Ik snap dat je voetbal niet leuk vindt, maar..quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap dat je voetbal niet leuk vindt, maar..
What de fuck.
Ik snap dat helemaal niet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What de fuck.
Nee, doe is!quote:
Typ eerst maar eens correct Nederlands.quote:
Ik vind het geweldig wanneer Nederland voetbalt en ook nog eens wint. Maar nu even niet. Vooral aangezien ze nog geen reet hebben gepresteerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What de fuck.
Correct Nederlands.quote:
Dat gaat ons dadelijk opbreken, hè.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig wanneer Nederland voetbalt en ook nog eens wint. Maar nu even niet. Vooral aangezien ze nog geen reet hebben gepresteerd.
Die kwalificatieronde was geen prestatie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig wanneer Nederland voetbalt en ook nog eens wint. Maar nu even niet. Vooral aangezien ze nog geen reet hebben gepresteerd.
quote:
Niets gepresteerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niets gepresteerd? Best als je het voetbal nu niks vindt. Maar om nou te zeggen dat ze niks gepresteerd hebben gaat te fur.
Spotify kan toch nog niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik nu doen. Spotify nemen en Last.fm maar laten vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |