En die wijsheid is onbetaalbaar...!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
Even een zeurpost: ik baal, want ik ben al dagenlang ziek. En dan echt klassiek ziek, met (rochel-)hoestbuien, alle holtes verstopt met snot, koorts/verhoging en bijbehorende dromen (ik kreeg gewoon nog een kind erbij gisternacht!En ik moest bevallen op een gammele zoldertrap!) en mijn hele lijf lijkt gemaakt van spaghetti, zo slap voel ik me.
Het zal wel de tol zijn die ik moet betalen van het te vrolijk leven de afgelopen tijd, met iedere dag een halve fles wijn en veel te veel lekkers. Helaas moet ik nu ook letterlijk betalen, want ik kan zo niet werken en moest wat dingen afzeggen, dus iedere dag ziekzijn kost me ook nog ongeveer 200 euro![]()
Maar dàn de levenswijsheid die je ervoor terugkrijgtWant nu ga ik natuurlijk ècht gezond leven, als ik beter ben.
Onzekerheid en depressie komen terug na verpest kapsel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef P.F het volgende:
Mijn moeder is naar de el cheapo kapper geweest waar ze niet kunnen knippen (ik waarschuwde haar al) en nu is het echt niet mooiSondee!
andersom PFje! jij post blijkbaar vaak vlak na ons allemaal in een topicquote:
Cool!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, ik ga vanavond zingen voor de kneunigin!een of ander vreselijk stuk gecomponeerd voor de gelegenheid... en een mooi stukje renaissance muziek... de nieuwe kerk in amsterdam bestaat 600 jaar, en vanavond is de viering daarvan met lezingen en een beetje muziek van een koortje...
Nee hoor!!! Zo werkt het niet!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
andersom PFje! jij post blijkbaar vaak vlak na ons allemaal in een topicstalkert! je stond bij mij ook op 1
ik heb ook slankies, en een paar haaktopic mensen
Nee joh, gezellig juistquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat spannend, kwak!
Ik vind het ook wel confronterend dat ik zo hoog sta bij veel mensen hier. Ik post echt te veel.
quote:
Ga naar mijn kapper!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Syrena het volgende:
Ik sta meestal lekker gemiddeld![]()
Cool Kwak! Ben benieuwd wat ze aanheeft![]()
Ik moet ook weer naar de kapper, dramaaaa. Er knipt gewoon niemand goed![]()
En ik wil slapen. En dat kannie, want ik moet werken, en huis kijken straks, en morgen een halve dag werkenen dan vrijdag een hele. En de meneer van P&O belt maar niet, dus ik weet niet eens waar ik 't voor doe
Muurtje tussen kamer en keuken eruit! Wat een ruimte heb je dan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Syrena het volgende:
Linkjeeeeeee:
http://www.heykens.nl/index.php?url=/woningen&view=detail&wid=508&iep=zvktumfipfdi
Als je de foto's aanklikt hoor je een groter versie te krijgen, doet het bij mij thuis wel, op 't werk niet
inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:54 schreef loveli het volgende:
Potver, huis met tuin en garage, voor dat bedrag krijg je hier een tweekamerflat.
Oh, ik was me anders al aan het verheugen op frituren zonder luchtjes in de kamerquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Muurtje tussen kamer en keuken eruit! Wat een ruimte heb je dan!
Met een polsbandje om, gratis drankquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
inderdaadin Leiden kun je er een seniorenwoning met erbovenop 800 euro servicekosten per maand voor kopen. maar dan woon je wel all-inclusive (net als op vakantie in turkije, maar dan anders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |