a) 20 uur per maand mét advertenties.quote:
quote:Bij de onthaalmoeder naast de deur zat nog een nichtje van ons en we besloten haar een bezoekje te brengen. Rond de tafel daar zaten nog enkele kleinere kinderen voor wie de buurvrouw macaroni aan het opscheppen was. Haar man, die in een hoek van het keukentje stond, zei dat ik moest komen kijken naar een beest dat daar liep. Ondertussen schudde hij met zijn hand aan zijn onderlichaam waar hij makkelijk aankon omdat zijn broek open stond. Ik schrok, al wist ik niet goed wat ik moest denken. Vlakbij werd er macaroni opgeschept door een vrouw die alles wat er in de hoek van de keuken gebeurde normaal leek te vinden. Rond de tafel zaten kleine kinderen die niks leken op te merken. Toen de man zei dat ik mee moest gaan, volgde ik hem de trap op.
quote:Bij ons thuis werd een meningsverschil nooit uitgepraat, maar na het nuttigen van alcoholische dranken uitgevochten. Soms tot bloedens toe. Mijn ouders hebben met messen achter elkaar aan gezeten. Ze dragen allebei littekens van hun onenigheid. Mijn vader heeft mijn moeder ooit uit een rijdende auto gegooid, waardoor ze haar reukzin kwijt is. Enkel op televisie heb ik twee mensen liefdevol met elkaar weten omgaan. Nooit in het echt.
quote:Zo kwam mijn moeder eens de trap af in een bijzonder sexy topje dat enkel door twee smalle lintjes min of meer op zijn plaats werd gehouden. Haar rug was bloot, haar buik was niet veel beter bedekt, haar decolleté liep bijna tot aan de navel. De zeldzame momenten dat mijn vader bloednuchter is, heeft hij het daar al moeilijk mee. Nu had hij al enkele glazen op en begon hij aan dat topje te sleuren om mijn moeders buik toch enigszins aan het zicht te onttrekken. Natuurlijk floepten haar borsten eruit en werd hij pas echt boos. Hij sprong op mijn moeder en bleef in zijn woede aan dat bloesje rukken tot het helemaal stuk was. Ik kon hem nog net tegenhouden, anders had hij mijn moeder tot bloedens toe afgeranseld.
Sbs nieuws.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
Sterrenmeisje: "Pedofiel mishandelde me toen ik 6 was"
[ afbeelding ]
Het 'sterrenmeisje' spreekt:
[..]
[..]
[..]
Not again.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
pics van die moeder in dat topje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Boeiend, hoer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Attentieprostituee!1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Opgelost, slotje.quote:Met haar boek 'Van Sterrenmeisje tot Kimberley' hoopt de 19-jarige genoeg te verdienen om de laserbehandeling te betalen.
Hij weet dat je dat ook via de lucht kan krijgen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Een vriend van mij baalt elke keer als hij zich door drank en hormonen laat verleiden een meisje te kussen, omdat hij bang is voor pfeiffer.
"Een vriend van mij"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Een vriend van mij baalt elke keer als hij zich door drank en hormonen laat verleiden een meisje te kussen, omdat hij bang is voor pfeiffer.
De ziekte van Pfeiffer is alleen besmettelijk via speeksel. Vooral jongeren lopen het risico om ziek te worden, omdat ze elkaar meestal besmetten door te zoenen. Het wordt daarom ook wel de ‘kus ziekte' genoemd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij weet dat je dat ook via de lucht kan krijgen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Een vriend van mij"
Ja, hoor, Sky. Ja, hoor.
Eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
Ik vind Sky wel een type voor smetvrees. [ afbeelding ]
Wat een beeld hebben jullie van mijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
Ik vind Sky wel een type voor smetvrees. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De ziekte van Pfeiffer is alleen besmettelijk via speeksel. Vooral jongeren lopen het risico om ziek te worden, omdat ze elkaar meestal besmetten door te zoenen. Het wordt daarom ook wel de ‘kus ziekte' genoemd.
Je kunt elkaar ook besmetten door uit dezelfde beker of uit hetzelfde glas te drinken. Als bestek, bekers en glazen zijn afgewassen, is er ook geen besmettingsgevaar meer. Besmetting kan ook niet door te niezen of te hoesten, omdat het virus niet kan overleven in de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |