Misschien niet nee. Maar in sommige gevallen gaat het wel op.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Labiel is denk ik niet de juiste benaming.
We hebben alleen maar kleurrijke legendes voortgebracht.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:05 schreef spiderweb1 het volgende:
Dus vergeleken met de rest van jullie was "Z." de ergste?
Rustig maar, ik ben zo weg.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoi, die arrogante kankerlijer is er ook weer.
1605 belt, ze willen hun film terugquote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?page=2&term=derpquote:
Op straat is het nu nog een stuk minder veilig.quote:
Ik werd al sinds 2003 op FOK! arrogant genoemd.quote:
Oh.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik werd al sinds 2003 op FOK! arrogant genoemd.
Ja, hoorde het.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op straat is het nu nog een stuk minder veilig.
Zou je er toch #2693 van willen maken, want #2691 hebben we nu dus twee keer gehad. En anders slaap ik zo moeilijk vannacht.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
TheKC heeft alleen maar zinloze fipo's bij te dragen dus we doen het even 48 uur zonder hem.
Ja, even naar Google.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:16 schreef spiderweb1 het volgende:
Is er een banlist/overzicht van alle gebande personen op FOK?
Lekkere vriend ben jij voor TheKC.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bedankt trouwens voor die TheKC ban.
Wat denk jezelf?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:16 schreef spiderweb1 het volgende:
Is er een banlist/overzicht van alle gebande personen op FOK?
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, die fipohuntplaatjes waren alleen maar irritant.
Aids belde, ze zocht haar zoonquote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kanker belde, ze willen hun humor terug.
Niks van meegekregen.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, die fipohuntplaatjes waren alleen maar irritant.
Kon zomaar zijn dat het niet geregistreerd werd op zo'n baldadige site als deze.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
[Forum] banmeldtopic
Hiermee kom je wel aardig op weg. Maar dan moet je zelf maar uitvogelen wie nog steeds geband is en wie niet.
Oh, kinderachtig inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In elk mogelijk topic dit posten:
[ afbeelding ]
Valt me nog mee dat hij dat ventje niet op een bus heeft gepaint.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lurkt nog steeds mee en je hebt hem nu op een idee gebracht.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat hij dat ventje niet op een bus heeft gepaint.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij lurkt nog steeds mee en je hebt hem nu op een idee gebracht.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo een vermoeden dat het iets met een WF-hoofd en een bus te maken heeft.
Zin an!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef spiderweb1 het volgende:
Nog 10 dagen en dan Pinkpop. Gelijk Rammstein.
Posten namens een gebande.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo een vermoeden dat het iets met een WF-hoofd en een bus te maken heeft.
In fotoboeken ook hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuck. The. What.quote:Advocaat Bram Moszkowicz (49) heeft een nieuwe liefde. RTL Boulevard meldt dat dit niemand minder is dan de 31-jaar oude nieuwslezeres Eva Jinek (herinnert u zich de Boobies nog?!) De twee blijken het al enige tijd leuk met elkaar te hebben en hebben elkaar eind 2009 ontmoet tijdens een interview dat zij samen hadden voor het blad Linda.
Biologie.quote:
Fucking moeilijk.quote:
Oké. Op school vond iedereen het lastig en in het examentopic ookquote:Op maandag 17 mei 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het een stukje cake was.
Leugens.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oké. Op school vond iedereen het lastig en in het examentopic ook!
quote:
Nummer niet, maar website wel: http://www.midomi.com/quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
Bragi, weet jij niet of er zo'n nummer is dat je kan bellen en die dan tegen de speaker houdt. En dat die dan je de titel van het nummer smst?
Nee, maar er zijn telefoons met die applicatie erop.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
Bragi, weet jij niet of er zo'n nummer is dat je kan bellen en die dan tegen de speaker houdt. En dat die dan je de titel van het nummer smst?
wtfquote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nummer niet, maar website wel: http://www.midomi.com/
Ja dat is fucking vetquote:Op maandag 17 mei 2010 19:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn telefoons met die applicatie erop.
Moet je daar zelf zingen?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nummer niet, maar website wel: http://www.midomi.com/
Ik heb geen microfoon.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja je kan natuurlijk net zo makkelijk een liedje laten afspelen.
Niet per se, lijkt me.quote:
Graag gedaan.quote:
Ze leest meequote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef Crack_ het volgende:
Is Wd hier?![]()
Ik denk dat ik sowieso een voldoende heb.
Ohjaa, kut die heeft een ban hequote:
Pm der ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjaa, kut die heeft een ban he.
Vraag eens hoe haar examen was als ze die een had vandaag?
Mooie sig.quote:
Maar vooral mensen die het moeilijk vinden gaan naar zo'n topic. Ik las al in het wiskunde A topic (havo) dat ze de stof zó moeilijk vonden.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oké. Op school vond iedereen het lastig en in het examentopic ook!
Poolquote:Op maandag 17 mei 2010 20:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb vandaag een snoekbaars gevangen, en dezelfde snoekbaars opgegeten. Dat is wat ware mannen doen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoi Crack_, ik hoorde dat je me niet zo lief vindt.
Vis etenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb vandaag een snoekbaars gevangen, en dezelfde snoekbaars opgegeten. Dat is wat ware mannen doen.
Ik weet niet precies. Ik zag vanochtend quotes van gisternacht waarin ik gebashd werd dit dat. Terwijl ik nietsvermoedend aan het slapen wasquote:
RIPquote:Op maandag 17 mei 2010 20:11 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Heh, die heb ik ook al een tijdje.. Ik mis Cacciatore..
Je werd slechts geimiteerdquote:Op maandag 17 mei 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies. Ik zag vanochtend quotes van gisternacht waarin ik gebashd werd dit dat. Terwijl ik nietsvermoedend aan het slapen was. DURF JE WEL?
ik deed ook belastingaangifte, ik krijg wel 25 hele euro's terug ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
Op mijn school kunnen studenten en docenten van de richting Economie & Administratie je helpen met de belasting aangifte.
Ik zit er al echt naar uit te kijken dat een andere student mijn belastingaangifte doet.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!!!!!
Boh, ik luister al de hele dag Meet Me Halfway.Totaal niet mijn muziek, edoch.
Nee dat waren boze tongen die dat beweerden, maar ze postte slechts karakteristieke uitdrukkingen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies. Ik zag vanochtend quotes van gisternacht waarin ik gebashd werd dit dat. Terwijl ik nietsvermoedend aan het slapen was. DURF JE WEL?
Hoax. Komt ie:quote:Op maandag 17 mei 2010 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat waren boze tongen die dat beweerden, maar ze postte slechts karakteristieke uitdrukkingen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik vind zeggen dat je de beste bent in alles en dat je oh zo knap bent écht niet charmant, helemaal niet als je dan ook nog eens helemaal niet zo'n mooie jongen bent.
quote:
quote:
Wait for it...quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik deed ook belastingaangifte, ik krijg wel 25 hele euro's terug ofzo
VERGEET VOORAL SMART_ASS NIET, HÈ!!!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef Smart_ass het volgende:
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwelijke fokusers op hem geilen ook niet.
Ik had liever 50 halve euro'squote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hele euro's zijn wel 2 keer zo goed als halve euro's.
"niet zo'n mooie jongen"quote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'niet echt charmant' bashen?
"zeggen dat je de beste bent in alles en oh zo knap"quote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'niet echt charmant' bashen?
Ohja?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoi Crack_, ik hoorde dat je me niet zo lief vindt.
vindt->vindquote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja?
Ik weet alleen dat ik je na deed en dat ik vond dat je nogal wat kon opscheppen en andere mensen afzeiken en daarbij zeggen dat jij het beter kunt.
Dát vind ik, maar ik heb volgens mij niet gezegd dat ik je niet zo lief vindt hoor.
En hiermee zou ook niks mis mee zijn, maar ik vind het gewoon te vaak.
Haha wat steel je mijn stook skills.quote:
Sorryquote:
wat dat was seagal jongequote:Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha wat steel je mijn stook skills.
Ik ook otis, daarom is het uitquote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden hoe iemand die blijkbaar valt op pretentieuze omhooggevallen rukkers als Zotheid (jeweetwel, die jongen die boeken koopt om ze in de kast te zetten en belezen te lijken) zich kan irriteren aan mijn kapsones.
Ergeren. 'Irriteren' is geen wederkerend werkwoord.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden hoe iemand die blijkbaar valt op pretentieuze omhooggevallen rukkers als Zotheid (jeweetwel, die jongen die boeken koopt om ze in de kast te zetten en belezen te lijken) zich kan irriteren aan mijn kapsones.
Eigenlijk moet Crack_ WD nog gaan bashen, want waarom vroeg die niet rechtstreeks aan haar wat de oorzaak het aantal bedpartners was ipv erover te gaan speculeren en oordelen in de SC.quote:
Maar dat is het wel waard.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan omsmelten en erin zwemmen
pssssssst, weg huid
Zotheid was niet pretentieus of omhooggevallen toen je 'm leerde kennen?quote:
Daar hebben we 't al over gehad via pmquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Crack_ WD nog gaan bashen, want waarom vroeg die niet rechtstreeks aan haar wat de oorzaak het aantal bedpartners was ipv erover te gaan speculeren en oordelen in de SC.
Wd had Crack_ toen al een PM gestuurd met een link naar het moment dat ze over Crack_ begon te praten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Crack_ WD nog gaan bashen, want waarom vroeg die niet rechtstreeks aan haar wat de oorzaak het aantal bedpartners was ipv erover te gaan speculeren en oordelen in de SC.
Je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee doe maar niet nee.
Ik vind eigenlijk alleen schuim lekker
In Amsterdam wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ergeren. 'Irriteren' is geen wederkerend werkwoord.
Welke relquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit denk ik van Zotheid.quote:
Kwam jij niet uit Twente?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar spreken ze überhaupt geen Nederlands.
Maar ze stond wel met haar mening klaar zonder enige achtergrondinformatie.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd had Crack_ toen al een PM gestuurd met een link naar het moment dat ze over Crack_ begon te praten.
Dus: wd.
Hij was gewoon een babytje, ik kon alles doen wat ik wilde en was daarom ook niet zo heel erg lief tegen 'm en dat spijt me welquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zotheid was niet pretentieus of omhooggevallen toen je 'm leerde kennen?
C'est passé, Chai. En ook al lang uitgesproken door beide hoofdrolspelers.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze stond wel met haar mening klaar zonder enige achtergrondinformatie.
[/stook]
Van iemand die allang van school af is.quote:
Dus je bent serieus iemand uit Twente die zegt dat ze in een andere regio geen Nederlands spreken?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja. Ik kom er trouwens ook nog steeds vandaan.
Weet ik, maar om nu gelijk te gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
C'est passé, Chai. En ook al lang uitgesproken door beide hoofdrolspelers.
Ja, je gaat wel voor de ultieme bevestiging trouwens hé.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus je bent serieus iemand uit Twente die zegt dat ze in een andere regio geen Nederlands spreken?
Oorlogen zijn het, oorlogen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef Banzaiaap het volgende:
Trouwens wat gebeurt hier? Discussies op een forum?
Nee, want ze PM'de Crack_ gewoon netjes nadat ze haar gebashd had. Zouden een boel mensen hier niet doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar om nu gelijk te gaanen gaat me te ver.
Ja wat doe jij nu lekker positief dan jongen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar is hij ook weer, een negatief deken valt over dit topic heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet, jij zit iig niet over jezelf te roepen dat je zoveel chickies hebt blabla. En dat vind ik tofquote:
Gooi even wat olie op het vuur danquote:
Sorry dan, meneer PK.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Van iemand die allang van school af is.
Beter gewoon PM'en VOOR het bashenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, want ze PM'de Crack_ gewoon netjes nadat ze haar gebashd had. Zouden een boel mensen hier niet doen.
Ja ik kon het me niet voorstellen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, je gaat wel voor de ultieme bevestiging trouwens hé.
Waarom vertelde jij dan dat je het met acht jongens had gedaan?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie weet, jij zit iig niet over jezelf te roepen dat je zoveel chickies hebt blabla.
Hate the game, not the players.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar is hij ook weer, een negatief deken valt over dit topic heen
Kunst.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vannacht zei ze zelfs dat ze een feestje in haar mond had.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom vertelde jij dan dat je het met acht jongens had gedaan?
Dat zeg ik net bragi, het is niet erg om te praten over chickies hosselen blabla, maar het is gewoon zo vaak.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet aanvaard. Ik wil hoger dan een 4,4quote:
Hoho, niet iedereen man.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vannacht zei ze zelfs dat ze een feestje in haar mond had.
Iedereen mocht komen.
Dat is geen passend antwoord op de vraag.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik net bragi, het is niet erg om te praten over chickies hosselen blabla, maar het is gewoon zo vaak.
Godverdomme, er zijn zo veel dingen niet leuk en ze komen hier nog steeds.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
"the game" is al tijden niet leuk meer.. dus tijd om iets nieuws te zoeken
Volgens mij valt dat wel mee. Weetje wat pas vaak was? Dat jij en Zotheid de hele SC kwamen volbrullen met dat jullie vandaag in Den Haag waren en dat het heel leuk was en dat je verschillende sokken aan had en weet ik veel wat nog meer.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik net bragi, het is niet erg om te praten over chickies hosselen blabla, maar het is gewoon zo vaak.
Fuck yeahquote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie weet, jij zit iig niet over jezelf te roepen dat je zoveel chickies hebt blabla. En dat vind ik tof. Zelfde voor chuck, die doet wel die straattaal en shit maar bij hem vind ik het ook mee vallen. En van Sky weet ik dat ie lief is
, alleen op fok tja
.
Geef mij het telefoonnummer van je lerares en ik regel het verder voor je.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet aanvaard. Ik wil hoger dan een 4,4.
"Wie weet, jij zit iig niet over jezelf te roepen dat je zoveel chickies hebt blabla."quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
oh hell noquote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fuck yeah.
OTIS IN YO FACE BIAAATCH.
Ik nooit.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, want ze PM'de Crack_ gewoon netjes nadat ze haar gebashd had. Zouden een boel mensen hier niet doen.
Als het witte sokken waren, dan had je een reden om te klagen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef Mozy het volgende:
IK WAS VANDAAG IN DE STAD, EN IK HAD ZWART SOKKEN AAN. EN EEN KLAS GENOOT VAN MIJ OOK BOHOHOHOHOHOH.
Goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef Mozy het volgende:
IK WAS VANDAAG IN DE STAD, EN IK HAD ZWARTE SOKKEN AAN. EN EEN KLAS GENOOT VAN MIJ OOK BOHOHOHOHOHOH.
En toen mocht de rest er niet over klagen; wij bepaalden immers niet waar de SC over ging, en als het onderwerp ons niet aanstond moesten we maar weggaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Weetje wat pas vaak was? Dat jij en Zotheid de hele SC kwamen volbrullen met dat jullie vandaag in Den Haag waren en dat het heel leuk was en dat je verschillende sokken aan had en weet ik veel wat nog meer.
Dat gebeurde vaak.
Okee leuk, dat is verleden tijd dus hou jij ook op dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Weetje wat pas vaak was? Dat jij en Zotheid de hele SC kwamen volbrullen met dat jullie vandaag in Den Haag waren en dat het heel leuk was en dat je verschillende sokken aan had en weet ik veel wat nog meer.
Dat gebeurde vaak.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat gebeurde vaak.
Tegen wie heb je het dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Nee, en ik heb het niet tegen jou persoonlijk
Ik las volblaffenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat gebeurde vaak.
Kun je me misschien 1 quote geven waarin ik vertel dat ik iemand heb gehosseld? Ik kan het me niet voorstellen namelijk, gezien het feit dat ik reeds anderhalf jaar een vriendin heb.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee leuk, dat is verleden tijd dus hou jij ook op dan?
Ik zeg ook niet dat je er mee moet ophouden toch? Ik zeg alleen dat ik het irritant vind, volgens mij mag ik dat zeggen. En ik vind het tering stom dat je je meteen zo aangevallen voelt en denkt "OH ZIJ ZEGT DIT, DUS MOET IK EVEN ZEGGEN WAT ZIJ DEED" daar gaat het toch niet om?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En toen mocht de rest er niet over klagen; wij bepaalden immers niet waar de SC over ging, en als het onderwerp ons niet aanstond moesten we maar weggaan.
Ik wil je dus hetzelfde aanraden wanneer het gaat over 'hosselen' en je kan het niet waarderen.
Bedankt voor je aandacht.
Ik zocht ze altijd persoonlijk op.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik stuurde altijd een aangetekende brief.
Jij durft.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zocht ze altijd persoonlijk op.
Kom dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
Het leuke aan discussiëren in deze SC is dat een boel gewoonweg incapabel zijn om te discussiëren en ze derhalve makkelijk onderuit te halen zijn.
Smack in je gezicht, bitch van een Crack.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kun je me misschien 1 quote geven waarin ik vertel dat ik iemand heb gehosseld? Ik kan het me niet voorstellen namelijk, gezien het feit dat ik reeds anderhalf jaar een vriendin heb.
Anders zou ik je willen vragen te stoppen met liegen.
quote:
quote:
Misschien niet hosselen, maar wel dat je heeel populair zou zijn bij meisjes. En ik ga niet terug zoeken, als je het ooit nog een keer doet zeg ik het je wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kun je me misschien 1 quote geven waarin ik vertel dat ik iemand heb gehosseld? Ik kan het me niet voorstellen namelijk, gezien het feit dat ik reeds anderhalf jaar een vriendin heb.
Anders zou ik je willen vragen te stoppen met liegen.
Wat ga je prate, ik metsel je in mattiequote:Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef Chai het volgende:
Devvie.![]()
Met zijn achterlijke posts en gladde hoofd. Hij is echt retarded met zijn dakkapellen.
![]()
![]()
linkdump!!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Banzaiaap het volgende:
JONGENSSTOPPENMETRUZIEMAKENHIERISVIEZEDUBSTEPOMHETGOEDTEMAKEN![]()
De SC is mijn dagboek.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien niet hosselen, maar wel dat je heeel populair zou zijn bij meisjes. En ik ga niet terug zoeken, als je het ooit nog een keer doet zeg ik het je wel.
Het zijn wel de leukere topics.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Van mijn part zou de SC hossel verhalen only mogen zijn.
"Vandaag heb ik sokken aan gedaan."quote:
Daarom.quote:
quote:
Wut, waar is dat?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Check deze baas:
Spiderfant!
[ afbeelding ]
Nee, het wordt nogal haterig opgevat terwijl ik het niet zo bedoelde. Ik zeg alleen maar dat ik het irritant vind, niet dat ik het ga verbieden en zeg dat ik wel altijd alles goed doe.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Bragi het volgende:
Crack_ krabbelt terug. Ze staat dus op instorten. Otis kan haar nu verbaal inmaken en vermorzelen!
Nee, ik toon slechts aan dat ik het hypocriet vind om te klagen over iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Als Bragi die klaagt over iemand die taalfouten verbeterd, dat idee.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er mee moet ophouden toch? Ik zeg alleen dat ik het irritant vind, volgens mij mag ik dat zeggen. En ik vind het tering stom dat je je meteen zo aangevallen voelt en denkt "OH ZIJ ZEGT DIT, DUS MOET IK EVEN ZEGGEN WAT ZIJ DEED" daar gaat het toch niet om?
Verbetert.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik toon slechts aan dat ik het hypocriet vind om te klagen over iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Als Bragi die klaagt over iemand die taalfouten verbeterd, dat idee.
In Amsterdam stonden die lelijke dingen een half jaar geleden allemaal. Misschien deze ook wel.quote:
Dunno, kwam hem ergens op Hyves (:') ) tegen. Denk in de buurt van Zwolle want daar komt die gast vandaan.quote:
quote:
Je krabbelde wél terug, want eerst betichtte je hem van hosselpraatjes en daarna was het alweer van "misschien niet hosselen".quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het wordt nogal haterig opgevat terwijl ik het niet zo bedoelde. Ik zeg alleen maar dat ik het irritant vind, niet dat ik het ga verbieden en zeg dat ik wel altijd alles goed doe.
Tegenwoordig hoort dat, dan ben je een ecktequote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
FUUUUUUUUUU
Het voelde goed.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die was speciaal voor jou, dat weet je.
Ok prima, klaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik toon slechts aan dat ik het hypocriet vind om te klagen over iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Als Bragi die klaagt over iemand die taalfouten verbeterd, dat idee.
SO IS YO FACEquote:
Nee ik dan. Of jij.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dat je zulke informatie onthoudt.
Daarom discussieert Bragi graag online. Dan kun je iemand met een letterlijk citaat keihard op zijn eigen woorden pakken.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je krabbelde wél terug, want eerst betichtte je hem van hosselpraatjes en daarna was het alweer van "misschien niet hosselen".
Ik noem over chickies praten meteen hoselenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je krabbelde wél terug, want eerst betichtte je hem van hosselpraatjes en daarna was het alweer van "misschien niet hosselen".
Ben ik dan een neppe?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoort dat, dan ben je een eckte
Met je sc-boek.quote:
Jonge zondag is de rustdag. Dan versier je geen meisjes.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga wel zondag een meisje versieren en dan open ik er wel een topic over dit dat (© C_N) alless (© Sky).
Dat kan in real life ook wel, alleen heb je dan minder bewijs voor handen om je punt kracht bij te zetten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom discussieert Bragi graag online. Dan kun je iemand met een letterlijk citaat keihard op zijn eigen woorden pakken.
fixedquote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga wel zondag een meisje versieren en dan open ik er wel een topic over dit dat (© C_N) zus zo (© Otis)alless (© Sky).
Hoselen is sowieso geen hosselen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik noem over chickies praten meteen hoselen, maar das geen hosselen
.
Dancetour Breda dit dat hier daar.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge zondag is de rustdag. Dan versier je geen meisjes.
Tnx voor copyrights dit dat zus zo.
Echt he. Ik zou graag alleen al een link naar de laatste willen. Maar het komt er maar niet van. En toch wordt er al maaaaaaanden over geklaagd.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zeuren over hosselen terwijl er BIJNA NOOIT, maar dan ook nooit een hosselverhaal hier wordt gedropt![]()
![]()
. Maar als jullie dat graag willen dan prima.
Ah, tof.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Found it, in Emmen:
http://www.thaiportal.nl/(...)kt-spideyfantje.html
WAT JONGEquote:
* scheert zich weg, een grote stofwolk achterlatend.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
JIJ BENT ER EEN VAN DE KLB NERDJES SC, SCHEER JE WEG HIER, HIER IS ALLEEN PLEK VOOR HALFGODEN
http://www.olifantenparade.nl/Emmen/album/Sneak%20Previewquote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Found it, in Emmen:
http://www.thaiportal.nl/(...)kt-spideyfantje.html
Wie is Satria?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WAT JONGE
Satria. zegt: 20.30
hahaha
mensen agree'en dit dat
zus zo
'Jij hebt het gewoon verkeerd opgevat, ik heb dat helemaal niet gezegd. 'quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat kan in real life ook wel, alleen heb je dan minder bewijs voor handen om je punt kracht bij te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |