abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81613410
Even korte bijlees-sessie!

Maria, leuk tripje gehad? Zo te lezen wel!
Vik, goede beslissing (denk ik) dat je de kat laat opereren. Sterkte ermee!
Nynke, kudoz voor je scriptie! Die ruzie met het vriendje komt binnen de kortste keren goed.

Nu even werken

GIsteren weer wezen hardlopen, 5 km, nu spierpijn maar wel beetje trots!
pi_81613757
Cali, als ik je lijstjes lees: teveel snelle koolhydraten misschien? Ik zou in jouw geval nooit aanraden om te lowcarben, omdat je zoveel sport, maar je kan de KH's misschien wel grotendeels weglaten uit je avondeten? En dan als je 's avonds nog trek hebt, een eitje eten of een beetje kwark of iets anders eiwitterigs?

Zelf ben ik ook bepaald niet gelukkig met m'n gewicht. Ik heb het zelf gedaan hoor, met de troep die ik heb gegeten in de US, maar ik woog nu net 62,1 kilo. Damn. Over de 60 en niet zo'n beetje ook. Nou ja, nu weer netjes en gezond. Dat is mijn plan de campagne.

Ga dat gewicht maar even updaten.

-edit- ik zag net in het dieetweblijstje dat ik vorig jaar rond deze tijd 55,8 woog Jeetje, ik wist niet dat het zo weinig was. Dat hoeft van mij ook niet meer hoor, maar, 57/58 is toch wel wat ik wil. 4 à 5 kilo eraf dus. Moet te doen zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door conleche op 19-05-2010 10:25:37 ]
pi_81614061
Gefeliciteerd met je scriptie Nynke! En die ruzie met het vriendje is gewoon de academische mores natuurlijk.

Balen van het eten daar, conleche! Lijkt me bijzonder frustrerend, als je alleen maar kan kiezen uit slecht of iets minder slecht
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:29:40 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81614099
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef conleche het volgende:
Cali, als ik je lijstjes lees: teveel snelle koolhydraten misschien? Ik zou in jouw geval nooit aanraden om te lowcarben, omdat je zoveel sport, maar je kan de KH's misschien wel grotendeels weglaten uit je avondeten? En dan als je 's avonds nog trek hebt, een eitje eten of een beetje kwark of iets anders eiwitterigs?

ik denk dat dat voor eenieder die geen eetstoornis heeft een goed advies zou zijn, maar voor Calimero zou ik het echt afraden om minder carbs te gaan eten. Je krijgt dan toch heel snel weer lijngevoelens, en lijstjes met eten dat niet mag, etc...
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 08:37 schreef sigme het volgende:

[..]

't Eten ziet er goed uit - voorzover ik er iets zinnigs over kan zeggen.
Gewoon doorgaan zo. Probeer eerst maar eens een langere tijd geen rare zoetigheid-eetaanvallen te krijgen, zonder te weinig te gaan eten, dan heb je een wereld gewonnen. En je lijf volgt vanzelf.
dat! wees trots op jezelf dat je je een week niet gewogen hebt en geen gekke eetbuien hebt gehad. je hebt genoeg gegeten en niet gevreten, en geprobeerd het lijnen los te laten, dat is al zo ontzettend knap! misschien dat je gewicht niet meteen meedoet, maar je levensstijl is veel beter zo. Ik snap dat je meteen beloning wilt zien op de weegschaal maar helaas werkt het niet zo... als je lijnen en eetbuien wilt loslaten moet je óók je obsessie met minder willen wegen loslaten....
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 07:52 schreef _Calimero_ het volgende:
<knip lijsjte>

Ik mocht eigenlijk niet meer gaan lijnen/afvallen, maar dit moet toch echt even...
waarom MOET dit? waarom moet je persé ineens minder gaan eten terwijl je een week geen eetbuien hebt gehad en niet hebt gelijnd en niet bent afgevallen? je moet helemaal niks. je wílt misshcien graag afvallen, en je wílt graag lijnen, en het feit dat je niet bent afgevallen in de eerste week normaal eten is voor jou een faciliterend feit om toch weer een beetje te gan lijnen stiekem, en dat is doodzonde, want voor je t weet zit je weer in je oude schema van te weinig eten, en bijvreten...

kom op, je bent goed bezig, ga gewoon door zoals je beziug was...
Kwak
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 10:39:12 #180
70532 loveli
N
pi_81614447
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:
Morgenochtend ga ik bijlezen!

Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....
Van harte!!!!
*schuift roosvicee toe*
Het komt wel weer goed, schatje.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 10:39:52 #181
70532 loveli
N
pi_81614469
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 07:05 schreef imago het volgende:
Ah Nynke, dat is gewoon vaste even het wegruziën van de laatste scriptiestress!

Goeiemorgen trouwens. Heb m'n pesthumeur niet weg kunnen slapen
Je ging je persthumeur toch morgen wegsolliciteren? Go get 'em!
crap in = crap out
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:41:32 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81614533
Hoeraaa voor Nynke's scriptie!

En een smooch voor het Kuiken I so know how you feel Het enige wat ik kan zien op je lijstjes is hier en daar alcohol of chocomelk, maar als je niet lijnt en zoveel sport als jij zou dat gewoon moeten kunnen. Heb je je meetlint ook paraat voor nu en over een week ofzo?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81614614
Ik bedoelde ook niet per se minder carbs, maar ik vind het geen lijnen als je de zoete (avond)tussendoortjes vervangt door iets anders. Het moet een levenswijze worden, dat snap ik ook wel, maar ik zie in de lijstjes best wat zoetigheid. En een deel daarvan vervangen lijkt me dan toch prima? Of heb ik iets gemist in mijn afwezigheid?
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:46:36 #184
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81614706
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
Ik bedoelde ook niet per se minder carbs, maar ik vind het geen lijnen als je de zoete (avond)tussendoortjes vervangt door iets anders. Het moet een levenswijze worden, dat snap ik ook wel, maar ik zie in de lijstjes best wat zoetigheid. En een deel daarvan vervangen lijkt me dan toch prima? Of heb ik iets gemist in mijn afwezigheid?
cali is aan het experimenteren met niet meer lijnen, dus ik denk dat het lastig is de grens t bepalen tussen wat lijnen en niet lijnen is.

zoetigheid als avondtussendoortje vervangen door iets gezonds is geen lijnen mijns inziens maar minder carbs bij je avondeten wel...
Kwak
pi_81614787
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

cali is aan het experimenteren met niet meer lijnen, dus ik denk dat het lastig is de grens t bepalen tussen wat lijnen en niet lijnen is.

zoetigheid als avondtussendoortje vervangen door iets gezonds is geen lijnen mijns inziens maar minder carbs bij je avondeten wel...
Okee, dan neem ik dat minder carbs bij het avondeten terug!
pi_81615006
Godverdegodever ik heb een KKhumeur,

Ik HAAT mijn klote school ik sta echt op het punt om te kappen. Godverdegdver.

Maar dat doe ik niet want ik haal wel mijn punten op de tentamens alleen met de hbo opdrachten word ik steeds genaaid.
pi_81615079
En uit frustratie ga ik nu heel hard leren voor mijn tentamens DAT ZAL ZE LEREN
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:00:58 #188
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81615276
Sigme en Kwak, jullie hebben gelijk..... En eigenlijk weet ik dat ook wel, maar ik wil dan zooo graag afvallen dat mijn kortetermijndoelen (afvallen) even weer belangrijker worden dan de langetermijndoelen (goed eetpatroon en mezelf accepteren)...
@Co: wat Kwak al zei: ik mag niet meer eeuwig dieten/lijnen en moet de focus leggen op het hebben van een normaal eetpatroon. Best lastig voor me..

In dat kader: ik ga maar eens normaal doen en ontbijiten
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:01:34 #189
277802 _Calimero_
pi_81615315
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:55 schreef P.F het volgende:
En uit frustratie ga ik nu heel hard leren voor mijn tentamens DAT ZAL ZE LEREN
Goed zo! dat zal ze zeker leren!! en jou een hoog cijfer opleveren. Win win situatie dus
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:03:04 #190
277802 _Calimero_
pi_81615394
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoeraaa voor Nynke's scriptie!

En een smooch voor het Kuiken I so know how you feel Het enige wat ik kan zien op je lijstjes is hier en daar alcohol of chocomelk, maar als je niet lijnt en zoveel sport als jij zou dat gewoon moeten kunnen. Heb je je meetlint ook paraat voor nu en over een week ofzo?
Heb vorige week wel opgemeten ja, misschien over een week nog eens doen
Hoe ist nu met jouw gewicht, want dat wilde ook niet helemaal meewerken zoals gehoopt toch? Ohhh maar je bent nu net naar Rome geweest natuurlijk...
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:03:52 #191
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81615433
@ cali: ik herken het ook hoor... ik heb maandag nog zitten janken op therapie omdat ik in 7 weken maar 1 kilo was afgevallen... vergetend dat ik al veel beter ben gaan eten enzo (met ruimte voor verbetering, dat wel...)
Kwak
pi_81615502
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Goed zo! dat zal ze zeker leren!! en jou een hoog cijfer opleveren. Win win situatie dus
Ik zou dus een herkansing mogen doen omdat er 4 lessen waren op 3 momenten en op 1 dag met 2 momenten was ik ziek, en op het andere moment had ik een begrafenis. Dus 2 dagen/3 lessen gemist.
Dus ik moest door naar de herkansing.

EN NU MAG IK NIET DOOR IVM AFWEZIGHEID
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:06:35 #193
277802 _Calimero_
pi_81615539
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: ik herken het ook hoor... ik heb maandag nog zitten janken op therapie omdat ik in 7 weken maar 1 kilo was afgevallen... vergetend dat ik al veel beter ben gaan eten enzo (met ruimte voor verbetering, dat wel...)
Het is zo dubbel allemaal, dat maakt het zo lastig. Weten en voelen/korte en lange termijn/aan de ene kant, maar aan de andere kant...
Nou ja, gelukkig zijn we slim genoeg om te begrijpen dat een gezond eetpatroon eigenlijk het belangrijkste is, dus ik zeg: stug volhouden doorgaan dan maar!

pi_81615570
Mijn eetlust is ook totaal weg
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:12:51 #195
277802 _Calimero_
pi_81615791
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef P.F het volgende:
Mijn eetlust is ook totaal weg
Heb ik nou nooit last van

Kom op Pief, laat je niet gek maken, en heb gewoon een keigoede dag vandaag, om alle andere stomme mensen van je studie te sarren
pi_81616185
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
motorbloempje
Viking84
XcUZ_Me
P.F
DevilsAndDust
ColdFeet
MariaEtcetera
loveli
Mini_rulez
remlof
kwakz0r
AKnynke
Syrena
Phaidra
Chicolate
conleche
Ewelina
Tinkepink
_Calimero_
uniekhoorn
neen
Daph_
Guppyfriend
Muis006
PurePoisonPerfume
kwakveense
cyclechick
Merel
GimmeGore
LadyBlack
Goodbye
shinydiscoball
Adelante
sigme
Greys
Miss_S
Laureline
Bob-B
Ek-Mei
donroyco
tliciouz
Vork
Blurred86
anna82
Lastpost
Sander
Sally
Perruche
TJDoornbos
Sarabi
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:21:27 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81616218
Hoi

Even uit mijn hoofd:
vik en nachtwacht, goede beslissing voor de kat, ik hou van zulke dieren-eigenaren en ik duim!
Maria, bentornato!! WB dus Klinkt als een goed tripje!
Sigme: gefeliciteerd! wanneer is de trouwerij? oh en superkleertjes
nynke: HOERA! goed gedaan zeg, gewoon een dag over om je lekker op Madrid te verheugen
Cali: ga nou niet je goede voornemen om minder te lijnen aan de kant zetten he, blijf goed eten!
Co: wat een ultiem toffe foto!! echt stoerrrr
-edit- Vergeet ik uniek nog, spannend!

[ Bericht 5% gewijzigd door LadyBlack op 19-05-2010 11:30:38 ]
pi_81616264
Dit wordt weer zo een dag waar ik alleen maar koffie drink.

Ik heb dus zo college/les van dat takkwijf en ik weet zeker dat ik haar aanvlieg Dus hoe zeg ik dat ik ziek ben en de les van volgende week volg? Maar meer als een voorstel zeg maar.

Ik kom nu niet verder dan: Takkewijf, ik hoef je porum niet te zien. Gegroet.
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 11:24:52 #199
70532 loveli
N
pi_81616371
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
Dit wordt weer zo een dag waar ik alleen maar koffie drink.

Ik heb dus zo college/les van dat takkwijf en ik weet zeker dat ik haar aanvlieg Dus hoe zeg ik dat ik ziek ben en de les van volgende week volg? Maar meer als een voorstel zeg maar.

Ik kom nu niet verder dan: Takkewijf, ik hoef je porum niet te zien. Gegroet.
Wel even checken of je geen verplichte aanwezigheid hebt
crap in = crap out
pi_81616497
Ja ik heb verplichte aanwezigheid maar ik kan volgende week nog volgen. Plus het heeft geen zin meer want ik kan alleen het vak halen als ik die van vorige keer had gehaald en ik mag niet meedoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')