco-post is dit )
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Omg, en nu hoor ik net van m'n neefje dat m'n moeder m'n zus heeft gebeld omdat ze met iemand wilde praten omdat ze verdrietig is dat ik haar wegdrukte. En guess wie zich nu schuldig voelt? . Dan denk ik meteen weer: stel je voor dat ze vannacht doodgaat, dan is ze met zo'n gevoel doodgegaan. Zucht .
Tja, dan had je moeten zeggen: "Mam, dat soort dingen moet je niet zeggen, daar word ik heel verdrietig van en ik krijg de neiging je weg te drukken, maar ik doe het niet omdat ik anders van m'n neefje moet vernemen dat je m'n zus gebeld hebt omdat je zo verdrietig wordt daarvan!"
pi_81594728
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Of was het niet voor jullie zelf?
Jawelhoor.
quote:
/leest echt wel lijstjes
Werd het toch vlot gezien .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81594793
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Vikje: ik zou haar terugbellen en zeggen dat jij je verdrietig voelde omdat ze zich niet kan inleven in hoe jij met jouw kat omgaat. Nee maar serieus, waarom bel je je moeder niet even terug om het uit te praten?
Datte. Mensen van haar leeftijd die opgegroeid zijn op een boerderij zijn echt harder wat dieren betreft, dat zal je er niet uitkrijgen, maar ze mag best weten dat jij anders in elkaar steekt en dat je het heel erg vindt als ze zo harteloos over taco praat.
pi_81594797
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Jawelhoor.
[..]

Ooh, gefeliciteerd!
Stiekemerd!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:52:51 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81594842
Ik heb al even een sms'je gestuurd dat ik het geen leuke opmerking vond, omdat hij voor mij niet 'maar een dier' is.
Niet meer actief op Fok!
pi_81594864
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
Nieuwe topic, nieuwe daglijst.

• Havermout
  • 12km hardlopen 10,3km/u
  • Brood
  • Licht tuinwerk
  • Ondertrouwen
  • 5 roggebroodjes pindakaas
  • Licht tuinwerk
  • 1 pils
  • Avondeten: rode kroot, aardappel, runderstoof
  • Toe: rijstepudding met stemgember
  • 1 goeie whisky
  • Gefeliciteerd !

En Vik, ik heb dat ook vaak hoor, maar met zo'n gedachte kan je alle confrontaties wel uit de weg gaan. Het is ook wel eens goed duidelijk te laten merken dat het genoeg is.

Zegt zij die het eigenlijk mega-irritant vindt dat haar moeder elke (ja.. élke) dag even belt, maar dat niet durft te zeggen .
      dinsdag 18 mei 2010 @ 20:53:53 #63
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81594913
    Waarom feliciteert iedereen sigme? Heb ik wat gemist?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81594920
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Jawelhoor.
    [..]

Ik drukte een tijdje geleden op AT en toen las ik het in het trouwen topic.

Mariaatje!! Waar was je ook alweer? Ik ben het vergeten. Rome staat me bij, maar dat zal wel niet met dat zwembadweer......
    pi_81594966
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
    ()
    Welkom terug! Je hebt hier een week herfst gemist.
    quote:
    Zaterdag: zwembad Mét rokje
    ()
    Ik kreeg vandaag m'n nieuwe badpak-met-rokje binnen .
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      dinsdag 18 mei 2010 @ 20:58:10 #66
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81595158
    Sigme! Gefeliciteerd! En dat badpak is episch!

Co: Rome idd! Inclusief regen, maar dus niet de hele tijd! En ik vond het eigenlijk niet echt erg dat we geen snikheet weer hadden want we hebben alles lopend gedaan enzo, en anders is dat niet uit te houden *voetenpijn en voldaanheid*
    pi_81595189
    Oh my, ik zou haar bellen om te zeggen dat je haar alleen maar belt omdat als ze per ongeluk dood gaat met zulke gedachte je dat heel naar vindt voor jezelf. Dus of ze even wat meer sympathie voor je kat op wil brengen?

Gelukkig is mijn moeder niet zo want ik zou er niet mee om kunnen gaan geloof ik
    pi_81595210
    Wauw mooi badpak/rokje! Staat mij niet mooi denk ik, maar vind wel heel mooi uitzien. Over pakketjes binnen krijgen! Zou ook pakketje binnenkrijgen vandaag, vet op verheugd niet normaal!! Staan ze om 18.00 voor deur, ik niet thuis, vriendje wel (ongeoorloofd vh werk) en hij doet deur niet open omdat hij bang is dat t zn werk is ... ik BAAL en ben BOOS ga voor 3 dagen op schoolkamp, dus moet ik nog langer wachten! Plus dat ik nu geen fatsoenlijke bikini heb en ik met mn kids moet zwemmen
    Eniwee, vandaag goede werkdag, dus geen comfortfood nodig gehad:

O: broodje pindakaas, halve beker melk
    T: pakje sultana krent
    L beetje kwark, bouillon appel en broodje kipfilet
    T broodje kipfilet
    T eierkoek
    D boontjes, 3 rostirondjes en 2 hamburgers en 1 schepje yoghurtmayo.

Daar blijft he ook bij voor vandaag, net gegeten namelijk. Nu tas inpakken en dan ben ik 3 dagen weg!
    Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
    pi_81595236
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd !

En Vik, ik heb dat ook vaak hoor, maar met zo'n gedachte kan je alle confrontaties wel uit de weg gaan. Het is ook wel eens goed duidelijk te laten merken dat het genoeg is.

Zegt zij die het eigenlijk mega-irritant vindt dat haar moeder elke (ja.. élke) dag even belt, maar dat niet durft te zeggen .
    Ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb. En toen ze een keer vroeg waarom ik nooit belde, heb ik gezegd dat ik niet van bellen hou. Wat ook wel zo is. Vooral omdat het altijd meer dan een uur duurt. Iedere keer als ik dan zeg: 'Nou, eh, leuk je even gesproken te hebben"........(met dat even als onbedaarlijk eufemisme)..begint ze doodleuk een nieuw verhaal.
      dinsdag 18 mei 2010 @ 21:00:53 #70
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81595295
    Oh en Vik, goed dat je je mams nog gesmst hebt Rekening houden met gevoelens is wederzijds. En hopelijk is Taco snel beter! (ben nog niet zo ver met teruglezen om te weten wat er met hem is maar ik ben er bijna!)
    pi_81595333
    Mijn ouders bellen mij niet. Ik bel mijn ouders. In het begin voelde ik mij heel zielig maar het is wel lekker rustig
    pi_81595384
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik drukte een tijdje geleden op AT en toen las ik het in het trouwen topic.

Mariaatje!! Waar was je ook alweer? Ik ben het vergeten. Rome staat me bij, maar dat zal wel niet met dat zwembadweer......
    Wat een leuk topic is dat toch! Heerlijk om af en toe even in te lurken. Ik moet oppassen dat ik niet het hele topic ga lezen want ik zit op de uni, dus daar komen vragen over. Straks thuis dan maar.
    pi_81595432
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb. En toen ze een keer vroeg waarom ik nooit belde, heb ik gezegd dat ik niet van bellen hou. Wat ook wel zo is. Vooral omdat het altijd meer dan een uur duurt. Iedere keer als ik dan zeg: 'Nou, eh, leuk je even gesproken te hebben"........(met dat even als onbedaarlijk eufemisme)..begint ze doodleuk een nieuw verhaal.
    Ja! Wij zijn niet toevallig zussen ? Het bekende

"Hoi lieverd, hoe gaat het?"
    "Ik ben erg druk" lees, dit zeg ik erg kortaf en met een duidelijke 'nu niet' toon
    "Oh.. "
    " ... "
    " Ik had toch zó iets enigs meegemaakt gisteren, had ik dat al verteld?"
    "Nee, maar mam, ik ben dr..."
    "Nou, Margreet en ik waren dus naar zo'n countryfair, en toen ..."
    " "
    pi_81595507
    Ik heb wel eens geroepen tegen een 'vriend' dat als hij nu TOCH bezopen naar huis rijdt in zijn auto dat ik hoopte dat als hij iemand dood zou rijden dat HIJ dat vooral was. (Hij mocht gewoon achterop bij mij op de fiets..)

Sindsdien is er geen contact meer geweest

Tactisch is so NOT my middle name
    pi_81595958
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja! Wij zijn niet toevallig zussen ? Het bekende

"Hoi lieverd, hoe gaat het?"
    "Ik ben erg druk" lees, dit zeg ik erg kortaf en met een duidelijke 'nu niet' toon
    "Oh.. "
    " ... "
    " Ik had toch zó iets enigs meegemaakt gisteren, had ik dat al verteld?"
    "Nee, maar mam, ik ben dr..."
    "Nou, Margreet en ik waren dus naar zo'n countryfair, en toen ..."
    " "
    Precies. En wat is dat toch met al die details. Serieus, laatst begon ze een verhaal over dat ze 2 jaar geleden naar buiten was gegaan zonder handschoenen, het ontzettend koud kreeg en toen bij Kruidvat, ze dacht die op de Kalverstraat, ik wist wel, naast die en die winkel, toch zo'n fijn en goedkoop paar had gevonden. En dat ze nadien lekker warme handen had en koffie was gaan drinken bij Luxembourg.

Dat was dus 2 jaar geleden gebeurd. Geen idee wat de nieuwswaarde verder was.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')