Ik moest lachen om 'eind dertig'quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:37 schreef Bragi het volgende:
Ik ben Bragi, ik ben eind dertig en ik doe nu een aswolk na: ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁ ☁☁ ☁ ☁
Speciaal voor jou.quote:
Ja, echt, hè, wat een miskleun.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:45 schreef reetveter het volgende:
[..]. Die is veel beter dan die ze nu hebben in ieder geval
.
Mag ik een teiltje?quote:Let niet op de grote 5, maar pas op voor de Oranje 11
Het is gewoon dat ik altijd een klein stijfje krijg als ik jou zie praten over je seksuele escapades. En voor mij voelt dat als vreemdgaan en dat wil ik m'n vriendin niet aandoen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil je alleen even attenderen op de aanwezigheid van Bragi. Meer kan ik dus niet zeggen.
quote:Ajax geniet beschermde status in voorronde CL en ontloopt topclubs
De vooruitzichten voor Ajax om in de groepsfase van de Champions League te komen zijn aanzienlijk verbeterd. Dankzij de goede prestaties van Olympique Lyon genieten de Amsterdammers volgend seizoen in de voorronde een beschermde status. Hierdoor zijn tegenstanders als Sevilla, Werder Bremen en Tottenham Hotspur uitgesloten.
Olympique Lyon staat boven Ajax op de Europese coëfficiëntenlijst, maar wist de tweede plek te bemachtigen in de eigen Ligue 1. Hierdoor is de ploeg van coach Claude Puel rechtstreeks geplaatst voor de Champions League en kan Ajax profiteren. De Franse nummer drie Auxerre, die zich nu moet melden in voorronde van het kampioenenbal, staat namelijk wél lager dan Ajax.
Ajax zal in de derde voorronde van de Champions League te maken krijgen met een ploeg uit het rijtje PAOK Saloniki, Young Boys, AA Gent en Celtic. Daar komt nog de Roemeense kampioen bij. CFR Cluj en Unirea Urziceni vechten nog uit wie van de twee die titel het komende jaar mag dragen.
Ook in de vierde ronde zal de ploeg van coach Martin Jol een beschermde status dragen, waardoor enkele grote Europese clubs ontlopen worden. FC Twente genoot vorig jaar geen bescherming en kwam al in de derde voorronde uit tegen Sporting Portugal. Na twee wedstrijden werd de ploeg van Steve McClaren bijzonder ongelukkig uitgeschakeld.
*Insert mega huillach smiley.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is gewoon dat ik altijd een klein stijfje krijg als ik jou zie praten over je seksuele escapades. En voor mij voelt dat als vreemdgaan en dat wil ik m'n vriendin niet aandoen.
quote:
Ik weiger te lachen om tekenfilms.quote:
Ik heb die aflevering toevallig gisteren gekekenquote:
Mag ik met je meedoen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga sowieso een auto oranje verven en met Nederlandse vlaggen uit het raam rondjes rijden door Duitsland. Dat staat vast.
HEEEEEEEEEEEY JONGEEEEquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef spiderweb1 het volgende:
Duitsland heeft wel een mooi voetbal tenue.
Ik heb het al op, maar op een kaiserbrödchen had ik op een bedje van sla, cherrytomaten, augurken, mayo en zilveruitjes wat roze garnalen, getoucheerd met wat huzarensalade.quote:
De kans ook dat jij geen kloon zal zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:13 schreef spiderweb1 het volgende:
Ik word gezien als kloon door Potloodvis.
Vreemd hoor.
Wie is Seagal ?
Ook zo'n veteraan ?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik ben na maanden geen FIFA online te spelen echt een god geworden. Gister 10 potjes op rij gewonnen. Met Uruguay van Spanje winnen dit dat. Met Bordeaux 0-2 achter staan tegen Roma en dan 3-2 winnen
WIE IS DEZE BAUSSSS
Ik maak je af vriend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik ben na maanden geen FIFA online te spelen echt een god geworden. Gister 10 potjes op rij gewonnen. Met Uruguay van Spanje winnen dit dat. Met Bordeaux 0-2 achter staan tegen Roma en dan 3-2 winnen
WIE IS DEZE BAUSSSS
Seagal is helemaal geen veteraan johquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:13 schreef spiderweb1 het volgende:
Ik word gezien als kloon door Potloodvis.
Vreemd hoor.
Wie is Seagal ?
Ook zo'n veteraan ?
Ja en ik vind ¤10,- in de maand toch wel een verschil met ¤2,50 in de maand.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb jij dat? Maar dat kost toch geld?
Haha jonge ik ben Barca ingame. Ik speel 5 min op balbezit in je eigen helft en dan BAM BAM BAM. 1-0.quote:
Sowieso op zo'n laag niveau FM' en.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn Nieuw-Buinen trouwens. Alle spelers hadden een aflopend contract (éénjarige contracten, amateurs enzow =$) dus ik heb alleen degenen verlengd die écht goed genoeg zouden zijn voor de Topklasse en eventueel Jupiler league. Zit ik daar nu met een selectie van 8 man.
Gister had die Bragi het over ene 'Z' en Noorsbloed ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Seagal is helemaal geen veteraan joh
Ik ga sowieso geen geld neerleggen om muziek te luisteren. Dan download ik wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en ik vind ¤10,- in de maand toch wel een verschil met ¤2,50 in de maand.
Jij bent gewoon te slecht daarvoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso op zo'n laag niveau FM' en.
Die ¤2,50 leg ik ook alleen neer zodat ik ook in de trein en op vakantie via Last.fm mijn muziek heb, Spotify doet het niet voor mij hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen geld neerleggen om muziek te luisteren. Dan download ik wel.
Valenciaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha jonge ik ben Barca ingame. Ik speel 5 min op balbezit in je eigen helft en dan BAM BAM BAM. 1-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |