Ik las volblaffenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Weetje wat pas vaak was? Dat jij en Zotheid de hele SC kwamen volbrullen met dat jullie vandaag in Den Haag waren en dat het heel leuk was en dat je verschillende sokken aan had en weet ik veel wat nog meer.
Dat gebeurde vaak.
Kun je me misschien 1 quote geven waarin ik vertel dat ik iemand heb gehosseld? Ik kan het me niet voorstellen namelijk, gezien het feit dat ik reeds anderhalf jaar een vriendin heb.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee leuk, dat is verleden tijd dus hou jij ook op dan?
Ik zeg ook niet dat je er mee moet ophouden toch? Ik zeg alleen dat ik het irritant vind, volgens mij mag ik dat zeggen. En ik vind het tering stom dat je je meteen zo aangevallen voelt en denkt "OH ZIJ ZEGT DIT, DUS MOET IK EVEN ZEGGEN WAT ZIJ DEED" daar gaat het toch niet om?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En toen mocht de rest er niet over klagen; wij bepaalden immers niet waar de SC over ging, en als het onderwerp ons niet aanstond moesten we maar weggaan.
Ik wil je dus hetzelfde aanraden wanneer het gaat over 'hosselen' en je kan het niet waarderen.
Bedankt voor je aandacht.
Ik zocht ze altijd persoonlijk op.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik stuurde altijd een aangetekende brief.
Jij durft.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zocht ze altijd persoonlijk op.
Kom dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
Het leuke aan discussiėren in deze SC is dat een boel gewoonweg incapabel zijn om te discussiėren en ze derhalve makkelijk onderuit te halen zijn.
Smack in je gezicht, bitch van een Crack.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kun je me misschien 1 quote geven waarin ik vertel dat ik iemand heb gehosseld? Ik kan het me niet voorstellen namelijk, gezien het feit dat ik reeds anderhalf jaar een vriendin heb.
Anders zou ik je willen vragen te stoppen met liegen.
quote:
quote:
Misschien niet hosselen, maar wel dat je heeel populair zou zijn bij meisjes. En ik ga niet terug zoeken, als je het ooit nog een keer doet zeg ik het je wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kun je me misschien 1 quote geven waarin ik vertel dat ik iemand heb gehosseld? Ik kan het me niet voorstellen namelijk, gezien het feit dat ik reeds anderhalf jaar een vriendin heb.
Anders zou ik je willen vragen te stoppen met liegen.
Wat ga je prate, ik metsel je in mattiequote:Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef Chai het volgende:
Devvie.![]()
Met zijn achterlijke posts en gladde hoofd. Hij is echt retarded met zijn dakkapellen.
![]()
![]()
linkdump!!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Banzaiaap het volgende:
JONGENSSTOPPENMETRUZIEMAKENHIERISVIEZEDUBSTEPOMHETGOEDTEMAKEN![]()
De SC is mijn dagboek.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien niet hosselen, maar wel dat je heeel populair zou zijn bij meisjes. En ik ga niet terug zoeken, als je het ooit nog een keer doet zeg ik het je wel.
Het zijn wel de leukere topics.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Van mijn part zou de SC hossel verhalen only mogen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |