ik denk dat dat voor eenieder die geen eetstoornis heeft een goed advies zou zijn, maar voor Calimero zou ik het echt afraden om minder carbs te gaan eten. Je krijgt dan toch heel snel weer lijngevoelens, en lijstjes met eten dat niet mag, etc...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef conleche het volgende:
Cali, als ik je lijstjes lees: teveel snelle koolhydraten misschien? Ik zou in jouw geval nooit aanraden om te lowcarben, omdat je zoveel sport, maar je kan de KH's misschien wel grotendeels weglaten uit je avondeten? En dan als je 's avonds nog trek hebt, een eitje eten of een beetje kwark of iets anders eiwitterigs?
dat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:37 schreef sigme het volgende:
[..]
't Eten ziet er goed uit - voorzover ik er iets zinnigs over kan zeggen.
Gewoon doorgaan zo. Probeer eerst maar eens een langere tijd geen rare zoetigheid-eetaanvallen te krijgen, zonder te weinig te gaan eten, dan heb je een wereld gewonnen. En je lijf volgt vanzelf.
waarom MOET dit? waarom moet je persé ineens minder gaan eten terwijl je een week geen eetbuien hebt gehad en niet hebt gelijnd en niet bent afgevallen? je moet helemaal niks. je wílt misshcien graag afvallen, en je wílt graag lijnen, en het feit dat je niet bent afgevallen in de eerste week normaal eten is voor jou een faciliterend feit om toch weer een beetje te gan lijnen stiekem, en dat is doodzonde, want voor je t weet zit je weer in je oude schema van te weinig eten, en bijvreten...quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:52 schreef _Calimero_ het volgende:
<knip lijsjte>
Ik mocht eigenlijk niet meer gaan lijnen/afvallen, maar dit moet toch echt even...
Van harte!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef AKnynke het volgende:
Morgenochtend ga ik bijlezen!
Ik wil nu alleen even heel egoistisch jompelen dat ik m'n scriptie heb ingeleverd....![]()
Je ging je persthumeur toch morgen wegsolliciteren? Go get 'em!quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:05 schreef imago het volgende:
Ah Nynke, dat is gewoon vaste even het wegruziën van de laatste scriptiestress!
Goeiemorgen trouwens. Heb m'n pesthumeur niet weg kunnen slapen
cali is aan het experimenteren met niet meer lijnen, dus ik denk dat het lastig is de grens t bepalen tussen wat lijnen en niet lijnen is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
Ik bedoelde ook niet per se minder carbs, maar ik vind het geen lijnen als je de zoete (avond)tussendoortjes vervangt door iets anders. Het moet een levenswijze worden, dat snap ik ook wel, maar ik zie in de lijstjes best wat zoetigheid. En een deel daarvan vervangen lijkt me dan toch prima? Of heb ik iets gemist in mijn afwezigheid?
Okee, dan neem ik dat minder carbs bij het avondeten terug!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
cali is aan het experimenteren met niet meer lijnen, dus ik denk dat het lastig is de grens t bepalen tussen wat lijnen en niet lijnen is.
zoetigheid als avondtussendoortje vervangen door iets gezonds is geen lijnen mijns inziensmaar minder carbs bij je avondeten wel...
Goed zo! dat zal ze zeker leren!! en jou een hoog cijfer opleveren. Win win situatie dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:55 schreef P.F het volgende:
En uit frustratie ga ik nu heel hard leren voor mijn tentamens DAT ZAL ZE LEREN
Heb vorige week wel opgemeten ja, misschien over een week nog eens doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoeraaa voor Nynke's scriptie!![]()
En een smooch voor het KuikenI so know how you feel
Het enige wat ik kan zien op je lijstjes is hier en daar alcohol of chocomelk, maar als je niet lijnt en zoveel sport als jij zou dat gewoon moeten kunnen. Heb je je meetlint ook paraat voor nu en over een week ofzo?
Ik zou dus een herkansing mogen doen omdat er 4 lessen waren op 3 momenten en op 1 dag met 2 momenten was ik ziek, en op het andere moment had ik een begrafenis. Dus 2 dagen/3 lessen gemist.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Goed zo! dat zal ze zeker leren!! en jou een hoog cijfer opleveren. Win win situatie dus
Het is zo dubbel allemaal, dat maakt het zo lastig. Weten en voelen/korte en lange termijn/aan de ene kant, maar aan de andere kant...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: ik herken het ook hoor... ik heb maandag nog zitten janken op therapie omdat ik in 7 weken maar 1 kilo was afgevallen... vergetend dat ik al veel beter ben gaan eten enzo (met ruimte voor verbetering, dat wel...)
Heb ik nou nooit last vanquote:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
motorbloempje
Viking84
XcUZ_Me
P.F
DevilsAndDust
ColdFeet
MariaEtcetera
loveli
Mini_rulez
remlof
kwakz0r
AKnynke
Syrena
Phaidra
Chicolate
conleche
Ewelina
Tinkepink
_Calimero_
uniekhoorn
neen
Daph_
Guppyfriend
Muis006
PurePoisonPerfume
kwakveense
cyclechick
Merel
GimmeGore
LadyBlack
Goodbye
shinydiscoball
Adelante
sigme
Greys
Miss_S
Laureline
Bob-B
Ek-Mei
donroyco
tliciouz
Vork
Blurred86
anna82
Lastpost
Sander
Sally
Perruche
TJDoornbos
Sarabi
Wel even checken of je geen verplichte aanwezigheid hebtquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
Dit wordt weer zo een dag waar ik alleen maar koffie drink.
Ik heb dus zo college/les van dat takkwijf en ik weet zeker dat ik haar aanvliegDus hoe zeg ik dat ik ziek ben en de les van volgende week volg? Maar meer als een voorstel zeg maar.
Ik kom nu niet verder dan: Takkewijf, ik hoef je porum niet te zien. Gegroet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |