Hoho, niet iedereen man.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vannacht zei ze zelfs dat ze een feestje in haar mond had.
Iedereen mocht komen.
Dat is geen passend antwoord op de vraag.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik net bragi, het is niet erg om te praten over chickies hosselen blabla, maar het is gewoon zo vaak.
Godverdomme, er zijn zo veel dingen niet leuk en ze komen hier nog steeds.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
"the game" is al tijden niet leuk meer.. dus tijd om iets nieuws te zoeken
Volgens mij valt dat wel mee. Weetje wat pas vaak was? Dat jij en Zotheid de hele SC kwamen volbrullen met dat jullie vandaag in Den Haag waren en dat het heel leuk was en dat je verschillende sokken aan had en weet ik veel wat nog meer.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik net bragi, het is niet erg om te praten over chickies hosselen blabla, maar het is gewoon zo vaak.
Fuck yeahquote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie weet, jij zit iig niet over jezelf te roepen dat je zoveel chickies hebt blabla. En dat vind ik tof. Zelfde voor chuck, die doet wel die straattaal en shit maar bij hem vind ik het ook mee vallen. En van Sky weet ik dat ie lief is
, alleen op fok tja
.
Geef mij het telefoonnummer van je lerares en ik regel het verder voor je.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet aanvaard. Ik wil hoger dan een 4,4.
"Wie weet, jij zit iig niet over jezelf te roepen dat je zoveel chickies hebt blabla."quote:Op maandag 17 mei 2010 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom vertelde jij dan dat je het met acht jongens had gedaan?
oh hell noquote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fuck yeah.
OTIS IN YO FACE BIAAATCH.
Ik nooit.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, want ze PM'de Crack_ gewoon netjes nadat ze haar gebashd had. Zouden een boel mensen hier niet doen.
Als het witte sokken waren, dan had je een reden om te klagen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef Mozy het volgende:
IK WAS VANDAAG IN DE STAD, EN IK HAD ZWART SOKKEN AAN. EN EEN KLAS GENOOT VAN MIJ OOK BOHOHOHOHOHOH.
Goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef Mozy het volgende:
IK WAS VANDAAG IN DE STAD, EN IK HAD ZWARTE SOKKEN AAN. EN EEN KLAS GENOOT VAN MIJ OOK BOHOHOHOHOHOH.
En toen mocht de rest er niet over klagen; wij bepaalden immers niet waar de SC over ging, en als het onderwerp ons niet aanstond moesten we maar weggaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Weetje wat pas vaak was? Dat jij en Zotheid de hele SC kwamen volbrullen met dat jullie vandaag in Den Haag waren en dat het heel leuk was en dat je verschillende sokken aan had en weet ik veel wat nog meer.
Dat gebeurde vaak.
Okee leuk, dat is verleden tijd dus hou jij ook op dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Weetje wat pas vaak was? Dat jij en Zotheid de hele SC kwamen volbrullen met dat jullie vandaag in Den Haag waren en dat het heel leuk was en dat je verschillende sokken aan had en weet ik veel wat nog meer.
Dat gebeurde vaak.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat gebeurde vaak.
Tegen wie heb je het dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Nee, en ik heb het niet tegen jou persoonlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |