Maar even serieus he, waarom zou je dat doen. Dan download je toch gewoon muziek en zet je dat op je ipod/mobiel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met Spotify Premium kan je 3000 nummers opslaan om offline te luisteren. Ook op je mobiel.
Dat ik geen zin heb om zoveel muziek te downloaden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb nu een library van 80GB, dus wat is je punt?
Fatsoenlijke processor, Windows XP, 1GB RAM, 2 GB HDD en een nVidia 5900 Ultra/ Radeon 9800 / Intel 915G/910GL. Dat is het minimum.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen voor dat spel?
He c00n had jij nou 360 of ps3quote:
En daar zou je dan een tientje voor moeten neerleggen? Mooi niet. Voordeel aan dat ik Last.fm al subscribed heb is dat het gescrobbeld wordt. Overigens vind ik het programma echt ruk werken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb om zoveel muziek te downloaden.
Moet wel lukken, denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fatsoenlijke processor, Windows XP, 1GB RAM, 2 GB HDD en een nVidia 5900 Ultra/ Radeon 9800 / Intel 915G/910GL. Dat is het minimum.
Omdat ik weinig zin heb om muziek te downloaden eer ik het kan luisteren. Ik vind het heerlijk om het gewoon aan te kunnen klikken en meteen te horen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar even serieus he, waarom zou je dat doen. Dan download je toch gewoon muziek en zet je dat op je ipod/mobiel?
Oh, als je XP hebt mag 512MB ook nog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet wel lukken, denk ikAlleen die 1 gb ram weet ik niet
quote:
Dat heb je met YouTube toch ook dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik weinig zin heb om muziek te downloaden eer ik het kan luisteren. Ik vind het heerlijk om het gewoon aan te kunnen klikken en meteen te horen.
Dat heb ik zelfs in mijn Aldi PC van 3 jaar oudquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet wel lukken, denk ikAlleen die 1 gb ram weet ik niet
Ik ben er tevreden mee en dat tientje per maand kan ik wel missen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En daar zou je dan een tientje voor moeten neerleggen? Mooi niet. Voordeel aan dat ik Last.fm al subscribed heb is dat het gescrobbeld wordt. Overigens vind ik het programma echt ruk werken.
Hoeveelste Xdoos zit jij al weer aan dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
:'):'):'):')
![]()
:'):'):'):'):')
:'):'):'):')
Da's wel even ¤120,- op jaarbasis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben er tevreden mee en dat tientje per maand kan ik wel missen.
Ach, ik geef daar toch helemaal niks omquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs in mijn Aldi PC van 3 jaar oud
Kun je een hoop wierie van kopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's wel even ¤120,- op jaarbasis.
Dat zag ik vanochtend ook in de Spits.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
Oh is Hey Soul Sister van Train didn't know.Hebben die gasten een andere zanger ofzo? Het klinkt in ieder geval heel anders dan Drops of Jupiter.
Mijn 1e. ELITE omdat ik ZWART BENquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoeveelste Xdoos zit jij al weer aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |