Champignonnetjes op de bbqquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark is volgens mij ook zo iemand die groente op de barbecue doet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Champignonnetjes op de bbq. Uien op de barbecue
.
Rond Juli Augustus. Wij hebben 2 kersenbomen en toen ik klein was maakten we altijd een kraampje voor ons huis . Echt veel mensen kochten ook nogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb echt zin in kersen. Wanneer is het kersentijd?
Dat ook, maar ook wat heerlijke uitjes erbij.quote:
Aardbeien vind ik ook heerlijk. Echt fruit dat ik meeneem vanuit de supermarkt om gewoon van de snoepen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja frambozen. Die heb ik laatst gekocht ofschoon ik ze eigenlijk te duur vond
. Aardbeien waren laatst ook in de bonus bij de AH
.
En bramen zijn ook kaolo lekker. Fruit![]()
.
Verwissel kiwi's met perziken en je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Mango's, bananen, ananas, passievrucht, sinaasappels en kiwi's zijn wel bazen.
Ik heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rond Juli Augustus. Wij hebben 2 kersenbomen en toen ik klein was maakten we altijd een kraampje voor ons huis . Echt veel mensen kochten ook nogen dat geld kregen wij dan.
Hoe kan een fruit nou baas zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja, pitloos is iets lekkerder maar met pit vind ik ook niet ergquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aardbeien vind ik ook heerlijk. Echt fruit dat ik meeneem vanuit de supermarkt om gewoon van de snoepen.
Witte druiven zijn ook zo lekker.
Allemaal lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |