Lang niet altijd. Ik luister graag oude soul waar zelden een goede opname van op youtube staat. Laat staan een geheel album.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat heb je met YouTube toch ook dan?
Elite, Pro, Arcade scoren ook erg bij de doelgroep van de Xbox.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn 1e. ELITE omdat ik ZWART BEN
En jij dan, noob?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
:'):'):'):')
![]()
:'):'):'):'):')
:'):'):'):')
Mmmeeh, dan slinger ik liever even usenet aan of vraag ik TheKC of ie wat van What.CD wil trekken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Ik luister graag oude soul waar zelden een goede opname van op youtube staat. Laat staan een geheel album.
Ah oke. Ja als je daar ¤10 per maand voor over hebt is het zeker handig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik weinig zin heb om muziek te downloaden eer ik het kan luisteren. Ik vind het heerlijk om het gewoon aan te kunnen klikken en meteen te horen.
Jij was toch zo rijk? Of was dat allemaal bluf?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's wel even ¤120,- op jaarbasis.
Hoezoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elite, Pro, Arcade scoren ook erg bij de doelgroep van de Xbox.
Oh ze hebben nieuwe zanger dus? Of wat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zag ik vanochtend ook in de Spits.![]()
Ik heb het geld er wel voor, maar ik denk wel even nuchter na wat me dat kost. ¤120,- op jaarbasis vind ik gewoon geld wegknikkeren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij was toch zo rijk? Of was dat allemaal bluf?
360 man weetokquote:
Ik ga straks de stad in. Even wachten op een huisgenote die nog uit Utrecht moet komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
misschien, heel misschien kom ik ynuhh vanavond wel toevallig tegen als ik in afoort ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb een groene tas, popje van me![]()
Het is nog best lastig om met geld te knikkeren. De muntjes blijven vaak hangen bij de stoeprandjes, om over het papiergeld nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het geld er wel voor, maar ik denk wel even nuchter na wat me dat kost. ¤120,- op jaarbasis vind ik gewoon geld wegknikkeren.
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh ze hebben nieuwe zanger dus? Of wat?
O. M. G.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is nog best lastig om met geld te knikkeren. De muntjes blijven vaak hangen bij de stoeprandjes, om over het papiergeld nog maar te zwijgen.
O. M. G.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef silent_scream1 het volgende:
meisje dat ik ken had haar toenmalige vriendje als "aardbei" in haar telefoon staan![]()
![]()
O. M. G.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou trouwens nooit voor spotify betalen aangezien ik nog net iets te vaak nummers/albums wil luisteren die ze niet hebben.
Ik vind het die 10 euro per maand wel waard. Omdat ik zoals ik net al aangaf geen zin heb om alles te downloaden. Ik wil gewoon klikken en luisteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het geld er wel voor, maar ik denk wel even nuchter na wat me dat kost. ¤120,- op jaarbasis vind ik gewoon geld wegknikkeren.
Niet haten vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |