Bij jou konden ze net zo goed zetten:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat lelijkStaat altijd 16-23. Dat is gewoon iedereen die ik ken bijna.
BIJNAquote:
Truequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij jou konden ze net zo goed zetten:
Stier, Vrouw, 13-16 jaar heeft je profiel bezocht. Dan weet jen og niet wie het is.
quote:
Donequote:
IK-IK-IK-BEN-DE-ROBOTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:54 schreef Otis2.0 het volgende:
GROOTSTE BAZENFILMPJE VAN YOUTUBE ONTDEKT.
Ik viel in slaap.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:54 schreef Otis2.0 het volgende:
GROOTSTE BAZENFILMPJE VAN YOUTUBE ONTDEKT.
Dibsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
Een 15 jarig meisje was net jarig geweest dus beter nodigt ze mij ook uit op haar feestIk vraag wel of ik iemand mag meenemen dan. En dan neem ik 1 gelukkige FOK'er mee.
Een Limburger in Tilburg die vroeg wil opstaan om de carnaval-optocht te zien en op het schoolplein achter z'n vrienden aanrent.quote:
MOEILIJK MOEILIJKquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een Limburger in Tilburg die vroeg wil opstaan om de carnaval-optocht te zien en op het schoolplein achter z'n vrienden aanrent.
OF
Een baas.
Dankjewel, en nu even luisteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tweemaal Boats 'n Hoes voor je post.
Ik heb het gedaan en ben blij dat hij het postte. Ik wist nooit de naam van dat liedje enzo.quote:
Posten namens gebande!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha wie hou ik voor de gek.
Sanna zegt:
daar stond ik al in
zeg maar in de SC dat ik met je mee mag en dat we dan gaan vozen op het toilet
Satria. zegt:
gewoon deze exacte quote?
Sanna zegt:
nee, je moet het aanpassen zodat het lijkt alsof jij het zegt
Nee, WD mag mee. Want dan kan ik haar versieren en vozen met haar op het toilet.
en dan die bloossmiley van hyves
Ja goede afleiding van de examens natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is zelfs tijdens haar banperiode nog geobsedeerd door deze reeks, dat verbaast me!
Beter zakt ze hard dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is zelfs tijdens haar banperiode nog geobsedeerd door deze reeks, dat verbaast me!
Wd zakt niet!quote:
Ik niet, want ik wist de titel nooit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Iedereen kan het liedje zo dromen bij het aanschouwen van de titel.
Inderdaad, examens zijn zo makkelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd zakt niet!Ze heeft biologie en Nederlands goed gemaakt.
Geen probleem schatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet, want ik wist de titel nooit.![]()
![]()
Maar thnx voor het posten, nu weet ik hem eindelijk.
Nee Bragi, je bent niet stoer omdat je wolvendagen spreekt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd zakt niet!Ze heeft biologie en Nederlands goed gemaakt.
Dat probeerde ik dan ook niet te aan te tonen. Ik heb zoiets ook niet nodig, ik heet geen Chris.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee Bragi, je bent niet stoer omdat je wolvendagen spreekt.
Moet je het maar niet oneens met me zijn.quote:
Het is een topic in de benefietreeks 'Trollen voor Togo', denk aan die arme mensen, mayne.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je het maar niet oneens met me zijn.
Moeders die mee kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn moeder ziet een foto van Ryan Sheckler en zegt tegen me "Hee die jongen lijkt wel op jou, wie is dat?".
Fuck my life.
Okay, dan is mijn klacht overruled.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze kwam m'n schone kleding brengen, zoals moeders horen te doen.
Oh, nadat honderd mensen het hebben beaamd dringt het, nu zelfs je moeder het zegt, pas écht door?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn moeder ziet een foto van Ryan Sheckler en zegt tegen me "Hee die jongen lijkt wel op jou, wie is dat?".
Fuck my life.
Pas als m'n moeder het zegt is het waar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, nadat honderd mensen het hebben beaamd dringt het, nu zelfs je moeder het zegt, pas écht door?
Alsof het zo erg is op hem te lijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Fuck my life.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Fuck my life.
Echt hčquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Ryan Sheckler![]()
. Echt zo'n fag met z'n mentale dilemma's en z'n hulpgebeg bij iedereen
. WHY SO SERIOUS
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt hč! Gozer heeft een ideaal leven maar is alsnog een enorm serieuze emo-huillie.
Hij is echt immens triest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt hč! Gozer heeft een ideaal leven maar is alsnog een enorm serieuze emo-huillie.
Eens, maar ik zou hem wel doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik zal nu uit je topic blijven Chris, ik laat hem met 10hp left leven.
Nope, ik twijfel nog. Ben al een hele tijd op zoek, maar het is zo zonde als ik een eigen kribbe heb, volgend jaar in Damsco ga studeren en dan weer weg moetquote:
Parasiet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nope, ik twijfel nog. Ben al een hele tijd op zoek, maar het is zo zonde als ik een eigen kribbe heb, volgend jaar in Damsco ga studeren en dan weer weg moet.
Nee, ik vind het triest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Banzaiaap het volgende:
Zitten jullie nu ook op Spotify?
http://open.spotify.com/user/thomasoffinga
Ach ja je ouders hebben zelf voor een parasiet gekozen, want de eerste 5 maand van je leven ben je dat letterlijk.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Onjuist. Ik betaal alles zelf, kook 50/50 en doe het huishouden 50/50.
Ik dacht dat het een gedichtje was.quote:Je komt hier met een klacht
Niet met een of ander verzonnen kutverhaal.
Slowchatten doe je maar in het SC topic,
niemand heeft 20 klachten op 1 dag zoals sommigen hier.
We gaan het eens anders aanpakken..
a) 20 uur per maand mét advertenties.quote:
quote:Bij de onthaalmoeder naast de deur zat nog een nichtje van ons en we besloten haar een bezoekje te brengen. Rond de tafel daar zaten nog enkele kleinere kinderen voor wie de buurvrouw macaroni aan het opscheppen was. Haar man, die in een hoek van het keukentje stond, zei dat ik moest komen kijken naar een beest dat daar liep. Ondertussen schudde hij met zijn hand aan zijn onderlichaam waar hij makkelijk aankon omdat zijn broek open stond. Ik schrok, al wist ik niet goed wat ik moest denken. Vlakbij werd er macaroni opgeschept door een vrouw die alles wat er in de hoek van de keuken gebeurde normaal leek te vinden. Rond de tafel zaten kleine kinderen die niks leken op te merken. Toen de man zei dat ik mee moest gaan, volgde ik hem de trap op.
quote:Bij ons thuis werd een meningsverschil nooit uitgepraat, maar na het nuttigen van alcoholische dranken uitgevochten. Soms tot bloedens toe. Mijn ouders hebben met messen achter elkaar aan gezeten. Ze dragen allebei littekens van hun onenigheid. Mijn vader heeft mijn moeder ooit uit een rijdende auto gegooid, waardoor ze haar reukzin kwijt is. Enkel op televisie heb ik twee mensen liefdevol met elkaar weten omgaan. Nooit in het echt.
quote:Zo kwam mijn moeder eens de trap af in een bijzonder sexy topje dat enkel door twee smalle lintjes min of meer op zijn plaats werd gehouden. Haar rug was bloot, haar buik was niet veel beter bedekt, haar decolleté liep bijna tot aan de navel. De zeldzame momenten dat mijn vader bloednuchter is, heeft hij het daar al moeilijk mee. Nu had hij al enkele glazen op en begon hij aan dat topje te sleuren om mijn moeders buik toch enigszins aan het zicht te onttrekken. Natuurlijk floepten haar borsten eruit en werd hij pas echt boos. Hij sprong op mijn moeder en bleef in zijn woede aan dat bloesje rukken tot het helemaal stuk was. Ik kon hem nog net tegenhouden, anders had hij mijn moeder tot bloedens toe afgeranseld.
Sbs nieuws.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
Sterrenmeisje: "Pedofiel mishandelde me toen ik 6 was"
[ afbeelding ]
Het 'sterrenmeisje' spreekt:
[..]
[..]
[..]
Not again.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
pics van die moeder in dat topje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Boeiend, hoer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Attentieprostituee!1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Opgelost, slotje.quote:Met haar boek 'Van Sterrenmeisje tot Kimberley' hoopt de 19-jarige genoeg te verdienen om de laserbehandeling te betalen.
Hij weet dat je dat ook via de lucht kan krijgen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Een vriend van mij baalt elke keer als hij zich door drank en hormonen laat verleiden een meisje te kussen, omdat hij bang is voor pfeiffer.
"Een vriend van mij"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Een vriend van mij baalt elke keer als hij zich door drank en hormonen laat verleiden een meisje te kussen, omdat hij bang is voor pfeiffer.
De ziekte van Pfeiffer is alleen besmettelijk via speeksel. Vooral jongeren lopen het risico om ziek te worden, omdat ze elkaar meestal besmetten door te zoenen. Het wordt daarom ook wel de ‘kus ziekte' genoemd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij weet dat je dat ook via de lucht kan krijgen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Een vriend van mij"
Ja, hoor, Sky. Ja, hoor.
Eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
Ik vind Sky wel een type voor smetvrees. [ afbeelding ]
Wat een beeld hebben jullie van mijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
Ik vind Sky wel een type voor smetvrees. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De ziekte van Pfeiffer is alleen besmettelijk via speeksel. Vooral jongeren lopen het risico om ziek te worden, omdat ze elkaar meestal besmetten door te zoenen. Het wordt daarom ook wel de ‘kus ziekte' genoemd.
Je kunt elkaar ook besmetten door uit dezelfde beker of uit hetzelfde glas te drinken. Als bestek, bekers en glazen zijn afgewassen, is er ook geen besmettingsgevaar meer. Besmetting kan ook niet door te niezen of te hoesten, omdat het virus niet kan overleven in de lucht.
Nee. Dat was er maar één, en we hebben een intervention gehouden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
Zijn dat dezelfde vrienden als degenen die nooit een rondje geven?
Hij bleek heroďneverslaafd te zijn, waardoor hij nooit geld had om rondjes te geven?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee. Dat was er maar één, en we hebben een intervention gehouden.
Je bedoelt al die meubels die waren ingepakt in plastic folie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat een beeld hebben jullie van mij. Smetvrees
. Je had m'n kamer moeten zien met carnaval.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je bedoelt al die meubels die waren ingepakt in plastic folie?
Maar je ruimt je kamer toch elke dag op?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat een beeld hebben jullie van mij. Smetvrees
. Je had m'n kamer moeten zien met carnaval.
Ik heb ook een vriend waarmee als we friet + snacks halen hij áls hij al een snack erbij neemt die niet meteen opeet maar in de koelkast legt zodat hij hem de volgende dag koud kan opeten![]()
.
Grapverpester.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij bleek heroďneverslaafd te zijn, waardoor hij nooit geld had om rondjes te geven?
Bloempotquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, die Ryan Schlecker had als klein kind hetzelfde kapsel als ik.
Mensen haten op mijn zeer mooie handen dit dat zus zo hier daar allesss.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Bragi het volgende:
Sky heeft ook altijd van die ontsmettingsdoekjes mee, waarmee hij de knoppen van een kraan schoonmaakt, waarna hij z'n handen wast, de kraan dicht draait, naar buiten wil lopen en zich dan realiseert dat zijn 'tengere wijvenhanden' weer vies zijn van het vastpakken van de klink.
[ afbeelding ]
Welk meisje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef Maisnon het volgende:
Bragi heb je de update van dat griepvaccin meisje uit de VS meegekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Is al verwijderd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
Chai, Mozy en ik verbaasden ons net dat jij op Shawn zit. Vuige vreemdgaanster.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Bragi het volgende:
Ik zou Breathtaking samen met jou DP'en. No homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow hoe groot is haar keel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou Breathtaking samen met jou DP'en. No homo.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Bragi het volgende:
Ik kan denk ik met de meesten hier wel opschieten IRL. Behalve met Otis, Seagal en C_N. No homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ik heb daar sws geen verstand van, van die afkortingen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat is geen eens een gestandaardiseerde afkorting.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat is geen eens een gestandaardiseerde afkorting.
Dat en dat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaja! S-s-s-s-s-sexual acronym fail fail fail
Ik ga jou zo TR'n als je niet oppast.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:36 schreef Maisnon het volgende:
Hmm ik had een topic report geplaatst om de TT naar HANDEN SC te veranderen maar er is geen animo onder de moderators voor
Niet nodig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal aan Mozy doorgeven wat jouw diepste verlangen is.
Speel jij in The Hills?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef ynuhh het volgende:
Oeh, lekker op een terras gehangen en lekker uit eten geweest.
/dearkitty
Sws.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb daar sws geen verstand van, van die afkortingen.
Dit wil ik meemaken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga jou zo TR'n als je niet oppast.
Vrij vertaald: ik kan met hen wél opschieten en met jou/jullie niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan denk ik met de meesten hier wel opschieten IRL. Behalve met Otis, Seagal en C_N. No homo.
Het klopt dat ik dat heb. Ik heb ook van die Freudiaanse versprekingen.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Och och, BP meldt zich ook weer bij het juiste onderwerp.
Nee hoor, ik denk ook wel dat ik met jou zou kunnen opschietenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vrij vertaald: ik kan met hen wél opschieten en met jou/jullie niet.
(U)
Mensen die gaan praten over hoe 'stug' Denemarken en Kameroen wel niet zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die vinden dat we een moeilijke poule hebben dit WK.
WOWOWOWOWquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Deepthroaten doe je inderdaad.
Nu moet je er nog goed in worden.
Denemarken verdedigend stug lastig dit dat allesss Kameroen bomen van kerels doodschop Eto'o Japan snel honda hier daar alless dit dat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die gaan praten over hoe 'stug' Denemarken en Kameroen wel niet zijn.
Oeburhoubd, afkorten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er xeauixeau al mee gestopt als ik jou was.
Ik had zowat vanochtend een Astra in mijn frontje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
Er reed vandaag een Getzmobile in mijn achterbak. En ik reed al 130. A9, jij, WF?!
Ohemgee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk ook wel dat ik met jou zou kunnen opschieten. Hoewel ik geen handen geef, dan worden mijn handen weer vies.
HAHA EEN QUOTE UIT EEN FILM HAHA DAT IS JE EERSTE!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
J.P. Prewitt: I'm a hand model, mama. A finger jockey. We think differently than the face and body boys... we're a different breed.
DAMNIT IT'S HANSEL, HE IS SO HOT RIGHT NOW.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
J.P. Prewitt: I'm a hand model, mama. A finger jockey. We think differently than the face and body boys... we're a different breed.
Ja, staat sinds vandaag op de luisterpaal. Maar ik heb nog geen tijd gehad om het te luisteren.quote:
Het eerste nummer klinkt in ieder geval al fijn. Al sla ik nummer 12 maar over, denk ik zoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, staat sinds vandaag op de luisterpaal. Maar ik heb nog geen tijd gehad om het te luisteren.
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43467043
Die kleine waynequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het eerste nummer klinkt in ieder geval al fijn. Al sla ik nummer 12 maar over, denk ik zo.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had zowat vanochtend een Astra in mijn frontje.
Wut?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHA EEN QUOTE UIT EEN FILM HAHA DAT IS JE EERSTE!!!
Nee, op een 80km weg reden ze 60 toen op eens die Astra een Sirion torpedeerde, en toen moest ik volle polle op de rem.quote:
Zal ik je even opwarmenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Het is wel om aan te horen maar ik ben er niet voor in de mood
Hoofdpijn zeker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Het is wel om aan te horen maar ik ben er niet voor in de mood
Praat je in het echt ook zo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, op een 80km weg reden ze 60 toen op eens die Astra een Sirion torpedeerde, en toen moest ik volle polle op de rem.
Hij is konings.quote:
Wat doe ik fout?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Praat je in het echt ook zo?!!!!!!!!!!!111!!1
Je zei 'volle polle op de rem' in plaats van 'goed in de ankers'.quote:
Niets, maar ik vind het grappig.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Astra een Sirion torpedeerde, met volle polle
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je zei 'volle polle op de rem' in plaats van 'goed in de ankers'.
Oh, da's een gewoonte.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niets, maar ik vind het grappig.![]()
[..]
WAT?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef WillFerrell het volgende:
Goed in de ankers.Als je dat hier zegt, vragen ze 'oi ook fan de klieke bint'.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zwaar, zwaar, zwaar ondergewaardeerde speler. Misschien wel de beste verdediger van de Eredivisie dit afgelopen jaar.
Als een aap op de beat bouncende ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
Is het iemand wel eens opgevallen dat David Guetta er als een volslagen autist uitziet in videoclips?
Ja man. Dat soort spelers kunnen op een WK nog wel eens boven zich uitstijgen. Aldus een of andere debiel in het WK-subforumquote:
Enige wat stijgt bij Adeleye is hopelijk het vliegtuig richting Nigera.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja man. Dat soort spelers kunnen op een WK nog wel eens boven zich uitstijgen. Aldus een of andere debiel in het WK-subforum.
Verstandig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik praat voortaan als het over voetbal gaat altijd met Otis mee.
WOWOWOOWW, CHECK DEZE JONGEN ARROGANT ZIJNquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik eet die mensen op jonghe in dat WK-topic.
Wolfie!quote:
Men, ik voelde me echt sneu toen ik moest lurken vandaag. Alleen gister was ik toch de hele dag naar Rotterdam dus ik heb niet gekeken op fokquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, ontwenningsverschijnselen krijgen tijdens een banperiode?
Veel belangrijker dan die wedstrijd van twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zeggen dat Nederland geen schijn van kans maakt tegen Italië omdat we 4 jaar geleden een oefenwedstrijd verloren.
Wtf, is dat al 4 jaar terug? Tijd gaat snel meng.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zeggen dat Nederland geen schijn van kans maakt tegen Italië omdat we 4 jaar geleden een oefenwedstrijd verloren.
Dat is altijd met een WK, daar zit 4 jaar tussen. Snuggere.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, is dat al 4 jaar terug? Tijd gaat snel meng.
Tussen een WK en een oefenwedstrijd zit geen vier jaar, hé, joh, gekkie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is altijd met een WK, daar zit 4 jaar tussen. Snuggere.
watquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als in hoe snel de tijd ging. Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bakkes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tussen een WK en een oefenwedstrijd zit geen vier jaar, hé, joh, gekkie.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, een EK-poulewedstrijd twee jaar geleden is geen houvast, maar een oefenwedstrijd van vier/vijf jaar geleden wel?
Nigga, please. Gooi jezelf weg.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Die laatste zin is tekenend voor je. Ik ben trouwens geen neger ( dat is het normale woord ) en met negers is trouwens niets mis.
Jij moet je bek houden met "beter zakt ze voor haar examens".quote:
Kun je me dan aanwijzen waar NL tegen IT moest op het WK?quote:
Je hebt naar mij gekeken terwijl je geband was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden met "beter zakt ze voor haar examens".
Daar had ik het ook helemaal niet over, hark. BP had het over dat de tijd zo snel ging en ik zei dat het WK om de vier jaar is. Waar zie jij NL - IT staan? Nergens. Mooi. Stil.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je me dan aanwijzen waar NL tegen IT moest op het WK?Nee, je bent een schatje.
Waar ging het dan over het WK van 2006? En wie dacht je blij te kunnen maken met die info dat het om de 4 jaar is (quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar had ik het ook helemaal niet over, hark. BP had het over dat de tijd zo snel ging en ik zei dat het WK om de vier jaar is. Waar zie jij NL - IT staan? Nergens. Mooi. Stil.
BP had het over een oefenwedstrijd die vier jaar geleden plaatsvond, niet over het WK.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar had ik het ook helemaal niet over, hark. BP had het over dat de tijd zo snel ging en ik zei dat het WK om de vier jaar is. Waar zie jij NL - IT staan? Nergens. Mooi. Stil.
Toen was ik nog niet binnen en hier:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
BP had het over een oefenwedstrijd die vier jaar geleden plaatsvond, niet over het WK.
Reageerde ik op. Niet op je oefenwedstrijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, is dat al 4 jaar terug? Tijd gaat snel meng.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien kappen met dat trend˙ "bi"-gedoe en gewoon als een hetero gedragen.
Jouw fout dus, niet de onze.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet binnen en hier:
[..]
Reageerde ik op. Niet op je oefenwedstrijd.
Alsof jij geen tent in je broek heb als je twee meisjes van 15 met elkaar ziet bekken.quote:
Nee, dat doe ik liever zelf. Sowieso een stijve krijgen van kussen (mits niet schuren)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij geen tent in je broek heb als je twee meisjes van 15 met elkaar ziet bekken.
Nee, jullie begrepen mij niet en ik jullie niet. Dit is een gezamenlijk probleem.quote:
Nee, je wilt je ongelijk weer eens niet toegeven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet binnen en hier:
[..]
Reageerde ik op. Niet op je oefenwedstrijd.
Kussen. Daar heb je dat woord weer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik liever zelf. Sowieso een stijve krijgen van kussen (mits niet schuren)![]()
.
'Oefenwedstrijd' stond zelfs in de quote in het bericht van BP, dus die moet ze wel gelezen hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, je wilt je ongelijk weer eens niet toegeven.
Maar no spang, het gaat nergens over.
Even kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kussen. Daar heb je dat woord weer.
Niet zo op je teentjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
Omg, ik heb liever weer een ban. Lekker warm onthaal dit.
Wut, Surfer Bloodquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
LCD Soundsystem // Hot Chip // The Low Anthem // Band Of Horses // Foals // Minus The Bear // The Soft Pack // Surfer Blood // Kees van Hondt // Shantel & Bucovina Club Orkestar // Figli Di Madre Ignota // Tim Knol // Moss // Against Me! // Frightened Rabbit
Jammer dat ik de helft niet ken.
Hey schatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
Stelletje kankerzonen zijn jullie ook.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef aapinator het volgende:
Ik vind het tof om geen geld uit te geven aan drank & strand met vrienden, maar vind het leuker om met ouders te gaan. Het leuke aan met je ouders meegaan vind ik dat je niet de hele tijd aan je reisgenoten gebonden bent, maar ook (vrijwel) niets hoeft te betalen. Daarom kan ik vaak in mijn eentje cultuur & (vooral) natuur ontdekken.
Schrijf het in je dagboek, TS. Ik heb meer oog voor cultuur & natuur dan geld & gezondheid verneuken aan drank. En 'socializen' (lees: mensen 1x hard nemen en daarna op hyves toevoegen waarna je ze nooit meer spreekt) trekt mij ook niet zo.Geef toe, Skylark, deze gast is wel sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moest net nazi spelen hier. Je hebt me nog steeds gebroken. Lul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mij begroeten in een multiquoteQuote me dan niet.
Jij bent sad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef toe, Skylark, deze gast is wel sad.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moest net nazi spelen hier. Je hebt me nog steeds gebroken. Lul.
Okay, het cultuurvlak deel ik, maar daarnaast wil ik me ook de knetter zuipen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag Nederlands gehad als eerste en daar had ik 40 van de 49 punten voor. Dus ik kom voor Nederlands tussen de 7.2 en 9.2quote:
En Chriz, wat vind jij van het op wintersport gaan met je ouders?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij is erg, wajoo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oeh tof!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag Nederlands gehad als eerste en daar had ik 40 van de 49 punten voor. Dus ik kom voor Nederlands tussen de 7.2 en 9.2
En daarna biologie gehad, waarvan ik dacht dat hij heel slecht ging omdat ik heel slecht ben in biologie. Maar daar had ik ook 40 punten, maar wel van de 68. En daar kom ik tussen de 5.3 en de 7.3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |