Oh, nadat honderd mensen het hebben beaamd dringt het, nu zelfs je moeder het zegt, pas écht door?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn moeder ziet een foto van Ryan Sheckler en zegt tegen me "Hee die jongen lijkt wel op jou, wie is dat?".
Fuck my life.
Pas als m'n moeder het zegt is het waar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, nadat honderd mensen het hebben beaamd dringt het, nu zelfs je moeder het zegt, pas écht door?
Alsof het zo erg is op hem te lijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn moeder ziet een foto van Ryan Sheckler en zegt tegen me "Hee die jongen lijkt wel op jou, wie is dat?".
Fuck my life.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Fuck my life.
Echt hèquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Ryan Sheckler![]()
. Echt zo'n fag met z'n mentale dilemma's en z'n hulpgebeg bij iedereen
. WHY SO SERIOUS
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt hè! Gozer heeft een ideaal leven maar is alsnog een enorm serieuze emo-huillie.
Hij is echt immens triest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt hè! Gozer heeft een ideaal leven maar is alsnog een enorm serieuze emo-huillie.
Eens, maar ik zou hem wel doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik zal nu uit je topic blijven Chris, ik laat hem met 10hp left leven.
Nope, ik twijfel nog. Ben al een hele tijd op zoek, maar het is zo zonde als ik een eigen kribbe heb, volgend jaar in Damsco ga studeren en dan weer weg moetquote:
Parasiet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nope, ik twijfel nog. Ben al een hele tijd op zoek, maar het is zo zonde als ik een eigen kribbe heb, volgend jaar in Damsco ga studeren en dan weer weg moet.
Nee, ik vind het triest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Banzaiaap het volgende:
Zitten jullie nu ook op Spotify?
http://open.spotify.com/user/thomasoffinga
Ach ja je ouders hebben zelf voor een parasiet gekozen, want de eerste 5 maand van je leven ben je dat letterlijk.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Onjuist. Ik betaal alles zelf, kook 50/50 en doe het huishouden 50/50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |