Ik snap dat je voetbal niet leuk vindt, maar..quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap dat je voetbal niet leuk vindt, maar..
What de fuck.
Ik snap dat helemaal niet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What de fuck.
Nee, doe is!quote:
Typ eerst maar eens correct Nederlands.quote:
Ik vind het geweldig wanneer Nederland voetbalt en ook nog eens wint. Maar nu even niet. Vooral aangezien ze nog geen reet hebben gepresteerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What de fuck.
Correct Nederlands.quote:
Dat gaat ons dadelijk opbreken, hè.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig wanneer Nederland voetbalt en ook nog eens wint. Maar nu even niet. Vooral aangezien ze nog geen reet hebben gepresteerd.
Die kwalificatieronde was geen prestatie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig wanneer Nederland voetbalt en ook nog eens wint. Maar nu even niet. Vooral aangezien ze nog geen reet hebben gepresteerd.
quote:
Niets gepresteerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niets gepresteerd? Best als je het voetbal nu niks vindt. Maar om nou te zeggen dat ze niks gepresteerd hebben gaat te fur.
Spotify kan toch nog niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik nu doen. Spotify nemen en Last.fm maar laten vallen.
Spotify Premium nemen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik nu doen. Spotify nemen en Last.fm maar laten vallen.
Ik zit dan in fucking Italië.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt sterf ik sowieso.
Ja mooi he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:32 schreef reetveter het volgende:
Ajax is going to think when Suarez bid of 40 million
Dear Sirs Bargain seekers from abroad. Luis Suarez's not-we repeat-NOT GO on a Discount price out the door. About the qualities of the man from Uruguay wants to get a considerable amount of luggage. At least that is managing director Rik van den Boog called at the last shareholder meeting of the AFC Ajax NV. Van den Boog reported there that Ajax only when a bid of forty million goes to think.
So once again an urgent advice to all those megalomaniac clubs from abroad, come to Amsterdam if you only want to pay the prize. For convenience, we place this text also here in Spanjolisch und English, thanks to the hilarious Google Translate.![]()
Ja, Premium is een tientjen in de maand, terwijl ik voor Last.fm in de maand iets van ¤2,nogwat kwijt ben.quote:
Mensen die tijdens het plannen van vakanties geen rekening houden met het WKquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit dan in fucking Italië.Als ik vertrek en Nederland is er nog steeds in neem ik sowieso Nederland shirt mee.
SODEJUTEN WAT REBELS MAN!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:33 schreef reetveter het volgende:
Als Nederland Wereldkampioen wordt ga ik toeterend door de straten.
Schijnt dat mijn geld ook op is als ik op vakantie ga door het Wkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die tijdens het plannen van vakanties geen rekening houden met het WK
Pics dalijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:34 schreef WillFerrell het volgende:
En nu gaat de sandwichmeester even een heerlijken sandwich maken.
~quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die tijdens het plannen van vakanties geen rekening houden met het WK
Ik dacht dat het na je kindertijd wel was afgelopen met het leuk vinden van flauwe herhalingen?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het na je kindertijd wel was afgelopen met het leuk vinden van flauwe herhalingen?
Dan ken jij Otis nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het na je kindertijd wel was afgelopen met het leuk vinden van flauwe herhalingen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan ken jij Otis niet. Hij is de koning van de flauwe herhalingen.
Ik moest lachen om 'eind dertig'quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:37 schreef Bragi het volgende:
Ik ben Bragi, ik ben eind dertig en ik doe nu een aswolk na: ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁☁ ☁ ☁
Speciaal voor jou.quote:
Ja, echt, hè, wat een miskleun.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:45 schreef reetveter het volgende:
[..]. Die is veel beter dan die ze nu hebben in ieder geval
.
Mag ik een teiltje?quote:Let niet op de grote 5, maar pas op voor de Oranje 11
Het is gewoon dat ik altijd een klein stijfje krijg als ik jou zie praten over je seksuele escapades. En voor mij voelt dat als vreemdgaan en dat wil ik m'n vriendin niet aandoen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil je alleen even attenderen op de aanwezigheid van Bragi. Meer kan ik dus niet zeggen.
quote:Ajax geniet beschermde status in voorronde CL en ontloopt topclubs
De vooruitzichten voor Ajax om in de groepsfase van de Champions League te komen zijn aanzienlijk verbeterd. Dankzij de goede prestaties van Olympique Lyon genieten de Amsterdammers volgend seizoen in de voorronde een beschermde status. Hierdoor zijn tegenstanders als Sevilla, Werder Bremen en Tottenham Hotspur uitgesloten.
Olympique Lyon staat boven Ajax op de Europese coëfficiëntenlijst, maar wist de tweede plek te bemachtigen in de eigen Ligue 1. Hierdoor is de ploeg van coach Claude Puel rechtstreeks geplaatst voor de Champions League en kan Ajax profiteren. De Franse nummer drie Auxerre, die zich nu moet melden in voorronde van het kampioenenbal, staat namelijk wél lager dan Ajax.
Ajax zal in de derde voorronde van de Champions League te maken krijgen met een ploeg uit het rijtje PAOK Saloniki, Young Boys, AA Gent en Celtic. Daar komt nog de Roemeense kampioen bij. CFR Cluj en Unirea Urziceni vechten nog uit wie van de twee die titel het komende jaar mag dragen.
Ook in de vierde ronde zal de ploeg van coach Martin Jol een beschermde status dragen, waardoor enkele grote Europese clubs ontlopen worden. FC Twente genoot vorig jaar geen bescherming en kwam al in de derde voorronde uit tegen Sporting Portugal. Na twee wedstrijden werd de ploeg van Steve McClaren bijzonder ongelukkig uitgeschakeld.
*Insert mega huillach smiley.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is gewoon dat ik altijd een klein stijfje krijg als ik jou zie praten over je seksuele escapades. En voor mij voelt dat als vreemdgaan en dat wil ik m'n vriendin niet aandoen.
quote:
Ik weiger te lachen om tekenfilms.quote:
Ik heb die aflevering toevallig gisteren gekekenquote:
Mag ik met je meedoen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga sowieso een auto oranje verven en met Nederlandse vlaggen uit het raam rondjes rijden door Duitsland. Dat staat vast.
HEEEEEEEEEEEY JONGEEEEquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef spiderweb1 het volgende:
Duitsland heeft wel een mooi voetbal tenue.
Ik heb het al op, maar op een kaiserbrödchen had ik op een bedje van sla, cherrytomaten, augurken, mayo en zilveruitjes wat roze garnalen, getoucheerd met wat huzarensalade.quote:
De kans ook dat jij geen kloon zal zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:13 schreef spiderweb1 het volgende:
Ik word gezien als kloon door Potloodvis.
Vreemd hoor.
Wie is Seagal ?
Ook zo'n veteraan ?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik ben na maanden geen FIFA online te spelen echt een god geworden. Gister 10 potjes op rij gewonnen. Met Uruguay van Spanje winnen dit dat. Met Bordeaux 0-2 achter staan tegen Roma en dan 3-2 winnen
WIE IS DEZE BAUSSSS
Ik maak je af vriend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik ben na maanden geen FIFA online te spelen echt een god geworden. Gister 10 potjes op rij gewonnen. Met Uruguay van Spanje winnen dit dat. Met Bordeaux 0-2 achter staan tegen Roma en dan 3-2 winnen
WIE IS DEZE BAUSSSS
Seagal is helemaal geen veteraan johquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:13 schreef spiderweb1 het volgende:
Ik word gezien als kloon door Potloodvis.
Vreemd hoor.
Wie is Seagal ?
Ook zo'n veteraan ?
Ja en ik vind ¤10,- in de maand toch wel een verschil met ¤2,50 in de maand.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb jij dat? Maar dat kost toch geld?
Haha jonge ik ben Barca ingame. Ik speel 5 min op balbezit in je eigen helft en dan BAM BAM BAM. 1-0.quote:
Sowieso op zo'n laag niveau FM' en.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn Nieuw-Buinen trouwens. Alle spelers hadden een aflopend contract (éénjarige contracten, amateurs enzow =$) dus ik heb alleen degenen verlengd die écht goed genoeg zouden zijn voor de Topklasse en eventueel Jupiler league. Zit ik daar nu met een selectie van 8 man.
Gister had die Bragi het over ene 'Z' en Noorsbloed ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Seagal is helemaal geen veteraan joh
Ik ga sowieso geen geld neerleggen om muziek te luisteren. Dan download ik wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en ik vind ¤10,- in de maand toch wel een verschil met ¤2,50 in de maand.
Jij bent gewoon te slecht daarvoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso op zo'n laag niveau FM' en.
Die ¤2,50 leg ik ook alleen neer zodat ik ook in de trein en op vakantie via Last.fm mijn muziek heb, Spotify doet het niet voor mij hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen geld neerleggen om muziek te luisteren. Dan download ik wel.
Valenciaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha jonge ik ben Barca ingame. Ik speel 5 min op balbezit in je eigen helft en dan BAM BAM BAM. 1-0.
Dat is juist cool. Dan kun je jezelf helemaal opwerkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso op zo'n laag niveau FM' en.
352 tegen mijn 433 is ZELFMOORD vriend, ZELFMOORDquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valencia. Maar ik moet wel eerlijk toegeven (according to friends as well): ik ben onverslaanbaar geworden als ik een team mag uitkiezen en mag aanpassen. Ik moet namelijk 3-5-2 spelen en één snelle spits hebben (Liverpool, Valencia). Anders ben ik average.
Noorsbloedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Gister had die Bragi het over ene 'Z' en Noorsbloed ofzo.
Geen veteranen no?
Echt he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is juist cool. Dan kun je jezelf helemaal opwerken
Leuk, om barca ofzo te zijn met fm
Nee maar wel een beetje in een leuke league mag ook welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is juist cool. Dan kun je jezelf helemaal opwerken
Leuk, om barca ofzo te zijn met fm
Dat denk jijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
352 tegen mijn 433 is ZELFMOORD vriend, ZELFMOORD
Wat is er niet leuk aan om een Hoofdklasse-clubje op te werken tot Eredivisie-grootmachtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar wel een beetje in een leuke league mag ook wel
Messi huilt? Ik speel niet eens met Barca man.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat denk jij. Mijn middenveld heerst. Messi huilt.
Fail held of held held, zoals Paul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Noorsbloed![]()
Met z'n gelul dat z'n vriendin in coma lag. Wat een held was dat
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha jonge ik ben Barca ingame. Ik speel 5 min op balbezit in je eigen helft en dan BAM BAM BAM. 1-0.
Ja nou goed, ik heb aan mijn ipod wel genoeg op vakantie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die ¤2,50 leg ik ook alleen neer zodat ik ook in de trein en op vakantie via Last.fm mijn muziek heb, Spotify doet het niet voor mij hoor.
Dat is wel m'n main tactic, maar ik ga ook vaak naar de buitenkant.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark is volgens mij echt zo'n one-trick pony die 90 minuten lang niks anders doet dan steekpassjes op Villa.
Ja Barca VOETBAL. Niet Barca het team.quote:
Hey, Skylark.quote:
Ah zo. Maakt niet uit, ik eet je toch op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja Barca VOETBAL. Niet Barca het team.
Ik vond noorsbloed wel een eckte held hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Fail held of held held, zoals Paul.
Sowieso jonge. Mijn voetbal is echt gewoon een genot om te zien. Ik weet nog wel het eerste potje bij Sky thuis. Ik met Arsenal. Ik had 2 minuten de bal en hij lag erin voordat jullie de bal hadden aangeraakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark is volgens mij echt zo'n one-trick pony die 90 minuten lang niks anders doet dan steekpassjes op Villa.
Die herinner ik me niet meer, maar wel dat wij dreamteam waren tegen Otis en Seagal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso jonge. Mijn voetbal is echt gewoon een genot om te zien. Ik weet nog wel het eerste potje bij Sky thuis. Ik met Arsenal. Ik had 2 minuten de bal en hij lag erin voordat jullie de bal hadden aangeraakt.
Wat jullie? Toen zat ik nog in de traintrain.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso jonge. Mijn voetbal is echt gewoon een genot om te zien. Ik weet nog wel het eerste potje bij Sky thuis. Ik met Arsenal. Ik had 2 minuten de bal en hij lag erin voordat jullie de bal hadden aangeraakt.
Ja of dat, maar ik maak even de 20 uur op voor deze maand en ik duvel het er af.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja nou goed, ik heb aan mijn ipod wel genoeg op vakantie.
Ik hoorde zojuist voor het eerst Nederlandse reclame op spotify.
De financiën op orde stellen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan om een Hoofdklasse-clubje op te werken tot Eredivisie-grootmacht?
FM.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik voel me een beetje buitengesloten jongens, had ik maar fifa
Oke die snap ik niet. Je gaat 1 maand spotify gebruiken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja of dat, maar ik maak even de 20 uur op voor deze maand en ik duvel het er af.
Ik maak winst hoor. Die spelers van mij verdienen helemaal niks. Logisch, want ze kunnen ook niks, maar toch.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
De financiën op orde stellen bijvoorbeeld.
Nee, je kunt gewoon die app downloaden en installeren. Maar als je geen account neemt, krijg je 20 uur in de maand.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke die snap ik niet. Je gaat 1 maand spotify gebruiken?
wat is datquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:31 schreef Skylark. het volgende:
Mijn vrienden zijn wel gay qua Bro Code. Ik mag nooit van ze team aanpassen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Het enige dat ik me kan herinneren is dat die Ajax-PSV battle altijd werd gewonnen door Chuck en mij.
En dat ik met Team USA Chuck keer op keer inmaakte.
En ADRIANOOO FEEEEEEEEED.
Mmm oke. Oh ik las 20 euro ipv 20 uur, hihhi.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, je kunt gewoon die app downloaden en installeren. Maar als je geen account neemt, krijg je 20 uur in de maand.
OMG! Skylark beraamt een massamoord!quote:
Boh, nooit niet dat ik dat er voor ga neerleggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm oke. Oh ik las 20 euro ipv 20 uur, hihhi.
Aanlijn of off?quote:
Jongee, dat kan mijn laptop toch niet aanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die klasbak van een game moet je gewoon standaard op releasedag op de mat hebben.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongee, dat kan mijn laptop toch niet aan
Met Spotify Premium kan je 3000 nummers opslaan om offline te luisteren. Ook op je mobiel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die ¤2,50 leg ik ook alleen neer zodat ik ook in de trein en op vakantie via Last.fm mijn muziek heb, Spotify doet het niet voor mij hoor.
Alleen online mag dan.quote:
Ik heb nu een library van 80GB, dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met Spotify Premium kan je 3000 nummers opslaan om offline te luisteren. Ook op je mobiel.
Maar even serieus he, waarom zou je dat doen. Dan download je toch gewoon muziek en zet je dat op je ipod/mobiel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met Spotify Premium kan je 3000 nummers opslaan om offline te luisteren. Ook op je mobiel.
Dat ik geen zin heb om zoveel muziek te downloaden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb nu een library van 80GB, dus wat is je punt?
Fatsoenlijke processor, Windows XP, 1GB RAM, 2 GB HDD en een nVidia 5900 Ultra/ Radeon 9800 / Intel 915G/910GL. Dat is het minimum.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen voor dat spel?
He c00n had jij nou 360 of ps3quote:
En daar zou je dan een tientje voor moeten neerleggen? Mooi niet. Voordeel aan dat ik Last.fm al subscribed heb is dat het gescrobbeld wordt. Overigens vind ik het programma echt ruk werken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb om zoveel muziek te downloaden.
Moet wel lukken, denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fatsoenlijke processor, Windows XP, 1GB RAM, 2 GB HDD en een nVidia 5900 Ultra/ Radeon 9800 / Intel 915G/910GL. Dat is het minimum.
Omdat ik weinig zin heb om muziek te downloaden eer ik het kan luisteren. Ik vind het heerlijk om het gewoon aan te kunnen klikken en meteen te horen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar even serieus he, waarom zou je dat doen. Dan download je toch gewoon muziek en zet je dat op je ipod/mobiel?
Oh, als je XP hebt mag 512MB ook nog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet wel lukken, denk ikAlleen die 1 gb ram weet ik niet
quote:
Dat heb je met YouTube toch ook dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik weinig zin heb om muziek te downloaden eer ik het kan luisteren. Ik vind het heerlijk om het gewoon aan te kunnen klikken en meteen te horen.
Dat heb ik zelfs in mijn Aldi PC van 3 jaar oudquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet wel lukken, denk ikAlleen die 1 gb ram weet ik niet
Ik ben er tevreden mee en dat tientje per maand kan ik wel missen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En daar zou je dan een tientje voor moeten neerleggen? Mooi niet. Voordeel aan dat ik Last.fm al subscribed heb is dat het gescrobbeld wordt. Overigens vind ik het programma echt ruk werken.
Hoeveelste Xdoos zit jij al weer aan dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
:'):'):'):')
![]()
:'):'):'):'):')
Da's wel even ¤120,- op jaarbasis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben er tevreden mee en dat tientje per maand kan ik wel missen.
Ach, ik geef daar toch helemaal niks omquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs in mijn Aldi PC van 3 jaar oud
Kun je een hoop wierie van kopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's wel even ¤120,- op jaarbasis.
Dat zag ik vanochtend ook in de Spits.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
Oh is Hey Soul Sister van Train didn't know.Hebben die gasten een andere zanger ofzo? Het klinkt in ieder geval heel anders dan Drops of Jupiter.
Mijn 1e. ELITE omdat ik ZWART BENquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoeveelste Xdoos zit jij al weer aan dan?
Lang niet altijd. Ik luister graag oude soul waar zelden een goede opname van op youtube staat. Laat staan een geheel album.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat heb je met YouTube toch ook dan?
Elite, Pro, Arcade scoren ook erg bij de doelgroep van de Xbox.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn 1e. ELITE omdat ik ZWART BEN
En jij dan, noob?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
![]()
Mmmeeh, dan slinger ik liever even usenet aan of vraag ik TheKC of ie wat van What.CD wil trekken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Ik luister graag oude soul waar zelden een goede opname van op youtube staat. Laat staan een geheel album.
Ah oke. Ja als je daar ¤10 per maand voor over hebt is het zeker handig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik weinig zin heb om muziek te downloaden eer ik het kan luisteren. Ik vind het heerlijk om het gewoon aan te kunnen klikken en meteen te horen.
Jij was toch zo rijk? Of was dat allemaal bluf?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's wel even ¤120,- op jaarbasis.
Hoezoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elite, Pro, Arcade scoren ook erg bij de doelgroep van de Xbox.
Oh ze hebben nieuwe zanger dus? Of wat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zag ik vanochtend ook in de Spits.![]()
Ik heb het geld er wel voor, maar ik denk wel even nuchter na wat me dat kost. ¤120,- op jaarbasis vind ik gewoon geld wegknikkeren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij was toch zo rijk? Of was dat allemaal bluf?
360 man weetokquote:
Ik ga straks de stad in. Even wachten op een huisgenote die nog uit Utrecht moet komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
misschien, heel misschien kom ik ynuhh vanavond wel toevallig tegen als ik in afoort ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb een groene tas, popje van me![]()
Het is nog best lastig om met geld te knikkeren. De muntjes blijven vaak hangen bij de stoeprandjes, om over het papiergeld nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het geld er wel voor, maar ik denk wel even nuchter na wat me dat kost. ¤120,- op jaarbasis vind ik gewoon geld wegknikkeren.
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh ze hebben nieuwe zanger dus? Of wat?
O. M. G.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is nog best lastig om met geld te knikkeren. De muntjes blijven vaak hangen bij de stoeprandjes, om over het papiergeld nog maar te zwijgen.
O. M. G.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef silent_scream1 het volgende:
meisje dat ik ken had haar toenmalige vriendje als "aardbei" in haar telefoon staan![]()
![]()
O. M. G.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou trouwens nooit voor spotify betalen aangezien ik nog net iets te vaak nummers/albums wil luisteren die ze niet hebben.
Ik vind het die 10 euro per maand wel waard. Omdat ik zoals ik net al aangaf geen zin heb om alles te downloaden. Ik wil gewoon klikken en luisteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het geld er wel voor, maar ik denk wel even nuchter na wat me dat kost. ¤120,- op jaarbasis vind ik gewoon geld wegknikkeren.
Niet haten vriendquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het die 10 euro per maand wel waard. Omdat ik zoals ik net al aangaf geen zin heb om alles te downloaden. Ik wil gewoon klikken en luisteren.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Ynnuh, staat er niets van die soulmuziek op Grooveshark? Da's gratis.
Nee, ik had niet eens gelezen wat je zei eigenlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zou jij daar wel voor gaan betalen dan?
Heb je onder een steen gewoond?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
Oh is Hey Soul Sister van Train didn't know.Hebben die gasten een andere zanger ofzo? Het klinkt in ieder geval heel anders dan Drops of Jupiter.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik had niet eens gelezen wat je zei eigenlijk
Sowieso sadness. Plus al mijn homeboys hebben ook een ps3. Maar ik heb hier ook wel een 360 staan dus we kunnen wel een keer potje doenquote:
Hebben die ook een iPhone applicatie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Ynnuh, staat er niets van die soulmuziek op Grooveshark? Da's gratis.
Het is iig lekker weerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ga straks de stad in. Even wachten op een huisgenote die nog uit Utrecht moet komen.
Ik heb dat nummer vaak genoeg gehoord, wist alleen niet van het van Train was.quote:
Ik ook niet maar zelfs ik wist het.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer vaak genoeg gehoord, wist alleen niet van het van Train was.
Bovendien kijk ik nauwelijks tmf/mtv en volg ik de top40 ook niet meer nee.
Haha jonge je gaat huilen als ik klaar met je ben. Al die maanden voor niets geoefend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso sadness. Plus al mijn homeboys hebben ook een ps3. Maar ik heb hier ook wel een 360 staan dus we kunnen wel een keer potje doen
Is dat het pool-café?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is iig lekker weer![]()
Kom je weleens in het zoldertje?
Vriend, zet die 360 van je maar vast in een hoekje dat bespaart je een aantal meters lopen om te huilenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha jonge je gaat huilen als ik klaar met je ben. Al die maanden voor niets geoefend.
Dat wise hier nog niet is met zijn 360 grapjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend, zet die 360 van je maar vast in een hoekje dat bespaart je een aantal meters lopen om te huilen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend, zet die 360 van je maar vast in een hoekje dat bespaart je een aantal meters lopen om te huilen
TheKC werkt er.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij werken er Fok!kers bij DELL, ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Fucking autisten.
Haha, Allure_ vergelijkt zichzelf indirect met een autist!1!!~!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij werken er Fok!kers bij DELL, ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Fucking autisten.
Nee, in plaats daarvan vertel je híér wat je van zijn service vond.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga een klacht indienen.
Durft die hond me ook nog te vragen wat ik van zijn service vond? Laat me niet lachen, zeg.
Waarom snap je niet dat die lui nooit met meiden pratenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga een klacht indienen.
Durft die hond me ook nog te vragen wat ik van zijn service vond? Laat me niet lachen, zeg.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb het hem toch ook verteld?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, in plaats daarvan vertel je híér wat je van zijn service vond.
Oh, dat kon ik er niet uit afleiden. Dan zeg ik niks.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb het hem toch ook verteld?
Ik vond ze altijd heel aardig en behulpzaam daar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Ja, hij reageerde ook echt als een verlamd hert. Vraag dan ook niet om mijn mening.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, dat kon ik er niet uit afleiden. Dan zeg ik niks.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij reageerde ook echt als een verlamd hert.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom snap je niet dat die lui nooit met meiden praten. Je moet respect voor ze hebben dat ze überhaupt wat durven te zeggen
!
Nee, immers maar vier maatschappijen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Spotify heeft niet eens Beatles of Pink Floyd.![]()
Ik laat mijn handen het werk doen. Niet mijn mond.quote:
Mja, dat zijn vaak toch van die "het moet (van bovenaf)"-vragen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij reageerde ook echt als een verlamd hert. Vraag dan ook niet om mijn mening.
Zanger Rinus staat er ook niet op, of Frans Duijts.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Spotify heeft niet eens Beatles of Pink Floyd.![]()
Bedankt voor je spannende bijdrages so far.quote:
Wat zeg jij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die computermerken gaan afkraken en/of prijzen.
RADIJSJES.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
Weet je wat kaolo lekker is?![]()
[ afbeelding ]
Boeiend wat jij zegt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over WF. Boeiend welk merk computer je hebt.
QFT. Gisteren nog gekochtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is het goed, schatje van mequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over WF. Boeiend welk merk computer je hebt.
Dan snap ik je nietquote:
Als ranzig een item was...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze gewoon bij elk meisje compleet dichtslaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
QFT. Gisteren nog gekocht.
[..]
Dan is het goed, schatje van me![]()
![]()
. (om Crack_ maar even te imiteren).
[..]
Dan snap ik je niet.
Als kanker eten wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben je gewoon iets te veel met je gezondheid/lichaam bezig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik eet echt teveel radijsjes.
Ik ben ook fan van:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]!
Crack_ doet niet zo tegen mij hoor. Ze vindt, ondanks dat ze er niet één kan bedenken, dat ik teveel hosselverhalen vertel hier.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan is het goed, schatje van me![]()
![]()
. (om Crack_ maar even te imiteren).
Dit is gewoon qua smaak hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon iets te veel met je gezondheid/lichaam bezig.
Ja frambozenquote:
Wat nou als ie een nijlpaard aan de lijn heeft. Nouja, kan hij ook niet zien natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat ze gewoon bij elk meisje compleet dichtslaan.
Ze zegt dat iedereen hier op je geiltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Crack_ doet niet zo tegen mij hoor. Ze vindt, ondanks dat ze er niet één kan bedenken, dat ik teveel hosselverhalen vertel hier.
Jaa, cherry tomaatjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik eet echt teveel radijsjes.
Ik ben ook fan van:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]!
Boh, licht gegrilde courgette.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark is volgens mij ook zo iemand die groente op de barbecue doet.
Champignonnetjes op de bbqquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark is volgens mij ook zo iemand die groente op de barbecue doet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Champignonnetjes op de bbq. Uien op de barbecue
.
Rond Juli Augustus. Wij hebben 2 kersenbomen en toen ik klein was maakten we altijd een kraampje voor ons huis . Echt veel mensen kochten ook nogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb echt zin in kersen. Wanneer is het kersentijd?
Dat ook, maar ook wat heerlijke uitjes erbij.quote:
Aardbeien vind ik ook heerlijk. Echt fruit dat ik meeneem vanuit de supermarkt om gewoon van de snoepen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja frambozen. Die heb ik laatst gekocht ofschoon ik ze eigenlijk te duur vond
. Aardbeien waren laatst ook in de bonus bij de AH
.
En bramen zijn ook kaolo lekker. Fruit![]()
.
Verwissel kiwi's met perziken en je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Mango's, bananen, ananas, passievrucht, sinaasappels en kiwi's zijn wel bazen.
Ik heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rond Juli Augustus. Wij hebben 2 kersenbomen en toen ik klein was maakten we altijd een kraampje voor ons huis . Echt veel mensen kochten ook nogen dat geld kregen wij dan.
Hoe kan een fruit nou baas zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja, pitloos is iets lekkerder maar met pit vind ik ook niet ergquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aardbeien vind ik ook heerlijk. Echt fruit dat ik meeneem vanuit de supermarkt om gewoon van de snoepen.
Witte druiven zijn ook zo lekker.
Allemaal lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |