Ja, daar snap ik dus geen zak van....quote:Op zondag 16 mei 2010 12:51 schreef Waterhoentje het volgende:
Hm ik post liever geen foto maar ik heb nu 3 lagen, als ik het in een middenscheiding doe is de eerste laag zo'n schuine van iets onder mijn kin tot een paar cm eronder. Dan heb ik een laag tot iets onder mijn schouder, en dan eindigt de laatste boven mijn borst. Maar in een middenscheding hangt het heel saai en lelijk, en ik had altijd een zijscheiding. Nu met zijscheiding is het aan een kant twee lagen en aan de andere kant liggen die lagen op elkaar, ze mengen opzich wel ok maar alsnog is het niet mooi. Het moet gewoon echt even groeien. De kapster kan er ook niks meer mee doen zei ze, want die eerste had het model gewoon geruineed. En echt kort in een bob wil ik nu niet. (Maar dit is meer voor LIF). Ik steil mijn haar want met slag is het al helemaal lelijk omdat het niet handelbaar is dan, en zeker nu lijkt het superkort zonder steilen (ik had het eerst ver onder mijn borst)
Niks mis mee!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:53 schreef Waterhoentje het volgende:
[ afbeelding ] Zo ongeveer los, maar het valt veel lelijker. Bovendien heb ik geen hoofd voor een middenscheiding, te rond.
je bent dan ook een manquote:Op zondag 16 mei 2010 12:51 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Ja, daar snap ik dus geen zak van....
Daar ben ik dus ook bang voor ja, zeker na die vliegramp die heel dichtbij kwam voor me. Ik dacht, dat had met iemand die ik ken kunnen gebeuren en dan jank ik over mijn haar. Maar het gevoel gaat maar niet weg:(quote:Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef Leandra het volgende:
Hemel, als je hier al zo van ondersteboven raakt wat doe je jezelf dan aan als je door een ongeluk of ziekte (tijdelijk) kaal wordt?
Ik weet het. Ik heb heel veel onverwerkte issues, van fysieke mishandeling tot aanranding etc.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef TNA het volgende:
Je drukte over je kapsel is slechts een uiting van onderliggende problemen. Gelukkig geef je zelf al aan naar de huisarts te gaan.
Wat dat kapsel betreft: niemand let er zo op als jijzelf.
Oh wacht, je wíl gewoon drama maken. Je zoekt het zelfs op, elke aanleiding om je kut te voelen lijk je aan te grijpen.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef Waterhoentje het volgende:
[..]
je bent dan ook een man.
Mijn vriend en familie zeggen allemaal dat het normaal /mooi valt, maar ik wil het gewoon weer een lengte:(. Dat jessica Simpson plaatje is ook slechts een indicatie, zo goed valt het echt niet. Ik wacht nu tot de bovenste laag uitgroeit zodat het iets beter valt en ik met een paar maanden alles 1 lengte kan doen:(
Maar zodra ik een meisje zie dat haar haar heeft zoals ik vorige week voel ik me ontiegelijk misselijk en ben ik jaloers. Ook al is ze verder gewoon lelijk.
Als er iets killing is voor je "mooie meid" zelfbeeld dan is dat het wel, dus ik snap werkelijk niet dat een paar verkeerd zittende plukjes haar nu zo dramatisch kunnen zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:58 schreef Waterhoentje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb heel veel onverwerkte issues, van fysieke mishandeling tot aanranding etc.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:00 schreef Diepzinnig het volgende:
Oh god wat een ramp,stel je niet zo aan kind.
Ze is dan ook een vrouw!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh wacht, je wíl gewoon drama maken. Je zoekt het zelfs op, elke aanleiding om je kut te voelen lijk je aan te grijpen.
Weet je, ik vond jouw posts altijd wel goed, maar nu zeg je echt iets kwetsends. Was jij niet dat meisje dat niet wist of ze nou bi was of lesbisch? Dan zeg ik toch ook niet 'dat doe je voor aandacht'? Ik hoef helemaal geen aandacht, denk je dat ik het leuk vind om me zo rot te voelen? Als ik aandacht wil ga ik wel me optutten ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh wacht, je wíl gewoon drama maken. Je zoekt het zelfs op, elke aanleiding om je kut te voelen lijk je aan te grijpen.
dat was voor ik besliste veel werk te maken van mijn uiterlijk, zodat mensen niet op me neerkeken...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er iets killing is voor je "mooie meid" zelfbeeld dan is dat het wel, dus ik snap werkelijk niet dat een paar verkeerd zittende plukjes haar nu zo dramatisch kunnen zijn.
Anyhood; zorg dat je hulp krijgt, en dan bedoel ik niet mbt je haar.
Het wordt wel met de minuut ongeloofwaardiger....quote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef Waterhoentje het volgende:
[..]
dat was voor ik besliste veel werk te maken van mijn uiterlijk, zodat mensen niet op me neerkeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |