Tja, dan had je moeten zeggen: "Mam, dat soort dingen moet je niet zeggen, daar word ik heel verdrietig van en ik krijg de neiging je weg te drukken, maar ik doe het niet omdat ik anders van m'n neefje moet vernemen dat je m'n zus gebeld hebt omdat je zo verdrietig wordt daarvan!"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Omg, en nu hoor ik net van m'n neefje dat m'n moeder m'n zus heeft gebeld omdat ze met iemand wilde praten omdat ze verdrietig is dat ik haar wegdrukte. En guess wie zich nu schuldig voelt?![]()
. Dan denk ik meteen weer: stel je voor dat ze vannacht doodgaat, dan is ze met zo'n gevoel doodgegaan. Zucht
.
Jawelhoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Of was het niet voor jullie zelf?
![]()
Werd het toch vlot gezienquote:/leest echt wel lijstjes
Datte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Vikje: ik zou haar terugbellen en zeggen dat jij je verdrietig voelde omdat ze zich niet kan inleven in hoe jij met jouw kat omgaat.Nee maar serieus, waarom bel je je moeder niet even terug om het uit te praten?
Ooh, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawelhoor.
[..]
Werd het toch vlot gezien.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef sigme het volgende:
Nieuwe topic, nieuwe daglijst.Havermout 12km hardlopen 10,3km/u Brood Licht tuinwerk Ondertrouwen 5 roggebroodjes pindakaas Licht tuinwerk 1 pils Avondeten: rode kroot, aardappel, runderstoof Toe: rijstepudding met stemgember 1 goeie whisky
Ik drukte een tijdje geleden op AT en toen las ik het in het trouwen topic.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawelhoor.
[..]
Werd het toch vlot gezien.
Welkom terug! Je hebt hier een week herfst gemist.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
()
Ik kreeg vandaag m'n nieuwe badpak-met-rokje binnenquote:Zaterdag: zwembadMét rokje
()
Ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb. En toen ze een keer vroeg waarom ik nooit belde, heb ik gezegd dat ik niet van bellen hou. Wat ook wel zo is. Vooral omdat het altijd meer dan een uur duurt. Iedere keer als ik dan zeg: 'Nou, eh, leuk je even gesproken te hebben"........(met dat even als onbedaarlijk eufemisme)..begint ze doodleuk een nieuw verhaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En Vik, ik heb dat ook vaak hoor, maar met zo'n gedachte kan je alle confrontaties wel uit de weg gaan. Het is ook wel eens goed duidelijk te laten merken dat het genoeg is.
Zegt zij die het eigenlijk mega-irritant vindt dat haar moeder elke (ja.. élke) dag even belt, maar dat niet durft te zeggen.
Wat een leuk topic is dat toch!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik drukte een tijdje geleden op AT en toen las ik het in het trouwen topic.
Mariaatje!! Waar was je ook alweer? Ik ben het vergeten.Rome staat me bij, maar dat zal wel niet met dat zwembadweer......
Ja! Wij zijn niet toevallig zussenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb. En toen ze een keer vroeg waarom ik nooit belde, heb ik gezegd dat ik niet van bellen hou. Wat ook wel zo is. Vooral omdat het altijd meer dan een uur duurt. Iedere keer als ik dan zeg: 'Nou, eh, leuk je even gesproken te hebben"........(met dat even als onbedaarlijk eufemisme)..begint ze doodleuk een nieuw verhaal.![]()
Precies. En wat is dat toch met al die details. Serieus, laatst begon ze een verhaal over dat ze 2 jaar geleden naar buiten was gegaan zonder handschoenen, het ontzettend koud kreeg en toen bij Kruidvat, ze dacht die op de Kalverstraat, ik wist wel, naast die en die winkel, toch zo'n fijn en goedkoop paar had gevonden. En dat ze nadien lekker warme handen had en koffie was gaan drinken bij Luxembourg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja! Wij zijn niet toevallig zussen? Het bekende
"Hoi lieverd, hoe gaat het?"
"Ik ben erg druk" lees, dit zeg ik erg kortaf en met een duidelijke 'nu niet' toon
"Oh.. "
" ... "
" Ik had toch zó iets enigs meegemaakt gisteren, had ik dat al verteld?"
"Nee, maar mam, ik ben dr..."
"Nou, Margreet en ik waren dus naar zo'n countryfair, en toen ..."
"![]()
![]()
![]()
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |