Ja goede afleiding van de examens natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is zelfs tijdens haar banperiode nog geobsedeerd door deze reeks, dat verbaast me!
Beter zakt ze hard dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze is zelfs tijdens haar banperiode nog geobsedeerd door deze reeks, dat verbaast me!
Wd zakt niet!quote:
Ik niet, want ik wist de titel nooit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Iedereen kan het liedje zo dromen bij het aanschouwen van de titel.
Inderdaad, examens zijn zo makkelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd zakt niet!Ze heeft biologie en Nederlands goed gemaakt.
Geen probleem schatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet, want ik wist de titel nooit.![]()
![]()
Maar thnx voor het posten, nu weet ik hem eindelijk.
Nee Bragi, je bent niet stoer omdat je wolvendagen spreekt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd zakt niet!Ze heeft biologie en Nederlands goed gemaakt.
Dat probeerde ik dan ook niet te aan te tonen. Ik heb zoiets ook niet nodig, ik heet geen Chris.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee Bragi, je bent niet stoer omdat je wolvendagen spreekt.
Moet je het maar niet oneens met me zijn.quote:
Het is een topic in de benefietreeks 'Trollen voor Togo', denk aan die arme mensen, mayne.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je het maar niet oneens met me zijn.
Moeders die mee kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn moeder ziet een foto van Ryan Sheckler en zegt tegen me "Hee die jongen lijkt wel op jou, wie is dat?".
Fuck my life.
Okay, dan is mijn klacht overruled.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze kwam m'n schone kleding brengen, zoals moeders horen te doen.
Oh, nadat honderd mensen het hebben beaamd dringt het, nu zelfs je moeder het zegt, pas écht door?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn moeder ziet een foto van Ryan Sheckler en zegt tegen me "Hee die jongen lijkt wel op jou, wie is dat?".
Fuck my life.
Pas als m'n moeder het zegt is het waar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, nadat honderd mensen het hebben beaamd dringt het, nu zelfs je moeder het zegt, pas écht door?
Alsof het zo erg is op hem te lijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Fuck my life.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Fuck my life.
Echt hèquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Ryan Sheckler![]()
. Echt zo'n fag met z'n mentale dilemma's en z'n hulpgebeg bij iedereen
. WHY SO SERIOUS
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt hè! Gozer heeft een ideaal leven maar is alsnog een enorm serieuze emo-huillie.
Hij is echt immens triest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt hè! Gozer heeft een ideaal leven maar is alsnog een enorm serieuze emo-huillie.
Eens, maar ik zou hem wel doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik zal nu uit je topic blijven Chris, ik laat hem met 10hp left leven.
Nope, ik twijfel nog. Ben al een hele tijd op zoek, maar het is zo zonde als ik een eigen kribbe heb, volgend jaar in Damsco ga studeren en dan weer weg moetquote:
Parasiet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nope, ik twijfel nog. Ben al een hele tijd op zoek, maar het is zo zonde als ik een eigen kribbe heb, volgend jaar in Damsco ga studeren en dan weer weg moet.
Nee, ik vind het triest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Banzaiaap het volgende:
Zitten jullie nu ook op Spotify?
http://open.spotify.com/user/thomasoffinga
Ach ja je ouders hebben zelf voor een parasiet gekozen, want de eerste 5 maand van je leven ben je dat letterlijk.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Onjuist. Ik betaal alles zelf, kook 50/50 en doe het huishouden 50/50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |