Dat is juist cool. Dan kun je jezelf helemaal opwerkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso op zo'n laag niveau FM' en.
352 tegen mijn 433 is ZELFMOORD vriend, ZELFMOORDquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Valencia. Maar ik moet wel eerlijk toegeven (according to friends as well): ik ben onverslaanbaar geworden als ik een team mag uitkiezen en mag aanpassen. Ik moet namelijk 3-5-2 spelen en één snelle spits hebben (Liverpool, Valencia). Anders ben ik average.
Noorsbloedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Gister had die Bragi het over ene 'Z' en Noorsbloed ofzo.
Geen veteranen no?
Echt he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is juist cool. Dan kun je jezelf helemaal opwerken
Leuk, om barca ofzo te zijn met fm
Nee maar wel een beetje in een leuke league mag ook welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is juist cool. Dan kun je jezelf helemaal opwerken
Leuk, om barca ofzo te zijn met fm
Dat denk jijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
352 tegen mijn 433 is ZELFMOORD vriend, ZELFMOORD
Wat is er niet leuk aan om een Hoofdklasse-clubje op te werken tot Eredivisie-grootmachtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar wel een beetje in een leuke league mag ook wel
Messi huilt? Ik speel niet eens met Barca man.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat denk jij. Mijn middenveld heerst. Messi huilt.
Fail held of held held, zoals Paul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Noorsbloed![]()
Met z'n gelul dat z'n vriendin in coma lag. Wat een held was dat
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha jonge ik ben Barca ingame. Ik speel 5 min op balbezit in je eigen helft en dan BAM BAM BAM. 1-0.
Ja nou goed, ik heb aan mijn ipod wel genoeg op vakantie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die ¤2,50 leg ik ook alleen neer zodat ik ook in de trein en op vakantie via Last.fm mijn muziek heb, Spotify doet het niet voor mij hoor.
Dat is wel m'n main tactic, maar ik ga ook vaak naar de buitenkant.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark is volgens mij echt zo'n one-trick pony die 90 minuten lang niks anders doet dan steekpassjes op Villa.
Ja Barca VOETBAL. Niet Barca het team.quote:
Hey, Skylark.quote:
Ah zo. Maakt niet uit, ik eet je toch op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja Barca VOETBAL. Niet Barca het team.
Ik vond noorsbloed wel een eckte held hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Fail held of held held, zoals Paul.
Sowieso jonge. Mijn voetbal is echt gewoon een genot om te zien. Ik weet nog wel het eerste potje bij Sky thuis. Ik met Arsenal. Ik had 2 minuten de bal en hij lag erin voordat jullie de bal hadden aangeraakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark is volgens mij echt zo'n one-trick pony die 90 minuten lang niks anders doet dan steekpassjes op Villa.
Die herinner ik me niet meer, maar wel dat wij dreamteam waren tegen Otis en Seagal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso jonge. Mijn voetbal is echt gewoon een genot om te zien. Ik weet nog wel het eerste potje bij Sky thuis. Ik met Arsenal. Ik had 2 minuten de bal en hij lag erin voordat jullie de bal hadden aangeraakt.
Wat jullie? Toen zat ik nog in de traintrain.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso jonge. Mijn voetbal is echt gewoon een genot om te zien. Ik weet nog wel het eerste potje bij Sky thuis. Ik met Arsenal. Ik had 2 minuten de bal en hij lag erin voordat jullie de bal hadden aangeraakt.
Ja of dat, maar ik maak even de 20 uur op voor deze maand en ik duvel het er af.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja nou goed, ik heb aan mijn ipod wel genoeg op vakantie.
Ik hoorde zojuist voor het eerst Nederlandse reclame op spotify.
De financiën op orde stellen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan om een Hoofdklasse-clubje op te werken tot Eredivisie-grootmacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |