Eigenlijk moet Crack_ WD nog gaan bashen, want waarom vroeg die niet rechtstreeks aan haar wat de oorzaak het aantal bedpartners was ipv erover te gaan speculeren en oordelen in de SC.quote:
Maar dat is het wel waard.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan omsmelten en erin zwemmen
pssssssst, weg huid
Zotheid was niet pretentieus of omhooggevallen toen je 'm leerde kennen?quote:
Daar hebben we 't al over gehad via pmquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Crack_ WD nog gaan bashen, want waarom vroeg die niet rechtstreeks aan haar wat de oorzaak het aantal bedpartners was ipv erover te gaan speculeren en oordelen in de SC.
Wd had Crack_ toen al een PM gestuurd met een link naar het moment dat ze over Crack_ begon te praten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Crack_ WD nog gaan bashen, want waarom vroeg die niet rechtstreeks aan haar wat de oorzaak het aantal bedpartners was ipv erover te gaan speculeren en oordelen in de SC.
Je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee doe maar niet nee.
Ik vind eigenlijk alleen schuim lekker
In Amsterdam wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ergeren. 'Irriteren' is geen wederkerend werkwoord.
Welke relquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit denk ik van Zotheid.quote:
Kwam jij niet uit Twente?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar spreken ze überhaupt geen Nederlands.
Maar ze stond wel met haar mening klaar zonder enige achtergrondinformatie.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd had Crack_ toen al een PM gestuurd met een link naar het moment dat ze over Crack_ begon te praten.
Dus: wd.
Hij was gewoon een babytje, ik kon alles doen wat ik wilde en was daarom ook niet zo heel erg lief tegen 'm en dat spijt me welquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zotheid was niet pretentieus of omhooggevallen toen je 'm leerde kennen?
C'est passé, Chai. En ook al lang uitgesproken door beide hoofdrolspelers.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze stond wel met haar mening klaar zonder enige achtergrondinformatie.
[/stook]
Van iemand die allang van school af is.quote:
Dus je bent serieus iemand uit Twente die zegt dat ze in een andere regio geen Nederlands spreken?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja. Ik kom er trouwens ook nog steeds vandaan.
Weet ik, maar om nu gelijk te gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
C'est passé, Chai. En ook al lang uitgesproken door beide hoofdrolspelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |