Daarom.quote:
quote:
Wut, waar is dat?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Check deze baas:
Spiderfant!
[ afbeelding ]
Nee, het wordt nogal haterig opgevat terwijl ik het niet zo bedoelde. Ik zeg alleen maar dat ik het irritant vind, niet dat ik het ga verbieden en zeg dat ik wel altijd alles goed doe.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Bragi het volgende:
Crack_ krabbelt terug. Ze staat dus op instorten. Otis kan haar nu verbaal inmaken en vermorzelen!
Nee, ik toon slechts aan dat ik het hypocriet vind om te klagen over iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Als Bragi die klaagt over iemand die taalfouten verbeterd, dat idee.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er mee moet ophouden toch? Ik zeg alleen dat ik het irritant vind, volgens mij mag ik dat zeggen. En ik vind het tering stom dat je je meteen zo aangevallen voelt en denkt "OH ZIJ ZEGT DIT, DUS MOET IK EVEN ZEGGEN WAT ZIJ DEED" daar gaat het toch niet om?
Verbetert.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik toon slechts aan dat ik het hypocriet vind om te klagen over iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Als Bragi die klaagt over iemand die taalfouten verbeterd, dat idee.
In Amsterdam stonden die lelijke dingen een half jaar geleden allemaal. Misschien deze ook wel.quote:
Dunno, kwam hem ergens op Hyves (:') ) tegen. Denk in de buurt van Zwolle want daar komt die gast vandaan.quote:
quote:
Je krabbelde wél terug, want eerst betichtte je hem van hosselpraatjes en daarna was het alweer van "misschien niet hosselen".quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het wordt nogal haterig opgevat terwijl ik het niet zo bedoelde. Ik zeg alleen maar dat ik het irritant vind, niet dat ik het ga verbieden en zeg dat ik wel altijd alles goed doe.
Tegenwoordig hoort dat, dan ben je een ecktequote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
FUUUUUUUUUU
Het voelde goed.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die was speciaal voor jou, dat weet je.
Ok prima, klaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik toon slechts aan dat ik het hypocriet vind om te klagen over iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Als Bragi die klaagt over iemand die taalfouten verbeterd, dat idee.
SO IS YO FACEquote:
Nee ik dan. Of jij.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dat je zulke informatie onthoudt.
Daarom discussieert Bragi graag online. Dan kun je iemand met een letterlijk citaat keihard op zijn eigen woorden pakken.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je krabbelde wél terug, want eerst betichtte je hem van hosselpraatjes en daarna was het alweer van "misschien niet hosselen".
Ik noem over chickies praten meteen hoselenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je krabbelde wél terug, want eerst betichtte je hem van hosselpraatjes en daarna was het alweer van "misschien niet hosselen".
Ben ik dan een neppe?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoort dat, dan ben je een eckte
Met je sc-boek.quote:
Jonge zondag is de rustdag. Dan versier je geen meisjes.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga wel zondag een meisje versieren en dan open ik er wel een topic over dit dat (© C_N) alless (© Sky).
Dat kan in real life ook wel, alleen heb je dan minder bewijs voor handen om je punt kracht bij te zetten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom discussieert Bragi graag online. Dan kun je iemand met een letterlijk citaat keihard op zijn eigen woorden pakken.
fixedquote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga wel zondag een meisje versieren en dan open ik er wel een topic over dit dat (© C_N) zus zo (© Otis)alless (© Sky).
Hoselen is sowieso geen hosselen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik noem over chickies praten meteen hoselen, maar das geen hosselen
.
Dancetour Breda dit dat hier daar.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge zondag is de rustdag. Dan versier je geen meisjes.
Tnx voor copyrights dit dat zus zo.
Echt he. Ik zou graag alleen al een link naar de laatste willen. Maar het komt er maar niet van. En toch wordt er al maaaaaaanden over geklaagd.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zeuren over hosselen terwijl er BIJNA NOOIT, maar dan ook nooit een hosselverhaal hier wordt gedropt![]()
![]()
. Maar als jullie dat graag willen dan prima.
Ah, tof.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Found it, in Emmen:
http://www.thaiportal.nl/(...)kt-spideyfantje.html
WAT JONGEquote:
* scheert zich weg, een grote stofwolk achterlatend.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
JIJ BENT ER EEN VAN DE KLB NERDJES SC, SCHEER JE WEG HIER, HIER IS ALLEEN PLEK VOOR HALFGODEN
http://www.olifantenparade.nl/Emmen/album/Sneak%20Previewquote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Found it, in Emmen:
http://www.thaiportal.nl/(...)kt-spideyfantje.html
Wie is Satria?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WAT JONGE
Satria. zegt: 20.30
hahaha
mensen agree'en dit dat
zus zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |