Spotify Premium nemen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik nu doen. Spotify nemen en Last.fm maar laten vallen.
Ik zit dan in fucking Italië.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt sterf ik sowieso.
Ja mooi he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:32 schreef reetveter het volgende:
Ajax is going to think when Suarez bid of 40 million
Dear Sirs Bargain seekers from abroad. Luis Suarez's not-we repeat-NOT GO on a Discount price out the door. About the qualities of the man from Uruguay wants to get a considerable amount of luggage. At least that is managing director Rik van den Boog called at the last shareholder meeting of the AFC Ajax NV. Van den Boog reported there that Ajax only when a bid of forty million goes to think.
So once again an urgent advice to all those megalomaniac clubs from abroad, come to Amsterdam if you only want to pay the prize. For convenience, we place this text also here in Spanjolisch und English, thanks to the hilarious Google Translate.![]()
Ja, Premium is een tientjen in de maand, terwijl ik voor Last.fm in de maand iets van ¤2,nogwat kwijt ben.quote:
Mensen die tijdens het plannen van vakanties geen rekening houden met het WKquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit dan in fucking Italië.Als ik vertrek en Nederland is er nog steeds in neem ik sowieso Nederland shirt mee.
SODEJUTEN WAT REBELS MAN!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:33 schreef reetveter het volgende:
Als Nederland Wereldkampioen wordt ga ik toeterend door de straten.
Schijnt dat mijn geld ook op is als ik op vakantie ga door het Wkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die tijdens het plannen van vakanties geen rekening houden met het WK
Pics dalijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:34 schreef WillFerrell het volgende:
En nu gaat de sandwichmeester even een heerlijken sandwich maken.
~quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die tijdens het plannen van vakanties geen rekening houden met het WK
Ik dacht dat het na je kindertijd wel was afgelopen met het leuk vinden van flauwe herhalingen?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het na je kindertijd wel was afgelopen met het leuk vinden van flauwe herhalingen?
Dan ken jij Otis nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het na je kindertijd wel was afgelopen met het leuk vinden van flauwe herhalingen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan ken jij Otis niet. Hij is de koning van de flauwe herhalingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |