VERGEET VOORAL SMART_ASS NIET, HÈ!!!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef Smart_ass het volgende:
Waar Otis z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouwelijke fokusers op hem geilen ook niet.
Ik had liever 50 halve euro'squote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hele euro's zijn wel 2 keer zo goed als halve euro's.
"niet zo'n mooie jongen"quote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'niet echt charmant' bashen?
"zeggen dat je de beste bent in alles en oh zo knap"quote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'niet echt charmant' bashen?
Ohja?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoi Crack_, ik hoorde dat je me niet zo lief vindt.
vindt->vindquote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja?
Ik weet alleen dat ik je na deed en dat ik vond dat je nogal wat kon opscheppen en andere mensen afzeiken en daarbij zeggen dat jij het beter kunt.
Dát vind ik, maar ik heb volgens mij niet gezegd dat ik je niet zo lief vindt hoor.
En hiermee zou ook niks mis mee zijn, maar ik vind het gewoon te vaak.
Haha wat steel je mijn stook skills.quote:
Sorryquote:
wat dat was seagal jongequote:Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha wat steel je mijn stook skills.
Ik ook otis, daarom is het uitquote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden hoe iemand die blijkbaar valt op pretentieuze omhooggevallen rukkers als Zotheid (jeweetwel, die jongen die boeken koopt om ze in de kast te zetten en belezen te lijken) zich kan irriteren aan mijn kapsones.
Ergeren. 'Irriteren' is geen wederkerend werkwoord.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden hoe iemand die blijkbaar valt op pretentieuze omhooggevallen rukkers als Zotheid (jeweetwel, die jongen die boeken koopt om ze in de kast te zetten en belezen te lijken) zich kan irriteren aan mijn kapsones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |