quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het die 10 euro per maand wel waard. Omdat ik zoals ik net al aangaf geen zin heb om alles te downloaden. Ik wil gewoon klikken en luisteren.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Ynnuh, staat er niets van die soulmuziek op Grooveshark? Da's gratis.
Nee, ik had niet eens gelezen wat je zei eigenlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zou jij daar wel voor gaan betalen dan?
Heb je onder een steen gewoond?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
Oh is Hey Soul Sister van Train didn't know.Hebben die gasten een andere zanger ofzo? Het klinkt in ieder geval heel anders dan Drops of Jupiter.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik had niet eens gelezen wat je zei eigenlijk
Sowieso sadness. Plus al mijn homeboys hebben ook een ps3. Maar ik heb hier ook wel een 360 staan dus we kunnen wel een keer potje doenquote:
Hebben die ook een iPhone applicatie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Ynnuh, staat er niets van die soulmuziek op Grooveshark? Da's gratis.
Het is iig lekker weerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ga straks de stad in. Even wachten op een huisgenote die nog uit Utrecht moet komen.
Ik heb dat nummer vaak genoeg gehoord, wist alleen niet van het van Train was.quote:
Ik ook niet maar zelfs ik wist het.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer vaak genoeg gehoord, wist alleen niet van het van Train was.
Bovendien kijk ik nauwelijks tmf/mtv en volg ik de top40 ook niet meer nee.
Haha jonge je gaat huilen als ik klaar met je ben. Al die maanden voor niets geoefend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso sadness. Plus al mijn homeboys hebben ook een ps3. Maar ik heb hier ook wel een 360 staan dus we kunnen wel een keer potje doen
Is dat het pool-café?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is iig lekker weer![]()
Kom je weleens in het zoldertje?
Vriend, zet die 360 van je maar vast in een hoekje dat bespaart je een aantal meters lopen om te huilenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha jonge je gaat huilen als ik klaar met je ben. Al die maanden voor niets geoefend.
Dat wise hier nog niet is met zijn 360 grapjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend, zet die 360 van je maar vast in een hoekje dat bespaart je een aantal meters lopen om te huilen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend, zet die 360 van je maar vast in een hoekje dat bespaart je een aantal meters lopen om te huilen
TheKC werkt er.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij werken er Fok!kers bij DELL, ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Fucking autisten.
Haha, Allure_ vergelijkt zichzelf indirect met een autist!1!!~!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij werken er Fok!kers bij DELL, ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Fucking autisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |