Ja, je gaat wel voor de ultieme bevestiging trouwens hé.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus je bent serieus iemand uit Twente die zegt dat ze in een andere regio geen Nederlands spreken?
Oorlogen zijn het, oorlogen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef Banzaiaap het volgende:
Trouwens wat gebeurt hier? Discussies op een forum?
Nee, want ze PM'de Crack_ gewoon netjes nadat ze haar gebashd had. Zouden een boel mensen hier niet doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar om nu gelijk te gaanen gaat me te ver.
Ja wat doe jij nu lekker positief dan jongen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar is hij ook weer, een negatief deken valt over dit topic heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet, jij zit iig niet over jezelf te roepen dat je zoveel chickies hebt blabla. En dat vind ik tofquote:
Gooi even wat olie op het vuur danquote:
Sorry dan, meneer PK.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Van iemand die allang van school af is.
Beter gewoon PM'en VOOR het bashenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, want ze PM'de Crack_ gewoon netjes nadat ze haar gebashd had. Zouden een boel mensen hier niet doen.
Ja ik kon het me niet voorstellen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, je gaat wel voor de ultieme bevestiging trouwens hé.
Waarom vertelde jij dan dat je het met acht jongens had gedaan?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie weet, jij zit iig niet over jezelf te roepen dat je zoveel chickies hebt blabla.
Hate the game, not the players.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar is hij ook weer, een negatief deken valt over dit topic heen
Kunst.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vannacht zei ze zelfs dat ze een feestje in haar mond had.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom vertelde jij dan dat je het met acht jongens had gedaan?
Dat zeg ik net bragi, het is niet erg om te praten over chickies hosselen blabla, maar het is gewoon zo vaak.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom vertelde jij dan dat je het met acht jongens had gedaan?
Niet aanvaard. Ik wil hoger dan een 4,4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |