Nee, in plaats daarvan vertel je híér wat je van zijn service vond.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga een klacht indienen.
Durft die hond me ook nog te vragen wat ik van zijn service vond? Laat me niet lachen, zeg.
Waarom snap je niet dat die lui nooit met meiden pratenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga een klacht indienen.
Durft die hond me ook nog te vragen wat ik van zijn service vond? Laat me niet lachen, zeg.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend, zet die 360 van je maar vast in een hoekje dat bespaart je een aantal meters lopen om te huilen
Hoezo, ik heb het hem toch ook verteld?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, in plaats daarvan vertel je híér wat je van zijn service vond.
Oh, dat kon ik er niet uit afleiden. Dan zeg ik niks.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb het hem toch ook verteld?
Ik vond ze altijd heel aardig en behulpzaam daar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij werken er Fok!kers bij DELL, ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Fucking autisten.
Ja, hij reageerde ook echt als een verlamd hert. Vraag dan ook niet om mijn mening.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, dat kon ik er niet uit afleiden. Dan zeg ik niks.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij reageerde ook echt als een verlamd hert.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom snap je niet dat die lui nooit met meiden praten. Je moet respect voor ze hebben dat ze überhaupt wat durven te zeggen
!
Nee, immers maar vier maatschappijen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Spotify heeft niet eens Beatles of Pink Floyd.![]()
Ik laat mijn handen het werk doen. Niet mijn mond.quote:
Mja, dat zijn vaak toch van die "het moet (van bovenaf)"-vragen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij reageerde ook echt als een verlamd hert. Vraag dan ook niet om mijn mening.
Zanger Rinus staat er ook niet op, of Frans Duijts.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Spotify heeft niet eens Beatles of Pink Floyd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |