abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81484621
Anderhalve week terug ging ik naar de kapper om mijn haar te laten bijpunten. Normaal ga ik naar een goede maar ik was een dagje bij mijn moeder en die kende nog wel een andere zei ze. Nou, deze heeft mijn haar geruineerd. Ze had er laagjes ingedaan waar ik helemaal niet om vroeg, er ech ingehakt en plukken gemist. Ik moest de dag erop naar mijn gewone kapper teruggaan om het nog enigzins toonbaar te maken. Maar alsnog ben ik niet tevreden. Ik heb lang dun steil haar en met die laagjes ziet het er echt debiel uit. Ik draag het in een zijscheiding nu en zet het vast, de enige manier waarop het nog toonbaar is. En nu moet ik maar wachten en elke zoveel weekn naar de kapper om de laagjes weg te knippen.

Maar... Waar een normaal mens na een dag of twee het zou accepteren en gewoon zou wachten tot het weer groeit (het is maar haar, toch..), voel ik me gigantisch depressief hierover. Ik ben erg gepest in mijn jeugd en daardoor was uiterlijk iets enorm belangrijks voor me. Ook had ik een dwangneurose die al een tijd weg was, maar nu is het teruggekomen. ik blijf mijn haar maar checken, ik blijf maar huilend wakker worden, het is bijna hetzelfde gevoel als dat ik een dierbare verloren zou hebben. Ik ben 'mezelf'kwijt. Mijn imago van 'mooie meid' waar ik nu zo trots op was. Het is echt niet gezond, en ik ga morgen ook langs de huisarts. Op het moment slik ik Valeriaan, van die kalmeringspilletjes die je bij de drogist kan halen. Iedereen om me heen is gigantisch lief voor me en probeert me beter te laten voelen, maar echt werken doet het niet...

Iemand bekend met iets soortgelijks?
pi_81484763
Hm ik post liever geen foto maar ik heb nu 3 lagen, als ik het in een middenscheiding doe is de eerste laag zo'n schuine van iets onder mijn kin tot een paar cm eronder. Dan heb ik een laag tot iets onder mijn schouder, en dan eindigt de laatste boven mijn borst. Maar in een middenscheding hangt het heel saai en lelijk, en ik had altijd een zijscheiding. Nu met zijscheiding is het aan een kant twee lagen en aan de andere kant liggen die lagen op elkaar, ze mengen opzich wel ok maar alsnog is het niet mooi. Het moet gewoon echt even groeien. De kapster kan er ook niks meer mee doen zei ze, want die eerste had het model gewoon geruineed. En echt kort in een bob wil ik nu niet. (Maar dit is meer voor LIF). Ik steil mijn haar want met slag is het al helemaal lelijk omdat het niet handelbaar is dan, en zeker nu lijkt het superkort zonder steilen (ik had het eerst ver onder mijn borst)
pi_81484767
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:51 schreef Waterhoentje het volgende:
Hm ik post liever geen foto maar ik heb nu 3 lagen, als ik het in een middenscheiding doe is de eerste laag zo'n schuine van iets onder mijn kin tot een paar cm eronder. Dan heb ik een laag tot iets onder mijn schouder, en dan eindigt de laatste boven mijn borst. Maar in een middenscheding hangt het heel saai en lelijk, en ik had altijd een zijscheiding. Nu met zijscheiding is het aan een kant twee lagen en aan de andere kant liggen die lagen op elkaar, ze mengen opzich wel ok maar alsnog is het niet mooi. Het moet gewoon echt even groeien. De kapster kan er ook niks meer mee doen zei ze, want die eerste had het model gewoon geruineed. En echt kort in een bob wil ik nu niet. (Maar dit is meer voor LIF). Ik steil mijn haar want met slag is het al helemaal lelijk omdat het niet handelbaar is dan, en zeker nu lijkt het superkort zonder steilen (ik had het eerst ver onder mijn borst)
Ja, daar snap ik dus geen zak van....
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
  zondag 16 mei 2010 @ 12:52:26 #4
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_81484796
Probeer zo min mogelijk in de spiegel te kijken en ga iets doen om je gedachten te verzetten. Ga een spelletje doen of bekijk wat fotoboeken van Fok!kers en je voelt je waarschijnlijk al snel wat beter.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_81484823
Zo ongeveer los, maar het valt veel lelijker. Bovendien heb ik geen hoofd voor een middenscheiding, te rond.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:53:52 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_81484838
Ik zou eens met een professional gaan praten. Je blaast dit enorm uit proportie.
Resistance is futile.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:55:00 #7
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_81484876
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:53 schreef Waterhoentje het volgende:
[ afbeelding ] Zo ongeveer los, maar het valt veel lelijker. Bovendien heb ik geen hoofd voor een middenscheiding, te rond.
Niks mis mee!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zondag 16 mei 2010 @ 12:55:06 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_81484881
Je drukte over je kapsel is slechts een uiting van onderliggende problemen. Gelukkig geef je zelf al aan naar de huisarts te gaan.

Wat dat kapsel betreft: niemand let er zo op als jijzelf.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:55:24 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81484897
Hemel, als je hier al zo van ondersteboven raakt wat doe je jezelf dan aan als je door een ongeluk of ziekte (tijdelijk) kaal wordt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81484906
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:51 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Ja, daar snap ik dus geen zak van....
je bent dan ook een man .

Mijn vriend en familie zeggen allemaal dat het normaal /mooi valt, maar ik wil het gewoon weer een lengte:(. Dat jessica Simpson plaatje is ook slechts een indicatie, zo goed valt het echt niet. Ik wacht nu tot de bovenste laag uitgroeit zodat het iets beter valt en ik met een paar maanden alles 1 lengte kan doen:(

Maar zodra ik een meisje zie dat haar haar heeft zoals ik vorige week voel ik me ontiegelijk misselijk en ben ik jaloers. Ook al is ze verder gewoon lelijk.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:57:20 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_81484957
Oh, je imago als 'mooie meid'.. Niet om het één of ander maar de meeste meiden zijn gewoon niet zo aantrekkelijk met kort haar. Misschien moet je dan onder ogen zien dat je zonder je haar middelmatig bent, en eerlijk gezegd: daar is helemaal niks mis mee.
Resistance is futile.
pi_81484959
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef Leandra het volgende:
Hemel, als je hier al zo van ondersteboven raakt wat doe je jezelf dan aan als je door een ongeluk of ziekte (tijdelijk) kaal wordt?
Daar ben ik dus ook bang voor ja, zeker na die vliegramp die heel dichtbij kwam voor me. Ik dacht, dat had met iemand die ik ken kunnen gebeuren en dan jank ik over mijn haar. Maar het gevoel gaat maar niet weg:(
pi_81484995
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef TNA het volgende:
Je drukte over je kapsel is slechts een uiting van onderliggende problemen. Gelukkig geef je zelf al aan naar de huisarts te gaan.

Wat dat kapsel betreft: niemand let er zo op als jijzelf.
Ik weet het. Ik heb heel veel onverwerkte issues, van fysieke mishandeling tot aanranding etc.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:59:03 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_81485010
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef Waterhoentje het volgende:

[..]

je bent dan ook een man .

Mijn vriend en familie zeggen allemaal dat het normaal /mooi valt, maar ik wil het gewoon weer een lengte:(. Dat jessica Simpson plaatje is ook slechts een indicatie, zo goed valt het echt niet. Ik wacht nu tot de bovenste laag uitgroeit zodat het iets beter valt en ik met een paar maanden alles 1 lengte kan doen:(

Maar zodra ik een meisje zie dat haar haar heeft zoals ik vorige week voel ik me ontiegelijk misselijk en ben ik jaloers. Ook al is ze verder gewoon lelijk.
Oh wacht, je wíl gewoon drama maken. Je zoekt het zelfs op, elke aanleiding om je kut te voelen lijk je aan te grijpen.
Resistance is futile.
pi_81485050
Oh god wat een ramp,stel je niet zo aan kind.
  zondag 16 mei 2010 @ 13:01:21 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81485084
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:58 schreef Waterhoentje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb heel veel onverwerkte issues, van fysieke mishandeling tot aanranding etc.
Als er iets killing is voor je "mooie meid" zelfbeeld dan is dat het wel, dus ik snap werkelijk niet dat een paar verkeerd zittende plukjes haar nu zo dramatisch kunnen zijn.

Anyhood; zorg dat je hulp krijgt, en dan bedoel ik niet mbt je haar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_81485126
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:00 schreef Diepzinnig het volgende:
Oh god wat een ramp,stel je niet zo aan kind.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 16 mei 2010 @ 13:03:12 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_81485152
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh wacht, je wíl gewoon drama maken. Je zoekt het zelfs op, elke aanleiding om je kut te voelen lijk je aan te grijpen.
Ze is dan ook een vrouw!

Nee maar goed TS, je hebt zelf gelukkig al wel door dat je een issue hebt die dieper gaat dan dit oppervlakkige probleem. En meer dan naar de huisarts ermee kunnen we je niet adviseren, want als het zo simpel was had je hier niet gepost.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_81485159
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Weet je, ik vond jouw posts altijd wel goed, maar nu zeg je echt iets kwetsends. Was jij niet dat meisje dat niet wist of ze nou bi was of lesbisch? Dan zeg ik toch ook niet 'dat doe je voor aandacht'? Ik hoef helemaal geen aandacht, denk je dat ik het leuk vind om me zo rot te voelen? Als ik aandacht wil ga ik wel me optutten ofzo.
pi_81485220
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als er iets killing is voor je "mooie meid" zelfbeeld dan is dat het wel, dus ik snap werkelijk niet dat een paar verkeerd zittende plukjes haar nu zo dramatisch kunnen zijn.

Anyhood; zorg dat je hulp krijgt, en dan bedoel ik niet mbt je haar.
dat was voor ik besliste veel werk te maken van mijn uiterlijk, zodat mensen niet op me neerkeken...
pi_81485226
En ferme trap onder je hol zou je moeten krijgen.
Ik zou echt alles behalve lief voor je zijn.
pi_81485341
Oh, want als je gemeen tegen me bent voel ik me beter? Het is ook lastig te snappen voor iemand met een normaal aantal zelfvertrouwen denk ik.
  zondag 16 mei 2010 @ 13:08:20 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81485362
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef Waterhoentje het volgende:
[..]
dat was voor ik besliste veel werk te maken van mijn uiterlijk, zodat mensen niet op me neerkeken...
Het wordt wel met de minuut ongeloofwaardiger....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 16 mei 2010 @ 13:08:45 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81485384
Wat een ge-dramaqueen van het Rapunseltype. Als je je zekerheid uit je haar moet halen en je met zware termen als 'depressie' smijt als je een bad hair week hebt, zou ik inderdaad snel gaan werken aan een gezond totaalzelfbeeld.

Mijn kapsel was laatst ook niet zoals ik het wilde. Ik lach erom, maak een nieuwe afspraak bij de kapper en het wordt tot volle tevredenheid bijgewerkt. Het leven is met dit soort futiliteiten zo moeilijk als dat je het zelf maakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 16 mei 2010 @ 13:08:52 #25
210501 right_turn
It's my turn
pi_81485389
Boehoe... je haar op je kop zit even niet naar je zin.

Het probleem zit niet op je hoofd, maar in je hoofd!
Acht Cola, Acht Bier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')